Ana İçeriğin Başı

Fesih İşlemleri Hakkında

Evde internet abonelik iptal işlemlerinizi

  • Türk Telekom Ofis /Grup Mağazalarına şahsen başvuru yaparak
  • 0(312) 306 07 16 no’lu faksa kimlik belgesi ve imzalı dilekçe göndererek,
  • E-Devlet sistemi üzerinden başvuru yaparak
  • Türk Telekom’da kayıtlı e-posta adresi üzerinden internettivibuiptal@turktelekom.com.tr adresine kimlik fotokopisi ve imzalı dilekçe ileterek
  • 444 1 444 müşteri hizmetlerimize ulaşarak yapabilirsiniz.

İşlemlerin sorunsuz ve zamanında tamamlanabilmesi için sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir, bu nedenle dilekçede yer alan iletişim bilgilerinizin (cep telefonu/sabit telefon numarası) güncel olması gerekmektedir.

Abonelik iptali işlemini yalnızca aboneliğin yasal sahibi veya yasal sahibin vekaletname ile yetkilendirdiği kişiler gerçekleştirebilir.

İptal talebinizin şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 24 saat içinde hizmetiniz durdurulacak ve yedi gün içerisinde iptal işlemi gerçekleştirilecektir. Hattınızın iptali sonrasında varsa mülkiyeti şirketimize ait cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanlar Türk Telekom Ofis veya Mağazalarına iade edilmelidir. İade edilmeyen cihaz bedeli son faturaya yansıtılır.

Hattınıza ait son faturanın takip edlerek ödemeni yapılması gerekir.

Abonenin vefatı halinde nasıl iptal edebilirim?

Hat sahibinin vefat etmesi durumunda iptal işlemleri için, hat sahibi varisinin veya başvuruda bulunan yakınının;

  • Türk Telekom Ofis /Grup Mağazalarına gelmesi,
  • Fesih başvurusunu faks ile iletmesi yada
  • Türk Telekom’da kayıtlı e-posta adresi üzerinden internettivibuiptal@turktelekom.com.tr adresine varise ait kimlik fotokopisiyle birlikte aşağıdaki belgelerden en az birinin eklenmesi ile yapılabilir.
  • Nüfus Müdürlüğünden alınacak TUİK Ölüm Belgesi
  • Defin Belgesi
  • Veraset ilamı
  • Abonenin ölümünü gösteren sağlık kuruluşlarınca verilmiş yazı, tutanak veya raporlar
  • Abonenin ölümünü gösteren Trafik kazalarıyla ilgili raporlar
  • Abonenin ölümünü gösteren mahkeme kararları

İşlemlerin sorunsuz ve zamanında tamamlanabilmesi için sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir, bu nedenle dilekçede yer alan iletişim bilgilerinizin (cep telefonu/sabit telefon numarası) güncel olması gerekmektedir.

İptal talebininin şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 24 saat içinde hizmet durdurulacak ve yedi gün içerisinde iptal işlemi gerçekleştirilecektir. Abonelik iptali sonrasında varsa mülkiyeti şirketimize ait cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanlar Türk Telekom Ofis veya Mağazalarına iade edilmelidir. İade edilmeyen cihaz bedeli son faturaya yansıtılır. ​​​​​​​​​​​​​​​