Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız
Müşteri Değilim Müşteriyim

TekŞifre

​​​​

TekŞifre, Türk Telekom internet hizmetlerini çeşitli platformlardan kullanırken sizi tanımamızı sağlayan şifre uygulamasıdır. Bu sayede tek bir şifre ile tüm Türk Telekom internet hizmetlerini kullanabilir, size özel sunduğumuz online fatura ve kota sorgulama gibi temel hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.

TekŞifre ile faydalanabileceğiniz hizmetleri görüntülemek için tıklayın.

​​

1) Türk Telekom internet müşterisi iseniz, abonelik işlemleri sırasında bildirdiğiniz cep telefonu hattınız üzerinden 6606'ya SMS atarak TekŞifre hesabınızı oluşturabilirsiniz. SMS ile TekŞifre hesabı oluşturmak için aşağıdaki 4 farklı yoldan birini izleyebilirsiniz.

Mesaj alanına TEKSIFRE yazın bir boşluk bırakın ve TC KİMLİK NUMARANIZI, E-POSTA ADRESİNİZİ, INTERNET HİZMET NUMARANIZI ya da başında sıfır olmadan SABİT TELEFON NUMARANIZI yazıp 6606'ya kısa mesaj gönderin. Kullanıcı adınız ve TekŞifre'niz kısa mesajla cep telefonunuza iletilecektir.

TEKSIFRE (boşluk) TC Kimlik No 6606' ya SMS gönderin.
TEKSIFRE (boşluk) E-Posta Adresi​
TEKSIFRE (boşluk) İnternet Hizmet Numarası
TEKSIFRE (boşluk) Sabit Telefon Numarası

*6606'ya gönderilen kısa mesajlar, kullandığınız GSM operatörünün tarifenize göre belirlediği 1 kısa mesaj bedeliyle operatörünüz tarafından ücretlendirilir.

Türk Telekom internet müşterisi değil iseniz, mesaj alanına TEKSIFRE yazın bir boşluk bırakın ve TekŞifre kullanıcı adı olarak belirlemek istediğiniz E-POSTA adresinizi yazıp 6606'ya kısa mesaj gönderin. Kullanıcı adınız ve TekŞifre'niz kısa mesajla cep telefonunuza iletilecektir.

2) Anasayfada yer alan TekŞifre linkine tıklayıp istenen bilgileri girerek TekŞifre'nizi kolayca oluşturabilirsiniz. TekŞifre Üyeliği için lütfen tıklayınız.

* E- posta bilginizi vermeniz akabinde aktivasyon işlemini tamamlamak için, e-posta adresinize gönderilen aktivasyon linkini tıklamalısınız.

* Kurumsal müşterilerimiz için istenen bilgiler farklıdır. Kurumsal TekŞifre Üyeliği için lütfen tıklayınız.

3) 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak TekŞifre talebinde bulunabilir, TekŞifre'nizin SMS olarak cep telefonunuza gönderilmesini talep edebilirsiniz.

​​​​​​

Kendinize yeni bir aktivasyon e-postası gönderilmesini sağlamak için lütfen tıklayın. Buraya, kayıt yaptırırken kullandığınız, aynı zamanda TekŞifre Kullanıcı Adınız olan, e-posta adresini girerek, e-posta adresinize yeni bir aktivasyon e-postası gönderebilirsiniz.

Kayıt işlemini tamamladıktan sonra 24 saat içinde aktivasyon işlemini tamamlamanız gerekmektedir. Aktivasyon onay işlemini tamamlamamanız durumunda, üyelik kaydınız iptal edilecek ve tekrar yeni üye kaydı yapmanız gerekecektir.

Gönderilen aktivasyon e-postası, e-postanızdaki bir spam veya toplu posta filtresine takılmış olabilir. E-postayı bu klasörlerde bulamıyorsanız, teksifre-kullanici-hesabi@info.turktelekom.com.tr adresini adres defterinize veya filtrenizin izin verilenler listesine ekleyin.

​​

E-posta adresinizi yanlış girdiyseniz, e-posta adresi düzeltmesi için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri'ni aramamanız durumunda, aynı ADSL bilgilerinizle yeni hesap oluşturabilmeniz için 24 saat beklemeniz gerekmektedir. 24 saatin sonunda, oluşturduğunuz üyelik kaydı iptal edilecektir.

Aynı e-posta adresiyle sadece bir TekŞifre hesabı oluşturabilirsiniz. Birden fazla hesap oluşturmak isterseniz, farklı e-posta adresleriyle üye olmanız gerekmektedir.

Hayır. Her bir ADSL hattınız için tek bir TekŞifre oluşturabilirsiniz.

Üzerinize kayıtlı birden fazla ADSL hattı olması durumunda, TekŞifre alımı esnasında üzerinize kayıtlı olan ADSL hatlarınızdan TekŞifre alımına uygun olanlar listelenir ve seçiminize göre TekŞifre tanımlaması gerçekleştirilir.

TekŞifre Kullanıcı Adınız, üyelik işlemlerinde girmiş olduğunuz e-posta adresidir. 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayıp TekŞifre kullanıcı adınızı değiştirebilirsiniz.

Güncellediğiniz yeni e-posta adresine bir aktivasyon e-postası gönderilecektir. Kullanıcı Adı değiştirme işleminizi tamamlamak için, aktivasyon e-postasında yer alan aktivasyon linkine tıklayarak, e-posta adresinizi doğrulamalısınız.

Aktivasyon işlemi 24 saat içerisinde tamamlamamanız durumunda, Kullanıcı Adı değiştirme işleminiz geçersiz kılınacaktır.

Gönderilen aktivasyon e-postası, e-postanızdaki bir spam veya toplu posta filtresine takılmış olabilir. E-postayı bu klasörlerde bulamıyorsanız, teksifre-kullanici-hesabi@info.turktelekom.com.tr adresini adres defterinize veya filtrenizin izin verilenler listesine ekleyiniz. 

​​​
​​​

Kullanıcı Adınız aktif bir mail hesabınız olmalıdır. Aktif bir mail hesabınızı Kullanıcı Adı olarak belirlemek için lütfen 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayınız.

Dilerseniz, Türk Telekom İnternet Hizmetleri için kayıtlı olan cep telefonu hattınız üzerinden SMS göndererek de TekŞifre Kullanıcı Adı ve Şifrenizi yeniden talep edebilirsiniz. Bunun için, mesaj alanına TEKSIFRE yazın, bir boşluk bırakın ve TC KİMLİK NUMARANIZI, INTERNET HİZMET NUMARANIZI ya da başında sıfır olmadan SABİT TELEFON NUMARANIZI yazıp 6606'ya mesaj gönderin. Kullanıcı adınız ve TekŞifre’niz SMS olarak cep telefonunuza yeniden gönderilecektir.

TEKSIFRE (boşluk) TC Kimlik No 6606' ya SMS gönderin.
TEKSIFRE (boşluk) İnternet Hizmet Numarası
TEKSIFRE (boşluk) Sabit Telefon Numarası

* 6606’ya gönderilen kısa mesajlar, kullandığınız GSM operatörünün tarifenize göre belirlediği 1 kısa mesaj bedeliyle operatörünüz tarafından ücretlendirilir.​

​​​​​

Şifreniz, TekŞifre üyelik işlemlerinde girmiş olduğunuz şifredir. TekŞifre Kullanıcı Adı ve Şifrenizle giriş yaptıktan sonra; 'Üyelik Bilgilerim' sayfasında 'Şifre Değiştir'e tıklayınız. Açılan sayfada mevcut şifrenizi ve yeni şifrenizi girerek, TekŞifre’nizi değiştirebilirsiniz.

TekŞifre’nizi unutmanız halinde Kullanıcı Adınızı (e-posta adresiniz) ve TekŞifre’nizi girdiğiniz giriş sayfasındaki "Şifremi Unuttum" sayfasına gitmeniz ve TekŞifre kullanıcı adınızı (e-posta adresinizi) yazarak «Gönder» butonuna tıklamanız gerekmektedir.

Dilerseniz, Türk Telekom İnternet Hizmetleri için kayıtlı olan cep telefonu hattınız üzerinden SMS göndererek de TekŞifre Kullanıcı Adı ve Şifrenizi yeniden talep edebilirsiniz. Bunun için, mesaj alanına TEKSIFRE yazın, bir boşluk bırakın ve TC KİMLİK NUMARANIZI, TEKŞİFRE KULLANICI ADINIZI, INTERNET HİZMET NUMARANIZI ya da başında sıfır olmadan SABİT TELEFON NUMARANIZI yazıp 6606'ya mesaj gönderin. TekŞifre’niz SMS olarak cep telefonunuza yeniden gönderilecektir.

TEKSIFRE (boşluk) TC Kimlik No 6606' ya SMS gönderin.
TEKSIFRE (boşluk) Kullanıcı Adı
TEKSIFRE (boşluk) İnternet Hizmet Numarası
TEKSIFRE (boşluk) Sabit Telefon Numarası

* 6606’ya gönderilen kısa mesajlar, kullandığınız GSM operatörünün tarifenize göre belirlediği 1 kısa mesaj bedeliyle operatörünüz tarafından ücretlendirilir.

​​
​​​​​

444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayıp TekŞifre hesabınızı iptal edebilirsiniz.

Aynı bilgisayardan birden çok kullanıcı hesaplarını kullanabilir. Birden çok hesaba erişmek için her oturumun sonunda oturumunuzu kapatmak üzere "Çıkış" bağlantısını tıklayın. Daha sonra farklı bir Kullanıcı Adı ve Şifreyle üye girişi yapabilirsiniz.

Birden fazla ADSL hattı olan kullanıcılarımız, her hat için ayrı bir e-posta adresiyle TekŞifre hesabı oluşturabilirler.