İşlem
Rehberi

İşlem Rehberi

​​​Türk Telekom ürün ve hizmetleriyle ilgili detaylı bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.​


1. Dijital Depo Nedir?

Fotoğraflardan videolara, müzik dosyalarından rehberinize kadar akıllı telefon, bilgisayar ve tabletlerinizde bulunan tüm belgeleri otomatik olarak yedekleyip, güvenle saklayabileceğiniz online bir dosya depolama hizmetidir.

2. Dijital Depo nasıl çalışıyor?

Bilgisayarınızda ya da akıllı cihazlarınızdaki fotoğraf, video, müzik, rehber ve belgelerinizi internet bağlantısı yardımıyla saklayan bir uygulamadır. İnternete bağlı herhangi bir yerden her türlü dosyayı uygulamaya yedekleyebilirsiniz. Saklama işlemi hiç bir kesinti gerçekleşmeden sürekli gerçekleşir. Yedeklenen dosyalarda yapılan tüm değişiklikler Dijital Depo’da saklanır ve korunur. Dosyalarınız veri merkezlerinde yüksek güvenlik standartları ile saklanır.

3. Dijital Depo’ya nasıl üye olurum?

Dijital Depo’ya www.dijitaldepo.com.tr linki ile internet tarayıcılarından erişebilir ya da Google Play veya AppStore üzerinden cihazınıza mobil uygulamayı indirerek ana ekranda bulunan “Üye Ol” butonu ile üyelik oluşturabilirsiniz.

Üyeliğini yüz yüze kanallardan / ofis ya da bayilerden ya da websitesi/mobil uygulamalardan internet faturasına yansıtma seçeneği ile yapmış olan kullanıcılar “Kolay Giriş” ve “Tekşifre” butonları ile ayrıca bir üyelik oluşturmadan uygulamayı kolayca kullanabilirler.

4. Üye olurken nelere dikkat etmeliyim?

Üye olurken kullanacağız cep telefonu numaranızın ve e-postanızın doğruluğundan emin olmalı, aktif kullandığınız bir adres ile üyeliğinizi tamamlamalısınız.

Şifrenizin; en az 8 karakterden oluşmasına, 1 büyük harf, 1 küçük harf ve 1 rakam içermesine dikkat etmelisiniz.

5. Dijital Depo’yu satın almadan önce deneyebilir miyim?

Dijital Depo’yu online olarak ​www.dijitaldepo.com.tr sayfasından ya da Dijital Depo mobil uygulamalarından üye olarak kullanmaya başlayabilirsiniz. Üyelik oluşturduğunuz anda ücretsiz 2GB’lık kullanım kapasitesinden faydalanmaya başlayabilirsiniz. İstediğiniz zaman ücretli 50GB, 500GB ve 1TB paketlerine geçip kapasitenizi artırabilirsiniz.

6. Paketimi nasıl yükseltirim?

Uygulamaya veya web sitesine giriş yaptıktan sonra Profilim altında bulunan Dijital Depo 50 GB, 500 GB ya da 1 TB’lık paketlerden birini seçerek “satın al” sekmesine tıklayarak paketinizin yükseltebilirsiniz.

7. Ödememi nasıl yaparım?

Mobil Ödeme ile paket aboneliği bedeli cep telefonunuza yansıtılır. Mobil ödeme servisinden Türk Telekom, Turkcell ve Vodafone aboneleri faydalanmakta olup hizmet faturası her ay telefon faturanıza yansıtılır.

Appstore üzerinden paket satın alındığında ise ödeme appstore üzerinden gerçekleşir. Ödemesi kredi kartı faturanıza yansıtılır.

8. Yedekleme işlemini nasıl yaparım?

Dijital Depo’ya giriş yaptıktan sonra ana ekranda bulunan DOSYA EKLE sekmesi ile bilgisayarınızda veya akıllı cihazlarınızda bulunan tüm belgelerinizi yükleyerek yedeklemeye başlayabilirsiniz. Yedekleme tercihinize göre otomatik veya manuel olarak yapılabilir. Bu tercihi mobil uygulamalarımızdan AYARLAR altında bulunan OTOMATİK YEDEKLEME kısmından gerçekleştirebilirsiniz.

9. Dosyaların yedeklenmesi ne kadar zaman alır?

Genel olarak, yedeklenme süresi yedeklenecek dosyaların büyüklüğüne göre ve internet bağlantınızın hızına göre değişir. Yükleyeceğiniz dosyaların toplam büyüklüğü Dijital Depo'nuzun kullandığınız kapasitesinden fazla olamaz.

10. Büyük dosyaları göndermek için Dijital Depo’yu kullanabilir miyim?

Evet, bilgisayarınızdaki ya da akıllı telefonlarınızdaki herhangi bir dosyayı istediğiniz mail adresiyle paylaşabilirsiniz.

Dosya göndermeniz için şifre belirleme seçeneği mevcut, isterseniz şifre ile isterseniz şifre belirlemeden paylaşım yapabilirsiniz. Gönderdiğiniz link varsayılan olarak 1 ay geçerlidir. Dilerseniz süreyi kendiniz de değiştirebilirsiniz. Max. 1 GB’lık dosya gönderimi yapabilirsiniz.

11. Dijital Depo’yu yurt dışında kullanabilir miyim?

Evet. Dijital Depo’yu internete bağlı olduğunuz her yerde şifrenizle giriş yaparak kullanabilirsiniz.

12. Dijital Depo ile maximum ne kadar büyüklükte bir dosyayı yedekleyebilirim?

Kesilmeyen bir internet bağlantısı ile en fazla 1 GB büyüklüğündeki bir dosyayı yedekleyebilirsiniz.

13. Dijital Depo’daki dosyalarımı nasıl silebilirim?

Web sitemizden ve mobil uygulamalarımızdan şifrenizle giriş yaparak silmek istediğiniz dosyaları, tekli veya çoklu seçimi tercih ederek kolaylıkla silebilirsiniz. Sildiğiniz dosyalar 1 ay boyunca geri dönüşüm kutusunda saklanır. 1 ay sonunda tamamen silinir.

14. Dijital Depo ücretli paketimi nasıl iptal edebilirim?

Dijital Depo paket ücretiniz Türk Telekom faturanıza yansıyor ise Online İşlem Merkezinden ve 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz. Eğer paketinizi iOS App Store’dan satın aldıysanız, App Store üzerinden abonelik iptal talebinizi iletmeniz gerekmektedir. Paket satın alımınızı Web üzerinden gerçekleştirdiyseniz 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz.

15. Üyeliğimin sona ermesi durumunda Dijital Depo saklama alanındaki dosyalar silinir mi?

Dijital Depo üyeliğinizin sona ermesi durumunda hizmet kapsamında tutulan tüm dosyalarınız otomatik silinir.

1.Total Protection neleri kapsar?

  • Ödüllü Virüsten Koruma: PC’nizde virüsleri, zararlı yazılımları, casus yazılımları, fidye yazılımlarını ve istenmeyen diğer programları engelleyebilirsiniz.
  • Gerçek Zamanlı Mobil Koruması: Mobil cihazlarınızı, akıllı telefon ve tabletlerinizi; güvensiz Wi-Fi ağlarına, şüpheli uygulamalara ve tehlikeli dosyalara karşı korur.
  • Çalınma-Hırsız Koruması: Çalınan cihazınızı uzaktan takip edebilir, kilitleyebilir ve cihazınızda bulunan size özel verileri silebilirsiniz. Cihazınızı çalan kişinin fotoğrafını çekebilir ve pili biten cihazınızın kaydedilen son konumunun bilgisine ulaşabilirsiniz.
  • Uygulama Gizliliği: Uygulamaların sizinle ilgili ne kadar veriye erişebildiğini öğrenin. Uygulamalarınızı, fotoğraflarınızı ve videolarınızı kilit altında tutun ve sadece siz erişin.
  • Mobil Cihaz Performans İyileştirme: Pilinizi kuvvetlendirin, daha fazla fotoğraf alanı için depolama alanını boşaltın, mobil veri kullanımını kolayca izleyin.
  • McAfee® WebAdvisor: Riskli web siteleri konusunda sizi uyarır ve tehlikeli indirmeler ile kimlik avı saldırılarının önlenmesinde yardımcı olur. Arama değerlendirmeleri sunar, güvenlik duvarınız ile virüsten korumanızın etkin olup olmadığını kontrol eder, indirmelerinizi tarar ve bulunan tehditlere karşı uyarıda bulunur.
  • Ücretsiz Müşteri Desteği: Aboneliğiniz süresince telefon TÜRKÇE destek alabilirsiniz.
  • Bulut Tabanlı Kolay Yönetim: Tüm cihazlarınız için korumayı, kullanımı kolay bir web sayfasından yönetmenize yardımcı olur.
  • Dosya Kilidi: Size özel dosyaları PC'nizde parola koruması ve şifreleme ile depolayarak gizliliğinizi korumaya yardımcı olur.
  • McAfee® Shredder™: Önemli dosyaları bilgisayarınızdan kalıcı olarak silerek kimliğinizi ve gizliliğinizi korur; vergi belgeleri, mali bilgiler ve diğer kişisel dosyalar için idealdir.
  • McAfee® QuickClean™: Çevrimiçi durumdayken izlenmenizi sağlayan çerezleri ve geçici dosyaları silerek bilgisayarınızın sorunsuz bir şekilde çalışmasına yardımcı olur.
  • Güvenlik Açığı Tarayıcısı: Windows yazılımınızın ve diğer bilgisayar uygulamalarınızın güncel olmasını sağlar.
  • Çoklu Cihaz Koruması: Tüm Windows, Mac OS, iOS ve Android cihazlarınızı korur.
  • Ebeveyn Denetimleri: Çocuklarınızın internete bilgisayar ve mobil cihazlardan güvenle bağlanabilmelerini sağlayın.

2.Total Protection ürünü nasıl kurulur?

İlk kurulum rehberi için lütfen tıklayınız.

3.Total Protection ürünü nasıl kullanılır?

Kullanım kılavuzu için lütfen tıklayınız.

4.Total Protection ürününü kaç cihazda kullanabilirim?

Total Protection ürünü farklı lisansları içeren paketler sunmaktadır. Maksimum on cihaza kadar kullanabilirsiniz.

5.Total Protection ürünü için sistem gereksinimleri nelerdir?

  • İşletim Sistemi
  • Microsoft Windows 10, 8.1, 8 ve 7 (32 bit ve 64 bit)
  • Mac OS X 10.11 veya üstü (Yakında)
  • Google Android 4.1 veya üstü yüklü akıllı telefonlar ve tabletler
  • Apple iOS 9 veya üstü

Desteklenen Tarayıcılar

  • Internet Explorer 10.0 veya üstü
  • Firefox
  • Google Chrome
  • Safari (yalnızca Mac ve iOS işletim sistemleri)
  • Internet Bağlantısı Gereklidir
  • Yüksek hızlı bağlantı önerilir

Spam'den Koruma İçin Desteklenen E-posta Programları

  • POP3: Windows Mail, Outlook, Netscape, IncrediMail, Thunderbird, Becky, Shuriken
  • MAPI: Outlook
  • Web: MSN/Hotmail veya IMAP/POP3 erişimine sahip bir e-posta hesabı
  • Spam’den Koruma Araç Çubuğu İçin Gerekenler
  • Microsoft Outlook 2007, 2013, 2016
  • Thunderbird 38.0+
  • McAfee Anti-Spam, SSL kullanmayan diğer POP3 e-posta istemcilerini ve web hesaplarını da destekler

Donanım

  • Windows 7 ve üstü için 2 GB RAM
  • 500 MB boş sürücü alanı
  • 1 GHz işlemci

6. Aboneliğim otomatik olarak yenilenecek mi?

Aboneliğiniz iptal etmediğiniz sürece otomatik olarak yenilenecektir.

7. Ürünü nasıl iptal edebilirim?

Aşağıdaki kanallar aracılığıyla iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz:

  • Türk Telekom Ofisleri
  • Türk Telekom Bayileri
  • Çağrı Merkezi (444 1 444)
  • Online İşlem Merkezi

1. Muud nedir?

Muud , Modunuza göre özgürce müzik dinleyebileceğiniz, geniş arşiviyle istediğiniz şarkıları dinleme ve indirmenize olanak sağlayan bir müzik portalıdır.

Muud’a ücretsiz üye olmanız durumunda, www.muud.com.tr sitesi üzerinden günlük ücretsiz 30 şarkı dinleyebilir, kendi listenizi oluşturup paylaşabilir, diğer kullanıcıların listelerini görüntüleyebilir, müzik dünyasına ait güncel haberlere ulaşabilirken, istediğiniz şarkıyı ya da albümü MP3 formatında indirebilir veya müzik paketi satın alabilirsiniz.

2. Kimler Muud’dan yararlanabilir?

Tüm internet kullanıcıları Muud’dan yararlanabilirler.

3. Muud’dan nasıl şarkı dinleyeceğim?

www.muud.com.tr adresine girdiğiniz zaman şarkıların 30 saniyelik kısmını dinleyebilir, 31.saniyede ücretsiz üye girişi işlemini yaparak aylık 60 saat (yaklaşık) 1000 adet yerli şarkıyı ücretsiz dinleyebilirsiniz, sınırsızca yerli ve yabancı şarkı dinlemek ve/veya şarkı indirmek için aşağıdaki abonelik paketlerinden biri satın alınmalısınız.

1. "Muud Premium "
- Her ay şarkı kataloğundan istediğiniz kadar şarkıyı www.muud.com.tr adresinden ve Muud Mobil uygulaması üzerinden sınırsız dinleyebilir,
- Her ay şarkı kataloğundan 250 adet şarkıyı MP3 formatında indirebilir,
- www.muud.com.tr üzerinden ve Muud Mobil uygulamasını içeren cihaz ya da telefonunuza indirebilir, indirdiğiniz şarkıları bilgisayarınıza ve MP3 formatını destekleyen cihazlarınıza aktarabilirsiniz.
- İnternetiniz olmadığı zamanlarda çevrimdışı dinlemek için seçtiğiniz şarkıları çevrimdışı moduna ekleyebilir, çevrimdışı şarkılarım alanından dinleyebilirsiniz.
- Daha yüksek kalitede şarkı dinleme keyfi için HD Dinleme modunu aktif hale getirebilir ve en favıri şarkılarınızı HD kalitede dinlemeye başlayabilirsiniz.

2. "Tekil Şarkı İndirme"
- Şarkı kataloğundan istediğiniz şarkıyı MP3 formatında indirebilir,
- www.muud.com.tr üzerinden ve Muud Mobil uygulamasını içeren cihaz ya da telefonunuza indirebilir, indirdiğiniz şarkıları bilgisayarınıza ve MP3 formatını destekleyen cihazlarınıza aktarabilirsiniz.

3. "Albüm İndirme"
- Şarkı kataloğundan istediğiniz şarkıcıya ait yerli albümü MP3 formatında indirebilir,
- www.muud.com.tr

4. İstediğim bir sanatçının albümünü ya da şarkısını neden bu sitede bulamadım?

Aradığınız albümler veya sanatçılar, anlaşmamız olan Meslek Birlikleri ve Yerli/Yabancı firmalarının kataloglarında yer almıyorsa Muud arşivine otomatik olarak dahil edilememektedir. Şu aşamada Muud Müzik portalında yer almayan yerli/yabancı kataloglar için görüşmelerimiz devam etmektedir.

5. Muud’dan neden şarkı dinleyemiyorum?

İnternet bağlantınızın olup olmadığını kontrol ediniz. İnternet bağlantınızda sorun varsa, Türk Telekom bireysel ADSL aboneleri, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz.

6. Şarkı Listem nedir? Nasıl Kullanabilirim?

Muud üzerinden dinlediğiniz şarkıyı, şarkının yanında bulunan (+) ekle butonuna tıklayarak şarkı listenize ekleyebilirsiniz. Listenizdeki şarkıların sıralamalarını değiştirebilir ve dinlemek istemediğiniz şarkının üzerine gelerek (x) işaretine tıklayarak şarkıyı listenizden çıkartabilirsiniz. Ücretsiz üye girişi yaparak oluşturduğunuz listenize isim verebilir ve listenizi web ve mobil platformlarımızdan, istediğiniz zaman dinleyebilirsiniz.

7. Kaç tane şarkıyı Şarkı “Listem”e ekleyebilirim?

Maximum 200 adet şarkıyı “üye girişi” yaptıktan sonra Şarkı Listem'e ekleyebilir ve 25 adet şarkı listesi oluşturabilirsiniz. Ayrıca editörler tarafından hazırlanan profesyonel Şarkı Listelerine ulaşabilirsiniz. Şarkı listeleriniz sizin için saklanacak ve siz güncelleyip kaydettikçe saklanmaya devam edecektir.

8. Şarkı Listem'i bilgisayarımda açık bırakıp bilgisayarımın başından ayrıldım. Şarkı Listem çalmıyor. Ne yapmalıyım?

Şarkı listenizdeki son şarkı bittikten 30 dakika sonra sisteme tekrar giriş yapmanız gerekmektedir.

9. Müzik dinlemek için kullanacağım bilgisayar adedinde kısıt var mı?

Muud’dan dinlediğiniz parçaları aktif aboneliğiniz boyunca sınır olmaksızın farklı bilgisayarlarda çalabilirsiniz.

10. Muud’a nasıl üye olacağım?

www.muud.com.tr sitesindeki "Üye Ol" butonuna bastıktan sonra karşınıza çıkacak olan formu doldurarak üyelik işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

11. Muud'a neden üye olamıyorum?

Muud aboneliğinizi gerçekleştirirken aktif cep telefonu numaranız ve internet bağlantınız olması gerekmektedir. Üyelik işleminizi aktif olan cep telefonu numaranız ile yaptığınızdan emin olmalısınız. Üyelik işlemleri tamamlanmadan önce cep telefonunuza gönderilen doğrulama kodu ile üyelik işlemleriniz tamamlayabilirsiniz. Numarasını verdiğiniz hattınız aktif değilse doğrulama kodu tarafınıza ulaşmayacak ve üyelik işleminiz tamamlanmayacaktır. Bu nedenle doğru telefon numarası girdiğinizden emin olmalısınız.

12. Muud paketlerimi nasıl iptal ettirebilirim?

Muud Paket ücretiniz Türk Telekom faturanıza yansıyor ise, Online İşlem Merkezinden ve 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz.

Paket ödemenizi Mobil ödeme ile yaptıysanız iptali için İptal yazıp 7979 a mesaj gönderebilirsiniz.

13. Siteye üye oldum, şifrem gelmedi, ne yapmalıyım?

Üyelik işleminizi tamamladığından emin olduktan sonra junk/spam mailinizi kontrol etmeyi unutmayınız. İlgili mail tarafınıza ulaşmadı ise “Üye Girişi” sayfasından “Aktivasyon yenile” linkine tıklayarak şifrenizin e-posta adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz. Probleminiz devam ederse 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni arayarak destek alabilirsiniz.

14. Muud Şifremi aldım; giriş yapamıyorum?

Muud sayfaları internet üzerinden her yerden erişilebilir olmakla birlikte giriş yapmak için internet bağlantınızın olması gerekmektedir. Oturum açmaya çalışırken kullandığınız mevcut internet bağlantınızın olduğunu kontrol ediniz. Eğer internet bağlantınız yoksa portale erişemezsiniz.

İnternet bağlantınızı kontrol etmenize rağmen hala giriş yapamazsanız, oturum zaman aşımı kontrolü nedeniyle sorun yaşıyor olabilirsiniz. Muud’a girdikten sonra kullanımınız sona erdiğinde, sağ üstte yer alan “Çıkış” sekmesine tıklayarak oturumunuzu kapatabilirsiniz. Aksi takdirde aktif oturumunuz zaman aşımına uğrayıncaya kadar yeniden giriş yapamazsınız. Böyle bir durumda bir süre bekledikten sonra tekrar giriş yapmayı deneyiniz. Sorun yaşamaya devam ederseniz 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz.

15. Şifremi unuttum, yeniden şifre alabilmek için ne yapmalıyım?

'Şifremi Unuttum' linkine tıklayıp çıkan formda üye olduğunuz e-posta adresinizi girdiğinizde şifreniz e-mailinize gönderilecektir.

16. Muud şifremi hatırlayamadım. Şifremin bloke olduğu mesajı geldi. Ne yapmam gerekiyor?

Muud şifrenizi 5 defa hatalı girdiğiniz takdirde şifreniz bloke olacaktır. Açtırmak için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayınız.

17. Muud’dan şarkı indirmek istiyorum. Ödemeyi nasıl yapabilirim?

Türk Telekom ADSL faturanıza yansıtarak veya mobil ödeme yöntemini kullanarak tekil şarkı ya da albüm indirebilir, istediğiniz müzik paketine abone olabilirsiniz.

Türk Telekom ADSL faturanıza yansıtarak şarkı/albüm indirmek ya da müzik paketine abone olmak için;

  • Web/mobil platformlar üzerinden tekil şarkı veya albüm için istediğiniz şarkının üzerine gelerek indirme butonuna tıklayarak satın alabilirsiniz.
  • Paket satın almak için ise web üzerinden sekmesine tıklayarak istediğiniz müzik paketini seçebilirsiniz. Mobil platformlar üzerinden de Ayarlar menüsünden “Paket Satın Al” sekmesinden seçebilirsiniz. Müzik paketi seçildikten sonra ekranınıza gelecek paket bilgisi ve ödeme koşullarını kontrol edip, sözleşmeleri onaylayarak paket satın alma işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Mobil ödeme ile şarkı satın almak için;

  • Satın almak istediğiniz müzik paketini seçip ödeme yapacağınız telefon numarasını onay ekranına yazarak ve sözleşmeleri onayladıktan sonra sipariş işlemini tamamlayabilirsiniz. Size gönderilen mesaja ”EVET” cevabını gönderdikten sonra satın alma işlemini gerçekleştirmiş olacaksınız.
  • Mobil ödeme ile aldığınız şarkı ya da paket abonelikleri bedeli cep telefonunuza yansıtılır. Mobil ödeme servisinden yalnızca Türk Telekom ,Turkcell ve Vodafone aboneleri faydalanabilmektedir.

Appstore üzerinden müzik paketi satın almak;

  • Muud IOS mobil uygulaması üzerinden müzik paketleri satın alımı appstore üzerinden gerçekleşmektedir. Ödemesi kredi kartı faturanıza yansıtılır.

18. Paketimdeki şarkı kredilerimi profilimde göremiyorum, sistem tarafından silindi mi?

Satın almış olduğunuz paket içerisindeki şarkı kredilerinizin kullanım süresi 1 aydır (30 gündür). Ay içerisinde paket haklarınız dahilinde olan şarkı hakkını tükettiyseniz bir sonraki ay yeniden indirme hakkınızı beklemeniz gerekmektedir. Şarkı haklarınız bir sonra ki aya devretmez.

19. İndirdiğim şarkıları başka bir bilgisayara taşımak istiyorum? USB Taşınabilir disk ve e-mail ile indirdiğim parçaları diğer bir bilgisayara gönderebilir miyim?

Evet, gönderebilirsiniz. İndirdiğiniz şarkıları o ay içerisinde limit olmaksızın istediğiniz bilgisayarda çalma hakkına sahipsiniz.

20. İndirdiğim şarkıları farklı işletim sistemleri ve taşınabilir müzik çalarlarda dinleyebilir miyim?

Evet, MP3 formatını destekleyen farklı işletim sistemleri ve tüm mobil cihazlarda dinleyebilirsiniz.

21. Siteden indirilen şarkıların formatı nedir?

Şarkılar MP3 formatındadır.

22. İndirdiğim şarkıları dinleyebilmek için asgari sistem gereksinimi nedir?

Yüklediğiniz içerikleri dinleyebilmek ve taşınabilir bir platforma aktarabilmek için aktaracağınız platformun MP3 formatına uyumlu olması yeterlidir.

23. ADSL aboneliğimin türüne göre Muud paket sahipliğim değişiyor mu?

Muud Müzik hizmeti herkese açık bir hizmettir. Premium üye olan tüm kullanıcılarımız aynı haklara sahip olacaktır.

24. İndirdiğim şarkılardan müzik CD’si oluşturabilir miyim?

MP3 olarak indirdiğiniz şarkılardan müzik CD’si oluşturabilir, aynı zamanda şarkıları MP3 müzik çalar, iTunes, ipod, bilgisayar ve/veya telefonunuza aktarabilirsiniz.

25. Şarkı indirmek için kullanacağım bilgisayar ve müzik çalar sayısında limit var mı?

Muud’dan faydalanırken indirdiğiniz parçaları aktif abonelik periyodu içinde limit olmaksızın farklı bilgisayarlarda çalabilir, bu eserleri farklı müzik çalar cihazlara aktarabilirsiniz.

26. Bilgisayarıma indirdiğim şarkıları Cep Telefonumda çalabilecek miyim?

Evet. MP3 olarak indirdiğiniz şarkıları, MP3 formatına uyumlu cep telefonlarına aktararak dinlemeye ve/veya çalmaya devam edebilirsiniz.

1. Tivibu GO nedir?

Tivibu GO (Aile, Sinema,Spor ve Süper) Paketleri ile, dilediğiniz zaman, dilediğiniz yerden, dilediğiniz kadar; bilgisayar, akıllı cep telefonu, tablet ve uyumlu akıllı televizyonlar ile Android ve Apple TV üzerinden A’dan Z’ye TV keyfini yaşayabileceğiniz bir servistir.

2. Tivibu GO’yu kimler satın alabilir?

Tivibu GO’ya yeni abone olacak tüm kullanıcılarımız sunulan Tivibu GO paketlerinden satın alabilir.

3. Tivibu GO’ya nasıl üye olabilirim?

- tivibu.com.tr web sitesinde, ‘üye ol’ adımından paket satın alarak üye olabilirsiniz.
-Türk Telekom Ofis ya da Türk Telekom bayilerini ziyaret edebilirsiniz.
-444 5 375 Tivibu Müşteri Hizmetlerini arayabilirsiniz.

4. Tek Şifre ile Tivibu GO kullanabilir miyim?

Tivibu GO'ya yeni abone olmak için Türk Telekom Tek Şifre oluşturmanız gerekmektedir. Eğer daha önceden Türk Telekom'un diğer servisleri için oluşturduğunuz bir Türk Telekom Tek Şifre'niz var ise Tivibu GO'ya giriş yapabilirsiniz. Tek şifre işlemleriniz için https://teksifre.turktelekom.com.tr/kullanici-kayit/bireysel/ linkine giriş yapabilirsiniz.

5. Tivibu GO bilgisayarda nasıl izlenir?

Web sitemizde (www.tivibu.com.tr) sağ üst köşede yer alan “İZLE” butonuna basarak Web’den İzle ya da İndir İzle seçenekleri ile izlenebilir.

Web’den İzle özelliği ile Kolay giriş veya tek şifre ile giriş yaparak uyumlu internet tarayıcınız* üzerinden izleme yapabilirsiniz.

İndir İzle özelliği ile Tivibu uygulamasını bilgisayarınıza indirip, kurduktan sonra Kolay giriş veya Tek Şifre’niz ile giriş yaparak internet bağlantısı bulunan bilgisayarınız ile izleme yapabilirsiniz.

6. Tivibu GO akıllı cep telefonu ve tablette nasıl izlenir?

1)-Eğer cep telefonu veya tablet iOS (Apple) işletim sistemi ise;
•App Store programı açılarak ‘Tivibu’ programı aratılır. Tivibu programı indirilip, yüklenir.

Türk Telekom Kullanıcı Adı ve Tek Şifre ile ya da Kolay Giriş yöntemiyle giriş yapılır.

2)-Eğer cep telefonu veya tablet Android (Samsung, Huawei, LG vb.) işletim sistemi ise;

  • Google Play Store programı açılarak ‘Tivibu’ programı aratılır.
  • Tivibu programı indirilip, yüklenir.
  • Türk Telekom Kullanıcı Adı ve Tek Şifre veya Kolay Giriş yöntemi ile giriş yapabilirsiniz.

7. Tivibu GO akıllı televizyonda nasıl izlenir?

Uyumlu akıllı televizyonun* içerisindeki uygulamalardan Tivibu uygulamasını açıp, Türk Telekom Kullanıcı Adı ve Tek Şifre ile ya da ekrandaki QR kod Tivibu GO mobil uygulamasından okutularak giriş yapılır.

*Uyumlu Akıllı Televizyon Marka ve Modelleri de aşağıda belirtilmiştir.

- Android TV ve Apple TV’lerde desteklenmektedir.

Android TV ve tvOS işletim sistemine sahip olmayan Smart TV’ler ile ilgili detaylar aşağıda belirtilmiştir. Daha detaylı bilgiye çağrı merkezimizden ulaşabilirsiniz.

- LG Smart TV : 2014 ve üstü (WebOS) modellerde desteklenmektedir.

- Samsung Smart TV : 2016 ve sonrası modellerde desteklenmektedir.

- Arçelik, Beko ve Grundig Smart TV: 2015 ve üstü tüm modellerde desteklenmektedir.

- Vestel, Regal, Finlux, Nexon, Telefunken, SEG, Techwood Smart TV: 2018 ve üstü tüm modellerde desteklenmektedir. 2016-2018 yılları arasında desteklenmeyen modeller için çağrı merkezinden bilgi alabilirsiniz.

8. Tivibu GO kullanımı kullanılan internet kotasını etkiler mi?

Tivibu GO, internet üzerinden veri akışı ile gerçekleşen bir hizmet olduğu için Tivibu GO platformları üzerinden yapılan izlemelerde internet paketinizin kotası etkilenecektir.

9. Tivibu GO’da film kiralayabilir ya da izleyebilir miyim?

Tivibu GO’da kiralama ya da satın alma yapabileceğiniz ücretli filmler bulunmaktadır.

10. Tivibu GO hizmetini aynı anda birden fazla platformda kullanabilir miyim?

Hayır. Aynı anda sadece 1 adet Tivibu GO platformundan izleme yapabilirsiniz.

11. Tivibu GO hizmetini hangi ödeme yöntemleri ile alabilirim?

Tivibu GO’da seçilen pakete ve paketin erişim seçeneğine göre fiyatlar değişkenlik göstermektedir.

12. Hangi kanallardan iptal yaptırabilirim?

444 5 375 Tivibu müşteri hizmetlerini arayarak ya da Türk Telekom Ofis veya Türk Telekom Bayilerinden iptal talebinizi iletebilirsiniz.

13. Tivibu GO’yu yurtdışında kullanabilir miyim?

Tivibu GO, sadece Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde kullanılabilen bir servistir.

1.Türk Telekom Akademi kimler için?

Kendini geliştirmek isteyenler, yeni mezunlar, kariyerinde değişiklik yapmayı planlayanlar ve başarılı bir yükselişi hedefleyenler, kişisel gelişimine önem verenler, kısacası profesyonel ve kişisel gelişim hedefi olan herkes içindir.

2.İçeriğinde hangi eğitimler bulunur?

Türk Telekom Akademi Eğitim Paketleri, 9 ana başlıkta kullanıcılara sunulur:

Sertifika Eğitimleri: İstanbul Bilgi Üniversitesi iş birliğiyle sunulan, geleceğin yöneticilerinin ihtiyaç duyduğu eğitimlerin yer aldığı Mikro MBA ve diğer sertifika programlarıdır.

Kariyer Paketi: Liderlik, Satış, İletişim, Finans, Kurumsal Gelişim, Microsoft Office ve Hobi Eğitimleri kategorilerinde yüzden fazla eğitimin bulunduğu programdır.

Kariyer Plus Paketi: Kişisel Gelişim, Mesleki Gelişim, Bilişim Teknolojileri, Fotoğrafçılık, Grafik Tasarım, Web Tasarım, Programlama, 3D Modelleme ve Animasyon ile Video Montaj ve Düzenleme eğitimlerine ait 11 binden fazla videoyu ve 600’den fazla ders içeriğini kapsayan eğitim programdır.

Ücretsiz Eğitimler: Kendini geliştirmek isteyenler için sunulan, içeriğinde yüzlerce eğitimin bulunduğu ücretsiz programlardır.

Yabancı Dil Eğitimleri: İngilizce başta olmak üzere ihtiyacınıza yönelik 37 dilden oluşan yabancı dil eğitim programlarıdır.

Hızlı Okuma: Anlayarak okuma hızınızı bilimsel yöntemlerle artıran online hızlı okuma programıdır.

Ücretsiz Eğitimler: Kendini geliştirmek isteyenler için sunulan, içeriğinde yüzlerce eğitimin bulunduğu ücretsiz programlardır.

Kodlama ve Robotik: Maker hareketi araçlarına giriş ve teknolojik üretim yapmayı öğreten eğitim programıdır.

Yabancı Dil Sınavlarına Hazırlık Paketi: İngilizce, Almanca, Fransızca ve Çince dillerinde, eğitim ve meslek alanlarında bilgi seviyesini ölçmeyi hedefleyen sınavlara hazırlık eğitim programıdır.

3.Ücretsiz deneyebilir miyim?

Ücretsiz Eğitim Paketleri, ücretsiz olarak, tüm kullanıcılara sunulur.

4.Her eğitimin ücreti ayrı mı?

Her eğitim programının ücreti farklıdır. Paketlerin sayfalarında ücretleriyle ilgili bilgiler yer almaktadır.

5.Hangi kursların sertifikası bulunmaktadır?

Türk Telekom Akademi Sertifika Programları altındaki eğitimlerimizin sertifikaları bulunmaktadır. Kariyer Paketi eğitimleri ve İstanbul Bilgi Üniversitesi Sertifika Programları tamamlandığında dijital Katılım Sertifikası alma hakkı kazanılır.

6.Eğitimlere ne zaman başlayabilirim?

Eğitimlerimizin tamamı online olduğu için istediğiniz zaman başlayabilirsiniz.

7.Yabancı Dil mobil uygulamasını nasıl kullanabilirim?

Transparent Dil online hesabınızı içeren Transparent Dil mobil uygulamasını kullanmak için aşağıdaki adımları takip ediniz. Hareket halindeyken hızlı öğrenebilirsiniz!

1. Adım:

Transparent Dil online hesabınızla giriş yapınız. Giriş yaptıktan sonra sağ üst köşede bunulan “Go Mobile” yani “Mobile Dön” butonuna tıklayınız.

2. Adım:

Transparent Dil mobil uygulamasını akıllı telefonunuza veya tablet indirmek için talimatları gözden geçiriniz.

3. Adım:

Android için: Google Play sanal mağazasından “Transparent Language” adıyla arama yapınız ve uygulamayı indiriniz.

iOS için: iPad cihazınızdan App Store uygulamasına gidiniz. Uygulama arama bölümüne “Transparent Language for iPad” yazarak arama yapınız ve “İndir” butonuna tıklayınız. iPhone cihazınızdan App Store uygulamasına gidiniz. Uygulama arama bölümüne “Transparent Language” yazınız ve “İndir” butonuna tıklayınız.

Uygulama indirilip kurulduktan sonra, Yabancı Dilim uygulamasından oturum açmak için kullanıcı adınızı ve parolanızı giriniz veya QR kodunuzu taratınız.

8.Türk Telekom Akademi paketlerini nasıl satın alabilirim?

  • www.turktelekomakademi.com.tr web sitesinden
  • Çağrı Merkezimizden
  • Türk Telekom Satış Ofislerinden alabilirsiniz.

Satış sonrasında, müşterilerimize SMS ile bilgilendirme yapılmaktadır.

9.Bayiden, Türk Telekom Satış Ofislerinden veya Çağrı Merkezinden satın aldığım pakete ilk kez giriş yapacağım, ne yapmalıyım?

İnternet sitesinde üstte bulunan “Giriş” butonuna tıklayınız.

Gelen ekranda kullanıcı “TekŞifre”sine ait olan telefon numarası ve şifre bilgilerini yazıp “Giriş”le devam ediniz.

Giriş yaptıktan sonra satın aldığınız ürünün yer aldığı sayfaya yönlendirileceksiniz.

10.“TekŞifre”ye nasıl üye olunur?

TekŞifre'ye üye olmak için https://teksifre.turktelekom.com.tr adresindeki "Üyelik" linkine tıklayarak açılan sayfadaki bilgileri doldurup, geçerli e-posta adresinin girilmesi ve bir şifre seçilmesi yeterlidir. Ardından, "Kaydet" düğmesine tıkladığınızda, e-posta adresinize aktivasyon için e-posta gönderilecektir. Aktivasyon işlemini tamamlamak için bu e-postadaki aktivasyon link’ine tıklamalısınız.

11.Türk Telekom Akademi'den satın aldığım eğitim paketlerini iptal ettirmek için ne yapabilirim?

Sertifika Programları ve Yabancı Dil Sınavlarına Hazırlık Programları hariç diğer tüm eğitim paketleri Çağrı merkezi üzerinden iptal edilebilir.

Sertifika Programları ve Yabancı Dil Sınavlarına Hazırlık Programları süreli ve tek kullanımlık paketler olduğu için iptal edilemez.

1.Vitamin LGS nedir?

Vitamin LGS, öğrenciye sınavda çıkacak soruları çözebilmesi için gereken üst düzey becerileri kazandıran LGS hazırlık sistemidir.

Vitamin LGS; binlerce beceri temelli yeni nesil soru ve çözüm videosu, adım adım ilerlemeyi sağlayan kişiye özel akıllı çalışma programı, eksikleri tamamlamaya yönelik yüzlerce etkileşimli öğretmen konu anlatımı, LGS ile yüksek benzerlikte deneme sınavları, performansı gösteren çalışma ve deneme sınavı raporları, öğrenciyi yönlendiren “Adım Kartları” ve LGS’ye hazırlıkta en çok tercih edilen soru bankalarını tek bir eğitim setinde sunar.

Vitamin LGS öğrenciyi sınava eksiksiz hazırlar, hedefine ulaştırır.

2.Kimler içindir?

Vitamin LGS, LGS’ye hazırlanan tüm öğrenciler içindir.

3.Kimin ürünüdür?

Vitamin LGS, 30 yılı aşkın araştırma geliştirme deneyimiyle eğitim teknolojilerinde Türkiye’nin lider şirketi Sebit tarafından geliştirilmiştir. Aynı zamanda Vitamin Kitapları, Raunt, Sebit VCloud, Hızlıgo, Adaptive Curriculum, DinamikMAT gibi eğitim çözümlerinin de üreticisi olan Sebit, Türk Telekom’un yüzde yüz iştirakli grup şirketidir. Çalışmalarını Ankara ODTÜ Teknokent’teki yerleşkesinde 300’e yakın kişiden oluşan deneyimli ve donanımlı uzman kadrosuyla sürdürmektedir.

4.Vitamin LGS içerikleri başka yerde var mıdır?

Vitamin LGS’de sunulan içerik ve özellikler başka hiçbir yerde bulunmamaktadır. Binlerce beceri temelli yeni nesil soru ve çözüm videosu, kişiselleştirilmiş akıllı çalışma sistemi, yüzlerce etkileşimli öğretmen konu anlatımı, LGS ile yüksek benzerlikte deneme sınavları ile veli ve öğrenciler için performans takip raporları sadece Vitamin LGS’de bulabileceğiniz içerik ve özelliklerdir.

Vitamin LGS ile birlikte ücretsiz sunulan Vitamin dijital içeriklerindeki bazı animasyon ve alıştırmalar EBA’da öğrencilerimizin kullanımına açıktır, bu durum içeriklerimizin tamamının EBA’da bulunduğuna dair yanlış anlaşılmalara yol açmaktadır.

LGS’ye eksiksiz hazırlanmak için gereken sınav odaklı içerikler ve özelliklerin tamamı sadece Vitamin LGS’de bulunmaktadır.

5.Vitamin LGS, sınav sistemindeki değişikliklere uyum sağlıyor mu?

Akıllı sistemiyle Vitamin LGS, sınav sistemindeki değişikliklerden etkilenmeyecek kadar sağlam temeller üzerine kurgulandığından sınavlarda yapılan tüm yeni düzenlemeler anında ürüne yansıtılabilmektedir.

Sınav kapsamı, açıklandıktan hemen sonra Vitamin LGS’nin konu anlatımlarına, test ve deneme sınavları sorularına uyarlanmaktadır. Konu hakkındaki bilgilendirmeler ise kullanıcılarımıza en doğru zamanlamayla iletilmektedir. Ayrıca her Ağustos ayında, en güncel LGS sınavı baz alınarak içeriklerimiz güncellenmektedir.

Vitamin LGS kullanan tüm kullanıcılarımız, sınav sistemindeki değişikliklerden etkilenmeden çalışmalarına devam etmektedir.

6. Vitamin LGS öğrenciye ne sağlar?

Vitamin LGS’de alanında uzman öğretmenler tarafından hazırlanan etkileşimli konu anlatımları, öğrencinin tıpkı bir öğretmenle ders işliyormuş gibi çalışarak konulardaki eksiklerini tamamlamasını sağlar. Ayrıca Vitamin LGS Deneme Sınavları öğrenciye gerçek sınav deneyimi yaşatır. Sunduğu ayrıntılı raporlarla öğrenci ve velinin kesintisiz performans takibi yapmasına olanak tanır.

Matematik, Fen Bilimleri ve Türkçe dersleri için hazırlanan Adım Kartları, standart soru bankalarından farklı olarak her bir soruda verdiği cevaba göre öğrenciyi yönlendirir ve farklı tasarımıyla öğrencilerin kâğıt üzerinde soru çözme, çizim ve işlem yapma ihtiyacını karşılar. Ayrıca Vitamin LGS veya Vitamin LGS Cep Uygulaması’yla birlikte kullanılan Adım Kartları, kişiye özel yönlendirmeler yaparak öğrencinin konuları adım adım tamamlamasını sağlar.

Vitamin LGS’nin basılı kaynakları sınava hazırlıkta en çok tercih edilen soru bankaları, ders denemeleri, kamp kitapları ve basılı deneme sınavlarından oluşur. Basılı kaynakların tamamı Vitamin LGS’nin akıllı sistemiyle uyumludur. Bu kitaplardaki her bir sorunun Vitamin LGS’ye özel, detaylı anlatımları içeren çözüm videoları sadece Vitamin LGS’de bulunur. Böylece öğrenci sınavda karşısına çıkabilecek tüm soru tiplerine hâkim olur.

Öğrenciyi yalnız bırakmayan ve her adımında ona özel yönlendirmeler sunan bu eğitsel yaklaşım, herhangi bir yönlendirici olmaksızın öğrencinin adım adım hedefine ulaşmasını sağlar.

7. Vitamin LGS’nin diğer sınava hazırlık ürünlerinden farkı nedir?

Vitamin LGS’nin diğer sınava hazırlık ürünlerinden en önemli farkı, akıllı sistemiyle öğrencinin çözdüğü sorulara göre zorluk yaşadığı becerileri tespit edip o becerileri geliştirmeye yönelik yeni sorular ve konu anlatımlarıyla öğrencinin eksiklerini tamamlamasını sağlamasıdır.

Ayrıca basılı olarak sunulan kaynakların tamamı Vitamin LGS’nin akıllı sistemiyle uyumludur. Vitamin LGS öğrencinin hem dijitalde hem de basılı kaynaklarda çözdüğü sorularla ilgili detaylı raporlar sunar. Öğrenci, bu raporlar sayesinde hedefine ne kadar yaklaştığını görerek ilerler.

8. Vitamin LGS’nin basılı içerikleri nelerdir?

Vitamin LGS’de standart soru bankalarından farklı olarak yönlendirici 14 Adım Kartı bulunur. Matematik, Fen Bilimleri ve Türkçe dersleri için hazırlanan Adım Kartları, kişiye özel yönlendirmeler yaparak öğrencinin konuları adım adım tamamlamasını sağlar.

Vitamin LGS’de öğrencilerin sorumlu olduğu 6 derse ait toplam 6 Soru Bankası bulunmaktadır. Her bir kitapta yaklaşık 500 soru yer alır. Soru Bankaları, öğrencinin LGS’de karşılaşayacağı farklı tipte soruların tamamını içerir. Bu kitaplarda yer alan testler Vitamin LGS ile uyumludur.

Matematik, Fen Bilimleri, Türkçe ve T.C İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük derslerinden olmak üzere toplam 4 Ders Denemesi kitabı bulunmaktadır. Bu kitaplarda Matematik, Fen Bilimleri ve Türkçe derslerinin her birinde 12 Ders Denemesi yer alırken T.C İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük dersinde 20 Ders Denemesi vardır. Her bir dersteki son 6 Ders Denemesi tüm senenin konularını içerir.

Kamp Kitapları, Yarıyıl Kampı ve Yıl Sonu Kampı olmak üzere iki kitaptan oluşmaktadır. Kamp Kitapları, öğrencinin belirlenen kamp gününe kadar işlenmiş tüm konularda genel tekrar yapmasını amaçlar.

Ayrıca basılı kaynaklar içerisinde ek olarak 3 tam kapsamlı Deneme Sınavı daha yer alır. Bu sınavlar, öğrencinin gerçek sınav deneyimi yaşamasını ve sınav öncesinde eksiklerini görmesini sağlar.

9. Vitamin LGS Süper Set’te bulunan “Adım Kartları Seti” Nedir?

Vitamin LGS’de “Adım”; öğrencinin sırasıyla tamamlaması gereken beceri temelli sorulardan, eksiklerini tamamlayabileceği konu anlatımlarından ve telafi sorularından oluşan konu bölümleridir. “Adımlar”daki sorular; derslerin yapısına göre konulara ait kazanımlar, kazanım bileşenleri, soruların çözülmesi için gereken bilgi ve beceriler ile bilişsel seviyeler gibi özelliklerin değerlendirilmesi ve bölümlere ayrılmasıyla oluşturulmuştur.

Vitamin LGS Adım Kartları Seti, Vitamin LGS dijitaldeki “Adım” sorularının basılı olarak sunulduğu bir kaynaktır. Adım Kartları Seti, standart soru bankalarından farklı olarak öğrenciyi her bir soruya verdiği cevaba göre yönlendirir. Öğrenci yanlış yaptıysa o soruda kazanması gereken beceri için o soru ile aynı tipte bir soruya, doğru yaptıysa yeni bir soruya geçer. Böylece öğrenci, adım adım ilerleyerek kazanması gereken becerileri edinir.

Adım Kartları Seti, kâğıt üzerinde soru çözmenin kritik olduğu Matematik, Fen Bilimleri ve Türkçe dersleri için hazırlanmıştır. Adım Kartları Seti’nde “Adım”lardaki temel ve alternatif sorular yer almaktadır.

Vitamin LGS dijital ürün veya cep uygulamasıyla birlikte kullanılan Adım Kartları Seti, dijital üründe öğrencinin yaşadığı kişiselleştirilmiş çalışma sisteminin aynı şekilde devam ettirilmesine olanak sağlar.

10. Öğretmenlerin birikimi, anlatımı ve sunulan içerik güvenilir mi?

Vitamin LGS, alanında uzman eğitimcilerden oluşan kadrosuyla Sebit tarafından en yenilikçi eğitim yaklașımları analiz edilerek hazırlanmıştır. Bununla birlikte, öğretmenlerimizin Türkiye’nin lider eğitim şirketi Sebit bünyesinde çalışmaları da yeterince önemli bir referanstır.

11. Veliler neden Vitamin LGS’yi seçer?

Vitamin LGS, öğrenciyi LGS’ye sağlam bir temelle hazırlarken velinin de çocuğunun LGS hazırlık sürecini en ince ayrıntısına kadar takip etmesine ve desteklemesine imkân sağlar. Veli, web ve mobil arayüzlerden ayrıntılı raporlarla çocuğunun durumunu ve performansını kesintisiz takip edebilir. Ayrıca Vitamin LGS tarafından gönderilen bildirimleri cep telefonundan hızlı bir şekilde inceleyerek süreçten haberdar olur.

Vitamin LGS, MEB öğretim programıyla yüzde yüz uyumludur. Vitamin LGS; binlerce beceri temelli yeni nesil soru ve çözüm videosu, adım adım ilerlemeyi sağlayan kişiye özel akıllı çalışma programı, eksikleri tamamlamaya yönelik yüzlerce etkileşimli öğretmen konu anlatımı, LGS ile yüksek benzerlikte deneme sınavları, performansı gösteren çalışma ve deneme sınavı raporları, öğrenciyi yönlendiren “Adım Kartları” ve LGS’ye hazırlıkta en çok tercih edilen soru bankalarını tek bir eğitim setinde sunar. Böylece velinin başka bir kaynak arayışına girmesine gerek kalmaz.

12. Vitamin LGS hangi internet tarayıcılarını desteklemektedir?

Kusursuz bir Vitamin deneyimi için internet tarayıcınızın en güncel versiyonunu kullanmalısınız. Vitamin, Microsoft Internet Explorer ve Google Chrome tarayıcılarının en üst versiyonlarını desteklemektedir. Tarayıcınızın son versiyonunu yazılım firmalarının resmî sitelerinden ücretsiz olarak indirebilirsiniz.

13. Vitamin LGS Cep Uygulaması nasıl kullanılır?

Vitamin LGS Cep Uygulaması, bilgisayar başında bulunamayacak öğrencilerin her an, her yerde Vitamin’in dijital dünyasına ulaşmalarını sağlar. Vitamin LGS Cep Uygulaması’nı iOS ve Android cep telefonlarına indirmek için aşağıdaki linklerden uygun olanına tıklayabilirsiniz.

14. Vitamin LGS’ye nasıl giriş yapılır?

Vitamin LGS’ye www.vitaminegitim.com.tr üzerinden “Giriş” düğmesine tıklanarak ulaşılır. Ayrıca cep telefonu ve tabletten kullanım için Vitamin LGS Cep Uygulaması indirilerek ürüne giriş yapılabilir.

15. Vitamin LGS satın alındıktan ne kadar süre sonra kullanılabilir?

Vitamin LGS’nin dijital platformu satın aldığınız anda hemen kullanıma açılır, Vitamin LGS’nin basılı kaynakları ise Eylül ayı başında belirttiğiniz adrese gönderilmek üzere kargoya verilir.

16. Vitamin LGS ücretli mi?

Vitamin LGS’de sunulan içerik ve özellikler başka hiçbir yerde bulunmamaktadır. Binlerce beceri temelli yeni nesil soru ve çözüm videosu, kişiselleştirilmiş akıllı çalışma programı, yüzlerce etkileşimli öğretmen konu anlatımı, LGS ile yüksek benzerlikte deneme sınavları ile veli ve öğrenciler için performans takip raporları sadece Vitamin LGS’de bulabileceğiniz içerikler ve özelliklerdir. Vitamin LGS’yi tüm özellikleriyle kullanabilmek için bu ürünlerin www.vitaminegitim.com’dan satın alınması gerekmektedir.

17. Vitamin LGS ile ilgili detaylı bilgiye nasıl ulaşabilirim?

Her türlü sorunuz için 444 99 94 numaralı Vitamin LGS Destek Hattı’ndan bize ulaşabilirsiniz.

1. Tramer Hasar Sorgulama Servisi’ni nasıl kullanabilirim?

Mobil uygulamada Bilgi ve Eğlence Servisleri altında yer alan Tramer Hasar Sorgulama Servisi’ne tıklayarak işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

2. Tramer Hasar Sorgusunu nasıl yapabilirim?

Sorgulamak istediğiniz plakayı “Plaka No Giriniz” alanına yazınız ve sorgula butonuna tıklayınız.

3. Satın Alma süreci nasıl ilerliyor?

Tramer Hasar Sorgulama Servisi için sizden onay istenecektir. Onay vermek için onay butonuna tıklayınız. Onay butonuna tıkladıktan sonra servisin ücreti tahsil edilecektir. Eğer servisi kullanmaktan vazgeçmek isterseniz vazgeç butonuna tıklayınız. Bu durumda herhangi bir ücret tahsil edilmeyecektir.

4. Sorgu sonucumu nasıl öğreneceğim?

Talebinizi alındığını gördükten sonra lütfen bekleyiniz. En kısa sürede sorgulama yaptığınız plakayla ilgili bilgiler SMS ile sizinle paylaşılacak.



Ücretsiz