App Store'da Mobil Ödeme Nedir?
Türk Telekom kullanıcıları, App Store, Apple Music ve iTunes ödemelerini hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebiliyorlar. Bu sayede kullanıcılar ödemeler kredi/banka kartı bilgilerini girmelerine gerek kalmadan mobil faturalarına yansıtılarak ya da TL bakiyelerinden düşürülerek gerçekleştirilebiliyor.
Kimler App Store, Apple Music ve iTunes'ta Türk Telekom Mobil Ödemeden Yararlanabilir?
Hattı mobil ödemeye açık faturalı ya da faturasız hat sahibi olan ve akıllı cihazları iOS işletim ile çalışan tüm Türk Telekom kullanıcıları, bu hizmetten yararlanabilir.
App Store'da Yaptığım İşlem/Abonelikli İşlem Sonrasında Hattım Neden Mobil Ödemeye Açıldı?
Hattınız mobil ödemeye kapalı olsa bile yasal izin kapsamında App Store'dan alışveriş yapabilirsiniz. Yaptığınız alışveriş sonrasında mobil ödeme kolaylığından diğer platformlarda da faydalanabilmeniz için mobil ödeme servisiniz otomatik olarak aktif hale getirilmektedir. Ayrıca, abonelikli işlemlerinizde mobil ödemenizi işlemi gerçekleştirdikten sonra kapatmış olsanız bile abonelik tutarınızın yansıyacağı her ayın ilgili günü mobil ödemeniz tekrar aktif hale getirilecektir.
App Store'da Satın Aldığım Bir Ürünü İade Edebilir miyim?
Satın aldığınız herhangi bir ürün ile ilgili iade işlemleriniz için taleplerinizi
https://reportaproblem.apple.com adresi üzerinden iletebilirsiniz.
App Store'da Türk Telekom Mobil Ödeme ile satın aldığım ürünlerle ilgili soru veya şikayetimi kime iletebilirim?
Satın aldığınız ürünler ile ilgili sorularınız ve talepleriniz için
https://reportaproblem.apple.com ile iletişime geçebilirsiniz.