Bireysel Müşteriler İçin

İletmek istediğiniz her türlü istek ve önerileriniz için lütfen tıklayınız.

Şikayetleriniz için lütfen tıkla​yınız.

Kurumsal Müşteriler İçin

İletmek istediğiniz her türlü istek ve önerileriniz için lütfen tıklayınız.

Şikayetleriniz için lütfen tıklayınız.

Şikayetleriniz için bize aşağıdaki iletişim kanallarından da ulaşabilirsiniz

  • iletisim@turktelekom.com.tr e-posta adresi üzerinden
  • SMS ; "YARDIM" yazıp, boşluk bırakıp bilgi talebinizi 6616' ya ileterek
  • "(ÖRN: YARDIM Ofise gitmeden fatura tebligat adresimi değiştirebilir miyim?)"
  • 0 312 306 07 32 no'lu faks numarası üzerinden
  • Bireysel müşteriler için 444 1 444 no'lu, kurumsal müşteriler içinse 444 4 KMH (564) no'lu çağrı merkezi üzerinden
  • Türk Telekom ofis ve bayilerinden
  • Sosyal Paylaşım Sitelerinden
  • Türk Telekom Twitter
  • Türk Telekom Facebook
​​​​​​​​​