1- Kampanyadan kimler yararlanabilir?
Kampanyadan tüm bireysel yeni müşteriler kampanyaya dahil olan paketlerinden biri için 24 ay taahhüt vererek yararlanabilir.
Kampanya ile birlikte ayrıca indirimli modem fırsatından satış anında, 24 ay boyunca sadece aylık 9TL taksitle yararlanılabilir.
2- Kampanya kapsamındaki ücretlendirme nasıldır?
-
Bağlantı Ücreti: Yeni aboneliklerde alınan 192 TL (KDV dahil) bağlantı ücreti, 24 ay boyunca aylık 8 TL taksitle ücretlendirme tablosundaki fiyatlara dahildir.
-
Yalın İnternet Paketleri: Kampanyaya yer alan paketlerin yalın versiyonları da dahildir. Yalın erişim ücreti (aylık 18 TL) kampanya kapsamında 24 ay boyunca aylık 12TL'dir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir. Yalın İnternet hizmeti başvurularında, sabit telefon hattı ve internet hizmeti aboneliği olmayan yeni müşterilerden bir defaya mahsus olarak alınan 10,20 TL Devre Hazırlama Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir. Sabit telefon hattı olan ve Türk Telekom evde internet hat sahipliği bulunan abonelerden bir defaya mahsus peşin 10,20 TL (vergiler dahil) Yalın internet geçiş ücreti faturanıza yansıtılır.
-
Sabit Telefon'la (ALO Paket) İnternete Erişim Hizmeti Ücretleri: Alo Paket Aylık Sabit Ücreti (18 TL) kampanya kapsamında 24 ay boyunca aylık 12TL'dir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir. Sabit telefon hattı olmayan abonelerin başvurularında bir defaya mahsus olarak alınan 16,32 TL (vergiler dahil) ALO Paket Bağlantı Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir. Türk Telekom sabit telefon hattı olan abonelerden bir defaya mahsus olarak alınan 16,32 TL (vergiler dahil) ALO Paket Geçiş Ücreti, kampanya kapsamında 10,20TL'dir.
3- İlk faturaya yansıyacak ücretler nelerdir?
-
Damga Vergisi: Bir defaya mahsus yansıtılır.
-
Bağlantı Ücreti: İlk ay ücretiz ve kalan 23 ay boyunca 11TL olarak faturalandırılır.
-
Kısmi Kullanım Ücreti:
-
İnternet: İlk ay ücretizdir. İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan kullanım bedeli, seçilen paketin kampanyalı paket ücreti üzerinden hesaplanarak yansıtılır.
-
Yalın internet erişim ücreti: İlk ay ücretizdir. Yalın İnternet erişimi (telefonsuz) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, Yalın İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.
-
ALO Paket erişim ücreti: İlk ay ücretizdir. Alo Paket erişimi (sabit telefonlu) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.
4- Kampanyadan yararlanmak için gerekli evraklar nelerdir?
Bireysel aboneler için;
- TC uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi aslı (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport)
- Yabancı uyruklu vatandaşlar için, geçerlilik tarihi uygun pasaport veya uluslararası geçerliliği olan muadili belgenin bir sureti
Kampanya kapsamındaki modemler hakkında bilgi alabilir miyim?
- Satış anında, kampanya kapsamında kablosuz Fiber Güçlü Modemler indirimli olarak sunulmakta olup 24 ay boyunca aylık 9 TL'dir. Belirtilen indirimli fiyat internete ilk başvuru anında geçerli olup abonelik başlangıcından sonra modem talep edilmesi durumunda Taksitli Modem Kampanyası'ndan yararlanılabilir.
- Fiber altyapısı (FTTH) olan müşterilerimizin, Fiber Güçlü Modem (HGW) üzerinden sunulmaya devam edilen internet hizmeti ücretlerine ek olarak, tüm vergiler dahil aylık 6 TL (AltıTürkLirası) modem kullanım ücreti, internet aboneliği devam ettiği sürece fatura edilecektir.
- Fiber Güçlü Modeminizin arızalanması durumunda öncelikle 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz. Ayrıca internet hattınızın aktif hale gelmesinden itibaren 7 iş günü içinde Türk Telekom Mağaza ve Ofislerine başvurarak modeminizi değiştirebilirsiniz. 7 iş gününden sonra ortaya çıkabilecek arızalardan modem üreticisi firma sorumludur; 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni aradığınızda gerekli kontroller sonrası modem arızasının tespit edilmesi durumunda üretici firma tarafından garanti kapsamında arızanın giderilmesi için ilgili firma servisine yönlendirilirsiniz.
Kampanya kapsamında Hoş Geldin İndiriminden nasıl yararlanabilirim?
Diğer internet servis sağlayıcıdaki internet aboneliğini iptal ederek, Bizden Kampanyası'yla Türk Telekom Evde İnternet abonesi olan müşterilerimize Hoş Geldin İndirimi sunulur. Müşteriler, Türk Telekom evde internet aktivasyon tarihinden en fazla 2 ay önceki diğer internet servis sağlayıcı son faturasını fakstakip@ttmail.com adresine internet hizmet numarası, ad-soyad ve iletişim kurulacak cep telefonu numarası bilgisi ile 60 gün içinde mail atmaları halinde yararlanabilir. Sağlanacak indirim kampanya ile sağlanan indirimlere ek olarak aylık 40 TL (vergiler dahil) olacak şekilde ve toplam 200 TL'ye kadar (vergiler dahil) faturaya yansıtılır.
Kampanyadan yararlandıktan sonra gerçekleştirilebileceğim abonelik işlemleri nelerdir?
1- Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?
Evet. Kampanya başlangıcından 24 aylık abonelik taahhüdü sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla tarife değişikliği yapabilirsiniz.
2- Kampanyada taahhüt süresi içinde internet erişim hizmetimi değiştirebilir miyim?
- Yalın internet hizmetinden Türk Telekom Alo Paket internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom Alo paket hizmetine geçiş ücreti 16,32 TL'dir.
- Sabit Telefonlu internet hizmetinden Yalın internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom sabit telefon hizmetinden yalın internete geçiş ücreti 10,20 TL olarak faturanıza yansıtılır.
3- Kampanya taahhüt süresi sonunda tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti değişir mi?
Kampanyada taahhüt süresi sonunda indirimli kullanım sona erer ve seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarife fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz.
4- Kampanyayı iptal ettirebilir miyim?
Kampanya iptali için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir, Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.
5- Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?
Kampanya iptali: Taahhüt süresi dolmadan kampanya iptali durumunda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem,tablet ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) alınır. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.
Abonelik iptali: Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten;
- (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Geriye dönük internet / Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri,
- (varsa) ALO Paket kullanım ve bağlantı ücretleri,
- (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri yansıtılır.
6- Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?
Kampanya ve aboneliğinizle ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 444 0 907 ve ya 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.