1- Muud nedir?
Muud , Modunuza göre özgürce müzik dinleyebileceğiniz, geniş arşiviyle istediğiniz şarkıları dinleme ve indirmenize olanak sağlayan bir müzik portalıdır.
Muud’a ücretsiz üye olmanız durumunda,
www.muud.com.tr sitesi üzerinden günlük ücretsiz 30 şarkı dinleyebilir, kendi listenizi oluşturup paylaşabilir, diğer kullanıcıların listelerini görüntüleyebilir, müzik dünyasına ait güncel haberlere ulaşabilirken, istediğiniz şarkıyı ya da albümü MP3 formatında indirebilir veya müzik paketi satın alabilirsiniz.
2- Kimler Muud’dan yararlanabilir?
Tüm internet kullanıcıları Muud’dan yararlanabilirler.
3- Muud’dan nasıl şarkı dinleyeceğim?
www.muud.com.tr adresine girdiğiniz zaman şarkıların 30 saniyelik kısmını dinleyebilir, 31.saniyede ücretsiz üye girişi işlemini yaparak aylık 60 saat (yaklaşık) 1000 adet yerli şarkıyı ücretsiz dinleyebilirsiniz, sınırsızca yerli ve yabancı şarkı dinlemek ve/veya şarkı indirmek için aşağıdaki abonelik paketlerinden biri satın alınmalısınız.
1. "Muud Premium"
- Her ay şarkı kataloğundan istediğiniz kadar şarkıyı
www.muud.com.tr adresinden ve Muud Mobil uygulaması üzerinden sınırsız dinleyebilir,
- Her ay şarkı kataloğundan 250 adet şarkıyı MP3 formatında indirebilir,
-
www.muud.com.tr üzerinden ve Muud Mobil uygulamasını içeren cihaz ya da telefonunuza indirebilir, indirdiğiniz şarkıları bilgisayarınıza ve MP3 formatını destekleyen cihazlarınıza aktarabilirsiniz.
- İnternetiniz olmadığı zamanlarda çevrimdışı dinlemek için seçtiğiniz şarkıları çevrimdışı moduna ekleyebilir, çevrimdışı şarkılarım alanından dinleyebilirsiniz. - Daha yüksek kalitede şarkı dinleme keyfi için HD Dinleme modunu aktif hale getirebilir ve en favori şarkılarınızı HD kalitede dinlemeye başlayabilirsiniz.
2. "Tekil Şarkı İndirme"
- Şarkı kataloğundan istediğiniz şarkıyı MP3 formatında indirebilir,
-
www.muud.com.tr üzerinden ve Muud Mobil uygulamasını içeren cihaz ya da telefonunuza indirebilir, indirdiğiniz şarkıları bilgisayarınıza ve MP3 formatını destekleyen cihazlarınıza aktarabilirsiniz.
3. "Albüm İndirme"
- Şarkı kataloğundan istediğiniz şarkıcıya ait yerli albümü MP3 formatında indirebilir,
www.muud.com.tr üzerinden indirdiğiniz yerli albümleri, bilgisayarınıza ve MP3 formatını destekleyen cihazlarınıza aktarabilirsiniz.
4- İstediğim bir sanatçının albümünü ya da şarkısını neden bu sitede bulamadım?
Aradığınız albümler veya sanatçılar, anlaşmamız olan Meslek Birlikleri ve Yerli/Yabancı firmalarının kataloglarında yer almıyorsa Muud arşivine otomatik olarak dahil edilememektedir. Şu aşamada Muud Müzik portalında yer almayan yerli/yabancı kataloglar için görüşmelerimiz devam etmektedir
5- Muud’dan neden şarkı dinleyemiyorum?
İnternet bağlantınızın olup olmadığını kontrol ediniz. İnternet bağlantınızda sorun varsa, Türk Telekom bireysel ADSL aboneleri, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz.
6- Şarkı Listem nedir? Nasıl Kullanabilirim?
Muud üzerinden dinlediğiniz şarkıyı, şarkının yanında bulunan (+) ekle butonuna tıklayarak şarkı listenize ekleyebilirsiniz. Listenizdeki şarkıların sıralamalarını değiştirebilir ve dinlemek istemediğiniz şarkının üzerine gelerek (x) işaretine tıklayarak şarkıyı listenizden çıkartabilirsiniz. Ücretsiz üye girişi yaparak oluşturduğunuz listenize isim verebilir ve listenizi web ve mobil platformlarımızdan, istediğiniz zaman dinleyebilirsiniz.
8- Kaç tane şarkıyı Şarkı “Listem”e ekleyebilirim?
Maximum 200 adet şarkıyı “üye girişi” yaptıktan sonra Şarkı Listem'e ekleyebilir ve 25 adet şarkı listesi oluşturabilirsiniz. Ayrıca editörler tarafından hazırlanan profesyonel Şarkı Listelerine ulaşabilirsiniz. Şarkı listeleriniz sizin için saklanacak ve siz güncelleyip kaydettikçe saklanmaya devam edecektir.
8- Şarkı Listem'i bilgisayarımda açık bırakıp bilgisayarımın başından ayrıldım. Şarkı Listem çalmıyor. Ne yapmalıyım?
Şarkı listenizdeki son şarkı bittikten 30 dakika sonra sisteme tekrar giriş yapmanız gerekmektedir.
9- Müzik dinlemek için kullanacağım bilgisayar adedinde kısıt var mı?
Muud’dan dinlediğiniz parçaları aktif aboneliğiniz boyunca sınır olmaksızın farklı bilgisayarlarda çalabilirsiniz.
10- Muud’a nasıl üye olacağım?
www.muud.com.tr sitesindeki "Üye Ol" butonuna bastıktan sonra karşınıza çıkacak olan formu doldurarak üyelik işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
11- Muud'a neden üye olamıyorum?
Muud aboneliğinizi gerçekleştirirken aktif cep telefonu numaranız ve internet bağlantınız olması gerekmektedir. Üyelik işleminizi aktif olan cep telefonu numaranız ile yaptığınızdan emin olmalısınız. Üyelik işlemleri tamamlanmadan önce cep telefonunuza gönderilen doğrulama kodu ile üyelik işlemleriniz tamamlayabilirsiniz. Numarasını verdiğiniz hattınız aktif değilse doğrulama kodu tarafınıza ulaşmayacak ve üyelik işleminiz tamamlanmayacaktır. Bu nedenle doğru telefon numarası girdiğinizden emin olmalısınız.
12- Muud paketlerimi nasıl iptal ettirebilirim?
Muud Paket ücretiniz Türk Telekom faturanıza yansıyor ise, Online İşlem Merkezinden ve 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz.
Paket ödemenizi Mobil ödeme ile yaptıysanız iptali için İptal yazıp 7979 a mesaj gönderebilirsiniz.
13- Siteye üye oldum, şifrem gelmedi, ne yapmalıyım?
Üyelik işleminizi tamamladığından emin olduktan sonra junk/spam mailinizi kontrol etmeyi unutmayınız. İlgili mail tarafınıza ulaşmadı ise “Üye Girişi” sayfasından “Aktivasyon yenile” linkine tıklayarak şifrenizin e-posta adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz. Probleminiz devam ederse 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni arayarak destek alabilirsiniz.
14- Muud Şifremi aldım; giriş yapamıyorum?
Muud sayfaları internet üzerinden her yerden erişilebilir olmakla birlikte giriş yapmak için internet bağlantınızın olması gerekmektedir. Oturum açmaya çalışırken kullandığınız mevcut internet bağlantınızın olduğunu kontrol ediniz. Eğer internet bağlantınız yoksa portale erişemezsiniz.
İnternet bağlantınızı kontrol etmenize rağmen hala giriş yapamazsanız, oturum zaman aşımı kontrolü nedeniyle sorun yaşıyor olabilirsiniz. Muud’a girdikten sonra kullanımınız sona erdiğinde, sağ üstte yer alan “Çıkış” sekmesine tıklayarak oturumunuzu kapatabilirsiniz. Aksi takdirde aktif oturumunuz zaman aşımına uğrayıncaya kadar yeniden giriş yapamazsınız. Böyle bir durumda bir süre bekledikten sonra tekrar giriş yapmayı deneyiniz. Sorun yaşamaya devam ederseniz 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz.
15- Şifremi unuttum, yeniden şifre alabilmek için ne yapmalıyım?
'Şifremi Unuttum' linkine tıklayıp çıkan formda üye olduğunuz e-posta adresinizi girdiğinizde şifreniz e-mailinize gönderilecektir.
16- Muud şifremi hatırlayamadım. Şifremin bloke olduğu mesajı geldi. Ne yapmam gerekiyor?
Muud şifrenizi 5 defa hatalı girdiğiniz takdirde şifreniz bloke olacaktır. Açtırmak için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayınız.
17- Muud’dan şarkı indirmek istiyorum. Ödemeyi nasıl yapabilirim?
Türk Telekom ADSL faturanıza yansıtarak veya mobil ödeme yöntemini kullanarak tekil şarkı ya da albüm indirebilir, istediğiniz müzik paketine abone olabilirsiniz.
Türk Telekom ADSL faturanıza yansıtarak şarkı/albüm indirmek ya da müzik paketine abone olmak için;
- Web/mobil platformlar üzerinden tekil şarkı veya albüm için istediğiniz şarkının üzerine gelerek indirme butonuna tıklayarak satın alabilirsiniz.
- Paket satın almak için ise web üzerinden sekmesine tıklayarak istediğiniz müzik paketini seçebilirsiniz. Mobil platformlar üzerinden de Ayarlar menüsünden “Paket Satın Al” sekmesinden seçebilirsiniz. Müzik paketi seçildikten sonra ekranınıza gelecek paket bilgisi ve ödeme koşullarını kontrol edip, sözleşmeleri onaylayarak paket satın alma işleminizi tamamlayabilirsiniz.
Mobil ödeme ile şarkı satın almak için;
- Satın almak istediğiniz müzik paketini seçip ödeme yapacağınız telefon numarasını onay ekranına yazarak ve sözleşmeleri onayladıktan sonra sipariş işlemini tamamlayabilirsiniz. Size gönderilen mesaja ”EVET” cevabını gönderdikten sonra satın alma işlemini gerçekleştirmiş olacaksınız.
- Mobil ödeme ile aldığınız şarkı ya da paket abonelikleri bedeli cep telefonunuza yansıtılır. Mobil ödeme servisinden yalnızca Türk Telekom ,Turkcell ve Vodafone aboneleri faydalanabilmektedir.
Appstore üzerinden müzik paketi satın almak;
- Muud IOS mobil uygulaması üzerinden müzik paketleri satın alımı appstore üzerinden gerçekleşmektedir. Ödemesi kredi kartı faturanıza yansıtılır.
18- Paketimdeki şarkı kredilerimi profilimde göremiyorum, sistem tarafından silindi mi?
Satın almış olduğunuz paket içerisindeki şarkı kredilerinizin kullanım süresi 1 aydır (30 gündür). Ay içerisinde paket haklarınız dahilinde olan şarkı hakkını tükettiyseniz bir sonraki ay yeniden indirme hakkınızı beklemeniz gerekmektedir. Şarkı haklarınız bir sonra ki aya devretmez.
19- İndirdiğim şarkıları başka bir bilgisayara taşımak istiyorum? USB Taşınabilir disk ve e-mail ile indirdiğim parçaları diğer bir bilgisayara gönderebilir miyim?
Evet, gönderebilirsiniz. İndirdiğiniz şarkıları o ay içerisinde limit olmaksızın istediğiniz bilgisayarda çalma hakkına sahipsiniz.
20- İndirdiğim şarkıları farklı işletim sistemleri ve taşınabilir müzik çalarlarda dinleyebilir miyim?
Evet, MP3 formatını destekleyen farklı işletim sistemleri ve tüm mobil cihazlarda dinleyebilirsiniz.
20- Siteden indirilen şarkıların formatı nedir?
Şarkılar MP3 formatındadır.
21- İndirdiğim şarkıları dinleyebilmek için asgari sistem gereksinimi nedir?
Yüklediğiniz içerikleri dinleyebilmek ve taşınabilir bir platforma aktarabilmek için aktaracağınız platformun MP3 formatına uyumlu olması yeterlidir.
22- ADSL aboneliğimin türüne göre Muud paket sahipliğim değişiyor mu?
Muud Müzik hizmeti herkese açık bir hizmettir. Premium üye olan tüm kullanıcılarımız aynı haklara sahip olacaktır.
23- İndirdiğim şarkılardan müzik CD’si oluşturabilir miyim?
MP3 olarak indirdiğiniz şarkılardan müzik CD’si oluşturabilir, aynı zamanda şarkıları MP3 müzik çalar, iTunes, ipod, bilgisayar ve/veya telefonunuza aktarabilirsiniz.
24- Şarkı indirmek için kullanacağım bilgisayar ve müzik çalar sayısında limit var mı?
Muud’dan faydalanırken indirdiğiniz parçaları aktif abonelik periyodu içinde limit olmaksızın farklı bilgisayarlarda çalabilir, bu eserleri farklı müzik çalar cihazlara aktarabilirsiniz.
25- Bilgisayarıma indirdiğim şarkıları Cep Telefonumda çalabilecek miyim?
Evet. MP3 olarak indirdiğiniz şarkıları, MP3 formatına uyumlu cep telefonlarına aktararak dinlemeye ve/veya çalmaya devam edebilirsiniz.