1.Kampanya hakkında bilgi alabilir miyim ve kimler yararlanabilir?
Kampanyadan abonelik yaşı 3 aydan büyük bireysel evde internet müşterileri 1 Ağustos 2024 – 31 Aralık 2024 tarihleri arasında yararlanabilir.
2.Kampanya kapsamındaki ücretlendirme nasıldır?
-
İndirimli İnternet Paket Ücreti: Kampanya kapsamında internet paketleri 15 ay söz karşılığında 15 ay boyunca sabit fiyatlı ve indirimlidir.
-
Yalın İnternet Erişim Hizmeti Ücretleri: Yalın internet erişim ücreti 15 ay boyunca indirimli olarak 60 TL yerine 35 TL olup; kampanya paket fiyatlarına dahildir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
-
Sabit Telefon'la (ALO Paket) İnternete Erişim Hizmeti Ücretleri: Yeni sabit telefon (Alo Paket) hizmeti ile internet bağlantısı tercih edildiğinde, Alo Paket Erişim Ücreti kampanya kapsamında 15 ay boyunca indirimli olarak 60 TL yerine 35 TL olup; kampanya paket fiyatlarına dahildir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
3. Kampanyada internet paket ücretine ek olarak başka ücretler ödeyecek miyim?
Sabit telefon hattı ve internet aboneliği olan mevcut abonelerin yalın internet hizmetine geçmeleri halinde bir defaya mahsus vergiler dahil 66 TL Yalın İnternete Geçiş ücreti alınır.
4. Kampanya kapsamında modem ücretsiz midir?
Kampanyada ücretsiz modem sunulmayacaktır. Modem ihtiyacınız olması halinde avantajlı fiyatlarla sunulan modem tekliflerimizden yararlanabilirsiniz.
5.Kampanyadan yararlandıktan sonra gerçekleştirebileceğim abonelik işlemleri nelerdir?
Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?
Evet. Kampanya başlangıcından sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla paket değişikliği yapabilirsiniz.
Kampanya süresi sonunda tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti değişir mi?
Kampanya süresi sonunda indirimli kullanım sona erer ve seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarife fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz. Yürürlükteki tarife ücretleri için tıklayınız. Yürürlükteki tarife ücretleri için
tıklayınız.
İnternet aboneliğimi veya bağlantımı başka birine devredebilir, başka adrese nakil edebilir veya dondurabilir miyim?
Devir, Nakil ve Hat Dondurma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
- Kampanyayı iptal ettirebilir miyim?
Kampanya iptali için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.
Kampanya iptalinde bir bedel ödeyecek miyim?
Kampanya iptali: İndirim süresi dolmadan kampanya iptali durumunda, indirim başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem ücreti için verilen indirimler dahil) alınır. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle indirim dönemi kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten;
- (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Geriye dönük internet /Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri,
- (varsa) ALO Paket kullanım ve bağlantı ücretleri,
- (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri yansıtılır.