Kampanya hakkında bilgi alabilir miyim ve kimler yararlanabilir?
Kampanyadan abonelik yaşı 2 aydan büyük bireysel evde internet müşterileri 31 Aralık 2021 tarihine kadar yararlanabilir.
Kampanya kapsamındaki ücretlendirme nasıldır?
İndirimli İnternet Paket Ücreti: Kampanya kapsamında internet paketleri 24 ay söz karşılığında 24 ay boyunca sabit fiyatlı ve indirimlidir.
Yalın İnternet Erişim Hizmeti Ücretleri: Yalın internet erişim ücreti 24 ay boyunca indirimli olarak 20,39 TL yerine aylık 10 TL olup, kampanya paket fiyatlarına
dahildir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
Sabit Telefon'la (ALO Paket) İnternete Erişim Hizmeti Ücretleri: Yeni sabit telefon (Alo Paket) hizmeti ile internet bağlantısı tercih edildiğinde, Alo Paket Erişim Ücreti kampanya kapsamında 24 ay boyunca indirimli olarak 20,39 TL yerine aylık 10 TL olup, kampanya paket fiyatlarına dahildir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
Kampanya kapsamında modem ücretsiz midir?
Kampanyada ücretsiz modem sunulmayacak olup isteyen müşterilerimize avantajlı fiyatla sunulmaktadır.
Kampanyadan yararlandıktan sonra gerçekleştirilebileceğim abonelik işlemleri nelerdir?
1. Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?
Evet. Kampanya başlangıcından sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla paket değişikliği yapabilirsiniz.
2. Kampanya süresi sonunda tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti değişir mi?
Kampanya süresi sonunda indirimli kullanım sona erer ve seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarife fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz. Yürürlükteki tarife ücretleri için tıklayınız .
3. İnternet aboneliğimi veya bağlantımı başka birine devredebilir, başka adrese nakil edebilir veya dondurabilir miyim?
Devir, Nakil ve Hat Dondurma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
4. Kampanyayı nasıl iptal ettirebilirim?
Kampanya iptali için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir, Türk Telekom Ofisleri veya Mağazalarına başvurabilirsiniz
5. Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?
Kampanya iptali: İndirim süresi dolmadan kampanya iptali durumunda, indirim başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem,tablet ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) alınır. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle indirim dönemi kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten;
- (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Geriye dönük internet /Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri,
- (varsa) ALO Paket kullanım ve bağlantı ücretleri,
- (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri yansıtılır.
Ek olarak, internet paketinin aboneliğinin iptali durumunda ücretsiz verilen katma değerli servislerin ücretlerinin de ceza bedeli faturaya yansıyacaktır.
6. Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?
Kampanya ve aboneliğinizle ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.