Tanış 10GB Tarifesi

Tanış 10GB Tarifesi

10 Temmuz 2023 tarihi itibarıyla tarifenin Prime özelliği kaldırılmış olup tarife kapsamında sunulan Prime Ayrıcalıkları sona ermiştir. Belirtilen tarih itibarıyla tarifenin ismi Tanış 10 GB Tarifesi olarak güncellenmiştir.


Tanış 10GB tarifesi 1 Nisan 2018 tarihi itibarıyla faturalı müşterilerin geçişine kapatılmıştır.


144,52TL/Ay
Cepten İnternet
10 GB
Her Yöne Konuşma
1000 DK
Her Yöne Mesajlaşma
1000 SMS
​​​​​​​​​​​
​​
 Tanış 10GB TARİFESİ Ücretlendirme Bilgisi
Tanış 10GB
Taahhütlü Aylık Ücret*144,52 TL*
Taahhütsüz Aylık Ücret**198,05 TL**
Aylık Ücretsiz Cepten İnternet10 GB
Aylık Ücretsiz Her Yöne Görüşme Süresi1000 Dk
Aylık Ücretsiz Her Yöne SMS1000 SMS
İnternetiniz Bittiğinde Aşım ÜcretlendirmesiGüncel kademeli internet ücretleri için tıklayınız.
Türk Telekom Prime Özel Yurt Dışı HizmetleriKademeli ses ve data paketleri
Yurtdışındayken 60 dk aranma hediye
Ücretsiz Süre Bitiminde Yurt İçi Her YöneGüncel aşım ücretleri için tıklayınız.
SMS ÜcretiGüncel aşım ücretleri için tıklayınız.
MMS ÜcretiGüncel aşım ücretleri için tıklayınız.

(*) Belirtilen fiyat, Türk Telekom mobil faturalı tarifelerden geçiş yoluyla gelen bireysel müşterilerimize, 12 ay taahhüt koşulu ile sunulmaktadır.

  • *Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinden geçiş yoluyla kaydolup taahhüt veren müşterilerimiz için geçerli fiyattır.
  • **Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinden geçiş yoluyla kaydolup taahhüt vermeyen müşterilerimiz için geçerli fiyattır.
  • ​Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.
  • Tarife, paket ya da kampanya kapsamında tanımlanan görüşme süreleri; yarışma servisleri, sohbet hatları, müşteri hizmetleri, tüm katma değerli hizmet sunulan numaraları ve özel servis numaralarına doğru yapılan aramaları, KKTC dahil yurtdışı, faks, data, WAP kullanımlarını kapsamamaktadır. Belirtilen aramalar için ilgili ücretlere buradan ulaşabilirsiniz.
  • Türk Telekom, müşteriye tahsis edilen hattın kullanımını göz önünde bulundurarak, hattın ticari olarak ve/veya kötü niyetle ve/veya haberleşme amacı dışında ve/veya FCT vb. cihazlarla ve/veya konferans görüşme yapılmak suretiyle ve/veya benzeri şekillerde kullanıldığını tespit etmesi veya bu şekilde kullanımdan makul bir şüphe duyması halinde, müşteriyi ikaz edebilir ve/veya müşteriden ön ve/veya ara ödeme ve/veya depozito talep edebilir ve/veya hattın tarifesini değiştirebilir ve/veya hattın kullanımına tek veya çift taraflı kısıtla​ma getirebilir ve/veya hattı tamamen kullanıma kapatabilir ve/veya müşterilik sözleşmesini tek taraflı olarak feshedebilir.
  • TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş. fiyatları güncelleme hakkına sahiptir.
  • Tarife kapsamındaki her yöne dakikalar, yurt içi olmak şartıyla diğer operator yönlerini kapsamaktadır.
  • Tarifede yer alan ve tarifeye ek olarak alınan yurt içi konuşma dakikalarının ücretlendirme periyodu 6 saniyedir.
​​​​​​​​​
​​

PRIMELA TANIS yazıp 5555'e göndererek, Türk Telekom mağazalarına gelerek veya 444 1 444 müşteri hizmetleri aracılığı ile Tanış 10GB tarifesine geçiş yapabilirsiniz.

  • Prime tarifelerine gelen müşterilerimiz Prime hizmet ve ayrıcalıklarından faydalanabilir.
  • ​Bir fatura dönemi içerisinde kullanılmayan tarife kapsamında sunulan dakikalar ilgili fatura dönemi sonunda silinecektir. Tarife kapsamındaki dakikalar devredilemez ve 3. şahıslara transfer edilemez.
  • Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.
  • Tarife, paket ya da kampanya kapsamında hattınıza tanımlanan görüşme süreleri; yarışma servisleri, sohbet hatları, müşteri hizmetleri, tüm katma değerli hizmet sunulan numaraları ve özel servis numaralarına doğru yapılan aramaları, KKTC dahil yurtdışı, faks, data, WAP kullanımlarını kapsamamaktadır. Belirtilen aramalar için ilgili ücretlere buradan ulaşabilirsiniz.
  • Tarife kapsamında sunulan sınırsız SMS hakları ile ticari tanıtım amaçlı gönderimler yapılamaz ve sınırsız sabit hatları arama hakları sabit telefon hizmeti altında sunulan sohbet amaçlı servislere yönelik aramaları kapsamayacaktır ve Şirketimiz tarifedeki sınırsız kullanımları ilgili mevzuat ve Abonelik sözleşmesi hükümleri çerçevesince kısıtlama ve fesih hakkını saklı tutar.
  • Türk Telekom, müşteriye tahsis edilen hattın kullanımını göz önünde bulundurarak, hattın ticari olarak ve/veya kötü niyetle ve/veya haberleşme amacı dışında ve/veya FCT vb. cihazlarla ve/veya konferans görüşme yapılmak suretiyle ve/veya benzeri şekillerde kullanıldığını tespit etmesi veya bu şekilde kullanımdan makul bir şüphe duyması halinde, müşteriyi ikaz edebilir ve/veya müşteriden ön ve/veya ara ödeme ve/veya depozito talep edebilir ve/veya hattın tarifesini değiştirebilir ve/veya hattın kullanımına tek veya çift taraflı kısıtlama getirebilir ve/veya hattı tamamen kullanıma kapatabilir ve/veya müşterilik sözleşmesini tek taraflı olarak feshedebilir.
  • TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş., fiyatları güncelleme hakkına sahiptir.
  • Her yöne aramalar yurt içi olmak şartıyla şebeke içi, ev, iş, diğer operatörler ve anlaşmalı sabit telefon hizmeti veren işletmeci yönlerini ve görüntülü görüşmeleri kapsar.
  • Tarifenizin ve tarifenize ek olarak aldığınız yurt içi konuşma dakikalarınızın ücretlendirme periyodu 6 saniyedir. TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş. fiyatları güncelleme hakkına sahiptir.
  • 17 Ekim 2018 tarihi sonrasında Tanış 10GB tarifesine TT Mobil faturalı tarifelerinden geçiş yoluyla kayıt olan taahhütsüz müşteriler için tarifenin aylık ücreti 16 Haziran 2020 tarihi itibarıyla 84 TL olarak güncellenmiştir.
  • Tanış 10GB tarifesi 1 Nisan 2018 tarihi itibarıyla faturalı müşterilerin geçişine kapatılmıştır.
  • Tarifeye Türk Telekom faturalı mobil tarifelerden geçiş yoluyla SMS, Online İşlem Merkezi, Türk Telekom Mağazaları ve müşteri hizmetleri aracılığıyla kayıt olunabilir.
  • Tarife kapsamındaki dakikalar, yurt içi her yöne geçerlidir. Her yöne dakikalar, yurt içi olmak şartıyla şebeke içi, ev, iş, diğer operatörler ve anlaşmalı sabit telefon hizmeti veren işletmeciler yönlerini kapsamaktadır.
  • Tarife kapsamında sunulan her yöne dakikalar; yarışma servisleri, sohbet hatları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaraları ve özel servis numaralarına doğru yapılan aramaları, KKTC dahil yurtdışı, faks, data, WAP aramalarını kapsamamaktadır. Tarife kapsamındaki her yöne dakikalar ile görüntülü aramalar, 444 ile başlayan aramalar ve 1 ile başlayan 3 haneli numaralara yapılabilir. Tarifedeki her yöne dakikalar tüketildiğinde 444 ile başlayan aramalar sabit hat yönü dakika fiyatıyla ücretlendirilmektedir.
  • Tarife kapsamında numara taşıma, yeni hat tesisi, faturasız hattan faturalı hatta geçiş yapan müşterilerimiz adına düzenlenecek ilk faturalara, söz konusu fatura döneminde 15 günden fazla kullanım yapıldığı takdirde ilgili döneme ait tarife aylık ücretinin tamamı, 15 günden az kullanım yapıldığı takdirde ise ilgili döneme ait tarife aylık ücretinin gün ile orantılı kısmı yansıtılacaktır. Faturalı hattan faturasız hatta geçiş, diğer operatörlere numara taşıma ve hat iptali yapılması durumunda çıkan son faturaya ise tarife aylık ücretinin tamamı yansıtılacaktır.
  • Tarife kapsamında kalan dakikalar SES yazıp 5555'e SMS gönderilerek öğrenilebilir.
  • Tarife kapsamında kalan SMS hakları SMS yazıp 5555'e SMS gönderilerek öğrenilebilir.
  • Tarife kapsamında kalan internet kullanım hakkı INTERNET yazıp 5555'e SMS gönderilerek öğrenilebilir.
  • Güncel borç bilgisi "GUNCEL" yazıp 5555'e gönderilerek son birkaç güne kadar olan faturalanmamış kullanım tutarı öğrenilebilir. Bu servisten ay içinde alınan ilk ve ikinci bilgi mesajı 0,99 TL olarak ücretlendirilir. Aynı ay içinda yapılan diğer sorgulamalar ücretsizdir.
  • Tarifeler kapsamında sunulan ücretsiz SMS'ler, sadece yurt içi gönderiler için geçerlidir. Yurt dışı, KKTC, katma değerli servis gönderimlerinde kullanılamaz.
  • Söz konusu SMS'ler web ve wap üzerinden yapılacak SMS gönderimlerini kapsamamaktadır.
  • Tarifeler kapsamındaki SMS'ler kapsamında, 444'lü numaralar, 1XY yapısındaki 3 haneli kısa numaralara da ücretsiz gönderim yapılabilir.
  • Güncel kademeli internet ücretleri için tıklayınız.
  • Bu tarifeden hizmet alan müşterilerimiz, tarifeye özel uluslararası dolaşım ses ve data paketlerinden ek ücret ödeyerek faydalanabilirler. Bu tarifeden hizmet alan müşterilerimiz, Şirketimiz ile anlaşma yapan üçüncü taraf firmalarca sunulan ve telekomünikasyon hizmetleri ile ilgili olmayan avantajlı tekliflerden ilgili avantajlı tekliflerin sunulduğu süre boyunca yararlanabileceklerdir.
  • Son 90 gün içerisinde Türk Telekom faturalı ve faturasız mobil tarifelerinden diğer operatörlere numarasını taşıyıp sonrasında tekrar tarifeye kaydolduysanız veya Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinden faturasız tarifelerine geçiş yapıp sonrasında tekrar tarifeye kaydolduysanız bir defaya mahsus KDV ÖİV dahil 30 TL kayıt ücreti alınacak alınacak ve söz konusu ücret müşterilerin ilk faturalarına yansıtılacaktır.
  • Tarifenizdeki mobil internet kotasını; “Kişisel Erişim Noktası/ Hotspot” özelliğini kullanarak dizüstü bilgisayar, tablet gibi farklı cihazlarınızla da ücretsiz olarak kullanabilirsiniz. Herhangi bir Wi-Fi (kablosuz internet) ağına erişimin olmadığı durumlarda cep telefonunuz vasıtasıyla ‘hotspot’ özelliğini kullanarak diğer aygıtlarınızı da ücretsiz olarak internete bağlayabilirsiniz. Bu işlem için herhangi bir aygıt sayısı sınırlaması bulunmamaktadır. 
  • Tarifenizdeki internet kotasını, cep telefonunuzun yanınızda olmadığı durumlarda da tabletinizle ortak olarak kullanabilirsiniz. Böylece hem cep telefonunuzda hem de tabletinizde internetin tadını çıkarabilirsiniz. İnternet paylaşımı için Prime tarifelerine geçmeniz ve paylaşmak istediğiniz data hattınızın numarasını “ PAYLAS 5XXXXXXXXX ” yazıp 5555 ’e göndermeniz yeterlidir. Paylaşma özelliği ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.
  • PRIME AYRICALIK >> 55555 Şifrelerin Geçerlilik Süresi: 30.5.2017 - 31.7.2019
  • Müşteri kampanya kapsamında sunulan faydalardan onay mesajı sonrasında yararlanmaya başlayacaktır. Daha önce ilgili kampanyaların herhangi birinden faydalanan müşteriler tekrar aynı kampanyadan faydalanamayacak olup, kampanyadan 1 defa faydalanılabilinecektir.
  • Kampanya kaydının başarıyla tamamlanmasının ardından SMS göndermek suretiyle bilgilendirme yapılacaktır. Müşteri kampanya kapsamında sunulan faydalardan onay mesajı sonrasında yararlanmaya başlayacaktır. Kampanya kaydının başarısız olması halinde de aboneye bilgi verilecektir.
  • Tivibu Go Süper Paket kampanya kodundan sadece Yeni Tivibu Go aboneleri faydalanabilir.
  • Kampanya kodunu 444 5 375 numaralı Tivibu müşteri hizmetlerini arayarak aktive edebilirsiniz. 24 aylık ücretsiz kullanım süresi kampanya kodunun aktive edilmesiyle başlar.
  • Tivibu Go Süper Paketi, ücretsiz kullanım süresi sonunda otomatik olarak sonlanacaktır.
  • Tivibu'da, Kırmızı Halı içerikleri ayrıca ücretlendirilir.
  • Tivibu, internet üzerinden veri akışı ile gerçekleşen bir hizmet olduğu için Tivibu Go'ya bağlantı gerçekleştirdiğiniz internet paketinin kotası etkilenecektir.
  • Müşteriler, kampanya kapsamında sunulan ücretsiz haklardan aynı anda faydalanabilirler. Daha önce ilgili kampanyaların herhangi birinden faydalanan müşteriler tekrar aynı kampanyadan faydalanamayacak olup, kampanyalardan 1 defa faydalanılabilir.
  • Muud Premium Üyelik kampanya kodundan sadece Muud aboneleri faydalanabilir. Ücretsiz üyelik kampanya kodunun www.muud.com.tr sitesi üzerinden üye girişi ile aktive edildiği tarih itibariyle başlayıp, 24 fatura dönemi boyunca geçerli olacaktır.
  • Muud, üzerinden yapılan kullanımlar müşterilerin kendi internet kotası üzerinden yapılmamaktadır.
  • Tivibu Go Süper Paketinizi 444 5 375 müşteri hizmetlerini arayarak iptal edebilirsiniz.
  • Kampanya süresince, Seç İzledeki ücretsiz içeriklere ve Tivibu Go kanallarına ücretsiz olarak ulaşılabilecektir.
  • Tivibu Go'da erişilen cihaza göre kanallar farklılık göstermektedir. TTNET, Tivibu Go Süper Paketi içeriklerini belirleme ve değiştirme hakkını saklı tutar
  • Türk Telekom Bulut kampanya kodundan sadece Türk Telekom Mobil müşterileri faydalanabilir. Ücretsiz üyelik kampanya kodunun www.turktelekombulut.com.tr sitesi üzerinden üye girişi ile aktive edildiği tarih itibariyle başlayıp, 24 fatura dönemi boyunca geçerli olacaktır.
  • Tarifeden taahhütlü aylık ücret ile yararlanmak için Müşteri Hizmetleri veya SMS aracılığıyla taahhüt verilmesi gerekmektedir. SMS aracılığıyla taahhüt vermek için SOZ yazıp 5555'e SMS gönderilmesi gerekmektedir.
  • Taahhüt kapsamındaki aylık ücret indirimi taahhüt verilen fatura dönemi itibariyle verilmeye başlanacak ve 12 fatura dönemi boyunca verilecektir.
  • 12 fatura dönemi boyunca Türk Telekom mobil faturalı tarifelerinde kalacaklarına dair taahhüt verip, ilk 12 fatura dönemi içerisinde hat iptali yapan, hattının iptal edilmesine sebebiyet veren, numarasını diğer operatörlere taşıyan, Türk Telekom mobil, Taraftar, Türk Telekom evde internet ve diğer işbirliği faturasız tarifelerine geçiş yapan müşterilerin son faturalarına taahhüt kapsamında o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olanı yansıtılacaktır.
  • Taahhüt verip 12 fatura dönemi içerisinde diğer mobil faturalı tarifelere geçiş yapan müşterilere cayma bedeli yansıtılmayacaktır; ancak söz konusu müşterilerin taahhütleri kaldığı yerden devam edecek; sonrasında hat iptali yapmaları, hatlarının iptal edilmesine sebebiyet vermeleri, numaralarını diğer operatörlere taşımaları, Türk Telekom mobil, Taraftar, Türk Telekom evde internet ve diğer işbirliği faturasız tarifelerine geçiş yapmaları durumunda müşterilerin son faturalarına taahhüt kapsamında o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olanı yansıtılacaktır.
  • Taahhütlü ücretler 12 fatura dönemi boyunca Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinde kalma taahhüdü veren müşteriler için geçerli olacaktır. 12 fatura döneminin bitiminden itibaren taahhütsüz ücretler geçerli olacaktır.
  • 15 Mart 2018 itibarıyla; 5555'e SMS göndererek taahhüt veren müşterilerimizin gönderdikleri taahhüt Onay SMS'leri için 2TL SMS ücreti alınmaktadır.
  • 1000 SMS'i ek 1GB'a dönüştürme kampanyasından 01.12.2017 tarihi itibariyle numara taşıma, yeni hat tesisi, Şirketimizce sunulmakta olan faturalı veya ön ödemeli tarifelerden geçiş yolu ile Dönüşen 2GB Tarifesi, Dönüşen 4GB Tarifesi, Dönüşen 6GB Tarifesi, Dönüşen 8GB Tarifesi, Tanış 10GB Tarifesi'ne gelen müşteriler faydalanabilecektir.
  • Belirtilen koşulları sağlayan müşterilere kampanya kapsamında hattına tanımlı tarifesi kapsamında sunulan SMS faydasını 1 GB internet faydasına dönüştürme imkânı sunulacaktır. Diğer bir ifade ile kampanya kaydını tamamlayan müşterilerin hattına tanımlı tarife kapsamında sunulan SMS faydası silinecek olup, bu fayda yerine ek 1 GB data hakkı eklenecektir.
  • Faturalı aboneler; aktivasyon, tarife değişikliği ve fatura kesim tarihinden itibaren ilk 3 gün içerisinde "DONUSTUR SMS" yazıp 5555'e SMS atarak bu faydadan yararlanabilirler.
  • Kampanyaya Online İşlem Merkezinden'de kayıt olabilirsiniz.
  • Kampanya, yeni hat tesisi, numara taşıma veya ön ödemeli tarifelerden geçiş yolu ile gelen müşteriler için ücretsiz; şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerden Dönüşüm Festivali tarifelerine gelen aboneler için ek 3TL ücretlidir.
  • Aboneler kampanya geçerlilik süresi içerisinde 3 kere belirtilen faydadan yararlanabilecektir.
  • Abonelerin kampanyadan faydalanabilmesi için, hattına tanımlı tarife kapsamında sunulan 1000 SMS faydasından en fazla 100 SMS'ini kullanmış olması gerekmektedir. Fatura kesim ya da pakete kayıt tarihinden itibaren ilk 3 gün içerisinde 100 adetten fazla SMS kullanımı yapan müşteriler, mevcut fatura dönemi için dönüşüm kampanyasından faydalanamazlar. Faturalı abonelerin bir sonraki fatura döneminde dönüştürme taleplerini tekrardan iletmeleri gerekmektedir
  • Dönüştür kampanyası kapsamında sunulan ilave 1 GB cepten internetin geçerlilik süresi bir fatura dönemini olup, bu süre içerisinde kullanılmayan faydalar fatura döneminin sonunda silinecektir.
  • Kampanya kapsamında, tarifesi kapsamında sunulan SMS faydasını data faydasına dönüştüren abonelerin SMS kullanımları fatura dönemi içerisinde gönderilen ilk 10 adet SMS için mevcut tarifesi üzerinden, 11. SMS itibariyle her 100 SMS için 3 TL üzerinden ücretlendirilecektir.
  • Dönüştürme faydası her fatura dönemi otomatik olarak yenilenecek olup, aboneler isterse yeni fatura döneminin ilk 3 günü içerisinde ilgili kampanyayı iptal edebilecektir. Kampanyaya dâhil olunan ilk dönem iptal işlemi gerçekleştirilemeyecektir. Kampanyayı iptal etmek isteyen aboneler SMS aracılığı ile iptal işlemini ücretsiz olarak gerçekleştirebilecektir.
  • Ek 1 GB'ı 1000 SMS'e geri dönüştürmek için abonenin "DONUSTUR GB" yazıp 5555'e SMS göndermesi gerekmektedir. Abone bu işlemi fatura kesim tarihinden itibaren ilk 3 gün içerisinde yapabilecek olup, aboneden bu işlem için ekstra ücret alınmayacaktır.
  • Kampanyadan faydalanmaktayken belirtilen tarifelerin dışında bir tarifeye geçiş yapılması halinde, kampanya ilgili fatura dönemi sonunda iptal edilecek olup, kampanyalı tarifede 15 günden fazla kalındıysa kampanya ücretinin tamamı, 15 günden az kullanım yapılması ve kampanya faydasının tamamının bitirilmesi halinde kampanya indiriminin tamamı, bitirilmemesi halinde ise kampanya ücretinin gün ile orantılı kısmı kampanya ücreti olarak yansıtılacaktır.
  • Kampanyanın geçerli olduğu süre içerisinde faturalı hattın iptal olması, hattın iptal olmasına sebebiyet verilmesi, diğer operatörlere numara taşınması, abonenin faturalı hattan ön ödemeli hatta geçiş yapması veya abone mevcut tarifesini Şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerden birine geçiş yapması halinde işlemin gerçekleştiği tarih itibariyle kampanya kapsamında sunulan data hakkı iptal edilecektir.
  • Tarife kapsamında kalan dakikalar için SES, kalan SMS hakları için SMS ve cepte internet hakkı için INTERNET yazıp 5555'e SMS gönderebilir veya Mobile Online İşlemler'i ziyaret edebilirsiniz. Bu servis 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Güncel borç bilgisi GUNCEL yazıp 5555'e gönderilerek son 6 saat hariç faturalanmamış kullanım tutarı öğrenilebilirsiniz.
  • İnternet, Ses ve SMS kullanım haklarının her biri için %80'i ve %100'ü kullanıldığında sistemden SMS ile otomatik olarak bilgilendirme yapılmaktadır. Bu bilgilendirmeler 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Otomatik bilgilendirme SMS'lerini almak istemezseniz "IPTAL KMSH" yazıp 5555'e gönderebilirsiniz. İptal ettiğiniz bilgilendirme SMS'lerini tekrardan almak isterseniz "KMSH" yazıp 5555'e gönderebilirsiniz. Belirtilen değişiklikleri online işlemler merkezi ve müşteri hizmetleri aracılığıyla da gerçekleştirebilirsiniz.
  • 444 ile başlayan aramaların yurt içi ücretlendirmesi eğer tarifede her yöne ya da sabit hat yönüne kullanım hakkı var ise bu yönlerden düşer; eğer tarifede her yöne ya da sabit hat yönüne kullanım hakkı yok ise tarifenin sabit hat yönü dakika fiyatıyla ücretlendirilmektedir.
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​