Türk Telekom’dan Ücretsiz Ev Destek Hizmeti Kampanyası

12 Ay
Ev Destek Hizmeti

Türk Telekom’dan Ücretsiz Ev Destek Hizmeti Kampanyası

​​Bireysel tarifelerdeki ev telefonu müşterilerimiz 12 ay kalma sözlerine tesisat, elektrik, cam, kilit onarımı ve konutlarına doktor ve ambulans gönderilmesi hizmetlerinden ücretsiz yararlanabilecekleri 12 ay süreli Ev Destek Hizmeti Kampanyasına bedava sahip olabileceklerdir.

Ev Destek Hizmeti kapsamının detayına ulaşmak için tıklayınız.​

Ücretsiz

  • Türk Telekom Bireysel ev telefonu tarifelerindeki müşteriler kampanyadan yararlanabilir.
  • Kampanya katılımı sonrası 12 ay boyunca Ev Destek Hizmetinden ücretsiz yararlanılacaktır.
  • Kampanya kapsamındaki 12 aylık Ev Destek Hizmeti rayiç bedeli 600TL' dir.
  • Kampanya katılan müşterilerimiz ev telefonu tarifeleri arasında tarife değişikliği yapabilecektir.
  • Taahhüt süresi tamamlanmadan abonenin kampanya kapsamından çıkması/çıkarılması durumunda, taahhütnamenin abone tarafından imzalandığı tarihten itibaren taahhüde aykırılığın oluştuğu döneme kadar aboneye sağlanan faydaların bedelleri (Ev Destek Hizmeti” rayiç bedeli 600 (altıyüz) TL dahil) ile aboneden taahhüt kapsamında tahsil edileceği belirlenen tutarların henüz tahakkuk etmemiş kısmının toplamı (kalan ay fayda) kıyaslanarak düşük olan tutar aboneden tahsil edilecektir. İşbu taahhütname imzalandığında Abone’nin üzerinde devam eden başka kampanya taahhütlerinin bulunması halinde Abone bu kampanyalar sürecinde bunlara ait indirimli ücretlerden yararlanmaya devam edecektir. ​
  • Kampanya kapsamı dışına çıkmaya sebep olacak diğer durumlar:
    • Hat İptali
    • Hat devri ( Veraseten devir hariç)
    • Kurumsal aboneliğe geçmek
    • Uyumsuz tarifeye geçmek
  • Müşterinin birden fazla aboneliği için ayrı ayrı başvuru yapılabilir.
  • İş yeri aboneleri kampanyadan faydalanamaz.
  • Şüpheli alacaklı müşteriler kampanyadan yararlanamaz.
  • Hat dondurma listesinde olan müşteriler kampanyadan faydalanamaz.
  • Müşteri hattını dondurması durumunda, kampanya faydası, Ev Destek Hizmeti devam eder; ancak taahhüt süresi hat dondurma süresi kadar ötelenir.
  • Kampanya kapsamında Müşterinin Ev Destek Hizmeti nedeniyle bilgilendirme ve teminatlarından doğan her türlü talep ve şikâyetinin muhatabı ve bu konuda her türlü yükümlülük, Assistline şirketine aittir.
  • Kampanyadan yararlanan Müşterilerimiz hizmet ile ilgili her türlü talep ve şikayetlerini aşağıda açık iletişim bilgileri yer alan Assistline firmasına iletebileceklerdir:

  • AL Servis Destek Hizmetleri A.Ş (“Assistline”)
    Çağrı Merkezi Tel: 0850 474 11 32

    Adres: Büyükdere Cad. Maslak İş Merkezi No: 37 K:5, Maslak, İstanbul
    Eposta: mhy@assistline.com.tr


Son Katılım Tarihi

31 Aralık 2025


Taahhütnameler

  • 12 ay taahhütlü kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.​

İlginizi Çekebilir

Ücretsiz

İlginizi Çekebilir