Kampanyanın kapsamı nedir?
1- Kampanya hakkında bilgi alabilir miyim ve kimler yararlanabilir?
Kampanyadan emekli mevcut müşterilerimiz 31 Mart 2025 tarihine kadar yararlanabilir. Kampanya, 15 ay boyunca değişmez. Kampanyaya dâhil internet paketleri 15 ay boyunca indirimli sabit fiyat garantisiyle bireysel müşterilerimize sunulmaktadır.
2- Kampanya kapsamındaki ücretlendirme nasıldır?
-
İndirimli İnternet Paket Ücreti: Kampanya kapsamında internet paketleri 15 ay boyunca indirimlidir.
-
İnternet Bağlantı ücreti:Mevcut aboneliklerde bağlantı ücreti alınmaz.
Yalın İnternet Erişim Hizmeti Ücretleri:
- Kampanyadan telefon hattı olmadan yararlanmak istendiğinde, Yalın internet erişim ücreti 15 ay boyunca aylık 31,5 TL olup, kampanya paket fiyatlarına dahildir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında yalın internet erişim hizmetinin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
3- İlk faturaya yansıyacak ücretler nelerdir?
-
Damga Vergisi: Bir defaya mahsus yansıtılır.
-
Bağlantı Ücreti: Mevcut müşteriye yansıtılmaz.
-
Kısmi Kullanım Ücreti:
-
İnternet: İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan kullanım bedeli, seçilen paketin kampanyalı paket ücreti üzerinden hesaplanarak yansıtılır.
-
Yalın internet erişim ücreti: Yalın İnternet erişimi (telefonsuz) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, Yalın İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.
4- Kampanyadan yararlanmak için gerekli evraklar nelerdir?
Bireysel aboneler için;
- TC uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi aslı (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport)
- E-devlet üzerinden alınan Dijital Emeklilik Kartı
Modem arızalı ise ne yapmalıyım?
HGW MODEM: Fiber altyapıdan faydalanarak internete bağlanıyor ve toptan seviyede alt yapı sağlayıcı Türk Telekomünikasyon A.Ş.’ye ait fiber homegateway (HGW Modem) cihazını kullanıyorsanız cihaz ile ilgili her türlü soru ve şikayetinizde online işlemler veya mobil uygulama üzerinden İnternet Bağlantı Desteği menüsüne gelerek “Bağlantı Kontrolü” yapabilir, bu kontrol sonucunda bağlantıda problem tespit edilirse arıza kaydı açabilirsiniz. Cihaz kaynaklı problemlerde saha ekiplerimizi kontrol ve cihaz değişikliği için adresinize yönlendirecektir.
VDSL MODEM: Bakır altyapıda modem kullanıyorsanız, modeminizin taksit tutarlarını faturanızda tahsilatına aracılık edilen hizmetler (TAEH) başlığı altında görüntülüyorsanız ve cihazınızda Türk Telekom logosu bulunmuyorsa, Cihaz ile ilgili soru ve şikayetlerinizi zaman kaybı olmadan doğrudan cihazın garantisini sağlayan üretici firmaya/üretici firma yetkili servislerine iletebilirsiniz. Üretici firma/üretici firma yetkili servislerine yönlendirilmek üzere cihazı satın aldığınız Türk Telekom grup şirketine de iletebilirsiniz.
Modem taksit tutarı fatura kalemlerinizde modem taksidi olarak görünüyorsa ve cihazınız Türk Telekom logolu ise 2 yıllık garanti süresince Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayarak cihaz hakkında destek isteyebilirsiniz. Müşteri Temsilciniz modeminizi ve hattınızı kontrol ederek gerekli durumlarda değişim için saha ekibini adresinize yönlendirecektir. Modeminizi ne zaman, hangi ödeme yöntemi ile aldığınızı hatırlamıyorsanız, bilgi ve destek almak için Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.
Kampanyaya nasıl başvurabilirim?
Kampanyaya online başvurabilir, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktalarına uğrayabilirsiniz.
Ayrıca "İnternet" yazıp 6606'ya kısa mesaj (SMS) gönderin sizi hemen arayalım.
Kampanyadan yararlandıktan sonra gerçekleştirilebileceğim abonelik işlemleri nelerdir?
1. Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?
Evet. Kampanya başlangıcından 15 aylık abonelik taahhüdü sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla tarife değişikliği yapabilirsiniz.
2. Kampanyada taahhüt süresi içinde internet erişim hizmetimi değiştirebilir miyim?
Sabit Telefonlu internet hizmetinden Yalın internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom sabit telefon hizmetinden yalın internete geçiş ücreti 66 TL olarak faturanıza yansıtılır.
3. Kampanya taahhüt süresi sonunda tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti değişir mi?
Kampanyada taahhüt süresi sonunda indirimli kullanım sona erer ve seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarife fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz.
4. İnternet aboneliğimi veya bağlantımı başka birine devredebilir, başka adrese nakil edebilir veya dondurabilir miyim?
Nakil ve Hat Dondurma yapılabilir. Devir yapılamaz.
5. Kampanyayı iptal ettirebilir miyim?
Kampanya iptali için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir, Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.
6. Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?
Kampanyadan ayrılmanız, giriş paketinizden daha düşük ücretli bir pakete geçmeniz ya da aboneliğinizin iptali durumunda herhangi bir ceza ödemezsiniz. FIBERNET aboneliğinizi iptal etmeniz durumunda, abonelikte verilen HGW Fiber Güçlü Modem'i de iptal başvurunuzdan itibaren 7 gün içerisinde eksiksiz iade etmeniz de gerekmektedir. Modemi iade etmemeniz durumunda, modemin o tarihteki rayiç bedeli tahsil edilecektir. Modem rayiç bedeli dahil tüm güncel bilgilere www.turktelekom.com.tr adresinden ulaşılabilirsiniz.
- (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
Yukarıdaki saymış olduğum kalemlere ek yine varsa, bağlantı/kurulum/cihaz/eğitim paketi vb. ürünlerin kalan taksitlerinin toplamı tahsil edilir.
7. Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?
Kampanya ve aboneliğinizle ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.