Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız
Müşteri Değilim Müşteriyim

Türk Telekom mobil ailesine katılmak için hemen formu doldurun

Numaranızı taşımak veya yeni hat almak için formu doldurun, 4.5G uyumlu sim kartınızı ayağınıza getirelim.

Türk Telekom Mobil Ödeme

Yani, hızlı ve kolay ödeme! Türk Telekom Mobil Ödeme logosunu gördüğünüz her yerde sadece cep telefonu numaranız veya e-posta adresiniz ile kolay ve güvenli alışveriş yapabilirsiniz!

Servis Bilgisi

Türk Telekom Mobil Ödeme ile alışverişlerinizi; TL bakiyenizle ve mobil faturanıza yansıtarak gerçekleştirebilirsiniz.​​

Türk Telekom Mobil Ödeme seçeneğini gördüğünüz her yerde sadece cep telefonu numaranız ile kolay ve güvenli alışveriş yapabilirsiniz! Satın aldığınız ürün ve hizmetin bedeli faturalı mobil hatlarda faturaya yansırken, faturasız mobil hatlarda ise TL bakiyesinden düşer. Servisten yararlanmak için herhangi bir kayıt gerekmez. Ödemelerinizi, sadece cep telefonu numaranız ile kolayca ve güvenle yapabilirsiniz.

Türk Telekom Mobil Ödeme ile;

  • Türk Telekom Mobil Ödeme ile anlaşmalı üye işyerlerinde yaptığınız alışverişlerin ödemelerini gerçekleştirebilirsiniz.
  • Türk Telekom Mobil Ödeme alışverişlerinde ürün bedeli faturasız mobil hatlarda TL bakiyesi, faturalı mobil hatlarda ise mobil fatura aracılığıyla tahsil edilmektedir.
  • Türk Telekom Mobil Ödeme ile satın alınan ürünler, Özel İletişim Vergisi (ÖİV)'ne tabi değildir.
  • Türk Telekom Mobil Ödeme için abonelik gerekmemektedir.
  • Mobil hattınız Türk Telekom Mobil Ödeme işlemleri için otomatik tanımlıdır. Eğer mobil hattınız Türk Telekom Mobil Ödeme kullanımına açık değilse, yalnızca ilk sefere mahsus olmak üzere "MOBILODEME KAYIT" yazıp 5555'e kısa mesaj atabilirsiniz.
  • Mobil hattınızı Türk Telekom Mobil Ödeme kullanımına kapatmak için "MOBILODEME IPTAL" yazıp 5555'ekısa mesaj atabilirsiniz.
  • Anlaşmalı üye işyerlerinde ödeme seçenekleri arasından Türk Telekom Mobil Ödeme'yi seçmeniz durumunda üye işyeri web sitesinde ilgili alana cep telefonu numaranızı girmeniz ya da belirtilen kısa numaraya SMS göndermeniz istenmektedir.
  • Türk Telekom Mobil Ödeme ile ödeme işlemini başlatmanızın ardından cep telefonunuza bir onay SMS'i gönderilmektedir. Bu SMS'i ONAY ya da EVET yazıp yanıtlayarak işleme onay vermenizin ardından ödemeniz gerçekleştirilecektir.
  • Türk Telekom Mobil Ödeme servisinden faydalanabilmek için en az 1 aydır Türk Telekom mobil abonesi olmanız gerekmektedir. Türk Telekom Mobil Ödeme ile yapılan alışverişlerde ürün bedeli faturasız mobil hatlarda TL bakiyesi, faturalı mobil hatlarda ise Türk Telekom faturası aracılığıyla tahsil edilmektedir.
  • Türk Telekom'un ödemeye söz konusu içerik özelinde farklı limitler uygulama hakkı saklıdır. Detaylı bilgi için Destek bölümünde yer alan Sıkça Sorulan Sorular sayfasını ziyaret edebilir ya da 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.
  • Türk Telekom Mobil Ödeme servisi için maksimum aylık limit 500 TL'dir.
  • Faturalı müşterilerde müşterinin skorlama yapısına göre kullanıcıya özel aylık limit değerleri atanmaktadır.
  • Bahis ödemeleri sadece faturasız hatlar ile yapılabilir.
  • Ürün bedeli faturalı hatlarda fatura tutarına yansırken, faturasız hatlarda ise TL bakiyesinden düşülmektedir. Türk Telekom Mobil Ödeme servis bedeli her mesaj için 0,50 TL'dir.
  • Mobil Ödeme ("Ödeme Hizmeti"), güvenlik açısından belirli kriterleri sağlayan bireysel faturalı veya faturasız aboneler ("Kullanıcı") tarafından herhangi bir kayıt gerekmeksizin kullanılabilmektedir. Kullanıcılar dilediği zaman SMS ile hatlarını Ödeme Hizmeti işlemlerine kapatabilir.
  • Ödeme Hizmeti kullanılarak yapılan alışverişlerde ürün/hizmetin Kullanıcının eline ulaşmaması durumunda, satın alınan hizmet veya ürünlerin sorumluluğu Satıcı Firmada olup TTÖHAŞ'ın herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Takip için Satıcı Firma ile temasa geçilmesi gerekmektedir.
  • SIM kartının ("Ödeme Aracı") herhangi üçüncü şahıslara geçmemesini engellemek Kullanıcının sorumluluğundadır. Ödeme Hizmeti işleminde onay SMS'inden sonra ürün/hizmet tutarı tahsil edilecek olup, TTÖHAŞ onayın Kullanıcı tarafından şahsen verip vermediği konusunda sorumluluk sahibi değildir.
  • Kullanıcının Ödeme Aracının çalınması ya da kaybolması durumunda, hat ile işlem yapılması mümkün olacağından Ödeme Hizmeti işlemi de gerçekleştirilebilir. Bu durumda Kullanıcının hemen Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayıp Ödeme Aracının geçici süre için kapatılması sağlaması gerekmektedir. Kayıp ya da çalıntı durumunda Ödeme Hizmeti işleminin yapılması konusunda Kullanıcı şahsen sorumlu olup TTÖHAŞ’ın bir sorumluluğu olmayacaktır.
  • Herhangi bir platformda Kullanıcıdan cep telefonu bilgisini isteme, gelen onay SMS'ine onay verilmesini talep etme gibi dolandırıcılık vakalarında, Kullanıcı dikkatli olma ve talepleri yerine getirmeme konusunda şahsen sorumludur. Bu ve benzeri şüpheli durumlarda gelen taleplerin Kullanıcı tarafından yerine getirilmemesi ve derhal 444 1 444 numaralı Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak durum hakkında bilgi verilmesi gerekmektedir.

Üye İşyeri Başvurusu için turktelekommobilodeme@turktelekom.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz. Bu adres yalnızca üye işyeri başvuruları için kullanılmaktadır. Bireysel hattınıza ilişkin konularda Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

Her türlü şikayet, talep ve önerileriniz için 444 1 444'ü arayarak Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne ulaşabilirsiniz.

​​​​​
​​
Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Türk Telekom Mobil Ödeme ile ilgili sıkça sorulan sorular için tıklayın.