Gençlik ve Spor Bakanlığı 10GB İnternet Desteği

Gençlik ve Spor Bakanlığı 10GB İnternet Desteği

10 GB

İnternet

Gençlik ve Spor Bakanlığı 10GB İnternet Desteği

10GB İnternet Desteği Nedir?​

​​26 yaşından gün almamış üniversite öğrencilerine Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından sağlanan mobil internet desteğidir. Bu kapsamda, 10GB İnternet Desteği paketi ile, 12 ay boyunca aylık 10GB internet, toplamda 120GB yurt içi mobil internet sağlanır.

İnternet desteğinden Gençlik ve Spor Bakanlığı tar​afından belirlenen tarihler arasında https://gsbbiz.gsb.gov.tr/ adresi üzerinden başvuru yapmış ve başvurusu olumlu sonuçlanmış aboneler faydalanabilir.

Açık öğretim programları hariç bir yükseköğretim kurumuna kayıtlı olan, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı ve 26 yaşından gün almamış gençler bu destekten faydalanabilirler.


Bu destekten yararlanılabilmesi için, destekten yararlanacak hattın yasal sahibi olma zorunluluğu vardır.


Destekten her öğrenci 1 kez yararlanabilir. Daha önce internet desteğinden yararlanmış aboneler tekrar yararlanamazlar.

Kampanya koşullarını sağlayan aboneler Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından operatörlere iletilmiştir. İletilen listede bulunan aboneler hangi tarife ya da paketi kullandığı fark etmeksizin, bu destekten faydalandırılır.

444 1 444 numaralı hattan Türk Telekom müşteri hizmetleri aranarak paket iptal edilebilir.

https://gsbbiz.gsb.gov.tr/ adresi üzerinden yapılan başvuruların sonuçları, aynı link üzerinden, “durum sorgula” bölümünden takip edilebilir.

10 GB internet desteği almaya başladıktan sonra operatör değiştiren aboneler yeniden başvuru yapamazlar. Bu sebeple, operatör değişikliği yapan abonelerin 10GB internet desteği sonlandırılır.


Abonelerin aynı operatör içerisinde tarife/paket değiştirmeleri durumunda fayda iptal edilmez. Yalnızca, faturalı hattan faturasız hatta geçen abonelerin internet destekleri sona erer. Abonenin faturasız hattan faturalı hatta geçmesi durumunda ise, paket bir sonraki yenileme gününde otomatik olarak tekrar tanımlanır.


İnternet desteğinden yararlanan hattın kapatılması halinde destek sona erer.


Hat, tanımlama yapıldıktan sonra borçlu ya da kısıtlı duruma düşerse 10GB internet desteği yenilenmez. Borçluluk ya da kısıtlılık durumu ortadan kalktıktan sonraki dönemlerde yenilenmeye devam eder.


Destek kapsamında sağlanan faydanın aylık kalan miktarı Türk Telekom Mobil uygulamasından ya da KALAN 10GB INTERNET DESTEGI yazıp 5555’e gönderilerek kontrol edilebilir. 5555’e gönderilen SMS’ler 1 SMS bedeliyle ücretlendirilir.

Paket kapsamında sağlanan 10 GB internet faydası, toplamda 120GB olacak şekilde 12 ay boyunca yeniden yüklenmeye devam eder.​​

Paket kapsamında sağlanan 10GB yalnızca mobil hatlara tanımlanabilir.


Paket kapsamında sağlanan 10GB yalnızca yurtiçi kullanımlarda geçerlidir.


Paket kapsamında kullanılmayan haklar bir sonraki aya devretmez.


Paket Kapsamında kazanılan faydalar bir başka hatta transfer edilemez.


Aşımlar hatta tanımlı farklı bir internet paketi olmaması halinde güncel fiyatlar üzerinden ücretlendirilir.


Hattın farklı bir kullanıcıya devredilmesi durumunda destek kapsamında sağlanan fayda iptal edilir.


Destek kapsamında sağlanan aylık 10GB İnternet Desteği paketinin %80’inin veya %100’ünün tükenmesi durumunda, SMS ile bilgilendirme yapılır.

10 İnternet Desteği Paketi, diğer paketlerden ve tarife kapsamındaki faydalardan daha öncelikli olarak kullanılır.