Nakil İşlemi Sayfa Görüntüsü Sayfa İçeriği Türk Telekom evde internet müşterisiyim, evde internet aboneliğimin nakil işlemleri için nereye başvurmam gerekir? Evde internet nakil işlemleri en yakın Türk Telekom mağazalarında gerçekleştirilir. Ayrıca Türk Telekom ev telefonu naklini gerçekleştiren ADSL ve HİPERNET müşterileri 444 1 444 müşteri hizmetlerini arayarak nakil işlemini gerçekleştirebilir. Nakil işlemi için gerekli belgeler nelerdir? Şahsen başvurular için kimlik belgesi, vekil tayin edilecekse noter onaylı vekaletname ile müraacat edilmelidir. İnternet aboneliğimin nakil işleminin gerçekleştirilmesi için ne kadar ücret ödemem gerekir? 1 Ocak 2022 tarihi itibariyle isteğe bağlı nakil işlemlerinden işlem başına vergiler dahil 57 TL ücret alınmaktadır. Bu ücret, abonenin nakil işlemleri tamamlandıktan sonra ilk faturasına yansıtılacaktır. Nakil işlemi kaç günde tamamlanmaktadır? Nakil işlemi, başvuru sırasında sizinle birlikte belirlenen randevu tarihinde gerçekleştirilecektir. Evde İnternet hattımın bağlı olduğu ev telefonu hattım için nakil talebi iletmeden evde internet hattımın nakli yapılabilir mi? Hayır, evde internet nakil işlemi için öncelikle ev telefonu hattı nakil talebinizi iletmeniz gerekir. Ev telefon hattı nakil işleminiz tamamlandıktan sonra evde internet nakil süreci başlar. Nakil işlemi tüm internet paketleri için yapılabiliyor mu? Evet yapılabilir. İnternetin nakli ile birlikte Tivibu hizmetinin de nakil işlemi gerçekleşebilir mi? Müşterinin internet naklini gerçekleştireceği yeni adresinde internet alt yapısı IPTV’yi desteklediği sürece müşteri interneti ile birlikte Tivibu hizmetinin de naklini gerçekleştirebilir. Yalın internet kullanıcısıyım, internet aboneliği nakil başvurusu için nereye başvurmam gerekir? Yalın İnternet için nakil başvuruları en yakın Türk Telekom Mağazalarından veya Türk Telekom Çağrı Merkezinden yapılabilir. Yalın İnternet nakil başvurusu alınırken, yeni tesis kurulum işlemi için randevu verilir. Yalın internet nakil sürecinde, kurulumun gerçekleştirileceği zaman adreste bulunmam gerekli midir? Evet, kurulum esnasında ilgili tesis adresinde ilgili birinin bulunması gereklidir. Nakil işlemi Kurumsal müşteriler için de geçerli midir? Evet. Hem kurumsal hem bireysel müşteriler internet aboneliği nakil işlemini gerçekleştirebilir.Kurumsal müşteriler nakil başvurusunda bulunurken , kurumsal yetkili kişinin/kişilerin kimliklerini ibraz etmesi gerekmektedir. Ayrıca kurumsal müşterilerin internet ek hizmet talep/değişiklik formu doldurulması gerekmektedir. Ek hizmet talep/değişiklik formu için tıklayın. Nakil talep ettiğim adreste altyapı olmaması veya kapasite yoğunluğu olması durumunda ne yapmalıyım? Nakil talep ettiğiniz adreste altyapı olmaması veya kapasite yoğunluğu olması durumunda, nakil altyapı bekleme talebinizi bırakarak nakliniz tamamlanana kadar faturanızı durdurabilir veya istenen evrakları Türk Telekom Müdürlükleri’ne ibraz ederek, internet aboneliğinizi cayma bedeli olmaksızın sonlandırabilirsiniz. Sayfa Alt Bölüm İçeriği