Kısmi Kullanım Ücreti:
-
İnternet ve Tivibu: İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan kullanım bedeli, seçilen paketin kampanyalı paket ücreti üzerinden hesaplanarak yansıtılır.
-
Yalın internet erişim ücreti: Yalın İnternet erişimi (telefonsuz) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, Yalın İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.
-
ALO Paket erişim ücreti: Alo Paket erişimi (sabit telefonlu) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.
-
Modem Kullanım Ücreti:
-
HGW modem kullanım ücreti: Fiber altyapıda hizmet alıyorsanız hizmeti kullanabilmeniz için teslim edilen HGW modeme ilişkin kullanım bedeli ilk faturanızdan başlamak üzere her ay faturanıza yansıtılır.
-
Tivibu IPTV destekli Fiber Güçlü Modem: Fiber altyapısı (FTTH) dışında olan aboneliklerde, Tivibu IPTV hizmetinin verilebilmesi için Tivibu IPTV destekli Fiber Güçlü Modem sunulmaktadır. Kampanya kapsamındaki taahhüt süresinden bağımsız olarak Tivibu IPTV aboneligi devam ettiği sürece modeme ilişkin kullanım bedeli ilk faturanızdan başlamak üzere her ay faturanıza yansıtılır.
-
Modem taksit tutarı: Mülkiyeti tarafınıza ait olacak şekilde taksitli modem satin aldıysanız taksit süresi sonuna kadar aylık taksit tutarı ilk faturanızdan başlamak üzere faturanıza yansıtılır. Taksit süresi sona ermeden abonelik iptali yapılması durumunda kalan modem taksit tutarları tek seferde faturanıza yansıtılır.
4- Kampanyadan yararlanmak için gerekli evraklar nelerdir?
Bireysel aboneler için;
- TC uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi aslı (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport)
- Yabancı uyruklu vatandaşlar için geçerli Kimlik Belgesi ve Sabit Fatura alınması zorunludur.
Kampanya kapsamındaki modemler hakkında bilgi alabilir miyim?
Fiber altyapıda (FTTH) WiFi 6 HGW Fiber Güçlü Modem kullanacak olan abonelerden 75 TL modem kullanım ücreti alınacaktır. HGW Fiber Güçlü Modemler stok durumuna ve paket hızına bağlı olarak seçilebilecektir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında ise yürürlükteki güncel HGW modem kullanım ücreti yansıtılır. Fiber altyapısı (FTTH) dışında olan aboneliklerde, Tivibu IPTV hizmetinin verilebilmesi için Tivibu IPTV destekli Fiber Güçlü Modem sunulmaktadır. Kampanya kapsamındaki taahhüt süresinden bağımsız olarak Tivibu IPTV aboneligi devam ettiği sürece IPTV modem kullanımı için tüm vergiler dahil aylık 60 TL modem kullanım ücreti yansıtılacaktır.
Modem arızalı ise ne yapmalıyım?
HGW MODEM: Fiber altyapıdan faydalanarak internete bağlanıyor ve toptan seviyede alt yapı sağlayıcı Türk Telekomünikasyon A.Ş.’ye ait fiber homegateway (HGW Modem) cihazını kullanıyorsanız cihaz ile ilgili her türlü soru ve şikayetinizde Türk Telekom çağrı merkezimizi (Bireysel 444144; Kurumsal 4445444) arayabilirsiniz. Müşteri temsilciniz fiber altyapınız, hizmet numaranız ve cihazınız ile ilgili tüm kontrolleri yaparak, cihaz kaynaklı problemlerde saha ekiplerimizi kontrol ve cihaz değişikliği için adresinize yönlendirecektir.
Zyxel; Zyxel İletişim Teknolojileri A.Ş. Kaptanpaşa Mahallesi Piyalepaşa Bulvarı Ortadoğu Plaza No: 73/13 Kal: 6 Okmeydanı • Şişli 34384 İstanbul/Türkiye Tel: 444 17 59, email: spdestek@zyxel.com.tr
TP Link; www.tp-link.com/tr sayfası sağ alt canlı sohbet, Support.tr@tp-link.com e-posta adresi
0 850 577 20 23 çağrı merkezi
Kampanya kapsamında ücretsiz evde kurulum hizmetinden nasıl yararlanabilirim?
Türk Telekom Evde İnternet Kurulum Hizmeti, ister hafta içi ister hafta sonu belirleyeceğiniz saatte randevu verilerek, ev içine kadar internet hattının getirilmesi, modem bağlantısının yapılması ve internetin çalışır halde teslim edilmesini kapsamaktadır. Türk Telekom Evde İnternet Kurulum Hizmeti, kampanya kapsamında XX ay taahhütle ücretsizdir.
Ücretsiz evde kurulum hizmeti ile ilgili detaylı bilgi almak için
tıklayın.
Kampanya kapsamında Hoş Geldin İndiriminden nasıl yararlanabilirim?
Diğer internet servis sağlayıcıdaki internet aboneliğini iptal ederek, Tivibulu İnternet Kampanyası ile Türk Telekom Evde İnternet abonesi olan müşterilerimize Hoş Geldin İndirimi sunulur. Müşteriler, Türk Telekom evde internet aktivasyon tarihinden en fazla 60 gün önceki cayma bedelinin yer aldığı diğer internet servis sağlayıcı son faturasını evraktakip@turktelekom.com.tr adresine internet hizmet numarası, ad-soyad ve iletişim kurulacak cep telefonu numarası bilgisi ile 60 gün içinde mail ile iletmeleri halinde yararlanabilir. Sağlanacak indirim kampanya ile sağlanan indirimlere ek olarak, 50 Mbps ve üstündeki hız paketlerinde aylık 160 TL (vergiler dahil) olacak şekilde toplamda 800 TL’ye kadar (vergiler dahil) faturaya yansıtılır.
Kampanyaya nasıl başvurabilirim?
Kampanyaya online başvurabilir, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktalarına uğrayabilirsiniz.
Ayrıca "İnternet" yazıp 6606'ya kısa mesaj (SMS) gönderin sizi hemen arayalım.
Kampanyadan yararlandıktan sonra gerçekleştirebileceğim abonelik işlemleri nelerdir ?
1- Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?
Evet. Kampanya başlangıcından 15 aylık abonelik taahhüdü sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla tarife değişikliği yapabilirsiniz.
2- Kampanyada taahhüt süresi içinde internet erişim hizmetimi değiştirebilir miyim?
- Yalın internet hizmetinden Türk Telekom Alo Paket internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom Alo paket hizmetine geçiş ücreti 36 TL olarak faturanıza yansıtılır.
- Sabit Telefonlu internet hizmetinden Yalın internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom sabit telefon hizmetinden yalın internete geçiş ücreti 24 TL olarak faturanıza yansıtılır.
3- Kampanya taahhüt süresi sonunda tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti değişir mi?
Kampanyada taahhüt süresi sonunda indirimli kullanım sona erer ve seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarife fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz.
İnternet aboneliğimi veya bağlantımı başka birine devredebilir, başka adrese nakil edebilir veya dondurabilir miyim?
Devir,
nakil ve
hat dondurma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
5- Kampanyayı iptal ettirebilir miyim?
Kampanya iptali için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir, Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.
6- Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?
Kampanya iptali: Taahhüt süresi dolmadan kampanya iptali durumunda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem, tablet ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) alınır. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.
Abonelik iptali: Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler ile taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedelleri toplamı karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten; Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten;
- (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Geriye dönük internet /Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri,
- (varsa) ALO Paket kullanım ve bağlantı ücretleri,
- (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri yansıtılır.
7- Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?
Kampanya ve aboneliğinizle ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.