Çağrı Yönlendirme ile telefonunuz her koşulda ulaşılabilir olsun!

Servis Bilgisi

Çağrı Yönlendirme servisi sayesinde, size gelen çağrıları istediğiniz zaman, dilediğiniz numaraya yönlendirebilirsiniz. Telefonunuza ulaşılamadığında, meşgulken, cevap veremediğinizde, telefonunuz kapalıyken her koşulda ulaşılabilir olabilirsiniz. ​

​​Çağrı Yönlendirme servisi, yönlendiren kişi yönlendirdiği kişiyi arıyormuş gibi ücretlendirilir. Yönlendirme yapan kişinin her yöne dakikaları varsa yönlendirme esnasındaki arama da bu dakikalardan düşer. Her yöne dakikası bulunmaması durumunda kullanılan tarifenin görüşme fiyatı üzerinden ücretlendirilir.

​​

Telefonunuzdan:

Ayarlar bölümüne, ardından Arama Yönlendirme menüsüne girerek, yönlendirme yapmak istediğiniz numarayı yazabilir, servisi hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’nden:

444 1 444’ü arayabilir, Mobil’i seçerek yönlendirme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Türk Telekom Online İşlemler’den:

Mobil web sayfasına girerek, üst menüde yer alan “Abonelik ve Hat İşlemlerim” kısmından “Uzaktan Yönlendir” seçebilir ve işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

SMS ile:

"UY TELEFON NO" yazıp, 9244'e kısa mesaj olarak gönderebilir, telefonunuzu yönlendirebilirsiniz. Örnek: UY 05551234567

Arama ekranından aşağıdaki komutlarla kolayca yönlendirme yapabilirsiniz:

  • Her Koşulda Çağrı Yönlendirme: **21*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **21*05551234567#
  • Meşgul Olma Durumunda Çağrı Yönlendirme: **67*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **67*05551234567#
  • Cevap Verilememesi Durumunda Çağrı Yönlendirme: **61*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **61*05551234567#

Ayrıca, cevap vermeme süresi 5 – 30 sn. arasında ayarlanabilir ve belirlenen süre içinde cevap verilememesi durumunda yönlendirme yapılır. Bunun için **61*TELEFON NO**SÜRE (5 – 30 sn. arasında)# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **61*05551234567**15#

  • Ulaşılamama Durumunda Çağrı Yönlendirme: **62*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **62*05551234567#

Telefonunuzdan:

Ayarlar bölümüne, ardından Arama Yönlendirme menüsüne girerek, yönlendirmeyi kapalı hale getirebilirsiniz.

Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’nden:

444 1 444’ü arayabilir, Mobil’i seçerek yönlendirme işleminizi iptal edebilirsiniz.

Türk Telekom Online İşlemler’den:

Mobil web sayfasına girerek, üst menüde yer alan “Abonelik ve Hat İşlemlerim” kısmından “Uzaktan Yönlendir” seçebilir ve yönlendirmenizi iptal edebilirsiniz.

SMS ile:

"UY IPTAL" yazıp, 9244'e kısa mesaj olarak göndererek yönlendirmenizi iptal edebilirsiniz.

Arama ekranından aşağıdaki komutlarla yönlendirmenizi iptal edebilirsiniz;

  • Her Koşulda Çağrı Yönlendirme: ##21# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme iptal edilebilir.
  • Meşgul Olma Durumunda Çağrı Yönlendirme: ##67# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme iptal edilebilir.
  • Cevap Verilememesi Durumunda Çağrı Yönlendirme: ##61# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme iptal edilebilir.
  • Ulaşılamama Durumunda Çağrı Yönlendirme: ##62# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme iptal edilebilir.
  • Bu servise kayıt olmak ücretsizdir. Çağrı yönlendirme yapıldığında yönlendiren kişi yönlendirdiği kişiyi arıyormuş gibi ücretlendirilir.
  • Yönlendirme yapan kişinin HY dakikaları varsa yönlendirme esnasındaki arama da bu dakikalardan düşer.
  • Telesekreter ve çağrı yönlendirme servisleri, aynı anda aktif hale getirilemez.
  • Yönlendirilen numara, yurt içindeki bir sabit hat veya mobil numara olabilir.
  • Yurtdışında Yönlendirme;
    • Her koşulda yönlendirme yapılırsa, abone yurtiçinde iken yönlendirilen numarayı arıyormuş gibi ücretlendirilir.
    • Meşgul, Ulaşılamama veya Cevap Verilmeme durumlarında yönlendirme yapılırsa, abone yurt dışı kullanım yapmış gibi ücretlendirilir.

Türk Telekom mobil ailesine katılmak için hemen formu doldurun

Numaranızı taşımak veya yeni hat almak için formu doldurun, 4.5G uyumlu sim kartınızı ayağınıza getirelim.