Ana İçeriğin Başı

Numara Taşıma / Mobil Hat Başvurusu

Taşımak İstediğiniz Numara
Size Ulaşabileceğimiz İrtibat Numarası
İrtibat numaram, taşımak istediğim numarayla aynı
Size Ulaşabileceğimiz İrtibat Numarası

Türk Telekom mobil kullanıcısı olmak ve avantajlarından faydalanmak için yeni bir Türk Telekom mobil hat alabilir ya da mevcut hattınızı Türk Telekom’a taşıyabilirsiniz. Numaranızı Türk Telekom’a taşımak ve yeni hat başvurusu için yukarıdaki formu doldurabilir veya MOBIL yazıp 6606’ya SMS gönderebilirsiniz. Siz de hemen numara​nızı Türk Telekom’a taşıyarak ya da yeni hat talebinde bulunarak Türk Telekom’un faturalı ve faturasız tarife, paket ve kampanyalarından yararlanabilirsiniz.

tt tt

Online Başvuru İle İlgili Sıkça Sorulan Sorular

​​​​​​​

Yeni bir Türk Telekom mobil hattı almak ya da numarasını Türk Telekom mobile taşımak isteyen müşterilerimize sunduğumuz ayağa gidiş hizmetidir.

  • Başvuru formunu eksiksiz doldurduğunuzda 4,5 G uyumlu mobil hat talebiniz alınır.
  • İhtiyacınıza uygun mobil tarife teklifimiz için müşteri hizmetlerimiz sizi arar.
  • Evraklarınızı almak ve SIM kartınızı ulaştırmak için kargomuz ayağınıza gelir.
  • Gerekli evrakların kargoya teslim edilmesinden sonra işlemleriniz başlatılır.

Kargomuza ziyareti sırasında teslim etmek için hazır bulundurmanız gereken evraklar aşağıdaki gibidir;

  • Kimliğinizin fotokopisi (Ehliyet ve pasaport da kimlik yerine geçmektedir.)
  • Adınıza kayıtlı bir fatura

Kargo görevlisi sizi adresinizde bulamadığında not bırakır ve kargonuz şubeye gönderilir.

Kargoya evrakların teslim edilmesi sırasında talep sahibinin bulunması gerekmektedir.

Türk Telekom mobile yasal sahibi olduğunuz numaranızı taşıma talebinizi iletmek için size en yakın Türk Telekom mağazalarına gelerek ya da web sitemizdeki online başvuru formundan talep bırakabilirsiniz. Taşıma talebinizi iletebilmeniz için mağazalarımıza abonelik evraklarına ek nüfus cüzdanınızla beraber gelmeniz ve numara taşıma formunu eksiksiz doldurmanız gerekmektedir.

İşlemler sonrasında, size Türk Telekom sim kart verilecektir. Eğer telefonunuz 4,5G uyumlu ise, daha hızlı internet için 4,5G destekli sim kart istemeyi unutmayın. Telefonunuzun 4,5G uyumlu olup olmadığını bilmiyorsanız, işlemler sırasında mağaza yetkilisinden teyit edebilirsiniz.

Türk Telekom mobile numara taşıma talebinizi ilettikten sonra ilk 24 saat içinde sistemdeki bilgilerinizin doğruluğuna ve başvuru esnasında ilettiğiniz belgelerin geçerliliğine bakılır. Türk Telekom tarafındaki kontroller olumluysa, mevcut operatörünüze Türk Telekom mobile numara taşıma talebiniz olduğu yönünde bilgi verilir. Kontroller sonucu olumsuzsa, taşıma talebinizin ret edilme sebebiyle ilgili size bilgi SMSi gönderilir.

Mevcut operatörünüzde Türk Telekom mobile numaranızı taşımanıza engel teşkil eden bir durum olup olmadığı 24 saat içinde kontrol edilir. Kontroller sonucu olumluysa mevcut operatörünüz hattı kapatacağı tarih ve saat bilgisini Türk Telekom ile paylaşır. Türk Telekom da, mobil hattınızın Türk Telekom'dan sinyal almaya başlayacağı tarih ve saat bilgisini size SMS ile iletir. Kontroller sonucu olumsuzsa, taşıma talebinizin ret edilme sebebiyle ilgili size bilgi SMSi gönderilir. Aşağıda numaranızı taşımaya engel teşkil eden durumlara detaylı bir şekilde yer verilmiştir.

Türk Telekom'da hattınızın açılma işlemleri 24 saat içinde tamamlanır. Hattınız Türk Telekom'da açıldıktan sonra; size sırasıyla hattınızın sizin adınıza açıldığına dair bilgi SMSi ve tarifenizle ilgili bilgi SMSleri gelir.

Türk Telekom mobile numara taşıma talebinizi iletmeden önce "Numara Taşımaya Engel Durumlar"ı kontrol edebilirsiniz. Belirtilen herhangi bir engeliniz bulunmuyorsa, taşıma başvurunuzu iletebilirsiniz. Taşımaya engel teşkil eden durumlarla ilgili detaylı bilgi almak için 444 1 444 ü arayabilirsiniz.

  • TCKN uyuşmazlığı: Taşıma talebi bulunan numara ile ilgili bilgilerin verici operatörde güncel olmaması kaynaklı ret edilen taleplerdir. Müşterilere talebin ret edildiğine dair SMS ile bilgilendirme yapılır, talebini yeniden iletmek isteyen müşterilerin öncesinde; mevcut operatördeki bilgilerinin doğruluğunu teyit etmeleri, eksik veya yanlış bilgi var ise düzelttirmeleri gerekmektedir.
  • İlk abonelik sözleşmesi üzerinden minimum 90 gün geçmemiş olması: Taşıma talebi bulunan numaraya ait ilk abonelik sözleşmesi üzerinden minimum 90 gün geçmesi gerekmektedir. Müşterilere talebin ret edildiğine dair SMS ile bilgilendirme yapılır, talebini yeniden iletmek isteyen müşteriler, 90. günün sonunda yeniden taşıma işlemleri için başvurabilirler.
  • Numaranın mevcut operatörde bulunmaması: Hat iptal edilmiş veya ödenmemiş fatura borcundan dolayı kapanmış olabilir.
  • Hattın yasal sahibinin taşıma talebinde bulunmaması: Numara taşıma talebinin hattın yasal sahibi tarafından iletilmesi gerekmektedir. Hattın yasal sahibi olmayan kullanıcılar tarafından iletilen taşıma talepleri iptal edilir ve müşteriye talebin ret edildiğine dair SMS ile bilgilendirme yapılır.
  • Taşıma talebinden önce bekleyen numara değişikliği talebinin olması
  • Kurumsal hattan bireysel hatta numara taşıma talebinin olması
  • İsim Soy isim uyuşmazlığı
  • Yazılı hat iptal/hat devir talebi olması

 

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

DİĞER BAŞVURU YOLLARI

BİZİ ARAYIN

444 1 444



Türk Telekom ayrıcalıklarından yararlanmak çok kolay! Detaylar için Tıklayın!

Türk Telekom mobil kullanıcısı olmak ve Türk Telekom avantajlarından hemen faydalanmaya başlamak için numaranızı Türk Telekom'a taşıyabilir veya yeni bir Türk Telekom mobil hattı sahibi olabilirsiniz.

Numara taşıma yoluyla Türk Telekom'a geçiş veya yeni hat başvurularınızı ofis ve mağazalarımızdan yapabileceğiniz gibi yukarıdaki form üzerinden veya MOBIL yazıp 6606'ya SMS göndererek de kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.

Numaramı taşımak istiyorum ancak Türk Telekom mağazalarına gidecek vaktim yok diyorsanız, izin verin mağazamız ayağınıza gelsin. Türk Telekom numara taşıma işlemleriniz için online başvuru formu ve SMS (kısa mesaj) kanalımız aracılığıyla başvuru bırakmanız halinde, 4.5G uyumlu SIM kartınız ve evraklarınız ayağınıza getirilerek Türk Telekom'a geçiş işlemleriniz gerçekleştirilir. Numara taşıma süreci ve sonrası hakkında detaylı bilgi almak için iletişim kanallarımızdan bize ulaşabilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Türk Telekom mobil hat sahibi olmak işte bu kadar kolay. Siz de hemen numaranızı Türk Telekom'a taşıyın ya da yeni hat talebinde bulunun, Türk Telekom'un bol konuşma ve SMS içeren faturalı tarifeleri, kampanyaları ve faturasız paket fırsatlarından yararlanmaya başlayın.