Kampanyanın kapsamı nedir?
1- Kampanya hakkında bilgi alabilir miyim ve kimler yararlanabilir?
Kampanyadan bireysel yeni müşterilerimiz 30 Haziran 2022 tarihine kadar 24 ay taahhüt vererek yararlanabilir. Kampanyadaki internet paketleri 24 ay boyunca indirimli fiyatlarla sunulmaktadır.
Satış anında, kampanya kapsamında fiber gücünde standart modem 24 ay boyunca indirimli olarak aylık 20 TL, fiber gücünde Premium modem ise 24 ay boyunca aylık 30 TL sunulmaktadır.
2- Kampanya kapsamındaki ücretlendirme nasıldır?
-
İndirimli İnternet Paket Ücreti: Kampanya kapsamında internet paketleri 24 ay boyunca indirimlidir.
-
İnternet Bağlantı ücreti:Yeni aboneliklerde alınan bağlantı ücreti 24 ay boyunca aylık 11 TL taksitli olup kampanya paket fiyatlarına dahildir.
-
Sabit Telefon'la (ALO Paket) İnternete Erişim Hizmeti Ücretleri:
- Yeni sabit telefon (Alo Paket) hizmeti ile internet bağlantısı tercih edildiğinde, Alo Paket Sabit Ücreti kampanya kapsamında 24 ay boyunca indirimli aylık 12 TL olup, kampanya fiyatlarına dahildir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
- Sabit telefon hattı olmayan abonelerden bir defaya mahsus olarak alınan 21 TL (vergiler dahil) ALO Paket Bağlantı Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir.
- Türk Telekom sabit telefon hattı olup Alo Paket'e geçiş yapmak isteyen abonelerden bir defaya mahsus olarak alınan 21 TL (vergiler dahil) ALO Paket Geçiş Ücreti, kampanya kapsamında 13 TL'dir.
-
Evde internet ev içi kurulum ücreti: Modem kurulumu, bağlantı kontrolü ve internetin çalışır teslim edilmesi dahil olmak üzere hafta içi mesai saatlerinde değeri 90TL; hafta içi mesai saatleri dışında veya hafta sonu değeri 150TL olan evde kurulum hizmeti ücretsizdir.
3- İlk faturaya yansıyacak ücretler nelerdir?
-
Damga Vergisi: Bir defaya mahsus yansıtılır.
-
Bağlantı Ücreti: İlk taksidi yansıtılır.
-
Kısmi Kullanım Ücreti:
-
İnternet: İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan kullanım bedeli, seçilen paketin kampanyalı paket ücreti üzerinden hesaplanarak yansıtılır.
-
ALO Paket erişim ücreti: Alo Paket erişimi (sabit telefonlu) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.
4- Kampanyadan yararlanmak için gerekli evraklar nelerdir?
Bireysel aboneler için;
- TC uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi aslı (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport)
- Yabancı uyruklu vatandaşlar için, geçerlilik tarihi uygun pasaport veya uluslararası geçerliliği olan muadili belgenin bir sureti
Kampanya kapsamındaki modemler hakkında bilgi alabilir miyim?
Kampanya kapsamındaki fiber gücünde iki tip modem sunulmaktadır. Standart modemler WiFi 5, Premium modemler WiFi 6 standartlarını desteklemektedir. WiFi 6 kablosuz ağ erişim teknolojisi, WiFi 5 standartlarına göre daha geniş kanallarda daha fazla bant genişliği, çoklu kullanıcı desteğine ve daha hızlı çalışma performansına sahiptir. Kampanyaya katılan aboneler seçimlerine göre satış anında 24 ay taahhüt vererek fiber gücünde standart modem fırsatından indirimli olarak faturalarına aylık 20 TL, fiber gücünde Premium modem fırsatından ise faturalarına aylık 30 TL yansıtılması yoluyla yararlanma imkanına sahiptir. 24 ay boyunca geçerli olacağı belirtilen fiyatlar, internete ilk başvuru anında taahhüt verilmesi halinde geçerlidir. Abonelik başlangıcından sonra modem talep edilmesi durumunda ise Taksitli Modem Kampanyası’ndan yararlanılabilecektir.
Fiber altyapısından (FTTH) yararlanan abonelere, sunulan Fiber Güçlü Modemler (HGW) için ise Abone'nin internet aboneliği devam ettiği sürece internet hizmeti ücretlerine ek olarak, tüm vergiler dahil aylık 15 TL modem kullanım ücreti, yansıtılır. Kampanya kapsamındaki modemler, stoklarda yer alan markalarla sınırlıdır.
Aldığım modem arızalı ise ne yapmalıyım?
Modeminizin arızalanması durumunda öncelikle 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz. Ayrıca internet hattınızın aktif hale gelmesinden itibaren 7 iş günü içinde Türk Telekom Mağaza ve Ofislerine başvurarak modeminizi değiştirebilirsiniz. 7 iş gününden sonra ortaya çıkabilecek arızalardan modem üreticisi firma sorumludur; 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni aradığınızda gerekli kontroller sonrası modem arızasının tespit edilmesi durumunda üretici firma tarafından garanti kapsamında arızanın giderilmesi için ilgili firma servisine yönlendirilirsiniz.
Kampanya kapsamında ücretsiz evde kurulum hizmetinden nasıl yararlanabilirim?
- Türk Telekom Evde İnternet Kurulum Hizmeti, ister hafta içi ister hafta sonu belirleyeceğiniz saatte randevu verilerek, ev içine kadar internet hattının getirilmesi, modem bağlantısının yapılması ve internetin çalışır halde teslim edilmesini kapsamaktadır. Türk Telekom Evde İnternet Kurulum Hizmeti, kampanya kapsamında 24 ay taahhütle ücretsizdir.
- Ücretsiz evde kurulum hizmeti ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayın.
Kampanyaya nasıl başvurabilirim ?
Kampanyaya online başvurabilir, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktalarına uğrayabilirsiniz.
Ayrıca "İnternet" yazıp 6606'ya kısa mesaj (SMS) gönderin sizi hemen arayalım.
Kampanyadan yararlandıktan sonra gerçekleştirilebileceğim abonelik işlemleri nelerdir?
1. Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?
Evet. Kampanya başlangıcından 24 aylık abonelik taahhüdü sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla tarife değişikliği yapabilirsiniz.
2. Kampanyada taahhüt süresi içinde internet erişim hizmetimi değiştirebilir miyim?
3. Kampanya taahhüt süresi sonunda tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti değişir mi?
Kampanyada taahhüt süresi sonunda indirimli kullanım sona erer ve seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarife fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz. Yürürlükteki tarife ücretleri için
tıklayınız.
4. İnternet aboneliğimi veya bağlantımı başka birine devredebilir, başka adrese nakil edebilir veya dondurabilir miyim?
Evet. Devir, Nakil ve Hat Dondurma ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayınız.
5. Kampanyayı iptal ettirebilir miyim?
Kampanya iptali için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir, Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.
6. Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?
Kampanya iptali:Taahhüt süresi dolmadan kampanya iptali durumunda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem,tablet ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) alınır. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.
Abonelik iptali:Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten;
- (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Geriye dönük internet hizmeti kullanım ücretleri,
- (varsa) ALO Paket kullanım ve bağlantı ücretleri
- (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri yansıtılır.
7. Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?
Kampanya ve aboneliğinizle ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.