Kampanyanın kapsamı nedir?
1- Kampanya hakkında bilgi alabilir miyim ve kimler yararlanabilir?
Kampanyadan YKN’li (Yabancı Kimlik Numarası) yeni müşterilerimiz 31 Aralık 2022 tarihine kadar yararlanabilir. Kampanyanın toplam bedeli ilk faturada tek seferde alınacaktır.
2- Kampanya kapsamındaki ücretlendirme nasıldır?
-
İndirimli İnternet Paket Ücreti: : Kampanya kapsamında internet paketlerinin taahhüt süresinin toplam bedeli ilk faturada tahsil edilir. Kalan aylar boyunca internet paket ücreti faturalandırılmayacaktır. 12 ay taahhütlü Kampanya için 12 aylık toplam bedel, 6 ay taahhütlü Kampanya için ise 6 aylık toplam bedel ilk faturada tahsil edilir.
-
İnternet Bağlantı ücreti: Yeni aboneliklerde alınan bağlantı ücreti kampanya kapsamında alınmayacaktır.
-
Yalın İnternet Erişim Hizmeti Ücretleri:
- Kampanyadan telefon hattı olmadan yararlanmak istendiğinde, Yalın internet erişim ücreti kampanya kapsamında taahhüt süresi boyunca alınmayacaktır. Kampanya taahhüt süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
- Yalın İnternet hizmeti başvurularında, sabit telefon hattı olmayan müşterilerden bir defaya mahsus olarak alınan 13 TL Devre Hazırlama Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir.
- Sabit telefon hattı ve Türk Telekom evde internet hat sahipliği bulunan abonelerden, bir defaya mahsus olarak alınan 13 TL (vergiler dahil) Yalın İnternet geçiş ücreti Kampanya kapsamında alınmayacaktır.
-
Evde internet ev içi kurulum ücreti: Modem kurulumu, bağlantı kontrolü ve internetin çalışır teslim edilmesi dahil olmak üzere hafta içi mesai saatlerinde değeri 90 TL; hafta içi mesai saatleri dışında veya hafta sonu değeri 150 TL olan evde kurulum hizmeti ücretsizdir.
3- İlk faturaya yansıyacak ücretler nelerdir?
-
Damga Vergisi: Bir defaya mahsus yansıtılır.
-
Bağlantı Ücreti: Kampanya kapsamında ücretsizdir.
-
İnternet: İnternet paket ücreti için hesaplanmış olan aylık tutarların taahhüt süresine göre (12 ay veya 6 ay) toplam bedeli, ilk faturada müşteriye yansıtılır. 12 aylık taahhüt verilmesi durumunda; FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapıda modem dahil hizmet bedeli, ilk faturaya 2.268 TL olarak yansıtılır. FTTH (Eve Kadar Fiber) hariç altyapılarda ise modem hariç internet hizmeti bedelinin 12 aylık toplamı 2.028 TL ilk faturaya yansıtılır.
6 aylık taahhüt verilmesi durumunda ise; FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapıda modem dahil hizmet bedeli, ilk faturaya 1.254 TL olarak yansıtılır. FTTH (Eve Kadar Fiber) hariç altyapılarda ise modem hariç internet hizmeti bedelinin 6 aylık toplamı 1.134 TL ilk faturaya yansıtılır. - Eve kadar fiber (FTTH) haricindeki altyapılarda, satış anında modem tercih etmiş olan abonelerin ilk faturalarına fiber gücünde standart modem bedeli olarak 480 TL yansıtılır.
4- Kampanyadan yararlanmak için gerekli evraklar nelerdir?
- YKN’li (Yabancı Kimlik Numarası) yeni müşterilerimiz, geçerli kimlik belgesi ve sabit fatura ile başvuru yapmalıdır.
Kampanya kapsamındaki modemler hakkında bilgi alabilir miyim?
Eve kadar fiber (FTTH) haricindeki altyapılarda, kampanya kapsamındaki fiber gücünde standart modem peşin olarak sunulmaktadır. Standart modemler WiFi 5 standartlarını desteklemektedir. Kampanyaya katılan aboneler seçimlerine göre satış anında peşin olarak fiber gücünde standart modem fırsatından ilk faturalarına toplam 600 TL yansıtılması yoluyla yararlanma imkanına sahiptir. Abonelik başlangıcından sonra modem talep edilmesi durumunda ise Taksitli Modem Kampanyası’ndan yararlanılabilecektir.
Eve kadar fiber altyapısı (FTTH) olan müşterilerimizden alınacak Kampanya paket fiyatına modem dahildir. İnternet aboneliği sona erdiğinde HGW modemlerin iade edilmesi gerekmektedir
Aldığım modem arızalı ise ne yapmalıyım?
Modeminizin arızalanması durumunda öncelikle 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz. Ayrıca internet hattınızın aktif hale gelmesinden itibaren 7 iş günü içinde Türk Telekom Mağaza ve Ofislerine başvurarak modeminizi değiştirebilirsiniz. Bu süre sonrasında modemizin arızalanması durumda 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni aradığınızda gerekli kontroller sonrası modem arızasının tespit edilmesi durumunda veya doğrudan üretici firma tarafından garanti kapsamında arızanın giderilmesi için ilgili firma servisine yönlendirilirsiniz.
Kampanya kapsamında ücretsiz evde kurulum hizmetinden nasıl yararlanabilirim?
Türk Telekom Evde İnternet Kurulum Hizmeti, ister hafta içi ister hafta sonu belirleyeceğiniz saatte randevu verilerek, ev içine kadar internet hattının getirilmesi, modem bağlantısının yapılması ve internetin çalışır halde teslim edilmesini kapsamaktadır. Türk Telekom Evde İnternet Kurulum Hizmeti, kampanya kapsamında ücretsizdir.
Ücretsiz evde kurulum hizmeti ile ilgili detaylı bilgi almak için
tıklayın.
Kampanyaya nasıl başvurabilirim?
Kampanyaya online başvurabilir, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktalarına uğrayabilirsiniz.
Ayrıca "İnternet" yazıp 6606'ya kısa mesaj (SMS) gönderin sizi hemen arayalım.
Kampanyadan yararlandıktan sonra gerçekleştirebileceğim abonelik işlemleri nelerdir ?
1- Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?
Evet. Kampanya başlangıcından itibaren, taahhüt süresi boyunca ve sonrasında tarife değişikliği yapabilirsiniz.
2- Kampanyada taahhüt süresi içinde internet erişim hizmetimi değiştirebilir miyim?
Sabit Telefonlu internet hizmetinden Yalın internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom sabit telefon hizmetinden yalın internete geçiş ücreti 13 TL Kampanya kapsamında ücretsizdir.
3- Kampanya taahhüt süresi sonunda tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti değişir mi?
Kampanyada taahhüt süresi sonunda indirimli kullanım sona erer ve seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarife fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz.
4- İnternet aboneliğimi veya bağlantımı başka birine devredebilir, başka adrese nakil edebilir veya dondurabilir miyim?
Devir,
nakil ve
hat dondurma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
5- Kampanyayı iptal ettirebilir miyim?
Kampanya iptali için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir, Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.
6- Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?
Kampanya iptali: İnternet hizmeti ve tercih edildiyse modem bedeli, Kampanya kapsamında ilk faturada tahsil edildiği için, ilk Aydan sonra internet hizmetiyle ilgili bir bedel yansıtılmaz.
Abonelik iptali: Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda, Kampanya kapsamında bir bedel yansıtılmaz. Ancak eğer internet hizmeti ve Kampanya kapsamında satış anında peşin olarak sunulan modem dışında cihaz, katma değerli servisler gibi ürünler satin alınmışsa sadece bunlarla ilgili hesaplama yapılacaktır. Bu hesaplamada faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten;
- (varsa) modem hariç cihaz ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) katma değerli servislerin kalan taksitleri yansıtılır.
7- Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?
Kampanya ve aboneliğinizle ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.