Türk Telekom Mobil Ödeme

Türk Telekom Mobil Ödeme

Türk Telekom Mobil Ödeme logosu

Türk Telekom Mobil Ödeme logosu

Türk Telekom Mobil Ödeme

​​​​​​Türk Telekom Mobil Ödeme logosunu gördüğünüz her yerde kolay ve güvenli alışveriş yapabilirsiniz​​

Ücretsiz

  • Mobil Ödeme hizmetinde uygulanan genel azami limitler (i) faturalı hatlar için 400 TL; (ii) faturasız hatlar için 600 TL ve (iii) yeni hatlarda aktivasyon tarihinden itibaren ilk 4 ay için 50 TL'dir. TT Ödeme'nin kullanıcıların risk ve borç ödeme performanslarını dikkate alarak bahsedilen azami limitlerden farklı aylık limit değerleri belirleme hakkı saklıdır. Azami limit tutarınızı Mobil Online Uygulaması üzerinden veya çağrı merkezini arayarak öğrenebilirsiniz.
  • Ürün bedeli faturalı hatlarda fatura tutarına yansırken, faturasız hatlarda ise TL bakiyesinden düşülmektedir. Türk Telekom Mobil Ödeme gönderilen SMS bedeli her SMS için 0,50 TL'dir.
  • Mobil Ödeme hizmeti kullanım bedeli aylık 2 TL'dir. İşlem yapılmayan aylarda ücret alınmaz. Ancak güncellenen Çerçeve Ödeme Hizmetleri Sözleşmesi uyarınca 2021 Mart itibariyle Mobil Ödeme Kullanım Bedeli ücreti 3 aylık 5 TL olarak alınmaktadır.
  • Güncellenen Çerçeve Ödeme Hizmetleri Sözleşmesi uyarınca 2021 Nisan tarihinden itibaren, Mobil Ödeme hizmeti kullanılarak satın alınan mal ve hizmet bedelleri ile Mobil Ödeme kullanım bedelinin geç ödenmesi halinde, aşağıda belirtilen tutarlarda Gecikmiş Tahsilat Bedeli yansıtılır:
    • 100 TL'ye kadar (bu tutar dahil) olan bedeller için;
      • 30 gün ve daha az süre ile gecikmiş tahsilatlarda 5,99 TL
      • 30 günden fazla süre ile gecikmiş tahsilatlarda azami 9,99 TL
    • 100 TL üzerindeki bedeller için;
      • 30 gün ve daha az süre ile gecikmiş tahsilatlarda 9,99 TL
      • 30 günden fazla süre ile gecikmiş tahsilatlarda azami 14,99 TL
  • Mobil Ödeme ("Ödeme Hizmeti"), güvenlik açısından belirli kriterleri sağlayan bireysel faturalı veya faturasız aboneler ("Kullanıcı") tarafından herhangi bir kayıt gerekmeksizin kullanılabilmektedir. Kullanıcılar dilediği zaman SMS ile hatlarını Ödeme Hizmeti işlemlerine kapatabilir.
  • Ödeme Hizmeti kullanılarak yapılan alışverişlerde ürün/hizmetin Kullanıcının eline ulaşmaması durumunda, satın alınan hizmet veya ürünlerin sorumluluğu Satıcı Firmada olup TTÖHAŞ'ın herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Takip için Satıcı Firma ile temasa geçilmesi gerekmektedir.
  • SIM kartının ("Ödeme Aracı") herhangi üçüncü şahıslara geçmemesini engellemek Kullanıcının sorumluluğundadır. Ödeme Hizmeti işleminde onay SMS'inden sonra ürün/hizmet tutarı tahsil edilecek olup, TTÖHAŞ onayın Kullanıcı tarafından şahsen verip vermediği konusunda sorumluluk sahibi değildir.
  • Kullanıcının Ödeme Aracının çalınması ya da kaybolması durumunda, hat ile işlem yapılması mümkün olacağından Ödeme Hizmeti işlemi de gerçekleştirilebilir. Bu durumda Kullanıcının hemen Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayıp Ödeme Aracının geçici süre için kapatılması sağlaması gerekmektedir. Kayıp ya da çalıntı durumunda Ödeme Hizmeti işleminin yapılması konusunda Kullanıcı şahsen sorumlu olup TTÖHAŞ'ın bir sorumluluğu olmayacaktır.
  • Herhangi bir platformda Kullanıcıdan cep telefonu bilgisini isteme, gelen onay SMS'ine onay verilmesini talep etme gibi dolandırıcılık vakalarında, Kullanıcı dikkatli olma ve talepleri yerine getirmeme konusunda şahsen sorumludur. Bu ve benzeri şüpheli durumlarda gelen taleplerin Kullanıcı tarafından yerine getirilmemesi ve derhal 444 1 444 numaralı Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak durum hakkında bilgi verilmesi gerekmektedir.

Üye İşyeri Başvurusu için turktelekommobilodeme@turktelekom.com.tr adresine başvuru formu ile birlikte talebinizi içerir bir e-posta gönderebilirsiniz. Bu adres yalnızca üye işyeri başvuruları için kullanılmaktadır. Bireysel hattınıza ilişkin konularda Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

  • Milyonlarca Telekom abonesine ulaşma fırsatı
  • Yeni gelir kalemi ve tahsilat kanalı
  • Farklılığı ile rekabet üstünlüğü
  • Hızlı, güvenli ve basit bir ödeme yöntemi

Üye İşyeri Başvurusu için iş ortaklarımız ile aşağıdaki yönlendirme butonlarını kullanarak direk iletişime geçebilirsiniz. Bu butonlar yalnızca üye işyeri başvuruları için kullanılmaktadır. Bireysel hattınıza ilişkin konularda Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

Her türlü şikayet, talep ve önerileriniz için 444 11 15'i arayarak TT Ödeme Müşteri Hizmetleri'ne ulaşabilirsiniz.

Türk Telekom Ödeme Hizmetleri Kullanıcı Sözleşmesi için tıklayın.

Sıkça Sorulan Sorular​

Türk Telekom Mobil Ödeme servisi ile anlaşmalı üye işyerlerinden kredi kartına ihtiyaç duymadan sadece cep telefonu numaranız ile mobil faturanıza yansıtarak ya da TL bakiyenizi kullanarak alışveriş yapabilirsiniz.

Türk Telekom Mobil Ödeme servisinden faydalanabilmek için; hattınızın mobil ödemeye açık olması, bireysel hat olması ve size atanan kullanıcı limitini aşmamanız gerekmektedir. Bahis ödemeleri sadece ön ödemeli hatlar için açıktır.

Anlaşmalı üye işyerlerinde ödeme seçenekleri arasından Türk Telekom Mobil Ödeme'yi seçerek ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Türk Telekom Mobil Ödeme güvenlik açısından belirli kriterleri sağlayan bireysel faturalı veya faturasız Türk Telekom aboneleri tarafından kullanılabilir. Servisi kullanmak için Türk Telekom hattının mobil ödemeye açık olması gerekmektedir.

Türk Telekom Mobil Ödeme ile App Store, Google Play, Huawei AppGallery, Samsung Galaxy Store, İstanbulkart, Spotify, Tramer (Hasar Sorgulama Servisi), PUBG Mobile, Zula, Leauge of Legends, Metin2, Joygame, Playstore.com, Muud, Tivibu Go ve SGK ödemelerinin yanı sıra çeşitli dijital içerik ve oyunlarda güvenle alışveriş yapılabilir.

Türk Telekom Mobil Ödeme, telefon modeli bağımsız olarak tüm telefon modellerinde kullanılabilir.

Kurumsal tarifedeki aboneler sadece Tramer servisinden faydalanabilmektedir. Tramer dışındaki diğer servislerden faydalanamamaktadırlar.

Hattınız mobil ödeme kullanımına kapalı ise MOBILODEME KAYIT yazıp 5555'e kısa mesaj atarak, Mobil Online İşlemler uygulaması üzerinden ya da 444 11 15'i arayarak kolayca hattınızı mobil ödemeye açtırabilirsiniz.

Mobil ödemeyi kullanmak istemiyorsanız 444 11 15'i arayarak ya da MOBILODEME IPTAL yazıp 5555'e kısa mesaj atarak hattınızı mobil ödemeye kapattırabilirsiniz.

Hattınız mobil ödemeye kapalı olsa bile yasal izin kapsamında Google Play / App Store'dan alışveriş yapabilirsiniz. Yaptığınız alışveriş sonrasında mobil ödeme kolaylığından diğer platformlarda da faydalanabilmeniz için mobil ödeme servisiniz otomatik olarak aktif hale getirilmektedir. Ayrıca, abonelikli işlemlerinizde mobil ödemenizi işlemi gerçekleştirdikten sonra kapatmış olsanız bile abonelik tutarınızın yansıyacağı her ayın ilgili günü mobil ödemeniz tekrar aktif hale getirilecektir.

Türk Telekom Mobil Ödeme servisi için maksimum aylık limit faturasız hatlar için 500 TL, faturalı hatlar için 400 TL'dir. Sadece faturalı hatlar için yeni hat aktif edildikten sonraki ilk 4 ay limit 50 TL ile sınırlıdır. Faturalı kullanıcılarda, kullanıcıların ödeme performansına göre kullanıcıya özel aylık limit değerleri atanmaktadır.

Hayır. Mobil ödeme limiti kullanıcıların ödeme performanslarına göre otomatik güncellenmektedir. Faturasız hatlar için maksimum limit 500 TL iken faturalı hat kullanıcıları için maksimum limit 400 TL'dir.

Türk Telekom Mobil Ödeme ile satın alma işleminizi gerçekleştirdikten sonra işlemi gerçekleştirdiğiniz üye işyeri tarafından onay verildikten sonra iade yapılabilir.

Mobil ödeme işlemi yapılan aylarda verilen hizmet karşılığında faturanıza yansıyacak ya da bakiyenizden düşecek olan 2 TL'lik kullanım bedelini ifade etmektedir. Mobil ödeme işlemi yapılmayan aylarda kullanım bedeli alınmaz.

Türk Telekom Mobil Ödeme ile yapılan alışverişlerde ürün bedeli faturasız hatlarda TL bakiyesi, faturalı hatlarda ise Türk Telekom mobil faturası aracılığıyla tahsil edilmektedir. İlgili fatura döneminin son ödeme tarihine kadar ödemenizi gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Türk Telekom Mobil Ödeme ile satın alınan ürünler, Özel İletişim Vergisi (ÖİV)'ne tabi değildir.

Türk Telekom Mobil Ödeme ile faturalı hattınızla alışveriş yapmanız durumunda servis & hizmet veya ürün bedelleri için mobil faturanıza ekstra vergi yansımaz. Türk Telekom Mobil Ödeme ile satın alınan ürünler, Özel İletişim Vergisi (ÖİV)'ne tabi değildir. Faturasız hattınız ile alışveriş yaptığınızda servis & hizmet veya ürün bedeli vergileri için hattınıza ait bakiyeden ekstra tahsilat yapılmaz.

Türk Telekom Mobil Ödeme ile ilgili yaptığınız harcama tutarları takip eden fatura dönemindeki Türk Telekom mobil faturanıza yansımaktadır. Türk Telekom Mobil Ödeme harcamaları taksitlendirme yapılarak ödenememektedir.

Türk Telekom Mobil Ödeme kullanırken göndermiş olduğunuz mesajlar hatalı olabilir, kullanım limitlerinizi doldurmuş olabilirsiniz veya faturanızı ödememeniz durumunda hattınız mobil ödeme kullanımına izinli olmayabilir. Daha fazla bilgi alabilmek için 444 11 15'i arayabilirsiniz.

Türk Telekom Mobil Ödeme ile ilgili yaptığınız harcama tutarları, takip eden fatura dönemindeki Türk Telekom mobil faturanıza yansımaktadır. Türk Telekom faturanızda yer alan operatör hizmet bedelleri aynı faturada tahsil edilmektedir. Bu nedenle bu bedeller ayrı ayrı tahsil edilememektedir.

Türk Telekom Mobil Ödeme ile yaptığınız alışverişleri Türk Telekom mobil faturanızın ana sayfasında veya fatura detay bilgisi kısmından takip edebilirsiniz. Dilerseniz 444 11 15 no'lu Çağrı Merkezini arayarak ya da Mobil Online İşlemler uygulaması aracılığıyla Türk Telekom Mobil Ödeme ile yapmış olduğunuz alışverişleriniz ile ilgili bilgi edinebilirsiniz.

Satın alınan hizmet veya ürünlerin sorumluluğu satıcı firmadadır. Bu durumda takip için satın alma yaptığınız firma ile temasa geçmeniz gerekmektedir.

Türk Telekom Mobil Ödeme ile ilgili şikâyetlerinizi 444 11 15 no'lu Çağrı Merkezi numaramızı arayarak iletebilirsiniz. Yaptığınız alışverişlerle ilgili şikâyetlerinizi ise alışveriş yaptığınız firmanın müşteri hizmetlerini arayarak iletebilirsiniz.

Telefonunuz veya SIM kartınız kaybolursa ya da çalınırsa hattınız ile işlem yapılması mümkün olacağından eş zamanlı olarak Türk Telekom Mobil Ödeme de kullanılabilir. Bu durumda hemen 444 1 444 no'lu Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayıp hattınızı geçici süre için kapatmanız gerekmektedir.



İlginizi Çekebilir

Huawei AppGallery'de Mobil Ödeme görseli

Huawei AppGallery'de Mobil Ödeme

Huawei AppGallery’deki tüm ödemelerinizi Türk Telekom Mobil Ödeme ile mobil faturanıza yansıtarak ya da TL bakiyenizden düşerek anında gerçekleştirebilirsiniz.

Ücretsiz
Google Play'de Mobil Ödeme görseli

Google Play'de Mobil Ödeme

Google Play’deki tüm ödemelerinizi Türk Telekom Mobil Ödeme ile mobil faturanıza yansıtarak ya da TL bakiyenizden düşerek anında gerçekleştirebilirsiniz.

Ücretsiz