Kampanyanın kapsamı nedir?
1- Kampanya hakkında bilgi alabilir miyim ve kimler yararlanabilir?
Kampanyadan bireysel yeni müşterilerimiz 31 Aralık 2023 tarihine kadar yararlanabilir. Kampanyaya katılan aboneler seçimlerine göre satış anında 12 ay taahhüt vererek; 1200 TL olan fiber gücünde standart modemden faturalarına yansıtılacak aylık 100 TL taksitle ve 1440 TL olan fiber gücünde Premium modemden faturalarına yansıtılacak aylık 120 TL taksitle yararlanma imkanına sahip olacaktır. Fiber altyapıda (FTTH) hizmet alan müşterilerimize, internet hizmeti ücretlerine ek olarak, internet abonelikleri devam ettiği sürece kampanya kapsamında 100 Mbps altı paket hızlarında tüm vergiler dahil aylık 45 TL, 100 Mbps ve üstü paket hızlarında 55 TL modem kullanım ücreti fatura edilecektir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında ise yürürlükteki güncel HGW modem kullanım ücreti yansıtılır. Kampanya kapsamındaki modemler, stoklarda yer alan markalarla sınırlıdır.
2- Kampanya kapsamındaki ücretlendirme nasıldır?
-
İndirimli İnternet Paket Ücreti: Kampanya kapsamında internet paketleri 12 ay boyunca indirimlidir.
-
İnternet Bağlantı ücreti: Yeni aboneliklerde alınan bağlantı ücreti, 12 ay boyunca aylık 22 TL taksitli olup kampanya paket fiyatlarına dahildir.
-
Yalın İnternet Erişim Hizmeti Ücretleri:
- Kampanyadan telefon hattı olmadan yararlanmak istendiğinde, Yalın internet erişim ücreti 12 ay boyunca indirimli aylık 21 TL olup, kampanya paket fiyatlarına dahildir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
- Yalın İnternet hizmeti başvurularında, sabit telefon hattı olmayan müşterilerden bir defaya mahsus olarak alınan 13 TL Devre Hazırlama Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir.
- Sabit telefon hattı ve Türk Telekom evde internet hat sahipliği bulunan abonelerin, bir defaya mahsus peşin 13 TL (vergiler dahil) Yalın internet geçiş ücreti alınır.
-
Sabit Telefon'la (ALO Paket) İnternete Erişim Hizmeti Ücretleri:
- Yeni sabit telefon (Alo Paket) hizmeti ile internet bağlantısı tercih edildiğinde, Alo Paket Sabit Ücreti kampanya kapsamında 12 ay boyunca indirimli aylık 23 TL olup, kampanya fiyatlarına dahildir. TTNET Alo Erişim altyapısı ile Kampanyadan yararlanma durumunda, Kampanya sayfasındaki fiyatlara ek 2 TL eklenecektir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
- Sabit telefon hattı olmayan abonelerden bir defaya mahsus olarak alınan 21 TL (vergiler dahil) ALO Paket Bağlantı Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir.
- Türk Telekom sabit telefon hattı olup Alo Paket'e geçiş yapmak isteyen abonelerden bir defaya mahsus olarak alınan 21 TL (vergiler dahil) ALO Paket Geçiş Ücreti, kampanya kapsamında 13 TL'dir.
-
Evde internet ev içi kurulum ücreti:
- Modem kurulumu, bağlantı kontrolü ve internetin çalışır teslim edilmesi dahil olmak üzere hafta içi mesai saatlerinde değeri 400 TL; hafta içi mesai saatleri dışında veya hafta sonu değeri 500 TL olan evde kurulum hizmeti ücretsizdir.
3- İlk faturaya yansıyacak ücretler nelerdir?
-
Damga Vergisi: Bir defaya mahsus yansıtılır.
-
Bağlantı Ücreti: İlk taksidi yansıtılır.
-
Kısmi Kullanım Ücreti:
-
İnternet: İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan kullanım bedeli, seçilen paketin kampanyalı paket ücreti üzerinden hesaplanarak yansıtılır.
-
Yalın internet erişim ücreti: Yalın İnternet erişimi (telefonsuz) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, Yalın İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.
-
ALO Paket erişim ücreti: Alo Paket erişimi (sabit telefonlu) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.
4- Kampanyadan yararlanmak için gerekli evraklar nelerdir?
Bireysel aboneler için;
- TC uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi aslı (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport)
- Yabancı uyruklu vatandaşlar için geçerli Kimlik Belgesi ve Sabit Fatura alınması zorunludur.
Kampanya kapsamındaki modemler hakkında bilgi alabilir miyim?
Kampanya kapsamındaki fiber gücünde iki tip modem sunulmaktadır. Standart modemler WiFi 5, Premium modemler WiFi 6 standartlarını desteklemektedir. WiFi 6 kablosuz ağ erişim teknolojisi, WiFi 5 standartlarına göre daha geniş kanallarda daha fazla bant genişliği, çoklu kullanıcı desteğine ve daha hızlı çalışma performansına sahiptir. Kampanyaya katılan aboneler seçimlerine göre satış anında 12 ay taahhüt vererek; 1200 TL olan fiber gücünde standart modemden faturalarına yansıtılacak aylık 100 TL taksitle ve 1440 TL olan fiber gücünde Premium modemden faturalarına yansıtılacak aylık 120 TL taksitle yararlanma imkanına sahiptir. Fiber altyapıda (FTTH) hizmet alan müşterilerimize, internet hizmeti ücretlerine ek olarak, internet abonelikleri devam ettiği sürece kampanya kapsamında 100 Mbps altı paket hızlarında tüm vergiler dahil aylık 45 TL, 100 Mbps ve üstü paket hızlarında 55 TL modem kullanım ücreti fatura edilecektir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında ise yürürlükteki güncel HGW modem kullanım ücreti yansıtılır.
Aldığım modem arızalı ise ne yapmalıyım?
Modeminizin arızalanması durumunda öncelikle 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz. Ayrıca internet hattınızın aktif hale gelmesinden itibaren 7 iş günü içinde Türk Telekom Mağaza ve Ofislerine başvurarak modeminizi değiştirebilirsiniz. Bu süre sonrasında modemizin arızalanması durumda garanti kapsamındaki arızaların giderilmesi için doğrudan üretici firma ve ilgili teknik servise başvurabilirsiniz. 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'nden üretici firma ve ilgili teknik servis bilgisini alabilirsiniz. Dilerseniz, teknik inceleme yapılması için ilgili servise iletilmek/yönlendirme yapılmak üzere Türk Telekom’a başvurabilirsiniz.
Kampanya kapsamında ücretsiz evde kurulum hizmetinden nasıl yararlanabilirim?
Türk Telekom Evde İnternet Kurulum Hizmeti, ister hafta içi ister hafta sonu belirleyeceğiniz saatte randevu verilerek, ev içine kadar internet hattının getirilmesi, modem bağlantısının yapılması ve internetin çalışır halde teslim edilmesini kapsamaktadır. Türk Telekom Evde İnternet Kurulum Hizmeti, kampanya kapsamında 12 ay taahhütle ücretsizdir.
Ücretsiz evde kurulum hizmeti ile ilgili detaylı bilgi almak için
tıklayın.
Kampanya kapsamında Hoş Geldin İndirimi’nden nasıl yararlanabilirim?
Diğer internet servis sağlayıcıdaki internet aboneliğini iptal ederek, GAMEON Game Pass Kampanyası ile Türk Telekom Evde İnternet abonesi olan müşterilerimize Hoş Geldin İndirimi sunulur. Müşteriler, Türk Telekom evde internet aktivasyon tarihinden en fazla 60 gün önceki cayma bedelinin yer aldığı diğer internet servis sağlayıcı son faturasını evraktakip@turktelekom.com.tr adresine internet hizmet numarası, ad-soyad ve iletişim kurulacak cep telefonu numarası bilgisi ile 60 gün içinde mail ile iletmeleri halinde yararlanabilir. Sağlanacak indirim kampanya ile sağlanan indirimlere ek olarak, 35 Mbps veya 35 Mbps altındaki hız paketlerinde aylık 75 TL (vergiler dahil) olacak şekilde toplamda 300 TL’ye (vergiler dahil), 35 Mbps üstündeki hız paketlerinde aylık 100 TL (vergiler dahil) olacak şekilde toplamda 400 TL’ye kadar (vergiler dahil) faturaya yansıtılır.
Kampanyaya nasıl başvurabilirim?
Kampanyaya online başvurabilir, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktalarına uğrayabilirsiniz.
Ayrıca "İnternet" yazıp 6606'ya kısa mesaj (SMS) gönderin sizi hemen arayalım.
Kampanyadan yararlandıktan sonra gerçekleştirilebileceğim abonelik işlemleri nelerdir?
1. Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?
Evet. Kampanya başlangıcından 12 aylık abonelik taahhüdü sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla tarife değişikliği yapabilirsiniz.
2. Kampanyada taahhüt süresi içinde internet erişim hizmetimi değiştirebilir miyim?
- Yalın internet hizmetinden Türk Telekom Alo Paket internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom Alo paket hizmetine geçiş ücreti 21 TL'dir.
- Sabit Telefonlu internet hizmetinden Yalın internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom sabit telefon hizmetinden yalın internete geçiş ücreti 13 TL olarak faturanıza yansıtılır.
3. Kampanya taahhüt süresi sonunda tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti değişir mi?
Kampanyada taahhüt süresi sonunda indirimli kullanım sona erer ve seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarife fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz.
4. İnternet aboneliğimi veya bağlantımı başka birine devredebilir, başka adrese nakil edebilir veya dondurabilir miyim?
Evet. Devir, Nakil ve Hat Dondurma ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayınız.
5. Kampanyayı iptal ettirebilir miyim?
Kampanya iptali için 4441444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne veya Türk Telekom Satış Noktalarına başvurabilirsiniz.
6. Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?
Kampanya iptali:Taahhüt süresi dolmadan kampanya iptali durumunda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem,tablet ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) alınır. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.
Abonelik iptali:Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten;
- (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Geriye dönük internet / Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri
- (varsa) ALO Paket kullanım ve bağlantı ücretleri
- (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri,
- 250 TL PC Game Pass bedeli yansıtılır.
7. Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?
Kampanya ve aboneliğinizle ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.
8. Kampanya ile sunulan 3 aylık PC Game Pass üyeliğinin aktivasyonunu nasıl yapabilirim?
Kampanya kapsamında 3 ay PC Game Pass üyeliği sunulur. GAMEON’un hedef kitlesinin sıklıkla tercih ettiği Microsoft PC Game Pass, 100’den fazla oyuna aylık üyelik ile sınırsız erişim sağlayan online oyun kütüphanesidir. Yüksek kaliteli yüzlerce bilgisayar oyununu ek ücret ödemeden oynama, Xbox Game Studios oyunlarına erişim ve ekstra ücret ödemeden bilgisayarda erişebilecekleri EA Play üyeliği bu üyeliğin içerisinde yer almaktadır. İlgili fayda müşterilere sms aracılığıyla kod olarak gönderilecektir. Müşteriler
microsoft.com/redeem adresine giriş yaparak kendilerine iletilen 25 haneli kodu kullanabilir. Kodların son kullanma tarihi yoktur. Müşteri, kodu hesabına yükleme veya hesap kullanımı ile ilgili aldığı hatalar için
https://support.xbox.com/tr-TR/ adresinden o hesap için yardım talebinde bulunmalıdır. Hesaplar kişiye ait ve özel olduğu için bu konuda başvuru ya da takibi kendisi yapması gerekir. Kodlar Türkiye’de kullanıma uygundur, yurt dışında geçerli değildir. Kod aktivasyonu yapılırken hesabın bloke durumu müşteri tarafından kontrol edilmelidir. Microsoft hesabına aynı ürünü birden fazla kez yüklemeye çalışılmaması için hesap bakiyesi de kontrol edilmelidir. Eğer kullanıcı daha önce Ultimate üyeliğine sahipse, verilen kod 2 aylık Game Pass Ultimate olarak geçerlilik gösterir.