Çağrı Yönlendirme

Çağrı Yönlendirme logosu

Çağrı Yönlendirme logosu

Çağrı Yönlendirme

​​​​​​​​​​​​​Çağrı Yönlendirme ile telefonunuz her koşulda ulaşılabilir olsun!

Servis Bilgisi

Çağrı Yönlendirme servisi sayesinde, size gelen çağrıları istediğiniz zaman, dilediğiniz numaraya yönlendirebilirsiniz. Telefonunuza ulaşılamadığında, meşgulken, cevap veremediğinizde, telefonunuz kapalıyken her koşulda ulaşılabilir olabilirsiniz.

Ücretsiz

  • Çağrı yönlendirme servisi, yönlendirme yapan kişi yönlendirme yaptığı kişiyi arıyormuş gibi ücretlendirilir.
  • Yönlendirme yapan kullanıcının her yöne dakikaları varsa arama mevcutta bulunan dakikalardan düşerek gerçekleşir. Her yöne dakikası olmayan kullanıcıların ücretlendirmesi tarifenin görüşme fiyatı üzerinden belirlenir.
  • Tüm ücretlere KDV ve ÖİV dahildir.

Türk Telekom Online İşlemler’den:

Mobil web sayfasına girerek, üst menüde yer alan “Abonelik ve Hat İşlemlerim” kısmından “Uzaktan Yönlendir” seçebilir ve işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Ayrıca, Online İşlemler mobil uygulamasında “Daha Fazla” menüsünde yer alan “Arama, Fatura, TL Servisleri kısmından “Numaraya Yönlendirme” seçerek işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Telefonunuzdan:

Ayarlar bölümüne, ardından Arama Yönlendirme menüsüne girerek, yönlendirme yapmak istediğiniz numarayı yazabilir, servisi hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’nden:

444 1 444’ü arayabilir, Mobil’i seçerek yönlendirme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

SMS ile:

UY TELEFON NO" yazıp, 9244'e kısa mesaj olarak gönderebilir, telefonunuzu yönlendirebilirsiniz. Örnek: UY 0 555 XXX XX XX

Arama ekranından aşağıdaki komutlarla kolayca yönlendirme yapabilirsiniz:

  • Her Koşulda Çağrı Yönlendirme: **21*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **21*0 555 XXX XX XX#
  • Meşgul Olma Durumunda Çağrı Yönlendirme: **67*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **67*0 555 XXX XX XX#
  • Cevap Verilememesi Durumunda Çağrı Yönlendirme: **61*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **61*0 555 XXX XX XX#
  • Ayrıca, cevap vermeme süresi 5 – 30 sn. arasında ayarlanabilir ve belirlenen süre içinde cevap verilememesi durumunda yönlendirme yapılır. Bunun için **61*TELEFON NO**SÜRE (5 – 30 sn. arasında)# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **61*0 555 XXX XX XX**15#
  • Ulaşılamama Durumunda Çağrı Yönlendirme: **62*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **62*0 555 XXX XX XX#

Türk Telekom Online İşlemler’den:

Mobil web sayfasına girerek, üst menüde yer alan “Abonelik ve Hat İşlemlerim” kısmından “Uzaktan Yönlendir” seçebilir ve yönlendirmenizi iptal edebilirsiniz.

Telefonunuzdan:

Ayarlar bölümüne, ardından Arama Yönlendirme menüsüne girerek, yönlendirmeyi kapalı hale getirebilirsiniz.

Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’nden:

444 1 444’ü arayabilir, Mobil’i seçerek yönlendirme işleminizi iptal edebilirsiniz.

SMS ile:

"UY IPTAL" yazıp, 9244'e kısa mesaj olarak göndererek yönlendirmenizi iptal edebilirsiniz.

Arama ekranından aşağıdaki komutlarla yönlendirmenizi iptal edebilirsiniz;

  • Her Koşulda Çağrı Yönlendirme: ##21# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme iptal edilebilir.
  • Meşgul Olma Durumunda Çağrı Yönlendirme: ##67# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme iptal edilebilir.
  • Cevap Verilememesi Durumunda Çağrı Yönlendirme: ##61# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme iptal edilebilir.
  • Ulaşılamama Durumunda Çağrı Yönlendirme: ##62# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme iptal edilebilir.
  • Bu servise kayıt olmak ücretsizdir. Çağrı yönlendirme yapıldığında yönlendirme yapan kişi yönlendirme yaptığı kişiyi arıyormuş gibi ücretlendirir.
  • Yönlendirme yapan kullanıcının her yöne dakikaları varsa arama mevcutta bulunan dakikalardan düşerek gerçekleşir.
  • Telesekreter ve çağrı yönlendirme servisleri, aynı anda aktif hale getirilemez.
  • Yönlendirilen numara, yurt içindeki bir sabit hat veya mobil numara olabilir.
  • Yurtdışında Yönlendirme;
  • Her koşulda yönlendirme yapılırsa, abone yurtiçinde iken yönlendirilen numarayı arıyormuş gibi ücretlendirilir.
  • Meşgul, Ulaşılamama veya Cevap Verilmeme durumlarında yönlendirme yapılırsa, abone yurt dışı kullanım yapmış gibi ücretlendirilir.

Abonemiz, GSM 1800 standartlarına uygun olarak Türkiye'de kurulmuş GSM 1800 sistemi üzerinden gönderdiği görüntülü mesajların iletiminde sadece servis sağlayıcı olarak işlev gördüğümüzü, söz konusu görüntülü mesajların ("MMS"), kanun, ahlak, kamu düzeni ve adaba aykırılığı sebebi ile ortaya atılabilecek her türlü iddia, şikayet ve takiplerden kendisinin sorumlu olduğunu ve bunlardan doğacak uyuşmazlıklarda hiçbir sorumluluğumuzun bulunmadığını peşinen kabul ve beyan eder.

Sıkça Sorulan Sorular

Çağrı Yönlendirme nedir?

Çağrı Yönlendirme, size gelen çağrıları istediğiniz zaman, dilediğiniz numaraya yönlendirebilmenizi sağlayan, telefonunuza ulaşılamadığında, meşgulken, cevap veremediğinizde veya telefonunuz kapalıyken her koşulda ulaşılabilir olmanızı sağlayan Türk Telekom servisidir.

Nasıl kullanırım?

Türk Telekom Online İşlemler’den:

Mobil web sayfasına girerek, üst menüde yer alan “Abonelik ve Hat İşlemlerim” kısmından “Uzaktan Yönlendir” seçebilir ve işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Ayrıca, Online İşlemler mobil uygulamasında “Daha Fazla” menüsünde yer alan “Arama, Fatura, TL Servisleri kısmından “Numaraya Yönlendirme” seçerek işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

SMS ile:

​​UY TELEFON NO" yazıp, 9244'e kısa mesaj olarak gönderebilir, telefonunuzu yönlendirebilirsiniz. Örnek: UY 0 555 XXX XX XX

Arama ekranından aşağıdaki komutlarla kolayca yönlendirme yapabilirsiniz:

  • Her Koşulda Çağrı Yönlendirme: **21*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **21*0 555 XXX XX XX#
  • Meşgul Olma Durumunda Çağrı Yönlendirme: **67*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **67*0 555 XXX XX XX#
  • Cevap Verilememesi Durumunda Çağrı Yönlendirme: **61*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **61*0 555 XXX XX XX#
  • Ayrıca, cevap vermeme süresi 5 – 30 sn. arasında ayarlanabilir ve belirlenen süre içinde cevap verilememesi durumunda yönlendirme yapılır. Bunun için **61*TELEFON NO**SÜRE (5 – 30 sn. arasında) # yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **61*0 555 XXX XX XX**15#
  • Ulaşılamama Durumunda Çağrı Yönlendirme: **62*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **62*0 555 XXX XX XX#
  • Ayrıca, 444 1 444’ü arayabilir, Mobil’i seçerek yönlendirme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Kimler yararlanabilir?

Türk Telekom faturalı bireysel müşterilerimiz servisten yararlanabilir.

Ne kadar öderim?

Yönlendirme yapan kullanıcının her yöne dakikaları varsa arama mevcutta bulunan dakikalardan düşerek gerçekleşir

​Her yöne dakikası olmayan kullanıcıların ücretlendirmesi tarifenin görüşme fiyatı üzerinden belirlenir. Ek servis ücreti alınmaz.

Diğer Arama Servisleri

ArayanıBil görseli

ArayanıBil

Ulaşılamadığınız zamanlarda, sizi arayanların ne zaman ve kaç kere aradığı bilgisi ArayanıBil ile cebinize gelsin.

9TL

Aylık

Bilinmeyen Mobil Numaralar görseli

Bilinmeyen Mobil Numaralar

11855 Bilinmeyen Numaralar servisi ile sizi arayan TT Mobil numaralarının kime ait olduğunu öğrenebilir, numarasını öğrenmek istediğiniz kişilere ulaşabilirsiniz.

6,93TL

Dakika

Ödemeli Arama görseli

Ödemeli Arama

Faturalı ya da faturasız bir Türk Telekom mobil hattınız varsa, Ödemeli Arama servisi ile, diğer bir Türk Telekom mobil hat kullanıcısını ödemeli olarak arayabilirsiniz.

Ücretsiz