Ana İçeriğin Başı
​​​​​​​

TekŞifre, Türk Telekom internet hizmetlerini çeşitli platformlardan kullanırken sizi tanımamızı sağlayan şifre uygulamasıdır. Bu sayede tek bir şifre ile tüm Türk Telekom internet hizmetlerini kullanabilir, size özel sunduğumuz online fatura ve kota sorgulama gibi temel hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.

TekŞifre ile faydalanabileceğiniz internet hizmetlerini ve mobil uygul​amları hizmetleri görüntülemek için tıklayın.

​​

1) Anasayfada yer alan TekŞifre linkine tıklayıp istenen bilgileri girerek TekŞifre'nizi kolayca oluşturabilirsiniz. TekŞifre Üyeliği için lütfen tıklayınız.

2) Türk Telekom internet müşterisi iseniz, abonelik işlemleri sırasında bildirdiğiniz cep telefonu hattınız üzerinden 6606'ya SMS atarak da TekŞifre hesabınızı oluşturabilirsiniz.

SMS ile TekŞifre hesabı oluşturmak için Mesaj alanına TEKSIFRE yazın bir boşluk bırakın ve TC KİMLİK NUMARANIZI yazıp 6606'ya kısa mesaj gönderin. (Örnek: TEKSIFRE 12345678900) Kullanıcı adınız ve TekŞifre'niz kısa mesajla cep telefonunuza iletilecektir. 6606'ya gönderilen kısa mesajlar, kullandığınız GSM operatörünün tarifenize göre belirlediği 1 kısa mesaj bedeliyle operatörünüz tarafından ücretlendirilir.

3) 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak TekŞifre talebinde bulunabilir, TekŞifre'nizin SMS olarak cep telefonunuza gönderilmesini talep edebilirsiniz.​

Şifrenizi unutmanız halinde giriş sayfasındaki “Şifremi Unuttum” linkini tıklayınız.

  • TekŞifre Kullanıcı adınız cep telefonu numaranız ise;
    Açılan sayfaya cep telefonunuzu ve ekranda bulunan güvenlik kodunu yazıp, “Gönder” tuşuna basınız. Yeni TekŞifre’niz cep telefonunuza SMS olarak gönderilecektir.
    Ayrıca şifrenizi 6606 ‘ya mesaj göndererek de öğrenebilirsiniz. 6606'ya TEKSIFRE boşluk TC Kimlik Numaranızı (Örnek: TEKSIFRE 12345678900) yazıp gönderebilirsiniz. TekŞifreniz size sms olarak iletilecektir. 6606'ya gönderilen kısa mesajlar, kullandığınız GSM operatörünün tarifenize göre belirlediği 1 kısa mesaj bedeliyle operatörünüz tarafından ücretlendirilir.
    444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak yeni TekŞifre talebinde bulunabilir, TekŞifre'nizin SMS olarak cep telefonunuza gönderilmesini de talep edebilirsiniz.
  • TekŞifre Kullanıcı adınız e-posta hesabınız ise;
    Açılan sayfaya e-posta adresinizi ve ekranda bulunan güvenlik kodunu yazıp, “Gönder” tuşuna basınız. E-posta adresinize şifre değiştirme için bir e-posta gönderilecektir. E-posta adresinize gönderilen linki tıkladığınızda, yeni şifre tanımlama sayfasına yönlendirileceksiniz.

TekŞifre hesabınızla uygulamaya giriş yaptığınızda “Hesabım” sayfasındaki “Şifre Değiştirme” linkine tıklayınız. Mevcut TekŞifre’nizi ve sayfada belirtilmiş olan kurallara göre oluşturacağınız yeni TekŞifre’nizi girdikten sonra “Şifremi Değiştir” butonuna tıklayarak TekŞifre’nizi değiştirebilirsiniz.

​​

TekŞifre hesabınızla uygulamaya giriş yaptığınızda “Hesabım” sayfasındaki “Kullanıcı adınızı Cep Telefonu Yapmak İçin” yazan linke tıklayınız.

  • İnternet müşterilerimiz için;
    TekŞifre hesabının doğrulanması ve bilgi güvenliğinin sağlanması için Türk Telekom İnternet Müşterisi (bireysel, kurumsal ya da yabancı uyruklu seçeneklerinden biri) seçiminizi yapmanız gerekmektedir. “Hesap Güncelleme” sayfasında internet abonelik işlemleri sırasında bildirdiğiniz Cep Telefonu Numaranız ve (Bireysel müşterilerimiz için TC Kimlik Numarası bilgisi, Kurumsal Müşterilerimiz için Vergi Kimlik No bilgisi, Yabancı Uyruklu Müşterilerimiz için Pasaport no bilgisi) bilgilerinden uygun olanın girilmesi gerekmektedir. TekŞifre kullanıcı adının değiştirilme işleminin tamamlanması için, kullanıcı adı olarak belirttiğiniz cep telefonu numarasına SMS ile gönderilen onay kodunuzu* ekrana girmeniz gerekmektedir. Onay kodu doğru bir şekilde girilirse kullanıcı adınız Cep Telefonu numaranız olarak değiştirilecektir. Kullanıcı adınızı değiştirdiğinizde sms ile tarafınıza bilgi verilecektir.
    *Güvenliğiniz için onay kodunuzu kimse ile paylaşmayınız.
  • Misafir müşterilerimiz için;
    Kullanıcı adı güncelleme işlemi için kullanıcı adı olarak belirlenmek istediğiniz Cep Telefonu Numaranızı “Hesap Güncelleme” sayfasına giriniz. TekŞifre kullanıcı adının değiştirilme işleminin tamamlanması için belirttiğiniz cep telefonu numarasına SMS ile gönderilen onay kodunuzu* ekrana girmeniz gerekmektedir. Onay kodu doğru bir şekilde girilirse kullanıcı adınız Cep Telefonu numaranız olarak değiştirilecek ve sms ile bilgilendirileceksiniz.
    *Güvenliğiniz için onay kodunuzu kimse ile paylaşmayınız.

​​Kullanıcı adı değişikliği sonrası mevcut TekŞifre’nizi kullanmaya devam edebilirsiniz. ​

E-posta adresli TekŞifre kullanıcı adları Cep Telefonu numarası olarak değiştirildiğinde eğer varsa; tüm kullanıcı adı e-posta adresiniz olan TekŞifre hesaplarınız birleştirilecek ve yeni kullanıcı adı Cep Telefonu numaranız olan tek bir TekŞifre hesabı ile size hizmet verilecektir. Güncellenen TekŞifre hesabınız ile tüm internet hatlarınızı yönetebilecek ve ürün/servislerimizi kullanmaya devam edebileceksiniz.​​​

Kullanıcı adı e-posta adresiniz olan mevcut bir ya da birden fazla TekŞifre hesabınız varken kullanıcı adı Cep telefonu olan yeni bir TekŞifre hesabı oluşturursanız; tüm kullanıcı adı e-posta adresiniz olan TekŞifre hesaplarınız birleştirilecek ve yeni kullanıcı adı Cep Telefonu numaranız olan tek bir TekŞifre hesabı ile size hizmet verilecektir. Yeni TekŞifre hesabınız ile tüm internet hatlarınızı yönetebilecek ve ürün/servislerimizi kullanmaya devam edebileceksiniz.​​​

Yeni TekŞifre hesabı oluşturacak müşterilerimiz, üzerlerinde kaç tane internet hattı olursa olsun, sadece 1 tane TekŞifre hesabına sahip olabileceklerdir. Müşterimiz, tek bir TekŞifre hesabı ile tüm internet hatlarının işlemlerini, işlem yapmak istediği hattı Online İşlem Merkezimiz üzerinden seçerek gerçekleştirebilecektir.​​​

​​Aynı cep telefonu numarasıyla sadece bir tane TekŞifre hesabı oluşturabilirsiniz. Yeni TekŞifre hesabı oluşturmak için belirttiğiniz cep telefonu numarası ile daha önceden oluşturulan bir TekŞifre hesabı varsa sistem yeni üyelik oluşturmanıza izin vermeyecektir. ​

TekŞifre hesabınızla uygulamaya giriş yaptığınızda “Hesabım” sayfasındaki “Türk Telekom İnternet Müşterisi iseniz” linkine tıklayınız.

TekŞifre hesabının doğrulanması ve bilgi güvenliğinin sağlanması için Türk Telekom İnternet Müşterisi (bireysel, kurumsal ya da yabancı uyruklu seçeneklerinden biri) seçiminizi yapmanız gerekmektedir. “Hesap Güncelleme” sayfasında internet abonelik işlemleri sırasında bildirdiğiniz Cep Telefonu Numaranız ve (Bireysel müşterilerimiz için TC Kimlik Numarası bilgisi, Kurumsal Müşterilerimiz için Vergi Kimlik No bilgisi, Yabancı Uyruklu Müşterilerimiz için Pasaport no bilgisi) bilgilerinden uygun olanın girilmesi gerekmektedir. TekŞifre hesap güncelleme işleminin tamamlanması için, kullanıcı adı olarak belirttiğiniz cep telefonu numarasına SMS ile gönderilen onay kodunuzu* ekrana girmeniz gerekmektedir. Onay kodu doğru bir şekilde girilirse kullanıcı adınız Cep Telefonu numaranız olarak değiştirilecektir. Kullanıcı adınızı değiştirdiğinizde sms ile tarafınıza bilgi verilecektir.

*Güvenliğiniz için onay kodunuzu kimse ile paylaşmayınız.

Aynı bilgisayardan birden çok kullanıcı hesaplarını kullanabilir. Birden çok hesaba erişmek için her oturumun sonunda oturumunuzu kapatmak üzere "Çıkış" bağlantısını tıklayın. Daha sonra farklı bir Kullanıcı Adı ve TekŞifre ile üye girişi yapabilirsiniz.

444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayıp TekŞifre hesabınızı iptal edebilirsiniz.

​​