1. Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?
Evet. Kampanya başlangıcından 24 aylık abonelik taahhüdü sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık kullanım ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla geçişe açık paketlerde tarife değişikliği yapabilirsiniz.
2. McAfee Total Protection Paketimin lisansını artırabilir miyim?
Evet. Kampanya kapsamında McAfee Total Protection 3 lisans paketi yeterli olmayan müşterilerimiz, dilerse ayda 2 ₺ karşılığında McAfee Total Protection 5 lisans paketine geçiş yapabilirler.
3. Kampanya taahhüt süresi içinde internet hizmetimi değiştirebilir miyim?
İnternet hizmetinden Yalın internet hizmetine veya Yalın internet hizmetinden internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Yalın internet hizmetine geçiş nedeniyle geçiş ücreti (bir defalık tüm vergiler dâhil peşin 10 TL) faturalandırılır ve kampanya kapsamında aylık olarak 12 TL Yalın Erişim ücreti faturanıza yansıtılır.
4. Kampanya taahhüt süresi bittikten sonra tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti ne kadar olacak?
Kampanyada taahhüt süresi 24 aydır. İndirim süresinin bitiminden itibaren seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarifesi üzerinden ücretlendirme yapılır.
5. Başka birine devir, başka adrese nakil, hat dondurma işlemlerini gerçekleştirebilir miyim?
Devir, Nakil ve Hat Dondurma işlemleriile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayınız.
6. Kampanyayı nasıl iptal ettirebilirim?
Kampanya iptali için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir, Türk Telekom Ofisleri veya Mağazalarına başvurabilirsiniz.
7. Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?
Kampanya iptali: Taahhüt süresi dolmadan kampanya iptali yaptığınız durumda faturanıza yansıyacak ücretler; Taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) tahsil edilir. Ancak, taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamının, sağlanan indirimlerden düşük olması halinde düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.
Abonelik iptali: Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda faturaya yansıyacak ücretler; Taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Ancak, taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamının, sağlanan indirimlerden düşük olması halinde düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Kampanyanın iptal edilmesi halinde aynı zamanda , Bahse konu tutara ilaveten;
- (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Geriye dönük internet / Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri
- (varsa) ALO Paket kullanım ve bağlantı ücretleri
- (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri yansıtılır.
8. Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?
Kampanya ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 7 gün 24 saat 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne başvurabilirsiniz.