Türk Telekom Mobil Ödeme logosunu gördüğünüz her yerde kolay ve güvenli alışveriş yapabilirsiniz

Anlaşmalı üye işyerlerinde yaptığınız alışverişlerin ödemelerini gerçekleştirebilirsiniz.

Ürün bedeli faturasız hatlarda TL bakiyesi, faturalı hatlarda ise fatura aracılığıyla tahsil edilmektedir.

Türk Telekom Mobil Ödeme için abonelik gerekmemektedir.

Fiziksel ürün alışverişlerinden, oyun sitelerine; sosyal paylaşım sitelerinden uygulama marketlerine kadar binlerce üye işyerinde kullanılır.

Satın alınan ürünler, Özel İletişim Vergisi (ÖİV)'ne tabi değildir.

Hattınız Mobil Ödeme kullanımına kapalı ise MOBILODEME KAYIT yazıp 5555'e kısa mesaj atarak ya da Türk Telekom Online İşlemler uygulaması üzerinden kolayca açtırabilirsiniz. Çağrı merkezimizi arayarak ya da MOBILODEME IPTAL yazıp 5555'e kısa mesaj atarak hattınızı mobil ödemeye kapattırabilirsiniz.

Sadece cep telefonu numaranız ödeme için yeterlidir

  • 1 Adım 1

    ANAHTAR KELİME yazılıp ilgili kısa numaraya SMS gönderilir.

  • 2 Adım 2

    Cep telefonunuza bir ONAY SMS'i gelir.

  • 3 Adım 3

    Bu SMS EVET ya da ONAY yazılarak yanıtlanır.

  • 4 Adım 4

    Ödeme gerçekleşir. Tutar faturalı hatlarda faturanıza yansırken faturasız hatlarda TL bakiyesinden düşer.

ANAHTAR KELİME yazılıp ilgili kısa numaraya SMS gönderilir.

Cep telefonunuza bir ONAY SMS'i gelir.

Bu SMS EVET ya da ONAY yazılarak yanıtlanır.

Ödeme gerçekleşir. Tutar faturalı hatlarda faturanıza yansırken faturasız hatlarda TL bakiyesinden düşer.

Türk Telekom Mobil Ödeme Faydaları

Türk Telekom Mobil Ödeme Faydaları

Basit ve hızlı ödeme

Ortalama 7 saniyelik ödeme hızı ile en iyi ödeme seçenekleri arasında.

Güvenilir Ödeme

Ödeme esnasında kişisel bilgilerin paylaşılmaması sebebiyle güvenli bir ödeme kanalı.

Alternatif Ödeme Kanalı

Banka kullanmaya yetkin olmayan ya da kullanamayan kullanıcılar için alternatif ödeme kanalı.

Türk Telekom Mobil Ödeme Nasıl Kullanılır?

Google Play

App Store

  • Mobil Ödeme hizmetinde uygulanan genel azami limitler (i) faturalı hatlar için 2750 TL; (ii) faturasız hatlar için 2750 TL ve (iii) yeni hatlarda aktivasyon tarihinden itibaren ilk 4 ay için 120 TL'dir. TT Ödeme'nin kullanıcıların risk ve borç ödeme performanslarını dikkate alarak bahsedilen azami limitlerden farklı aylık limit değerleri belirleme hakkı saklıdır. Azami limit tutarınızı Türk Telekom Uygulaması'ndan veya çağrı merkezini arayarak öğrenebilirsiniz.
  • Azami limit tutarınızı Türk Telekom Uygulaması'ndan veya 444 11 15 no’lu çağrı merkezimizi arayarak da öğrenebilirsiniz.
  • Türk Telekom Mobil Hat sahibi müşteriler için belirlenmiş genel mobil ödeme işlem limitleri aşağıdaki gibidir:
  • Ücretlendirme Bilgisi
    Faturalı Hatlar Faturasız Hatlar
    Tek Seferlik 1000 TL 1000 TL
    Aylık 2750 TL 2750 TL
  • Türk Telekom Mobil Hat sahibi müşteriler için belirlenmiş belirli üye işyerleri bazında mobil ödeme aylık işlem limitleri aşağıdaki gibidir:
  • Aşağıdaki tabloda yer almayan anlaşmalı üye işyerlerinden genel azami limitleriniz doğrultusunda faydalanabilirsiniz.
  •                      
    Ücretlendirme Bilgisi
    Üye İşyeri Faturalı Hatlar Faturasız Hatlar
    İstanbulkart 1375 TL 2750 TL
    Playstore.com 1375 TL 2750 TL
    PUBG Mobile (Pay by Mobile) 275 TL 2750 TL
    Fortumo İçerik 275 TL 2750 TL
    Joygame 275 TL 2750 TL
    Black Desert 275 TL 2750 TL
    Kabasakal Online 275 TL 2750 TL
    Sosyal Evin 275 TL 2750 TL
    Playsel 275 TL 2750 TL
    Oyun Stüdyosu 275 TL 2750 TL
    Siberalem 275 TL 2750 TL
  • Ürün bedeli faturalı hatlarda fatura tutarına yansırken, faturasız hatlarda ise TL bakiyesinden düşülmektedir. Türk Telekom Mobil Ödeme gönderilen SMS bedeli her SMS için 0,50 TL'dir.
  • 16 Şubat 2024 itibariyle Mobil Ödeme Kullanım Bedeli ücreti 3 aylık 29,99 TL olarak alınacaktır.
  • Güncellenen Çerçeve Ödeme Hizmetleri Sözleşmesi uyarınca 16 Şubat 2024 tarihinden itibaren, Mobil Ödeme hizmeti kullanılarak satın alınan mal ve hizmet bedelinin geç ödenmesi halinde, aşağıda belirtilen tutarlarda Gecikmiş Tahsilat Bedeli yansıtılır:
    • 150 TL'ye kadar (bu tutar dahil) olan bedeller için;
      • 30 gün ve daha az süre ile gecikmiş tahsilatlarda 32,99 TL
      • 30 günden fazla süre ile gecikmiş tahsilatlarda azami 38,99 TL
    • 150 TL üzerindeki bedeller için;
      • 30 gün ve daha az süre ile gecikmiş tahsilatlarda 45,99 TL
      • 30 günden fazla süre ile gecikmiş tahsilatlarda azami 51,99 TL
  • Mobil Ödeme ("Ödeme Hizmeti"), güvenlik açısından belirli kriterleri sağlayan bireysel faturalı veya faturasız aboneler ("Kullanıcı") tarafından herhangi bir kayıt gerekmeksizin kullanılabilmektedir. Kullanıcılar dilediği zaman SMS ile hatlarını Ödeme Hizmeti işlemlerine kapatabilir.
  • Ödeme Hizmeti kullanılarak yapılan alışverişlerde ürün/hizmetin Kullanıcının eline ulaşmaması durumunda, satın alınan hizmet veya ürünlerin sorumluluğu Satıcı Firmada olup TTÖHAŞ'ın herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Takip için Satıcı Firma ile temasa geçilmesi gerekmektedir.
  • SIM kartının ("Ödeme Aracı") herhangi üçüncü şahıslara geçmemesini engellemek Kullanıcının sorumluluğundadır. Ödeme Hizmeti işleminde onay SMS'inden sonra ürün/hizmet tutarı tahsil edilecek olup, TTÖHAŞ onayın Kullanıcı tarafından şahsen verip vermediği konusunda sorumluluk sahibi değildir.
  • Kullanıcının Ödeme Aracının çalınması ya da kaybolması durumunda, hat ile işlem yapılması mümkün olacağından Ödeme Hizmeti işlemi de gerçekleştirilebilir. Bu durumda Kullanıcının hemen Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayıp Ödeme Aracının geçici süre için kapatılması sağlaması gerekmektedir. Kayıp ya da çalıntı durumunda Ödeme Hizmeti işleminin yapılması konusunda Kullanıcı şahsen sorumlu olup TTÖHAŞ'ın bir sorumluluğu olmayacaktır.
  • Herhangi bir platformda Kullanıcıdan cep telefonu bilgisini isteme, gelen onay SMS'ine onay verilmesini talep etme gibi dolandırıcılık vakalarında, Kullanıcı dikkatli olma ve talepleri yerine getirmeme konusunda şahsen sorumludur. Bu ve benzeri şüpheli durumlarda gelen taleplerin Kullanıcı tarafından yerine getirilmemesi ve derhal 444 1 444 numaralı Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak durum hakkında bilgi verilmesi gerekmektedir.

Türk Telekom Mobil Ödeme ile alışveriş yapabileceğiniz anlaşmalı servislerin listesine ulaşmak için tıklayınız.

Üye İşyeri Başvurusu için turktelekommobilodeme@turktelekom.com.tr adresine başvuru formu ile birlikte talebinizi içerir bir e-posta gönderebilirsiniz. Bu adres yalnızca üye işyeri başvuruları için kullanılmaktadır. Bireysel hattınıza ilişkin konularda Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.


Üye İş Yeri olmanın faydaları;

  • Milyonlarca Telekom abonesine ulaşma fırsatı
  • Yeni gelir kalemi ve tahsilat kanalı
  • Farklılığı ile rekabet üstünlüğü
  • Hızlı, güvenli ve basit bir ödeme yöntemi

Üye İşyeri Başvurusu için iş ortaklarımız ile aşağıdaki yönlendirme butonlarını kullanarak direk iletişime geçebilirsiniz. Bu butonlar yalnızca üye işyeri başvuruları için kullanılmaktadır. Bireysel hattınıza ilişkin konularda Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

Her türlü şikayet, talep ve önerileriniz için 444 11 15'i arayarak TT Ödeme Müşteri Hizmetleri'ne ulaşabilirsiniz.

Türk Telekom Ödeme Hizmetleri Kullanıcı Sözleşmesi için tıklayın.

Sözleşmeyi sesli dinlemek için tıklayınız.

Aydınlatma Metnine ulaşmak için tıklayın.

Türk Telekom Mobil Ödeme servisi ile anlaşmalı üye işyerlerinden kredi kartına ihtiyaç duymadan sadece cep telefonu numaranız ile mobil faturanıza yansıtarak ya da TL bakiyenizi kullanarak alışveriş yapabilirsiniz

Türk Telekom mobil ödeme servisinden faydalanabilmek için; hattınızın mobil ödemeye açık olması, bireysel hat olması ve size atanan kullanıcı limitini aşmamanız gerekmektedir. Bahis ödemeleri sadece ön ödemeli hatlar için açıktır.

Anlaşmalı üye işyerlerinde ödeme seçenekleri arasından Türk Telekom Mobil Ödeme'yi seçerek ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Türk Telekom Mobil Ödeme'yi güvenlik açısından belirli kriterleri sağlayan bireysel faturalı veya faturasız Türk Telekom aboneleri tarafından kullanılabilir. Servisi kullanmak için Türk Telekom hattının mobil ödemeye açık olması gerekmektedir.

Türk Telekom Mobil Ödeme telefon modeli bağımsız olarak tüm telefon modelleriyle birlikte kolayca kullanılabilir.

Kurumsal tarifedeki aboneler sadece Tramer servisinden faydalanabilmektedir. Tramer dışındaki diğer servislerden faydalanamamaktadırlar.

Hattınız Mobil Ödeme kullanımına kapalı ise MOBILODEME KAYIT yazıp 5555'e kısa mesaj atarak, Mobil Online İşlemler uygulaması üzerinden ya da 444 11 15'i arayarak kolayca hattınızı mobil ödemeye açtırabilirsiniz.


Mobil ödemeyi kullanmak istemiyorsanız 444 11 15'i arayarak ya da MOBILODEME IPTAL yazıp 5555'e kısa mesaj atarak hattınızı mobil ödemeye kapattırabilirsiniz.

Limitinizi Türk Telekom Online İşlemler uygulamasından, çağrı merkezini arayarak ya da MOBILODEME LIMIT yazıp 5555'e kısa mesaj atarak öğrenebilirsiniz.

Hattınız mobil ödemeye kapalı olsa bile yasal izin kapsamında Play Store/App Store 'dan alışveriş yapabilirsiniz. Yaptığınız alışveriş sonrasında mobil ödeme kolaylığından diğer platformlarda da faydalanabilmeniz için mobil ödeme servisiniz otomatik olarak aktif hale getirilmektedir. Mobil ödemeyi kullanmak istemiyorsanız 444 11 15'i arayarak ya da MOBILODEME IPTAL yazıp 5555'e kısa mesaj göndererek hattınızı mobil ödemeye kapattırabilirsiniz.

Türk Telekom Mobil Ödeme servisi için maksimum aylık limit faturasız hatlar için 2750 TL, faturalı hatlar için 2750 TL'dir. Sadece faturalı hatlar için yeni hat aktif edildikten sonraki ilk 4 ay limit 120 TL ile sınırlıdır. Tek seferde işlem limiti ise 1000 TL'dir. Faturalı kullanıcılarda, kullanıcıların ödeme performansına göre kullanıcıya özel aylık limit değerleri atanmaktadır.

Hayır. Mobil ödeme limiti kullanıcıların ödeme performanslarına göre otomatik güncellenmektedir. Faturasız hatlar için limit 2750 TL, faturalı hat kullanıcıları için de limit 2750 TL'dir.

Türk Telekom Mobil Ödeme ile Satın alma işleminizi gerçekleştirdikten sonra işlemi gerçekleştirdiğiniz üye işyeri tarafından onay verildikten sonra iade yapılabilir.

Mobil Ödeme işlemi yapan kullanıcıların ilk kullanımlarından itibaren 3 aylık dönem boyunca yapacakları tüm işlemleri kapsayacak şekilde 1 defaya mahsus 29,99 TL kullanım bedeli alınır. İlk işlem sonrası alınan 29,99 TL tutarındaki kullanım bedeli sonrasında 3 ay boyunca kullanıcılarımız diledikleri kadar işlem yapabilirler ve bu işlemler için herhangi bir kullanım bedeli ödemezler. Mobil Ödeme işlemi yapılmayan dönemlerde herhangi bir kullanım veya abonelik ücreti alınmaz.

Türk Telekom mobil ödeme olarak kullanıcılarımıza benzersiz bir ödeme yöntemi deneyimi yaşatabilmek adına kendimizi sürekli geliştirmeye çalışıyoruz. Kullanıcılarımızın uygulama dükkânı ödemelerinden ulaşım harcamalarına birçok alanda hızlıca ve güvenle ödeme yapabilmeleri adına teknolojik ve altyapısal geliştirmelere ve üye işyeri ağımızı genişletmeye çok büyük önem vermekteyiz. Bir diğer yaygın ödeme aracı olan banka/kredi kartı gibi ödeme yöntemlerinde de üyelik ücreti/aidat ücreti alınması çok yaygındır. Türk Telekom mobil ödeme aidat ücreti tüm bu ücretlere kıyasla kullanıcı dostu olmasına dikkat edilerek belirlenmiştir.

Güncellenen Çerçeve Ödeme Hizmetleri Sözleşmesi uyarınca 2021 Nisan tarihinden itibaren, Mobil Ödeme hizmeti kullanılarak satın alınan mal ve hizmet bedelinin geç ödenmesi halinde, aşağıda belirtilen tutarlarda Gecikmiş Tahsilat Bedeli tahsil edilir:

  • 150 TL'ye kadar (bu tutar dahil) olan bedeller için:
    • 30 gün ve daha az süre ile gecikmiş tahsilatlarda 32,99 TL;
    • 30 günden fazla süre ile gecikmiş tahsilatlarda azami 38,99 TL;
  • 150 TL üzerindeki bedeller için:
    • 30 gün ve daha az süre ile gecikmiş tahsilatlarda 45,99 TL;
    • 30 günden fazla süre ile gecikmiş tahsilatlarda azami 51,99 TL

Türk Telekom Mobil Ödeme ile yapılan alışverişlerde ürün bedeli faturasız hatlarda TL bakiyesi, faturalı hatlarda ise Türk Telekom mobil faturası aracılığıyla tahsil edilmektedir. İlgili fatura döneminin son ödeme tarihine kadar ödemenizi gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Türk Telekom Mobil Ödeme ile satın alınan ürünler, Özel İletişim Vergisi (ÖİV)'ne tabi değildir.

Türk Telekom Mobil Ödeme ile faturalı hattınızla alışveriş yapmanız durumunda servis & hizmet veya ürün bedelleri için mobil faturanıza ekstra vergi yansımaz. Türk Telekom Mobil Ödeme ile satın alınan ürünler, Özel İletişim Vergisi (ÖİV)'ne tabi değildir. Faturasız hattınız ile alışveriş yaptığınızda servis & hizmet veya ürün bedeli vergileri için hattınıza ait bakiyeden ekstra tahsilat yapılmaz.

Türk Telekom Mobil Ödeme ile ilgili yaptığınız harcama tutarları takip eden fatura dönemindeki Türk Telekom mobil faturanıza yansımaktadır. Türk Telekom Mobil Ödeme harcamaları taksitlendirme yapılarak ödenememektedir.

Türk Telekom Mobil Ödeme kullanırken göndermiş olduğunuz mesajlar hatalı olabilir, kullanım limitlerinizi doldurmuş olabilirsiniz veya faturanızı ödememeniz durumunda hattınız mobil ödeme kullanımına izinli olmayabilir. Daha fazla bilgi alabilmek için 444 11 15'i arayabilirsiniz.

Türk Telekom Mobil Ödeme ile ilgili yaptığınız harcama tutarları, takip eden fatura dönemindeki Türk Telekom mobil faturanıza yansımaktadır. Türk Telekom faturanızda yer alan operatör hizmet bedelleri aynı faturada tahsil edilmektedir. Bu nedenle bu bedeller ayrı ayrı tahsil edilememektedir.

Türk Telekom Mobil Ödeme ile yaptığınız alışverişleri Türk Telekom mobil faturanızın ana sayfasında veya fatura detay bilgisi kısmından takip edebilirsiniz. Dilerseniz 444 11 15 no'lu çağrı merkezini arayarak ya da Mobil Online İşlemler uygulaması aracılığıyla Türk Telekom Mobil Ödeme ile yapmış olduğunuz alışverişleriniz ile ilgili bilgi edinebilirsiniz.

Satın alınan hizmet veya ürünlerin sorumluluğu satıcı firmadadır. Bu durumda takip için satın alma yaptığınız firma ile temasa geçmeniz gerekmektedir.

Türk Telekom Mobil Ödeme ile ilgili şikâyetlerinizi 444 11 15 no'lu Çağrı Merkezi numaramızı arayarak iletebilirsiniz. Yaptığınız alışverişlerle ilgili şikâyetlerinizi ise alışveriş yaptığınız firmanın müşteri hizmetlerini arayarak iletebilirsiniz.

Değerli bireysel müşterimiz, sunduğumuz hizmetlerden kaynaklı olarak yaşadığınız (bireysel nitelik taşıyan, dolayısıyla ticari faaliyet kapsamına girmeyen) ihtilaf konusunda kuruluşumuza, uyuşmazlığa konu işlem veya eylemin gerçekleştiği tarihten itibaren en geç 2 yıl içerisinde yazılı başvuru gerçekleştirmiş ve bu başvurunuz, başvuru tarihinizden itibaren 20 gün içerisinde; yanıtlanmamışsa yanıt verilmesi gereken 20 günlük sürenin bitiminden itibaren, başvurunuz olumsuz yanıtlanmış veya verilen yanıtı yeterli bulmamanız halinde ise yanıt tarihinden itibaren 60 gün içerisinde Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği (“TÖDEB”) Bireysel Müşteri Hakem Heyetine İlişkin Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik uyarınca konuyla ilgili TÖDEB Bireysel Müşteri Hakem Heyeti’ne başvurma hakkınız bulunmaktadır.

Telefonunuz veya SIM kartınız kaybolursa ya da çalınırsa hattınız ile işlem yapılması mümkün olacağından eş zamanlı olarak Türk Telekom Mobil Ödeme de kullanılabilir. Bu durumda hemen 444 1 444 no'lu Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayıp hattınızı geçici süre için kapatmanız gerekmektedir.

Mobil Ödeme ve Pokus dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

App Store’da Türk Telekom Mobil Ödeme ile ilk defa harcamanı faturana yansıt veya TL bakiyenden kullan, Pokus hesabına harcama tutarının %50’si kadar hediye bakiye yüklensin!

Mobil Ödeme ve Pokus dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

Mobil Ödeme ve Pokus dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

Mobil Ödeme ve Pokus dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

Google Play’de Türk Telekom Mobil Ödeme ile ilk defa harcamanı faturana yansıt veya TL bakiyenden kullan, Pokus hesabına harcama tutarının %50’si kadar hediye bakiye yüklensin!

İstanbulkart'ına Mobil Ödeme ile Yükle, Pokus'ta Kazan!

Mobil Ödeme ve Pokus dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

App Store'da Mobil Ödeme ile Harca, Pokus'ta Kazan!

Mobil Ödeme ve Pokus dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

Google Play'de Mobil Ödeme ile Harca, Pokus'ta Kazan!

Mobil Ödeme ve Pokus dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

Huawei App Gallery'de Mobil Ödeme ile Harca, Pokus'ta Kazan!

Mobil Ödeme ve Pokus dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

Exxen'de Mobil Ödeme ile Harca, Pokus'ta Kazan!

Mobil Ödeme ve Pokus dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

Spotify'da Mobil Ödeme ile Harca, Pokus'ta Kazan!

Mobil Ödeme ve Pokus dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

PUBG Mobile'da Mobil Ödeme ile Harca, Pokus'ta Kazan!

Mobil Ödeme ve Pokus dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

League of Legends'ta Mobil Ödeme ile Harca, Pokus'ta Kazan!

Mobil Ödeme ve Pokus dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

Playstore.com'da Mobil Ödeme ile Harca, Pokus'ta Kazan!

Mobil Ödeme ve Pokus dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

ZULA'da Mobil Ödeme ile Harca, Pokus'ta Kazan!

Mobil Ödeme ve Pokus dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

Türk Telekom Mobil Ödeme ile Spotify harcamana Pokus'ta geçerli 10 TL hediye!

Mobil Ödeme ve Pokus dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

Türk Telekom Mobil Ödeme ile App Store harcamana Pokus’ta geçerli 10 TL hediye!

Mobil Ödeme ve Pokus dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

Türk Telekom Mobil Ödeme ile Google Play harcamana Pokus’ta geçerli 10 TL hediye!

Mobil Ödeme ve Pokus dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

Türk Telekom Mobil Ödeme'den haftalık 2 GB internet hediye!

Mobil Ödemenin avantajlı dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

Türk Telekom Mobil Ödeme ile Bynogame'de indirimli ödeme fırsatı!

Mobil Ödemenin avantajlı dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

İstanbulkart Bakiye Yüklemene 10 TL İndirim!

Türk Telekom Mobil Ödeme ile İstanbulkart'ınıza 20 TL ve üzeri yükleme yapın, anında 10 TL indirim kazanın!

Türk Telekom Mobil Ödeme ile Zula'da Bonus ZA fırsatı!

Türk Telekom Mobil Ödeme ile 16-31 Mart arasında Zula Altını al, %10 Bonus Zula Altını senin olsun!

Türk Telekom Mobil Ödeme ile PUBG Mobile'da 120 TL Harcamaya 5 TL Hediye!

Ara tatile özel Türk Telekom Mobil Ödeme ile tek seferde yapacağınız 120 TL ve üzeri PUBG Mobile harcamanıza 5 TL indirim fırsatı!

Türk Telekom Mobil Ödeme ile League of Legends'ta 100 TL Harcamaya 10 TL Hediye!

League of Legends'ta ara tatile özel Türk Telekom Mobil Ödeme ile tek seferde yapacağınız 100 TL ve üzeri Riot Points harcamanıza 10 TL indirim fırsatı!

Zula Mobil Ödeme 5 Kat Hediye Puan Kampanyası

Türk Telekom Mobil Ödeme ile öde 5 kat HP Kazan!

Türk Telekom Mobil Ödeme ile PUBG 16. Sezona Özel 5 TL Hediye!

Pubg 16. sezona özel Midasbuy'da Türk Telekom Mobil Ödeme ile 80 TL ve üzeri harcamanıza 5 TL indirim kazanın!

Türk Telekom Mobil Ödeme'den PUBG Mobile'de geçerli 10 TL hediye!

Mobil Ödemenin avantajlı dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

App Store'da ilk Türk Telekom Mobil Ödeme alışverişine 5 TL indirim!

Mobil Ödeme dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

Türk Telekom Mobil Ödeme'den Google Play'de geçerli 10 TL hediye!

Mobil Ödeme dünyasıyla şimdi tanışma zamanı! Google Play'de Türk Telekom Mobil Ödeme ile ilk defa alışveriş yap, 10 TL indirim kazan!

Türk Telekom Mobil Ödeme'den Playstore.com'a özel 10 TL hediye!

Mobil Ödemenin avantajlı dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

Türk Telekom Mobil Ödeme'den ZULA'da geçerli 10 TL hediye!

Mobil Ödemenin avantajlı dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

Google Mobil Ödeme Kampanyası

Türk Telekom Mobil Ödeme'den Google Play'de geçerli 7 TL hediye!

Türk Telekom Mobil Ödeme'den Leauge of Legends'da geçerli 7 TL hediye!

Mobil Ödemenin avantajlı dünyasıyla şimdi tanışma zamanı!

Apple Mobil Ödeme Kampanyası

Türk Telekom Mobil Ödeme'den App Store'da geçerli 5 TL hediye!

Anlaşmalı Üye İşyerleri ve Servislerden Bazıları

Apple
Google Play
Huawei
Pubg
Zula
LOL
Joygame
İstanbul Kart
Spotify