Kampanyanın kapsamı nedir?
1- Kampanya hakkında bilgi alabilir miyim ve kimler yararlanabilir?
Kampanyadan bireysel yeni müşterilerimiz 31 Aralaık 2024 tarihine kadar yararlanabilir. Kampanya, ilk 3 ay boyunca aynı, kalan 12 ay aynı olmak üzere 15 ay boyunca değişmez. Kampanyaya dâhil internet paketleri 15 ay boyunca indirimli sabit fiyat garantisiyle bireysel müşterilerimize sunulmaktadır. Kampanya kapsamında ücretsiz modem verilmeyecek olup talep eden müşterilerimiz taksitle modem satın alabilirler. Türk Telekom Ev Telefonu, Alo Paket ve Yalın İnternet erişim türleri üzerinden kampanyadan yararlanabilecektir. Kampanyaya katılan aboneler seçimlerine göre satış anında 15 ay taahhüt vererek; 1.350 TL olan fiber gücünde standart modemden faturalarına yansıtılacak aylık 90 TL taksitle ve 1.650 TL olan fiber gücünde Premium modemden faturalarına yansıtılacak aylık 110 TL taksitle yararlanma imkanına sahip olacaktır. Belirtilen modemler dışında fiber altyapıda (FTTH) WiFi 6 HGW Fiber Güçlü Modem kullanacak olan abonelerden 75 TL modem kullanım ücreti alınacaktır. HGW Fiber Güçlü Modemler stok durumuna ve paket hızına bağlı olarak seçilebilecektir. Abone mülkiyetinde olmayan HGW modeme ilişkin kampanya taahhüt süresi sonrasında ise yürürlükteki güncel HGW modem kullanım ücreti yansıtılır. Kampanya kapsamındaki modemler, stoklarda yer alan markalarla sınırlıdır.
2- Kampanya kapsamındaki ücretlendirme nasıldır?
-
İndirimli İnternet Paket Ücreti: Kampanya kapsamında internet paketleri 15 ay boyunca indirimlidir.
-
İnternet Bağlantı
ücreti:Yeni aboneliklerde alınan bağlantı ücreti, 15 ay boyunca aylık 72 TL taksitli olup kampanya paket fiyatlarına dahildir.
-
Yalın İnternet Erişim Hizmeti Ücretleri:
- Kampanyadan telefon hattı olmadan yararlanmak istendiğinde, Yalın internet erişim ücreti 15 ay boyunca indirimli aylık 43 TL olup, kampanya paket fiyatlarına dahildir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında yalın internet erişim hizmetinin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
- Yalın İnternet hizmeti başvurularında, sabit telefon hattı olmayan müşterilerden bir defaya mahsus olarak alınan 27 TL Devre Hazırlama Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir.
- Sabit telefon hattı ve Türk Telekom evde internet hat sahipliği bulunan abonelerden, bir defaya mahsus olarak 27 TL (vergiler dahil) Yalın İnternet geçiş ücreti alınır.
-
Sabit Telefon'la (ALO Paket) İnternete Erişim Hizmeti Ücretleri:
- Yeni sabit telefon (Alo Paket) hizmeti ile internet bağlantısı tercih edildiğinde, Alo Paket Sabit Ücreti kampanya kapsamında 15 ay boyunca indirimli aylık 46 TL olup, kampanya fiyatlarına dahildir. TTNET Alo Erişim altyapısı ile Kampanyadan yararlanma durumunda, Kampanya sayfasındaki fiyatlara ek 3 TL eklenecektir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
- Sabit telefon hattı olmayan abonelerden bir defaya mahsus olarak alınan 40 TL (vergiler dahil) ALO Paket Bağlantı Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir.
- Türk Telekom sabit telefon hattı olup Alo Paket'e geçiş yapmak isteyen abonelerden bir defaya mahsus olarak alınan 40 TL (vergiler dahil) ALO Paket Geçiş Ücreti, kampanya kapsamında 27 TL'dir.
-
Evde internet ev içi kurulum ücreti: Modem kurulumu, bağlantı kontrolü ve internetin çalışır teslim edilmesi dahil olmak üzere hafta içi mesai saatlerinde değeri 88 TL; hafta içi mesai saatleri dışında veya hafta sonu değeri 200 TL olan evde kurulum hizmeti ücretsizdir.
3- İlk faturaya yansıyacak ücretler nelerdir?
-
Damga Vergisi: Bir defaya mahsus yansıtılır.
-
Bağlantı Ücreti: İlk taksidi yansıtılır.
-
Kısmi Kullanım Ücreti:
-
İnternet: İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan kullanım bedeli, seçilen paketin kampanyalı paket ücreti üzerinden hesaplanarak yansıtılır.
-
Yalın internet erişim ücreti: Yalın İnternet erişimi (telefonsuz) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, Yalın İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.
-
ALO Paket erişim ücreti: Alo Paket erişimi (sabit telefonlu) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.
- Ücretli Evde internet katma değerli servislerinden (Türk Telekom Tivibu Web, vb) yararlandıysanız, bu servisin ücreti ilk faturanıza yansıtılır. Kampanya kapsamında Playstore faydası ücretsiz sunulmaktadır.
-
Modem Kullanım Ücreti:
-
HGW modem kullanım ücreti: Fiber altyapıda hizmet alıyorsanız hizmeti kullanabilmeniz için teslim edilen HGW modeme ilişkin kullanım bedeli ilk faturanızdan başlamak üzere her ay faturanıza yansıtılır.
Modem taksit tutarı: Mülkiyeti tarafınıza ait olacak şekilde taksitli modem satin aldıysanız taksit süresi sonuna kadar aylık taksit tutarı ilk faturanızdan başlamak üzere faturanıza yansıtılır. Taksit süresi sona ermeden abonelik iptali yapılması durumunda kalan modem taksit tutarları tek seferde faturanıza yansıtılır.
4- Kampanyadan yararlanmak için gerekli evraklar nelerdir?
- TC uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi aslı (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport)
- Yabancı uyruklu vatandaşlar için geçerli Kimlik Belgesi ve Sabit Fatura alınması zorunludur.
Kampanya kapsamındaki modemler hakkında bilgi alabilir miyim?
Kampanya kapsamındaki fiber gücünde modem sunulmaktadır.Premium modemler WiFi 6 standartlarını desteklemektedir. WiFi 6 kablosuz ağ erişim teknolojisi, WiFi 5 standartlarına göre daha geniş kanallarda daha fazla bant genişliği, çoklu kullanıcı desteğine ve daha hızlı çalışma performansına sahiptir. Kampanyaya katılan aboneler seçimlerine göre satış anında 15 ay taahhüt vererek; 1.650TL olan fiber gücünde Premium modemden faturalarına yansıtılacak aylık 110 TL taksitle ve 24 ay taahhüt vererek 68,75 taksitle yararlanma imkanına sahiptir.
Fiber altyapıda (FTTH) WiFi 6 HGW Fiber Güçlü Modem kullanacak olan abonelerden 75 TL modem kullanım ücreti alınacaktır. HGW Fiber Güçlü Modemler stok durumuna ve paket hızına bağlı olarak seçilebilecektir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında ise yürürlükteki güncel HGW modem kullanım ücreti yansıtılır.
Modem arızalı ise ne yapmalıyım?
HGW MODEM: Fiber altyapıdan faydalanarak internete bağlanıyor ve toptan seviyede alt yapı sağlayıcı Türk Telekomünikasyon A.Ş.’ye ait fiber homegateway (HGW Modem) cihazını kullanıyorsanız cihaz ile ilgili her türlü soru ve şikayetinizde online işlemler veya mobil uygulama üzerinden İnternet Bağlantı Desteği menüsüne gelerek “Bağlantı Kontrolü” yapabilir, bu kontrol sonucunda bağlantıda problem tespit edilirse arıza kaydı açabilirsiniz. Cihaz kaynaklı problemlerde saha ekiplerimizi kontrol ve cihaz değişikliği için adresinize yönlendirecektir.
VDSL MODEM: Bakır altyapıda modem kullanıyorsanız, modeminizin taksit tutarlarını faturanızda tahsilatına aracılık edilen hizmetler (TAEH) başlığı altında görüntülüyorsanız ve cihazınızda Türk Telekom logosu bulunmuyorsa, Cihaz ile ilgili soru ve şikayetlerinizi zaman kaybı olmadan doğrudan cihazın garantisini sağlayan üretici firmaya/üretici firma yetkili servislerine iletebilirsiniz. Üretici firma/üretici firma yetkili servislerine yönlendirilmek üzere cihazı satın aldığınız Türk Telekom grup şirketine de iletebilirsiniz.
Modem taksit tutarı fatura kalemlerinizde modem taksidi olarak görünüyorsa ve cihazınız Türk Telekom logolu ise 2 yıllık garanti süresince Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayarak cihaz hakkında destek isteyebilirsiniz. Müşteri Temsilciniz modeminizi ve hattınızı kontrol ederek gerekli durumlarda değişim için saha ekibini adresinize yönlendirecektir. Modeminizi ne zaman, hangi ödeme yöntemi ile aldığınızı hatırlamıyorsanız, bilgi ve destek almak için Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.
Kampanya kapsamında ücretsiz evde kurulum hizmetinden nasıl yararlanabilirim?
Türk Telekom Evde İnternet Kurulum Hizmeti, ister hafta içi ister hafta sonu belirleyeceğiniz saatte randevu verilerek, ev içine kadar internet hattının getirilmesi, modem bağlantısının yapılması ve internetin çalışır halde teslim edilmesini kapsamaktadır. Türk Telekom Evde İnternet Kurulum Hizmeti, kampanya kapsamında 18 ay taahhütle ücretsizdir.
Ücretsiz evde kurulum hizmeti ile ilgili detaylı bilgi almak için
tıklayın.
Kampanyaya nasıl başvurabilirim?
Kampanyaya online başvurabilir, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktalarına uğrayabilirsiniz. Ayrıca "İnternet" yazıp 6606'ya kısa mesaj (SMS) gönderin sizi hemen arayalım.
Kampanyadan yararlandıktan sonra gerçekleştirebileceğim abonelik işlemleri nelerdir ?
1- Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?
Evet. Kampanya başlangıcından 15 aylık abonelik taahhüdü sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla tarife değişikliği yapabilirsiniz.
2- Kampanyada taahhüt süresi içinde internet erişim hizmetimi değiştirebilir miyim?
- Yalın internet hizmetinden Türk Telekom Alo Paket internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom Alo paket hizmetine geçiş ücreti 40 TL olarak faturanıza yansıtılır.
- Sabit Telefonlu internet hizmetinden Yalın internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom sabit telefon hizmetinden yalın internete geçiş ücreti 27 TL olarak faturanıza yansıtılır.
3- Kampanya taahhüt süresi sonunda tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti değişir mi?
Kampanyada taahhüt süresi sonunda indirimli kullanım sona erer ve seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarife fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz.
4- İnternet aboneliğimi veya bağlantımı başka birine devredebilir, başka adrese nakil edebilir veya dondurabilir miyim?
Devir,
nakil ve
hat dondurma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
5- Kampanyayı iptal ettirebilir miyim?
Kampanya iptali için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir, Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.
6- Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?
Kampanya
iptali:Taahhüt süresi dolmadan kampanya iptali durumunda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem, tablet ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) alınır. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.
Abonelik iptali: Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler ile taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedelleri toplamı karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten; Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten;
- (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Geriye dönük internet /Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri,
- (varsa) ALO Paket kullanım ve bağlantı ücretleri,
- (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri yansıtılır.
- Playstore için sağlanan faydaların hesaplanan bedeli yansıtılır.
7- Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?
Kampanya ve aboneliğinizle ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.