1. Prime Netflix kampanyası nedir?
Türk Telekom Prime Netflix tarifelerine yeni aktivasyon, numara taşıma ve tarife değişikliği ile gelen müşteriler tarifelerine ek olarak 6 ay hediye Netflix içeriklerinin tadını çıkarır. Kampanya hediye 6 ay sonrasında da müşterilere hem Türk Telekom mobil tarife ücretlerini hem de Netflix paket servis ücretlerini tek fatura üzerinden ödeme imkanı sunar.
2. Kampanyaya nasıl kaydolabilirim?
Türk Telekom Prime Netflix tarifelerine yeni aktivasyon, numara taşıma veya tarife değişikliği ile kaydolabilirsiniz. Farklı Netflix paketleri ile sunulan Prime Netflix tarifelerinden size uygun olanı seçerek Netflix içeriklerinden faydalanmaya hemen başlayabilirsiniz. Tarife detaylarını aşağıda bulabilirsiniz. Mevcut Türk Telekom faturalı müşterisiyseniz Türk Telekom uygulaması üzerinden tarifeye geçebilir ya da 444 1 375 numaralı çağrı merkezimiz üzerinden tarife değiştirme talebinizi iletebilirsiniz.
3. Netflix hesabımı nasıl aktifleştirebilirim?
Tarifeniz kapsamında cep telefonunuza gönderilen SMS’te bulunan link üzerinden Netflix hesap oluşturma sayfasına bağlanıp e-posta ve şifre girerek hesabınızı aktifleştirebilirsiniz. Mevcut Netflix hesabınız varsa mevcut hesabınızın e-postası ile kaydolabilir veya yeni hesap oluşturabilirsiniz.
SMS ile gelen linke ulaşamamanız halinde yapılacaklara “Netflix aktivasyon linkimi bulamadım” alanından ulaşabilirsiniz.
4. Netflix aktivasyon linkimi bulamadım veya süresi doldu, ne yapabilirim?
Aktivasyon yapabilmek için
linke tıklayabilirsiniz. Link üzerinden Türk Telekom Online İşlemler hesabınıza giriş yaptıktan sonra “Netflix İşlemlerim” sekmesi altında “Aktivasyon Linki Gönder” butonu ile Netflix hesap oluşturma sayfasına ulaşabilirsiniz.
Linke ulaşamamanız halinde belirtilen adımları izleyebilirsiniz. Türk Telekom Online İşlemler veya Türk Telekom Uygulaması üzerinden “Tarife ve Paketlerim” menüsü altındaki “Netflix İşlemlerim” sekmesinde bulunan “Aktivasyon Linki Gönder” butonuna tıklayarak Netflix hesap oluşturma sayfasına ulaşabilirsiniz.
Aynı zamanda 444 1 375 numaralı çağrı merkezimiz üzerinden aktivasyon linki talep edebilirsiniz. Size iletilecek olan SMS ile aktivasyon sürecinizi tamamlayabilirsiniz.
5. Netflix şifremi unuttum, nasıl giriş yapabilirim?
Şifrenizi unutmanız halinde
linke tıklayabilirsiniz. Link üzerinden Türk Telekom hesabınıza giriş yaptıktan sonra “Netflix İşlemlerim” sekmesi altında “Şifremi Unuttum” butonu ile Netflix hesap kurtarma sayfasına ulaşabilirsiniz.
Linke ulaşamamanız halinde belirtilen adımları izleyebilirsiniz. Türk Telekom Online İşlemler veya Türk Telekom Uygulaması üzerinden “Tarife ve Paketlerim” menüsü altındaki “Netflix İşlemlerim” sekmesinde bulunan “Şifremi Unuttum” butonuna tıklayarak Netflix hesap kurtarma sayfasına ulaşabilirsiniz.
Aynı zamanda 444 1 375 numaralı çağrı merkezimiz üzerinden şifremi unuttum hesap kurtarma linki talep edebilirsiniz. Size iletilecek olan SMS ile hesap kurtarma sayfasından şifrenizi yenileyebilirsiniz.
6. Netflix paket içerikleri nelerdir?
Netflix Standart Paket kapsamında, TV, bilgisayar, cep telefonu ve tabletten 1080p(Tam HD) çözünürlükle aynı ağ üzerinden aynı anda 2 ekrandan olacak şekilde tüm güncel Netflix içerikleri izlenebilir.
Netflix Premium Paket kapsamında, TV, bilgisayar, cep telefonu ve tabletten 4K(Ultra HD) +HDR çözünürlükle aynı ağ üzerinden aynı anda 4 ekrandan olacak şekilde tüm güncel Netflix içerikleri izlenebilir.
7. Mevcut Netflix hesabım ile kampanyadan yararlanabilir miyim?
Evet, mevcut Netflix aboneliğiniz var ise kampanya kapsamında size iletilen linkle aktivasyon işlemi yaparken mevcut Netflix aboneliğinizdeki e-mail adresiniz ile giriş yapmanız gerekmektedir. Mevcut hesabınız ile aktivasyon yapmanız halinde mevcut ödeme tercihi yönteminiz Türk Telekom faturanıza yansıtma olarak değişecektir. 6 ay hediye kullanım sonrasında ödemeler Türk Telekom faturanıza yansıtılarak tahsil edilecektir.
8. Paketimi istemeyerek yanlış Netflix hesabına bağladım, nasıl düzeltebilirim?
Paketinize doğru Netflix hesabını bağlamanıza yardımcı olabilmemiz için lütfen Netflix müşteri hizmetleri ile iletişime geçip yanlışlıkla bağlanan Netflix hesabıyla ilişkili e-posta adresini bildirin.
9. Mevcutta Netflix Özel Pakete sahibim ve Tarifem kapsamında Netflix Temel Pakete kaydoldum. Netflix Özel Paketin özelliklerini kullanmaya devam edebilir miyim?
Hayır, tarifeniz kapsamında sunulan Netflix paketinin özellikleri devreye girer.
10. Tarifeme tanımlı Netflix paketimi nasıl görüntüleyebilirim?
Türk Telekom Online İşlemler veya Türk Telekom Uygulaması üzerinden Tarife ve Paket Bilgilerim alanından görüntüleyebilirsiniz.
Netflix üyeliğinizin ayrıntılarını incelemek isterseniz lütfen Netflix internet sitesindeki 'Hesap' sayfasını ziyaret edin.
11. Netflix Türkiye fiyat değişikliği yaptığında kampanya kapsamında ödediğim tutar değişir mi?
Kampanya kapsamında tarife ücreti ve Netflix paketi için ilk 6 ay sonunda ödeyeceğiniz ücret 12 aylık taahhüt süresi içerisinde değişmez. İlk 6 ay sonunda ödenecek ücret tarifeye geldiğiniz tarihteki Netflix ücreti ile aynı olur, ücret değişikliklerinden etkilenmez.
12. Netflix plan değişikliği nasıl yapabilirim?
Tarifenizi değiştirmeden yalnızca Netflix paket değişikliğini Netflix sayfası üzerinden yapılmaktadır. Netflix.com/account sayfasına giderek ve mevcut planlardan birini seçebilirsiniz.
- Tarifeye dahil olan paketten daha düşük bir pakete geçiş yapılamaz.
- Paket değişikliği hemen geçerli olur.
- Tarifenizdeki ilk 6 ay hediye dönemdeyseniz Netflix paket değişikliği yaptığınız takdirde hediye verilen Netflix süresi kaldığı yerden devam edecektir. Örneğin tarifenizin 4. ayında paket değişikliği yaptıysanız yeni Netflix paketi kalan 2 ay için hediye olarak devam edecektir. 2 ay sonrasında yeni Netflix paketinin ücreti faturanıza yansıtılır.
- Ücretli dönemdeyseniz paket ücretleri arasındaki fark (Netflix üyeliğinin perakende ücreti esas alınarak) bir sonraki faturanıza yansıtılır.
- Tekrar bir plan değişikliği yapabilmek için önceki plan değişikliğinizin üstünden 12 saat geçmiş olmalıdır.
13. Hediye abonelik süresi bittikten sonra nasıl ödeme yapabilirim?
Hediye abonelik süresi bittikten sonra ödeme için ek bir işlem yapmanız gerekmemektedir. 6 aylık hediye abonelik süresi bittikten sonra Netflix paket ücreti Türk Telekom mobil faturanıza tarife ücretiniz ile beraber yansıtılacaktır.
14. Kampanyanın taahhüt süresi nedir?
Tarifenin taahhüt süresi 12 aydır.
15. Taahhüt sonunda Netflix ücretlendirmesi nasıl olacaktır?
Tarifenizin taahhüt süresi sonunda farklı bir Prime Netflix tarifesine geçmeniz halinde Netflix ücreti güncel Netflix Türkiye fiyatları üzerinden aylık olarak faturanıza yansımaya devam edecektir.
Taahhüt süresi sonunda Prime Netflix tarifesinde devam edilmemesi durumunda Netflix hesabınıza kayıtlı bir ödeme yöntemi (kredi kartı gibi) varsa kesintisiz izlemeye devam edersiniz ve Türk Telekom faturanız yerine kayıtlı ödeme yönteminiz üzerinden tahsilat yapılır. Netflix hesabınıza kayıtlı bir ödeme yöntemi yoksa hesabını askıya alınır. İzlemeye devam etmek için Netflix hesabınıza yeni bir ödeme yöntemi eklemeniz gerekmektedir.
16. Tarife değiştirirsem Netflix paketim iptal olur mu?
Prime Netflix tarifelerinden başka tarifelere geçiş yapılması durumunda Netflix kampanyanız iptal olur. Netflix hesabınıza kayıtlı bir ödeme yöntemi (kredi kartı gibi) varsa kesintisiz izlemeye devam edersiniz ve Türk Telekom faturanız yerine kayıtlı ödeme yönteminiz üzerinden tahsilat yapılır. Netflix hesabınıza kayıtlı bir ödeme yöntemi yoksa hesabını askıya alınır. İzlemeye devam etmek için Netflix hesabınıza yeni bir ödeme yöntemi eklemeniz gerekmektedir.
Başka bir Prime Netflix tarifesine geçilmesi halinde mevcut Netflix paketi yeni tarifede bulunan Netflix paketi ile değiştirilecektir. Tarifenizdeki ilk 6 ay hediye dönemdeyseniz Netflix paket değişikliği yaptığınız takdirde hediye verilen Netflix süresi kaldığı yerden devam edecektir. Ücretli dönemdeyseniz paket ücretleri arasındaki fark (Netflix üyeliğinin perakende ücreti esas alınarak) bir sonraki faturanıza yansıtılır.
17. Tarifemi iptal edersem Netflix paketime ne olur?
Netflix hesabınıza kayıtlı bir ödeme yöntemi (kredi kartı gibi) varsa kesintisiz izlemeye devam edersiniz ve Türk Telekom faturanız yerine kayıtlı ödeme yönteminiz üzerinden tahsilat yapılır.
Netflix hesabınıza kayıtlı bir ödeme yöntemi yoksa hesabını askıya alınır. İzlemeye devam etmek için Netflix hesabınıza yeni bir ödeme yöntemi eklemeniz gerekmektedir.
Netflix hesabınıza kayıtlı bir ödeme yöntemi yoksa hesabını askıya alınır. İzlemeye devam etmek için Netflix hesabınıza yeni bir ödeme yöntemi eklemeniz gerekmektedir.
Türk Telekom faturanızı ödememeniz halinde Netflix hesabınız fatura ödemenizi gerçekleştirene kadar askıda kalır, içeriklere erişim sağlanamaz.
19. Hesabımı bu pakete bağladığımda Netflix hediye kartı veya promosyon bakiyeme ne olur?
Hesabınızı bu pakete bağladıktan sonra hediye bakiyeniz, gelecekte kullanabilmeniz için Netflix hesabınızda tutulur. Paketinizi iptal etmeye karar verirseniz hediye kartı veya promosyon bakiyenizden tahsilat yapmaya devam ederiz.
20. Netflix paketi için neden eski ödeme yöntemim üzerinden hâlâ tahsilat yapılıyor?
Netflix'i bir paket aboneliğin parçası olarak kullanıyorsanız önceki ödeme yönteminiz üzerinden faturalandırılmamak için mevcut Netflix üyeliğinizi bu paket aboneliğe bağlamanız gerekir.
- Hesabınızı bağlamadıysanız "Netflix hesabımı nasıl aktifleştirebilirim?" başlığı altında yer alan adımları takip edebilirsiniz.
- Hesabınızı farklı bir e-posta adresine bağladıysanız “Paketimi istemeyerek yanlış Netflix hesabına bağladım, nasıl düzeltebilirim?” başlığı altında yer alan adımları takip edebilirsiniz.
21. Abonelik devri veya numara değişikliği işlemi yapabilir miyim?
Prime Netflix tarifelerinde abonelik devri veya numara değişikliği işlemleri yapılamamaktadır. Netflix içermeyen belirlenen tarifelere geçtikten sonra bu işlemleri yapabilecektir.
22. Netflix paketimi iptal edebilir miyim?
Türk Telekom Müşteri Hizmetleri veya Türk Telekom Uygulaması üzerinden Netflix paket iptali yapılabilir. Tarife kullanımı devam ederken Netflix paket iptali yapılması halinde Türk Telekom Mobil tarifesi üzerine verilen Kampanya indirimi otomatik olarak iptal olur. Tarifedeki diğer faydalar aynı şekilde devam eder.
23. Netflix hesabımı paylaşmaya devam edebilir miyim?
Netflix hesabınızı paylaşmakla ilgili bilgi almak için lütfen Netflix Yardım Merkezini ziyaret ediniz.