Şifremi kaybettim ne yapmalıyım?
SMS doğrulaması ile yeniden giriş yapabilir ya da Wi-Fi kiosklarından pasaportunuzu okuttuktan sonra “Şifre Resetleme” butonuna tıklayarak yeni şifre alabilirsiniz.
“İstanbulAirportTurkTelekomFree” Wi-Fi ağını görüyorum ama bağlanamıyorum. Ne yapmalıyım?
- Cihazınızın Wi-Fi ayarlarından ağı unut seçeneğine tıklayıp yeniden bağlanmayı deneyin.
- “İstanbulAirportTurkTelekomFree” ağına bağlandığınız halde Wi-Fi giriş sayfasını görüntüleyemiyorsanız ilgili tarayıcıya “http://igairport.turktelekomwifi.com/” yazabilirsiniz.
- Sorununuz devam ediyorsa Wi-Fi destek hattı (444 01 45) ile iletişime geçebilirsiniz.
SMS ile giriş yapmak istiyorum, şifre gelmedi. Ne yapmalıyım?
- Hattınız uluslararası dolaşıma (roaming) açıksa ve SMS alamıyorsanız, 3 dakika bekledikten sonra Wi-Fi giriş sayfasından tekrar SMS ile giriş kodu oluşturabilirsiniz.
- Sorununuz devam ediyorsa, SMS gönderilecek numaranın ülke kodunu doğru seçtiğinizden emin olunuz.
- Bu adımları takip etmenize rağmen şifre alamıyorsanız ya da GSM hattınız uluslararası dolaşıma (roaming) açık değilse kiosklarımızdan pasaportunuz ile şifre oluşturup bağlantı sağlayabilirsiniz.
Nasıl Wi-Fi paketi satın alabilirim?
Türk Telekom Wi-Fi’ı 1 saatlik hakkınız bitene kadar ücretsiz kullanabilirsiniz. Hakkınız bittikten sonra, “igairport.turktelekomwifi.com” adresinden ya da havaalanındaki kiosklardan size en uygun paketi satın alabilirsiniz.
Paketinizi kiosk üzerinden satın almanız durumunda;
- Wi-Fi giriş sayfasından kiosktan aldığınız yeni şifre ile tekrar giriş yapmalısınız.
- İnternete girişte sorun yaşıyorsanız pasaportunuzu kioska tekrar okutarak “şifre resetleme” seçeneğinden yeni şifre alabilirsiniz.
- Sorununuz devam ediyorsa Wi-Fi destek hattı (444 01 45) ile iletişime geçebilirsiniz.
Wi-Fi giriş ekranında butonlar aktif olmadığında ne yapmalıyım?
Butonlar aktif değilse ya da Wi-Fi giriş sayfası üzerinde işlem yaptığınızda herhangi bir sonuç alamıyorsanız, Wi-Fi ağından kopmuşsunuz demektir. Tekrar “İstanbulAirportTurkTelekomFree” ağına bağlanırsanız işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
İstanbulAirportTurkTelekomFree ağına bağlanıp giriş yaptıktan sonra internet erişimim yoksa ne yapmalıyım?
-
“http://igairport.turktelekomwifi.com” >adresine gidin ve kullanım detaylarınızı kontrol edin. Kullanım hakkınız bittiyse size en uygun paketi satın alabilirsiniz.
- Paketiniz varsa ve internete erişim sağlayamıyorsanız aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz.
- Tarayıcınızdan www.turktelekom.com.tr veya http:// ile başlayan başka bir sayfayı açarak giriş yapabilirsiniz.
- Sorun devam ediyorsa başka bir tarayıcı (Chrome, Firefox, Explorer gibi) ile girmeyi deneyebilirsiniz.
- Yine de internet erişiminiz yok ise Wi-Fi destek hattı (444 01 45) ile iletişime geçebilirsiniz.
Sorularım olduğunda nasıl destek alabilirim?
Diğer tüm sorularınız için alandaki Wi-Fi ekibimizden, Wi-Fi kiosklarının arkasında bulunan telefondan ya da 444 01 45’i arayarak destek alabilirsiniz.