15 Ay Sabit Fiyat

Emeklilere Özel Evde İnternet Kampanyası

100 Mbps

Fiber İnternet

Limitsiz
15 Ay Taahhütlü
#Bu Teklif Türk Telekom Prime Avantajlarını İçerir

Emeklilere Özel Evde İnternet Kampanyası 100Mbps

​​​​​​​​​​Türkiye’nin Fiber Gücü Türk Telekom ile Limitsiz İnternetin keyfine varın!​​​​

​​
​​

Ek Bilgiler

15 Ay Sabit Fiyat
Prime Ayrıcalıkları
Modem ücreti dahil değildir
584,10TLAylık

15 ay taahhütlü olup, aylık 584,1 TL’dir.

Kampanya Kapsamındaki Paketler ('e kadar) Kampanya Fiyatı
(1-15 Ay)
​​ 100 Mbps Limitsiz Fiber İnternet 584,1 TL
​​ 100 Mbps Limitsiz İnternet (VDSL) 584,1​​ TL

Fiber İnternet : Eve kadar fiber ve Binaya kadar fiber altyapıda geçerlidir.​

Yukarıda belirtilen ücretlere %20 KDV ve %10 ÖİV dahildir.

  • Kampanya fiyatları 15 ay boyunca indirimli fiyatlardır. Ücretler içerisinde; erişim ücreti ve internet paketi ücreti toplamı gösterir. Bu fiyatlar, yalın internet erişiminde geçerlidir.
  • İnternet ücret tablosunda gösterilen ücretler içerisinde; erişim ücreti ve internet paket ücreti gösterilir.
  • Emekliye Evde İnternet 3 Ocak 2025​​ - 31 Mart 2025 tarihleri arasında geçerlidir.
  • Emekliye Evde İnternet, 15 ay kampanyalı fiyatlar sunan 15 ay taahhüt süreli bir kampanyadır. Taahhüt süresi boyunca internet paketi, bağlantı ve erişim ücretleri değişmemektedir. Kampanya kapsamında kampanyalı fiyatlar taahhüt süresince değişmemektedir.
  • Sunulacak hızlar altyapının uygunluğuna göre değişebilecek olup hangi altyapıda hangi hızın verildiği bilgisi ücret tablosunda yer almaktadır. ADSL altyapıda 16 Mbps'ye kadar, VDSL altyapıda ise müşterinin altyapısına göre 100 Mbps’e kadar tüm hız paketleri verilebilmektedir. Binaya kadar fiber (FTTB) altyapı: Mevcut abonemizin altyapısı binaya kadar fiber (FTTB) olduğunda 35,50,75,100 paketlerinden yararlanabilir. Eve kadar fiber (FTTH) altyapı: Mevcut abonemizin altyapısı eve kadar fiber (FTTH) olduğunda 35,50,100,200,500,1000 Mbps paketlerinden yararlanabilir. FTTH altyapıda daha düşük hızlar sunulmamaktadır. 200 Mbps ve üzeri hızlar, sadece Eve kadar fiber (FTTH) altyapıda kullanılabilir.​
  • Kampanyadan Yalın internet ve ev telefonu hizmeti ile yararlanılabilmektedir. Yalın internet tercihinde, Yalın internet erişim ücreti (60 TL) kampanya kapsamında 15 ay boyunca aylık 31,5 TL olup kampanya ücretlendirme tablosundaki fiyatlara dahildir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında doğan damga vergisi ücreti bir defaya mahsus olmak üzere ilk faturaya yansıtılır.
  • Mevcut sabit telefonu olanlar için kampanyaya dahil olan internet paketleri ve fiyatları;
    Kampanya Kapsamındaki
    Paketler ('e kadar)
    Kampanya Fiyatı
    (1-15 Ay)
    16 Mbps Limitsiz Fiber İnternet
    (ADSL/VDSL)
    ₺405,00
    24 Mbps Limitsiz İnternet
    (VDSL)
    ₺405,00
    35 Mbps Limitsiz İnternet
    (Eve kadar fiber / Binaya kadar fiber / VDSL)
    ₺441,00
    50 Mbps Limitsiz Fiber İnternet
    (Eve kadar fiber / Binaya kadar fiber / VDSL)
    ₺486,00
    75 Mbps Limitsiz Fiber İnternet
    (Eve kadar fiber / Binaya kadar fiber)
    ₺531,00
    100 Mbps Limitsiz Fiber İnternet
    (Eve kadar fiber / Binaya kadar fiber / VDSL)
    ₺553,00
    200 Mbps Limitsiz Fiber İnternet
    Eve kadar fiber
    ₺607,00
    1000 Mbps Limitsiz Fiber İnternet
    Eve kadar fiber
    ₺769,00

    Yukarıda belirtilen ücretlere %20 KDV ve %10 ÖİV dahildir.


  • Abone’nin Türk Telekom’dan ses hizmeti almıyor olması halinde FIBERNET aboneliğini iptal etmesi veya her halükarda ses hizmetini ve FIBERNET paket aboneliğini birlikte iptali etmesi halinde, iptal başvurusundan itibaren 7 gün içinde HGW Modemi Türk Telekom ofislerine sağlam ve eksiksiz şekilde iade etmesi gerekir. Abonenin borcunu ödememesi başta olmak üzere abonelik sözleşmesinin feshine neden olacak tüm haller ile teknik nedenle iptal hallerinde de iptal ile birlikte 7 gün içinde HGW modemin Türk Telekom ofislerine sağlam ve eksiksiz şekilde iade etmesi gerekir. Abone’nin yeni bir adrese nakil işlemi yapması halinde mevcut nakil başvurusu sırasında HGW modemini Türk Telekom Ofislerine sağlam ve eksiksiz şekilde iade etmesi gerekir. Ayrıca Abone’ye arıza kaynaklı yeni bir HGW modem verilmesi gibi durumlarda da Abone’nin mevcut HGW modemini yeni modemin teslim anında iade etmesi gerekir. Cihazın belirtildiği şekilde iade edilmediği durumlarda, Abone’den HGW modemin bedeli tahsil edilecektir. Modem bedeli dahil tüm güncel bilgilere www.turktelekom.com.tr adresinden ulaşılabilecektir.
  • Abone, Cihaz ile ilgili her türlü soru ve şikâyeti için online işlemler veya mobil uygulama üzerinden İnternet Bağlantı Desteği menüsüne gelerek “Bağlantı Kontrolü” yapabilir. Bu kontrol sonucunda bağlantıda problem tespit edilirse arıza kaydı açılabilir. Cihaz kaynaklı problemlerde saha ekipleri kontrol için hizmetin sunulduğu adrese yönlendirilecek ve Abone’nin HGW modemin arızalı/ayıplı olduğunun bildirilmesi halinde Abone’den modem alınarak Abone’ye işbu tutanakta belirtilen şartlarda aynı kategoride yeni bir HGW modem teslim edilerek değişim işlemi yapılacaktır.
  • Pakete dahil hizmetlerin (ay içinde) abonelik başlangıcından ay sonuna kadar gerçekleşen kullanımının bedeline Aylık Kısmi Kullanım Ücreti denir. Paket aktivasyon tarihinden ay sonuna kadar ki (son gün dahil) internet ve telefon kullanım bedelleri, seçilen hizmetlere ait paketlerin kampanyadaki indirimli ücreti ​​üzerinden hesaplanarak ilk faturaya yansıtılır.
  • Kampanya taahhüt süresi içinde kampanya başlangıcında seçilen internet paketinin aylık standart tarife ücretinden düşük olmamak kaydıyla kampanyaya dahil paketlere geçiş yapılabilir. Belirtilen durumların haricinde yapılan değişiklikler taahhüt ihlali ve kampanya iptali olarak değerlendirilir ancak cayma bedeli yansıtılmayacaktır.
  • Kampanya taahhüt süresi içerisinde kampanyaya dâhil olmayan hizmetlere geçilememektedir. Aksi takdirde bu durum kampanya iptali ve taahhüt ihlali olarak değerlendirilir.
  • Müşterinin dahil olduğu kampanyayı ve/veya aboneliğini iptal etmesi halinde; yerinde kimlik doğrulama hizmetinin kalan taksitleri, varsa taksitli satılan cihaz/servis ürünlerinin kalan taksitlerinin toplamı tek seferde faturaya yansıtılacaktır.
  • İnternet paketleri için belirtilen hızlar fiziksel bağlantı koşulları nedeniyle, garanti edilen hız olmayıp ulaşılabilecek en yüksek hızı göstermektedir.
  • Abone, seçtiği paketin ücretlendirme tablosunda yer alan Bağlantı Hızı'na kadar destekleyen hızı kullanacak olup, bu hız bağlanılan yere göre değişiklik gösterebilecektir.
  • Kampanya detaylarında yer almayan hususlarda Abonelik Sözleşmesi ve kampanya taahhütnamesi hükümleri geçerlidir.
  • Kampanyadan emekli mevcut müşterilerimiz 15 ay taahhüt vererek ve 11 haneli Dijital Emeklilik Numarasını ibraz ederek yararlanabilir.
  • 1 Dijital Emeklilik Numarası yalnızca 1 kez kullanılabilir.
  • Kampanyanın taahhüt süresi içinde iptal edilmesi durumunda cayma bedeli alınmaz.
  • Sözleşmeler için tıklayınız.
  • Taahhütname'yi indirmek için tıklayınız.

Kampanyanın kapsamı nedir?

1- Kampanya hakkında bilgi alabilir miyim ve kimler yararlanabilir?

Kampanyadan emekli mevcut müşterilerimiz 31 Mart 2025 tarihine kadar yararlanabilir. Kampanya, 15 ay boyunca değişmez. Kampanyaya dâhil internet paketleri 15 ay boyunca indirimli sabit fiyat garantisiyle bireysel müşterilerimize sunulmaktadır.

2- Kampanya kapsamındaki ücretlendirme nasıldır?

  • İndirimli İnternet Paket Ücreti:  Kampanya kapsamında internet paketleri 15 ay boyunca indirimlidir.
  • İnternet Bağlantı ücreti:Mevcut aboneliklerde bağlantı ücreti alınmaz.
Yalın İnternet Erişim Hizmeti Ücretleri:
  • Kampanyadan telefon hattı olmadan yararlanmak istendiğinde, Yalın internet erişim ücreti 15 ay boyunca aylık 31,5​ TL olup, kampanya paket fiyatlarına dahildir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında yalın internet erişim hizmetinin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
​​ ​​​

3- İlk faturaya yansıyacak ücretler nelerdir?

  • Damga Vergisi: Bir defaya mahsus yansıtılır.
  • Bağlantı Ücreti: Mevcut müşteriye yansıtılmaz.
  • Kısmi Kullanım Ücreti:
    • İnternet: İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan kullanım bedeli, seçilen paketin kampanyalı paket ücreti üzerinden hesaplanarak yansıtılır.
    • Yalın internet erişim ücreti: Yalın İnternet erişimi (telefonsuz) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, Yalın İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.

4- Kampanyadan yararlanmak için gerekli evraklar nelerdir?

Bireysel aboneler için;​

  • TC uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi aslı (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport)​​
  • E-devlet üzerinden alınan Dijital Emeklilik Kartı

Modem arızalı ise ne yapmalıyım?​

HGW MODEM: Fiber altyapıdan faydalanarak internete bağlanıyor ve toptan seviyede alt yapı sağlayıcı Türk Telekomünikasyon A.Ş.’ye ait fiber homegateway (HGW Modem) cihazını kullanıyorsanız cihaz ile ilgili her türlü soru ve şikayetinizde online işlemler veya mobil uygulama üzerinden İnternet Bağlantı Desteği menüsüne gelerek “Bağlantı Kontrolü” yapabilir, bu kontrol sonucunda bağlantıda problem tespit edilirse arıza kaydı açabilirsiniz. Cihaz kaynaklı problemlerde saha ekiplerimizi kontrol ve cihaz değişikliği için adresinize yönlendirecektir.
VDSL MODEM: Bakır altyapıda modem kullanıyorsanız, modeminizin taksit tutarlarını faturanızda tahsilatına aracılık edilen hizmetler (TAEH) başlığı altında görüntülüyorsanız ve cihazınızda Türk Telekom logosu bulunmuyorsa, Cihaz ile ilgili soru ve şikayetlerinizi zaman kaybı olmadan doğrudan cihazın garantisini sağlayan üretici firmaya/üretici firma yetkili servislerine iletebilirsiniz. Üretici firma/üretici firma yetkili servislerine yönlendirilmek üzere cihazı satın aldığınız Türk Telekom grup şirketine de iletebilirsiniz.
Modem taksit tutarı fatura kalemlerinizde modem taksidi olarak görünüyorsa ve cihazınız Türk Telekom logolu ise 2 yıllık garanti süresince Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayarak cihaz hakkında destek isteyebilirsiniz. Müşteri Temsilciniz modeminizi ve hattınızı kontrol ederek gerekli durumlarda değişim için saha ekibini adresinize yönlendirecektir. Modeminizi ne zaman, hangi ödeme yöntemi ile aldığınızı hatırlamıyorsanız, bilgi ve destek almak için Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.

Kampanyaya nasıl başvurabilirim?

Kampanyaya online başvurabilir, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktalarına uğrayabilirsiniz.
Ayrıca "İnternet" yazıp 6606'ya kısa mesaj (SMS) gönderin sizi hemen arayalım.


Kampanyadan yararlandıktan sonra gerçekleştirilebileceğim abonelik işlemleri nelerdir?


1. Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?

Evet. Kampanya başlangıcından 15 aylık abonelik taahhüdü sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla tarife değişikliği yapabilirsiniz.

2. Kampanyada taahhüt süresi içinde internet erişim hizmetimi değiştirebilir miyim?

Sabit Telefonlu internet hizmetinden Yalın internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom sabit telefon hizmetinden yalın internete geçiş ücreti 66​ TL olarak faturanıza yansıtılır.

3. Kampanya taahhüt süresi sonunda tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti değişir mi?

Kampanyada taahhüt süresi sonunda indirimli kullanım sona erer ve seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarife fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz. ​​

4. İnternet aboneliğimi veya bağlantımı başka birine devredebilir, başka adrese nakil edebilir veya dondurabilir miyim?

Nakil ve Hat Dondurma yapılabilir. Devir yapılamaz.​​

5. Kampanyayı iptal ettirebilir miyim?

Kampanya iptali için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir, Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.

6. Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?

Kampanyadan ayrılmanız, giriş paketinizden daha düşük ücretli bir pakete geçmeniz ya da aboneliğinizin iptali durumunda herhangi bir ceza ödemezsiniz. FIBERNET aboneliğinizi iptal etmeniz durumunda, abonelikte verilen HGW Fiber Güçlü Modem'i de iptal başvurunuzdan itibaren 7 gün içerisinde eksiksiz iade etmeniz de gerekmektedir. Modemi iade etmemeniz durumunda, modemin o tarihteki rayiç bedeli tahsil edilecektir. Modem rayiç bedeli dahil tüm güncel bilgilere www.turktelekom.com.tr adresinden ulaşılabilirsiniz.

  • (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,​​

Yukarıdaki saymış olduğum kalemlere ek yine varsa, bağlantı/kurulum/cihaz/eğitim paketi vb. ürünlerin kalan taksitlerinin toplamı tahsil edilir.

​​

7. Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?

Kampanya ve aboneliğinizle ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.​


İlginizi Çekebilir

15 Ay Sabit Fiyat

Emeklilere Özel Evde İnternet Kampanyası

200 Mbps

Fiber İnternet

Limitsiz
  • Prime Ayrıcalıkları

  • Modem ücreti dahil değildir

15 Ay Taahhütlü

638,10TL

Aylık

15 Ay Taahhütlü
İlerle  
15 Ay Sabit Fiyat

Emeklilere Özel Evde İnternet Kampanyası

1000 Mbps

Fiber İnternet

Limitsiz
  • Prime Ayrıcalıkları

  • Modem ücreti dahil değildir

15 Ay Taahhütlü

800,10TL

Aylık

15 Ay Taahhütlü
İlerle  
15 Ay Sabit Fiyat

Emeklilere Özel Evde İnternet Kampanyası

75 Mbps

Fiber İnternet

Limitsiz
  • Modem ücreti dahil değildir

  • Bi' Dünya Fırsat

15 Ay Taahhütlü

562,50TL

Aylık

15 Ay Taahhütlü
İlerle