Mobilliye Fiber Avantaj Kampanyası 50Mbps

Türk Telekom'a Geçenlere 500TL İndirim

Mobilliye Fiber Avantaj Kampanyası

50 Mbps

Fiber İnternet

Limitsiz
18 Ay Taahhütlü

Mobilliye Fiber Avantaj Kampanyası 50Mbps

​​​​​​​​​​​​Cepte Türk Telekom Mobili olana, Evde Fiber İnternet Çok Avantajlı!

Ek Bilgiler

Türk Telekom'a Geçenlere 500TL İndirim
Ücretsiz Kurulum
Modem ücreti dahil değildir
389TLİlk 9 Ay

18 ay taahhütlü olup, ilk 9 ay 389 TL, son 9 ay 469 TL’dir. Eve kadar fiber ve binaya kadar fiber altyapıda geçerlidir. Modem ücreti dahil değildir.

Kampanya Kapsamındaki Paketler
('e kadar)
Kampanya Fiyatı
(1-9 Ay)
Kampanya Fiyatı
(10-18 Ay)
50 Mbps Limitsiz Fiber İnternet ₺389 ₺469
50 Mbps Limits​iz İnternet (VDSL) ₺409₺489

Fiber İnternet : Eve kadar fiber ve binaya kadar fiber altyapıda geçerlidir.

Yukarıda belirtilen ücretlere %20 KDV ve %10 ÖİV dahildir.

  • Kampanya kapsamında, bireysel yeni abonelere satış anında 18 ay taahhüt vermeleri halinde, 1.620 TL olan fiber gücünde standart modem 18 ay boyunca aylık 90 TL, 1.980 TL olan fiber gücünde Premium modem ise 18 ay boyunca aylık 110 TL taksitle sunulmaktadır. Belirtilen modemler dışında fiber altyapıda (FTTH) WiFi 6 HGW Fiber Güçlü Modem kullanacak olan abonelerden 75 TL modem kullanım ücreti alınacaktır. HGW Fiber Güçlü Modemler stok durumuna ve paket hızına bağlı olarak seçilebilecektir. Abone mülkiyetinde olmayan HGW modeme ilişkin kampanya taahhüt süresi sonrasında ise yürürlükteki güncel HGW modem kullanım ücreti yansıtılır. Kampanya kapsamındaki modemler, stoklarda yer alan markalarla sınırlıdır. Satın alınan modemin taksitleri devam ederken aboneliğin iptali durumunda modemin kalan taksitleri faturaya yansıtılmaktadır. Modemin taksitli satın alınması ve internet hizmetinin iptali halinde modem aboneye ait olacağı için iadesine gerek bulunmamaktadır.
  • Kampanya fiyatları 18 ay boyunca indirimli fiyatlardır. Ücretler içerisinde; bağlantı ücreti, erişim ücreti ve internet paketi ücreti toplamı gösterir. Bu fiyatlar, yalın internet erişiminde geçerlidir.
  • 500 TL’ye Kadar Hoş Geldin İndirimi: Diğer internet servis sağlayıcılarındaki internet aboneliğini iptal ederek, Gamer Playstore Kampanyası ile Türk Telekom Evde İnternet abonesi olan müşterilerimize Hoş Geldin İndirimi sunulur. Sağlanacak indirim kampanya ile sağlanan indirimlere ek olarak, tüm hız paketlerinde aylık 125 TL (vergiler dahil) olacak şekilde toplamda 500 TL faturaya yansıtılır. Müşteriler, Türk Telekom evde internet aktivasyon tarihinden en fazla 60 gün önceki cayma bedelinin yer aldığı diğer internet servis sağlayıcı son faturasını evraktakip@turktelekom.com.tr adresine internet hizmet numarası, ad-soyad ve iletişim kurulacak cep telefonu numarası bilgisi ile 60 gün içinde mail ile iletmeleri halinde Hoş Geldin indiriminden yararlanabilirler.
  • Ücretsiz Kurulum: Çağrı merkezi ve Online işlemler üzerinden yapılan yeni satış işlemlerinde; modem kurulumu, bağlantı kontrolü ve internetin çalışır teslim edilmesi dahil olmak üzere hafta içi mesai saatlerinde değeri 88 TL; hafta içi mesai saatleri dışında veya hafta sonu değeri 200 TL olan evde kurulum hizmeti, kampanya kapsamında ücretsiz olarak sunulacaktır. Türk Telekom Ofis ve Mağazalarından yapılan yeni satış işlemlerinde; modem kurulumu, bağlantı kontrolü ve internetin çalışır teslim edilmesi dahil olmak üzere hafta içi mesai saatlerinde değeri 88 TL; hafta içi mesai saatleri dışında veya hafta sonu değeri 200 TL olan evde kurulum hizmeti, 18 ay taahhüt karşılığında ücretsiz olarak sunulacaktır. Kurulum taahhütnamesini incelemek için tıklayınız. ​
  • Kampanya 19 Mart 2024 – 30 Haziran 2024 tarihleri arasında geçerlidir.
  • Kampanyadan bireysel yeni müşterilerimiz 18 ay taahhüt vererek yararlanabilir.
  • BİMcell, POCELL, Pttcell, Teknosa Mobil, Kontrolü SEÇ Tarifeleri, Kontrollü Esnaf ve Esnaf Dostu Tarifeleri, data tarifeleri ve Ortak Tarife hariç tüm bireysel faturalı müşterilerimiz kampanyadan yararlanabilir.
  • Türk Telekom Evde İnternet başvurusunun yapıldığı TCKN bilgisi ile Türk Telekom Mobil numarasının aynı TCKN'ye ait olması zorunludur. Her GSM numarası kampanyadan yalnızca bir kez faydalanabilir.
  • İlk 9 ay ve sonraki 9 ay farklı kampanyalı fiyatları sunan 18 ay taahhüt süreli bir kampanyadır. Kampanya kapsamında sunulan ilk 9 aydaki ve sonraki 9 aydaki kampanyalı fiyatlar taahhüt süresince değişmemektedir.
  • Kampanyadan Yalın internet (telefonsuz) hizmeti ile de yararlanılabilmektedir. Yalın internet tercihinde, Yalın internet erişim ücreti (aylık 52 TL) kampanya kapsamında 18 ay boyunca aylık 35 TL olup kampanya ücretlendirme tablosundaki fiyatlara dahildir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir. Yalın İnternet hizmeti başvurularında, sabit telefon hattı ve internet hizmeti aboneliği olmayan yeni müşterilerden bir defaya mahsus olarak alınan 20 TL (vergiler dahil) Devre Hazırlama Ücreti, kampanya kapsamında ücretsizdir.
  • Yeni aboneliklerde alınan 576 TL bağlantı ücreti, 18 ay boyunca aylık 32 TL taksitli olup kampanya ücretlendirme tablosundaki fiyatlara dahildir.
  • Kimlik doğrulama işleminizin talep ettiğiniz adrese gönderilecek dijital kurye aracılığıyla gerçekleştirilmesi halinde 120 TL yerinde kimlik doğrulama hizmeti bedeli 12 taksitle faturanıza yansıtılacaktır.​
  • Daha önce Türk Telekom evde internet hat sahibi olan ve abonelik iptali yapan aboneler, iptal tarihinden sonraki ilk 3 ay içinde tekrar Türk Telekom evde internet başvurusu yapması durumunda bu kampanyadan yararlanamaz.
  • Kampanya kapsamında doğan damga vergisi ücreti bir defaya mahsus olmak üzere ilk faturaya yansıtılır.
  • Abone’nin Türk Telekom’dan ses hizmeti almıyor olması halinde FIBERNET aboneliğini iptal etmesi veya her halükarda ses hizmetini ve FIBERNET paket aboneliğini birlikte iptali etmesi halinde, iptal başvurusundan itibaren 7 gün içinde HGW Modemi Türk Telekom ofislerine sağlam ve eksiksiz şekilde iade etmesi gerekir. Abonenin borcunu ödememesi başta olmak üzere abonelik sözleşmesinin feshine neden olacak tüm haller ile teknik nedenle iptal hallerinde de iptal ile birlikte 7 gün içinde HGW modemin Türk Telekom ofislerine sağlam ve eksiksiz şekilde iade etmesi gerekir. Abone’nin fiber altyapı dışında kalan yeni bir adrese nakil işlemi yapması ve HGW modeme ihtiyaç kalmaması halinde mevcut nakil başvurusu sırasında HGW modemini Türk Telekom Ofislerine sağlam ve eksiksiz şekilde iade etmesi gerekir. Ayrıca Abone’ye arıza kaynaklı yeni bir HGW modem verilmesi gibi durumlarda da Abone’nin mevcut HGW modemini yeni modemin teslim anında iade etmesi gerekir. Cihazın belirtildiği şekilde iade edilmediği durumlarda, Abone’den HGW modemin o tarihteki rayiç bedeli tahsil edilecektir. Modem rayiç bedeli dahil tüm güncel bilgilere www.turktelekom.com.tr adresinden ulaşılabilecektir.
  • Abone, Cihaz ile ilgili her türlü soru ve şikâyetini Türk Telekom çağrı merkezini (Bireysel 444144; Kurumsal 4445444) arayarak veya diğer müşteri hizmetleri kanalları üzerinden iletebilir. Cihaz kaynaklı problemlerde saha ekipleri kontrol için hizmetin sunulduğu adrese yönlendirilecek ve Abone’nin HGW modemin arızalı/ayıplı olduğunun bildirmesi halinde Abone’den modem alınarak Abone’ye işbu tutanakta belirtilen şartlarda aynı kategoride yeni bir HGW modem teslim edilerek değişim işlemi yapılacaktır.
  • Pakete dahil hizmetlerin (ay içinde) abonelik başlangıcından ay sonuna kadar gerçekleşen kullanımının bedeline Aylık Kısmi Kullanım Ücreti denir. Paket aktivasyon tarihinden ay sonuna kadar ki (son gün dahil) internet ve telefon kullanım bedelleri, seçilen hizmetlere ait paketlerin kampanyadaki indirimli ücreti üzerinden hesaplanarak ilk faturaya yansıtılır.
  • Kampanya taahhüt süresi içinde kampanya başlangıcında seçilen internet paketinin aylık standart tarife ücretinden düşük olmamak kaydıyla kampanyaya dahil paketlere geçiş yapılabilir. Belirtilen durumların haricinde yapılan değişiklikler taahhüt ihlali ve kampanya iptali olarak değerlendirilir.
  • Kampanya taahhüt süresi içerisinde kampanyaya dâhil olmayan hizmetlere geçilememektedir. Aksi takdirde bu durum kampanya iptali ve taahhüt ihlali olarak değerlendirilir.
  • Müşterinin dahil olduğu kampanyayı ve/veya aboneliğini iptal etmesi halinde; taahhütname'nin abone tarafından imzalandığı tarihten itibaren taahhüde aykırılığın oluştuğu döneme kadar aboneye sağlanan indirim, rayiç cihaz veya diğer faydaların bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı müşteriden tahsil edilir. Ancak müşteri taahhüt kapsamında tahsil edileceği belirlenen hizmet bedellerinin henüz tahakkuk etmemiş kısmının toplamı, bu tutardan düşük olması halinde düşük olan tutar aboneden tahsil edilir. Ek olarak, varsa bağlantı ücretinin, varsa kurulum ücretinin ve taksitli satılan cihaz/servis/ürünlerin kalan taksitlerinin toplamı ayrıca tahsil edilir.
  • İnternet paketleri için belirtilen hızlar fiziksel bağlantı koşulları nedeniyle, garanti edilen hız olmayıp ulaşılabilecek en yüksek hızı göstermektedir.
  • Abone, seçtiği paketin ücretlendirme tablosunda yer alan Bağlantı Hızı'na kadar destekleyen hızı kullanacak olup, bu hız bağlanılan yere göre değişiklik gösterebilecektir.
  • Kampanya detaylarında yer almayan hususlarda Abonelik Sözleşmesi ve kampanya taahhütnamesi hükümleri geçerlidir.
  • Sözleşmeler için tıklayınız.
  • Taahhütname'yi indirmek için tıklayınız.

Kampanyanın kapsamı nedir?

1- Kampanya hakkında bilgi alabilir miyim ve kimler yararlanabilir?

Kampanyadan bireysel yeni müşterilerimiz 30 Haziran 2024 tarihine kadar yararlanabilir. Kampanya, ilk 9 ay boyunca aynı, kalan 9 ay aynı olmak üzere 18 ay boyunca değişmez. Kampanyaya dâhil internet paketleri 18 ay boyunca indirimli sabit fiyat garantisiyle bireysel müşterilerimize sunulmaktadır. Kampanya kapsamında ücretsiz modem verilmeyecek olup talep eden müşterilerimiz taksitle modem satın alabilirler. Türk Telekom Ev Telefonu ve Yalın İnternet erişim türleri üzerinden kampanyadan yararlanabilecektir. Kampanyaya katılan aboneler seçimlerine göre satış anında 18 ay taahhüt vererek; 1.620 TL olan fiber gücünde standart modemden faturalarına yansıtılacak aylık 90 TL taksitle ve 1.980 TL olan fiber gücünde Premium modemden faturalarına yansıtılacak aylık 110 TL taksitle yararlanma imkanına sahip olacaktır. Belirtilen modemler dışında fiber altyapıda (FTTH) WiFi 6 HGW Fiber Güçlü Modem kullanacak olan abonelerden 75 TL modem kullanım ücreti alınacaktır. HGW Fiber Güçlü Modemler stok durumuna ve paket hızına bağlı olarak seçilebilecektir. Abone mülkiyetinde olmayan HGW modeme ilişkin kampanya taahhüt süresi sonrasında ise yürürlükteki güncel HGW modem kullanım ücreti yansıtılır. Kampanya kapsamındaki modemler, stoklarda yer alan markalarla sınırlıdır.

2- Kampanya kapsamındaki ücretlendirme nasıldır?

  • İndirimli İnternet Paket Ücreti: Kampanya kapsamında internet paketleri 18 ay boyunca indirimlidir.
  • İnternet Bağlantı ücreti: Yeni aboneliklerde alınan bağlantı ücreti, 18 ay boyunca aylık 32 TL taksitli olup kampanya paket fiyatlarına dahildir.
  • Yalın İnternet Erişim Hizmeti Ücretleri:
    • Kampanyadan telefon hattı olmadan yararlanmak istendiğinde, Yalın internet erişim ücreti 18 ay boyunca indirimli aylık 35 TL olup, kampanya paket fiyatlarına dahildir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında yalın internet erişim hizmetinin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
    • Yalın İnternet hizmeti başvurularında, sabit telefon hattı olmayan müşterilerden bir defaya mahsus olarak alınan 20 TL Devre Hazırlama Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir.
    • Sabit telefon hattı ve Türk Telekom evde internet hat sahipliği bulunan abonelerden, bir defaya mahsus olarak 20 TL (vergiler dahil) Yalın İnternet geçiş ücreti alınır.
  • Evde internet ev içi kurulum ücreti: Modem kurulumu, bağlantı kontrolü ve internetin çalışır teslim edilmesi dahil olmak üzere hafta içi mesai saatlerinde değeri 88 TL; hafta içi mesai saatleri dışında veya hafta sonu değeri 200 TL olan evde kurulum hizmeti ücretsizdir.

3- İlk faturaya yansıyacak ücretler nelerdir?

  • Damga Vergisi: Bir defaya mahsus yansıtılır.
  • Bağlantı Ücreti:  İlk taksidi yansıtılır.
  • Kısmi Kullanım Ücreti:
    • İnternet: İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan kullanım bedeli, seçilen paketin kampanyalı paket ücreti üzerinden hesaplanarak yansıtılır.
    • Yalın internet erişim ücreti: Yalın İnternet erişimi (telefonsuz) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, Yalın İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.
    • HGW modem kullanım ücreti: Fiber altyapıda hizmet alıyorsanız hizmeti kullanabilmeniz için teslim edilen HGW modeme ilişkin kullanım bedeli ilk faturanızdan başlamak üzere her ay faturanıza yansıtılır.
    • Modem taksit tutarı: Mülkiyeti tarafınıza ait olacak şekilde taksitli modem satin aldıysanız taksit süresi sonuna kadar aylık taksit tutarı ilk faturanızdan başlamak üzere faturanıza yansıtılır. Taksit süresi sona ermeden abonelik iptali yapılması durumunda kalan modem taksit tutarları tek seferde faturanıza yansıtılır.

4- Kampanyadan yararlanmak için gerekli evraklar nelerdir?

Bireysel aboneler için;

  • TC uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi aslı (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport)
  • Yabancı uyruklu vatandaşlar için, geçerlilik tarihi uygun pasaport veya uluslararası geçerliliği olan muadili belgenin bir sureti

Kampanya kapsamındaki modemler hakkında bilgi alabilir miyim?​

Kampanya kapsamındaki fiber gücünde iki tip modem sunulmaktadır. Standart modemler WiFi 5, Premium modemler WiFi 6 standartlarını desteklemektedir. WiFi 6 kablosuz ağ erişim teknolojisi, WiFi 5 standartlarına göre daha geniş kanallarda daha fazla bant genişliği, çoklu kullanıcı desteğine ve daha hızlı çalışma performansına sahiptir. Kampanyaya katılan aboneler seçimlerine göre satış anında 18 ay taahhüt vererek; 1620 TL olan fiber gücünde standart modemden faturalarına yansıtılacak aylık 90 TL taksitle ve 1980 TL olan fiber gücünde Premium modemden faturalarına yansıtılacak aylık 110 TL taksitle yararlanma imkanına sahiptir.

Fiber altyapıda (FTTH) WiFi 6 HGW Fiber Güçlü Modem kullanacak olan abonelerden 75 TL modem kullanım ücreti alınacaktır. HGW Fiber Güçlü Modemler stok durumuna ve paket hızına bağlı olarak seçilebilecektir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında ise yürürlükteki güncel HGW modem kullanım ücreti yansıtılır.

Aldığım modem arızalı ise ne yapmalıyım?

HGW MODEM: Fiber altyapıdan faydalanarak internete bağlanıyor ve toptan seviyede alt yapı sağlayıcı Türk Telekomünikasyon A.Ş.’ye ait fiber homegateway (HGW Modem) cihazını kullanıyorsanız cihaz ile ilgili her türlü soru ve şikayetinizde Türk Telekom çağrı merkezimizi (Bireysel 444144; Kurumsal 4445444) arayabilirsiniz. Müşteri temsilciniz fiber altyapınız, hizmet numaranız ve cihazınız ile ilgili tüm kontrolleri yaparak, cihaz kaynaklı problemlerde saha ekiplerimizi kontrol ve cihaz değişikliği için adresinize yönlendirecektir.

VDSL MODEM: Bakır altyapıda modem kullanıyorsanız, modeminizin taksit tutarlarını faturanızda tahsilatına aracılık edilen hizmetler ( TAEH ) başlığı altında görüntülüyorsanız ve cihazınızda Türk Telekom logosu bulunmuyorsa, Cihaz ile ilgili soru ve şikayetlerinizi zaman kaybı olmadan doğrudan cihazın garantisini sağlayan üretici firmaya/üretici firma yetkili servislerine iletebilirsiniz. Üretici firma/üretici firma yetkili servislerine yönlendirilmek üzere cihazı satın aldığınız Türk Telekom grup şirketine de iletebilirsiniz.

Modem taksit tutarı fatura kalemlerinizde modem taksidi olarak görünüyorsa ve cihazınız Türk Telekom logolu ise 2 yıllık garanti süresince Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayarak cihaz hakkında destek isteyebilirsiniz. Müşteri Temsilciniz modeminizi ve hattınızı kontrol ederek gerekli durumlarda değişim için saha ekibini adresinize yönlendirecektir. Modeminizi ne zaman, hangi ödeme yöntemi ile aldığınızı hatırlamıyorsanız, bilgi ve destek almak için Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz (Bireysel 4441444; Kurumsal 4445444).

Zyxel; Zyxel İletişim Teknolojileri A.Ş. Kaptanpaşa Mahallesi Piyalepaşa Bulvarı Ortadoğu Plaza No: 73/13 Kal: 6 Okmeydanı • Şişli 34384 İstanbul/Türkiye Tel: 444 17 59, email: spdestek@zyxel.com.tr TP Link; www.tp-link.com/tr sayfası sağ alt canlı sohbet, Support.tr@tp-link.com e-posta adresi 0 850 577 20 23 çağrı merkezi ​

TP Link; www.tp-link.com/tr sayfası sağ alt canlı sohbet, Support.tr@tp-link.com e-posta adresi

​​0 850 577 20 23 çağrı merkezi

Kampanya kapsamında ücretsiz evde kurulum hizmetinden nasıl yararlanabilirim?

  • Türk Telekom Evde İnternet Kurulum Hizmeti, ister hafta içi ister hafta sonu belirleyeceğiniz saatte randevu verilerek, ev içine kadar internet hattının getirilmesi, modem bağlantısının yapılması ve internetin çalışır halde teslim edilmesini kapsamaktadır. Türk Telekom Evde İnternet Kurulum Hizmeti, kampanya kapsamında 18 ay taahhütle ücretsizdir.
  • Ücretsiz evde kurulum hizmeti ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayın.

Kampanya kapsamında Hoş Geldin İndirimi’nden nasıl yararlanabilirim?

Diğer internet servis sağlayıcılarındaki internet aboneliğini iptal ederek, Gamer Playstore Kampanyası ile Türk Telekom Evde İnternet abonesi olan müşterilerimize Hoş Geldin İndirimi sunulur. Sağlanacak indirim kampanya ile sağlanan indirimlere ek olarak, tüm hız paketlerinde aylık 125 TL (vergiler dahil) olacak şekilde toplamda 500 TL faturaya yansıtılır. Müşteriler, Türk Telekom evde internet aktivasyon tarihinden en fazla 60 gün önceki cayma bedelinin yer aldığı diğer internet servis sağlayıcı son faturasını evraktakip@turktelekom.com.tr adresine internet hizmet numarası, ad-soyad ve iletişim kurulacak cep telefonu numarası bilgisi ile 60 gün içinde mail ile iletmeleri halinde Hoş Geldin indiriminden yararlanabilirler.

Kampanyaya nasıl başvurabilirim?

Kampanyaya online başvurabilir, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktalarına uğrayabilirsiniz.

Ayrıca "İnternet" yazıp 6606'ya kısa mesaj (SMS) gönderin sizi hemen arayalım.

Kampanyadan yararlandıktan sonra gerçekleştirebileceğim abonelik işlemleri nelerdir ?

1- Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?

Evet. Kampanya başlangıcından 18 aylık abonelik taahhüdü sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla tarife değişikliği yapabilirsiniz.

2- Kampanyada taahhüt süresi içinde internet erişim hizmetimi değiştirebilir miyim?

  • Sabit Telefonlu internet hizmetinden Yalın internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom sabit telefon hizmetinden yalın internete geçiş ücreti 20 TL olarak faturanıza yansıtılır.

3- Kampanya taahhüt süresi sonunda tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti değişir mi?

Kampanyada taahhüt süresi sonunda indirimli kullanım sona erer ve seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarife fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz.​​

4- İnternet aboneliğimi veya bağlantımı başka birine devredebilir, başka adrese nakil edebilir veya dondurabilir miyim?

DevirNakil ve Hat Dondurma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.​​

5- Kampanyayı iptal ettirebilir miyim?

Kampanya iptali için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir, Türk Telekom Ofisleri veya Mağazalarına başvurabilirsiniz

6- Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?

Kampanya iptali: Taahhüt süresi dolmadan kampanya iptali durumunda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem,tablet ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) alınır. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.

Abonelik iptali: Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten;

  • (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Geriye dönük internet /Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri,
  • (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri yansıtılır.

7- Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?

Kampanya ve aboneliğinizle ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.


Mobilliye Fiber Avantaj Kampanyası

Kampanya Kapsamındaki Paketler ('e kadar)

Kampanya Fiyatı 1-9 Ay

Kampanya Fiyatı 10-18 Ay

Kampanyalı ilk 12 Ay Fiyatı

tech-icon
Kampanya Kapsamındaki Paketler ('e kad
Mobilliye Fiber Avantaj Kampanyası 100Mbps
Kampanya Fiyatı 1-9 Ay
429TL

İlk 9 Ay

Kampanya Fiyatı 10-18 Ay
429TL

İlk 9 Ay

Kampanyalı ilk 12 Ay Fiyatı
509TL

İlk 9 Ay

tech-icon
Kampanya Kapsamındaki Paketler ('e kad
Mobilliye Fiber Avantaj Kampanyası 200Mbps
Kampanya Fiyatı 1-9 Ay
489TL

İlk 9 Ay

Kampanya Fiyatı 10-18 Ay
489TL

İlk 9 Ay

Kampanyalı ilk 12 Ay Fiyatı
569TL

İlk 9 Ay

tech-icon
Kampanya Kapsamındaki Paketler ('e kad
Mobilliye Fiber Avantaj Kampanyası 500Mbps
Kampanya Fiyatı 1-9 Ay
599TL

İlk 9 Ay

Kampanya Fiyatı 10-18 Ay
599TL

İlk 9 Ay

Kampanyalı ilk 12 Ay Fiyatı
679TL

İlk 9 Ay

tech-icon
Kampanya Kapsamındaki Paketler ('e kad
Mobilliye Fiber Avantaj Kampanyası 1000Mbps
Kampanya Fiyatı 1-9 Ay
749TL

İlk 9 Ay

Kampanya Fiyatı 10-18 Ay
749TL

İlk 9 Ay

Kampanyalı ilk 12 Ay Fiyatı
829TL

İlk 9 Ay

Yukarıda belirtilen ücretlere %20 KDV ve %10 ÖİV dahildir.