1.Tivibu Ev’i kullanabilmem için hangi internet paketlerine sahip olmam gerekir?
internet paketlerinden birine abone olanlar Tivibu Ev hizmetinden faydalanabilir.
2.Başka bir firmadan ADSL hizmeti alıyorum, Tivibu Ev abonesi alabilir miyim?
Hayır, Tivibu Ev hizmeti alabilmek için internet abonemiz olmanız gerekmektedir.
3.İnternet aboneliğim yok, sadece Tivibu Ev alabilmem mümkün müdür?
Hayır mümkün değildir.
4.Tivibu Ev hizmeti internet kotamı etkileyecek mi?
Hayır, Tivibu Ev hizmeti internet kotasını etkilenmez. Tivibu Ev hizmetinden dolayı kota aşımı oluşmaz.
5.Tivibu Ev nedeniyle kullanmakta olduğum internet hızımda yavaşlama olacak mı?
Internet trafiğinin yoğun olduğu saatlerde, internet hızında geçici süreliğine yavaşlama görülebilir.
6.Modem ve Tivibu Ev alıcısını nasıl temin ederim?
Modem ve Tivibu Ev alıcısı tarafımızdan size temin edilecektir.
7.Tivibu Modem, Tivibu Ev alıcım veya Tivibu Hizmetim ile ilgili problem yaşadım ne yapabilirim?
444 5 375 Tivibu Müşteri Hizmetlerini arayarak destek alabilirsiniz.
8.Taahhüt süresi boyunca aboneliğim devam ederse, modem ve Tivibu Ev alıcım bana hediye olarak verilecek mi?
Hayır, modem ve Tivibu Ev alıcısı TTNET A.Ş.'e aittir. Aboneliğiniz süresince modem ve Tivibu Ev alıcısını ücretsiz olarak kullanabilirsiniz. Aboneliğinizi iptal etmek istediğinizde, cihazları iade etmeniz gerekmektedir.
9.HD yayını kimler alabilir?
HD yayını, ADSL/HiperNETİnternet hız profili 12 Mbit ve üzerinde olan müşteriler alabilmektedir.
10.HD yayın olan paketi niçin alamıyorum?
HD yayını alabilmek için bulunduğunuz lokasyondaki alt yapı hizmetinin yeterli olması gerekmektedir
11.Kotam dolunca hızım düşüyor, Tivibu Ev bu durumda kesilecek mi?
Hayır, kesilmeyecektir.
12.Tivibu Ev alıcımı birden fazla TV'ye bağlayabiliyor muyum?
Hayır, Tivibu Ev alıcısı aynı anda birden fazla TV’ye bağlanamaz.
13.Çocuğum çocuk kanallarını çok izliyor, belli saatlerde bu kanalları gizleyebiliyor muyum, şifre koyabiliyor muyum?
Evet, belirlediğiniz kanallar için şifreleme yapabilirisiniz.