Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Nakil İşlemi

Evde internet nakil işlemleri en yakın Türk Telekom mağazalarında gerçekleştirilir. Ayrıca Türk Telekom ev telefonu naklini gerçekleştiren ADSL ve HİPERNET müşterileri 444 1 444 müşteri hizmetlerini arayarak nakil işlemini gerçekleştirebilir.​

Şahsen başvurular için kimlik belgesi, vekil tayin edilecekse noter onaylı vekaletname ile müraacat edilmelidir.

22 Eylül 2015 tarihi itibariyle isteğe bağlı nakil işlemlerinden işlem başına vergiler dahil 24 TL ücret alınmaktadır. Bu ücret, abonenin nakil işlemleri tamamlandıktan sonraki ilk faturasına yansıtılacaktır.

Nakil işlemi, başvuru sırasında sizinle birlikte belirlenen randevu tarihinde gerçekleştirilecektir.

Hayır, evde internet nakil işlemi için öncelikle ev telefonu hattı nakil talebinizi iletmeniz gerekir. Ev telefon hattı nakil işleminiz tamamlandıktan sonra evde internet nakil süreci başlar.​

Müşterinin internet naklini gerçekleştireceği yeni adresinde internet alt yapısı IPTV’yi desteklediği sürece müşteri interneti ile birlikte Tivibu hizmetinin de naklini gerçekleştirebilir.

Yalın İnternet için nakil başvuruları en yakın Türk Telekom Mağazalarından veya Türk Telekom Çağrı Merkezinden yapılabilir.

Yalın İnternet nakil başvurusu alınırken, yeni tesis kurulum işlemi için randevu verilir.

Evet, kurulum esnasında ilgili tesis adresinde ilgili birinin bulunması gereklidir.

Evet. Hem kurumsal hem bireysel müşteriler internet aboneliği nakil işlemini gerçekleştirebilir.Kurumsal müşteriler nakil başvurusunda bulunurken , kurumsal yetkili kişinin/kişilerin kimliklerini ibraz etmesi gerekmektedir. Ayrıca kurumsal müşterilerin internet ek hizmet talep/değişiklik formu doldurulması gerekmektedir.

Ek hizmet talep/değişiklik formu için tıklayın.