- Bu servise kayıt olmak ücretsizdir. Çağrı yönlendirme yapıldığında yönlendirme yapan kişi yönlendirme yaptığı kişiyi arıyormuş gibi ücretlendirir.
- Yönlendirme yapan kullanıcının her yöne dakikaları varsa arama mevcutta bulunan dakikalardan düşerek gerçekleşir.
- Telesekreter ve çağrı yönlendirme servisleri, aynı anda aktif hale getirilemez.
- Yönlendirilen numara, yurt içindeki bir sabit hat veya mobil numara olabilir.
- Yurtdışında Yönlendirme;
- Her koşulda yönlendirme yapılırsa, abone yurt içindeyken yönlendirilen numarayı arıyormuş gibi ücretlendirilir.
- Meşgul, ulaşılamama veya cevap verilmeme durumlarında yönlendirme yapılırsa, abone yurt dışı kullanım yapmış gibi ücretlendirilir.
Abonemiz, GSM 1800 standartlarına uygun olarak Türkiye'de kurulmuş GSM 1800 sistemi üzerinden gönderdiği görüntülü mesajların iletiminde sadece servis sağlayıcı olarak işlev gördüğümüzü, söz konusu görüntülü mesajların ("MMS"), kanun, ahlak, kamu düzeni ve adaba aykırılığı sebebi ile ortaya atılabilecek her türlü iddia, şikayet ve takiplerden kendisinin sorumlu olduğunu ve bunlardan doğacak uyuşmazlıklarda hiçbir sorumluluğumuzun bulunmadığını peşinen kabul ve beyan eder.
Sıkça Sorulan Sorular
Çağrı Yönlendirme nedir?
Çağrı Yönlendirme, size gelen çağrıları istediğiniz zaman, dilediğiniz numaraya yönlendirebilmenizi sağlayan, telefonunuza ulaşılamadığında, meşgulken, cevap veremediğinizde veya telefonunuz kapalıyken her koşulda ulaşılabilir olmanızı sağlayan Türk Telekom servisidir.
Nasıl kullanırım?
Türk Telekom Uygulamasında:
“İşlemler” alanından, “Ayarlar” menüsüne giriş yaparak ,“ Çağrı Ayarları” altında yer alan “Numaraya Yönlendirme” menüsünden gerçekleştirebilirsiniz.
SMS ile:
UY TELEFON NO" yazıp, 9244'e kısa mesaj olarak gönderebilir, telefonunuzu yönlendirebilirsiniz. Örnek: UY 0 555 XXX XX XX
Arama ekranından aşağıdaki komutlarla kolayca yönlendirme yapabilirsiniz:
-
Her Koşulda Çağrı Yönlendirme: **21*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **21*0 555 XXX XX XX#
-
Meşgul Olma Durumunda Çağrı Yönlendirme: **67*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **67*0 555 XXX XX XX#
-
Cevap Verilememesi Durumunda Çağrı Yönlendirme: **61*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **61*0 555 XXX XX XX#
- Ayrıca, cevap vermeme süresi 5 – 30 sn. arasında ayarlanabilir ve belirlenen süre içinde cevap verilememesi durumunda yönlendirme yapılır. Bunun için *61*TELEFON NOSÜRE (5 – 30 sn. arasında) # yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **61*0 555 XXX XX XX*15#
-
Ulaşılamama Durumunda Çağrı Yönlendirme: **62*TELEFON NO# yazılıp arama tuşuna basılarak yönlendirme gerçekleştirilebilir. Örnek: **62*0 555 XXX XX XX#
-
Ayrıca, 444 1 444’ü arayabilir, Mobil’i seçerek yönlendirme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Kimler yararlanabilir?
Türk Telekom faturalı bireysel müşterilerimiz servisten yararlanabilir.
Ne kadar öderim?
Yönlendirme yapan kullanıcının her yöne dakikaları varsa arama mevcutta bulunan dakikalardan düşerek gerçekleşir.
Her yöne dakikası olmayan kullanıcıların ücretlendirmesi tarifenin görüşme fiyatı üzerinden belirlenir. Ek servis ücreti alınmaz.