Telefonunuzdan:
Ayarlar bölümüne, ardından Arama Yönlendirme menüsüne girerek, yönlendirme yapmak istediğiniz numarayı yazabilir, servisi hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’nden:
444 1 444’ü arayabilir, Mobil’i seçerek yönlendirme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Türk Telekom Online İşlemler’den:
Mobil web sayfasına girerek, üst menüde yer alan “Abonelik ve Hat İşlemlerim” kısmından “Uzaktan Yönlendir” seçebilir ve işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
SMS ile:
"UY TELEFON NO" yazıp, 9244'e kısa mesaj olarak gönderebilir, telefonunuzu yönlendirebilirsiniz. Örnek: UY 0 555 XXX XX XX
Arama ekranından aşağıdaki komutlarla kolayca yönlendirme yapabilirsiniz:
- Her Koşulda Çağrı Yönlendirme: **21*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **21*0 555 XXX XX XX#
- Meşgul Olma Durumunda Çağrı Yönlendirme: **67*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **67*0 555 XXX XX XX#
- Cevap Verilememesi Durumunda Çağrı Yönlendirme: **61*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **61*0 555 XXX XX XX#
Ayrıca, cevap vermeme süresi 5 – 30 sn. arasında ayarlanabilir ve belirlenen süre içinde cevap verilememesi durumunda yönlendirme yapılır. Bunun için **61*TELEFON NO**SÜRE (5 – 30 sn. arasında)# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **61*0 555 XXX XX XX**15#
- Ulaşılamama Durumunda Çağrı Yönlendirme: **62*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **62*0 555 XXX XX XX#