Kampanyanın kapsamı nedir?
1- Kampanya hakkında bilgi alabilir miyim ve kimler yararlanabilir?
Kampanyadan abonelik yaşı 2 aydan büyük bireysel evde internet müşterileri 31 Aralık 2021 tarihine kadar yararlanabilir.
2- Kampanya kapsamındaki ücretlendirme nasıldır?
İndirimli İnternet Paket Ücreti: : Kampanya kapsamında internet paketleri 24 ay söz ile ilk ay ücretsiz, kalan aylar boyunca da sabit fiyatlı ve indirimlidir.
Yalın İnternet Erişim Hizmeti Ücretleri: o Yalın internet erişim ücreti 24 ay boyunca ilk ay ücretsiz kalan aylar boyunca da indirimli olarak aylık 20 TL olup, kampanya paket fiyatlarına dahildir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
Sabit Telefon'la (ALO Paket) İnternete Erişim Hizmeti Ücretleri:o Yeni sabit telefon (Alo Paket) hizmeti ile internet bağlantısı tercih edildiğinde, Alo Paket Sabit Ücreti kampanya kapsamında 24 ay söz ile ilk ay ücretsiz kalan aylar boyunca da indirimli olarak aylık 20 TL olup, kampanya fiyatlarına dahildir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
Kampanyada internet paket ücretine ek olarak başka ücretler ödeyecek miyim?
Mevcut durumda Yalın İnternet Paketiniz yoksa ve Yalın İnternet kullanmak istiyorsanız, Yalın İnternet Devre Hazırlama ücreti (tüm vergiler dâhil peşin 13 TL), paket ve kampanyadan doğacak damga vergisi bir defaya mahsus olmak üzere evde internet faturasına yansıtılır.
Kampanya kapsamında modem ücretsiz midir?
Kampanyada ücretsiz modem sunulmayacak olup isteyen müşterilerimize avantajlı fiyatla sunulmaktadır.
Kampanyadan yararlandıktan sonra gerçekleştirebileceğim abonelik işlemleri nelerdir?
1- Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?
Evet. Kampanya başlangıcından sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla paket değişikliği yapabilirsiniz.
2- Kampanya taahhüt süresi sonunda tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti değişir mi?
Kampanya süresi sonunda indirimli kullanım sona erer ve seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarife fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz. Yürürlükteki tarife ücretleri içintıklayınız .
3- İnternet aboneliğimi veya bağlantımı başka birine devredebilir, başka adrese nakil edebilir veya dondurabilir miyim?
Devir,
nakil ve
hat dondurma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
4- Kampanyayı iptal ettirebilir miyim?
Kampanya iptali için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir, Türk Telekom Ofisleri veya Mağazalarına başvurabilirsiniz.
5- Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?
Kampanya iptali: Taahhüt süresi dolmadan kampanya iptali durumunda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem,tablet ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) alınır. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.
Abonelik iptali: Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten;
- (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Geriye dönük internet /Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri,
- (varsa) ALO Paket kullanım ve bağlantı ücretleri,
- (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri yansıtılır.
Ek olarak, internet paketinin aboneliğinin iptali durumunda ücretsiz verilen katma değerli servislerin ücretlerinin de ceza bedeli faturaya yansıyacaktır.