Servis Kapsamı

Değerli Müşterilerimiz, 1 Aralık 2017 tarihinden itibaren Fatura Üst Sınır Uygulamasına ilişkin güncellemeler yapılacaktır.

Güncellemeler sonrasında servis özellikleri aşağıda belirtilen şekilde olacaktır.

Fatura Üst Sınırı servis ile belirlediğiniz fatura limitlerinde kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.

Fatura Üst Sınırı servisi ücretsiz bir servistir. Güncel fatura tutarınızı Mobil Online İşlemler Merkezi’mizden ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz.​

1 Aralık 2017 tarihi öncesinde mevcut durumda Fatura Üst Sınırı (FÜS) servisine kayıtlı olan müşterilerimizin FÜS limitleri otomatik olarak vergiler dahil 100TL olarak güncellenecektir.

FÜS servisine kayıtlı olmayan tüm bireysel faturalı müşterilerimiz için de 1 Aralık 2017 tarihi itibarıyla FÜS limitleri kurul kararınca vergiler dahil 100TL olarak otomatik belirlenecektir.

1 Aralık 2017 tarihinde güncel fatura tutarlarınızın vergiler dahil 100TL’nin üzerinde olması durumunda sadece uygulamanın hayata geçirildiği bu fatura dönemine özel olarak, bulunduğunuz fatura döneminde FÜS bilgilendirmesi almazsınız. Güncel fatura tutarınızın üzerinde FÜS limiti seçmeniz durumunda, bilgilendirme SMS’lerini alabilirsiniz.

Belirtilen tarihte, güncel fatura tutarının vergiler dahil 100TL’in altında olması durumunda faturanız 100TL’ye ulaştığında kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.

1 Aralık 2017 tarihi öncesinde birden fazla limitte bilgilendirilebilirken, 1 Aralık 2017 tarihi itibarıyla 100 TL ya da seçmiş olduğunuz FÜS limitinde bildirim alıyor olacaksınız.

Fatura üst sınırı bilgilendirme limitinizi vergiler dahil 90TL, 100TL, 150TL, 200TL veya 500TL olarak seçebilirsiniz.

Otomatik olarak tanımlanan 100TL limitini değiştirmek isterseniz kısa mesaj yoluyla FUSX yazıp 5555’e gönderebilirsiniz.

SMS kanalı haricinde Müşteri Hizmetlerimiz veya Online İşlemler Merkezi üzerinden de FÜS limitinizi değiştirebilirsiniz.

  • Bu servisten tüm faturalı bireysel müşterilerimiz faydalanabilir.
  • 1 Aralık 2017 tarihinde güncel fatura tutarınız vergiler dahil 100TL’in üzerinde ise sadece uygulamanın hayata geçirildiği bu fatura dönemine özel olarak bulunduğunuz fatura döneminde bilgilendirme almazsınız.  Bir sonraki fatura kesim tarihinizde, dönemsel sabit ücretler tutarınız hesaplanır ve 100TL’in altında ise fatura üst sınırınız 100TL olarak tanımlanır ve fatura döneminde güncel tutarınız 100TL’ye ulaştığında bilgilendirilirsiniz.
  • Her fatura kesim tarihinizde hesaplanan dönemsel sabit ücretler tutarınız Fatura Üst Sınırı Limitinizin üzerinde kalır ise, FÜS limitinizi üst bareme güncellemediğiniz durumda FÜS bildirimlerini almayacaksınız.
  • Fatura Üst Sınırı servisine kayıt olmak için herhangi bir evrak gerekmemektedir.
  • Mevcut FÜS limitinizi öğrenmek için FUS yazıp 5555’e gönderebilirsiniz.
  • Fatura Üst Sınırı limitinizi kısa mesaj yoluyla, Online İşlemler Merkezinden veya Müşteri Hizmetlerinden güncelleyebilirsiniz. Kısa mesaj ile istediğiniz limiti için; FUS90; FUS100;FUS150, FUS200 ya da FUS500 yazip 5555’e ücretsiz olarak göndererek güncelleyebilirsiniz.
  • Limit güncelleme işlemi yapıldığı anda güncel fatura tutarınız belirlenen yeni limiti aşmış ise bilgilendirme almak için güncel fatura tutarınızın üzerinde yeni limit seçmeniz gerekmektedir.
  • Limit güncelleme işlemi yapıldığı anda güncel fatura tutarı belirlenen limiti geçmedi ise, bulunduğunuz fatura dönemi itibarıyla geçerli olacak şekilde yeni limitiniz tanımlanacaktır.
  • Fatura Üst Sınırı servisi bilgilendirmelerine; toplam fatura bedeli üzerinden yapılan indirimler, yurt dışı DK ve SMS kullanımlarından henüz bilgisi ulaşmamış olanlar dahil değildir. Bilgilendirme servisine son 6 saatlik kullanımlar dahil değildir.
  • Fatura Üst Sınırı bilgilendirmeleri kullanımları kısıtlamaz, sadece SMS ile bilgilendirme yapılır.
  • Fatura Üst Sınırı bilgilendirmelerini iptal etmek isterseniz, “IPTAL FUS” yazıp 5555’e gönderebilirsiniz.  İptal etmeniz durumunda, bulunduğunuz fatura dönemi itibarıyla FUS bilgilendirmeleriniz iptal olacak ve tekrar kayıt olmadığınız durumda tüm fatura dönemlerinde bilgilendirilmeyeceksiniz. Fatura Üst Sınırı servis bilgilendirmelerini Müşteri Hizmetlerimiz veya Online İşlemler Merkezimizden de iptal edebilirsiniz.

Fatura Üst Sınırı servisi ücretsiz bir servistir.

​​

Türk Telekom mobil ailesine katılmak için hemen formu doldurun

Numaranızı taşımak veya yeni hat almak için formu doldurun, 4.5G uyumlu sim kartınızı ayağınıza getirelim.