Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Bireysel Müşteriler İçin

İletmek istediğiniz her türlü istek ve önerileriniz için lütfen tıklayınız.

Şikayetleriniz için lütfen tıklayınız.

Kurumsal Müşteriler İçin

İletmek istediğiniz her türlü istek ve önerileriniz için lütfen tıklayınız.

Şikayetleriniz için lütfen tıklayınız.

Şikayetleriniz için bize aşağıdaki iletişim kanallarından da ulaşabilirsiniz

  • iletisim@turktelekom.com.tr e-posta adresi üzerinden
  • SMS ; "YARDIM" yazıp, boşluk bırakıp bilgi talebinizi 6616' ya ileterek
  • "(ÖRN: YARDIM Ofise gitmeden fatura tebligat adresimi değiştirebilir miyim?)"
  • 0 312 306 07 32 no'lu faks numarası üzerinden
  • Bireysel müşteriler için 444 1 444 no'lu, kurumsal müşteriler içinse 444 4 KMH (564) no'lu çağrı merkezi üzerinden
  • Türk Telekom ofis ve bayilerinden
  • Sosyal Paylaşım Sitelerinden
  • Türk Telekom Twitter
  • Türk Telekom Facebook
​​​​​​​​
  Online Başvuru