Not ve Görsel ekleyerek nasıl arama yapılabilir?
HKS uygulaması yüklü olan kullanıcılar, uygulama üzerinden başlatacakları aramalara not ve görsel ekleyebilirler. Bu işlemleri gerçekleştirebilmek için “Rehber” sekmesi içinden arama yapılacak olan kişinin kişi detay sayfasına girilmesi, sayfa içindeki yönlendirmeleri kullanarak “Not & Görsel Ekleyerek Ara” butonuna tıklanması yeterlidir. Ayrıca “Aramalar” ekranında ilgili numaraya ait kayıt varsa, kaydın yanındaki “i” butonuna basıp kişi detay sayfasına ulaşılabilir.
Uygulamayı hangi kullanıcılar kullanabilir?
HKS uygulamasını Android cihazlarda kullanabilmek için Android 5.0 ve üstü, Apple cihazlarda kullanabilmek için ise iOS 12 ve üstü işletim sistemi gerekmektedir. Sadece Türk Telekom Mobil kullanıcıları uygulamaya giriş yapabilmektedir.
Türk Telekom HKS uygulamasına nasıl giriş yapılabilir?
Türk Telekom Mobil kullanıcıları, uygulama giriş ekranındaki Kolay Giriş butonuna basıp doğrulama işlemlerini yaparak uygulamaya giriş yapabilirsiniz.
Türk Telekom HKS Uygulaması nereden indirilebilir?
Android işletim sistemli cihazlar için Google Play, iOS işletim sistemli cihazlar için App Store üzerinden indirilebilir.
Türk Telekom HKS Uygulamasını kullanmak ücretli midir?
Uygulamayı indirmek ve sunulan bazı servisleri kullanmak ücretsizdir. Premium özellikler ise ArayanıBil Plus ve/veya Çağrı Engelleme aboneliği ile kullanılabilmektedir. HKS uygulamasında sunulan ücretli ve ücretsiz özelliklerini öğrenmek için
tıklayınız.
Premium özellikleri kullanmak için ArayanıBil Plus ve Çağrı Engelleme servislerine nasıl abone olunabilir?
Uygulama içindeki “HKS” sekmesinden ArayanıBil Plus ve Çağrı Engelleme servislerine abone olunabilir.
ArayanıBil Plus ve Çağrı Engelleme servisleri nasıl iptal edilir?
Uygulama içindeki “HKS” sekmesinden ArayanıBil Plus ve Çağrı Engelleme servislerini iptal edebilirsiniz.
Uygulama üzerinden rehberlik sorgusu nasıl yapılabilir?
Uygulama içindeki “Sorgula” sekmesinden ad-soyad ile numara ya da numara ile ad-soyad sorgusu yapılabilmektedir. Sorgulama ücretine uygulamanın ilgili servis sayfasından ulaşılabilir.
Spam aramalar nasıl işaretlenebilir?
“Aramalar” ekranındaki istenmeyen veya sizi rahatsız eden numaranın yanındaki “i” butonuna tıklayıp, açılan kişi detay ekranında Spam işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Uygulamaya erişim için internet bağlantısı gerekli midir?
Uygulamaya erişebilmeniz için internet bağlantınızın olması gerekmektedir. İnternet bağlantısı olmaması halinde uygulama kullanılamamaktadır.
Uygulama açılmıyorsa ne yapılmalıdır?
Uygulamanın açılmaması durumunda internet bağlantınızı kontrol edip uygulamayı arka planda da çalışmayacak şekilde kapatıp yeniden açmanız gerekmektedir.Bu işlem başarılı bir şekilde yapılıp tekrar uygulamaya giriş sağlandığında kolay giriş ekranı açılacaktır. Eğer hala sorun yaşanıyorsa uygulamayı silip tekrar yüklemeyi veya sim kartınızı farklı bir cihaza takarak erişim sağlamayı deneyebilirsiniz. Bu işlemler sonrasında yine de erişim sağlanamıyorsa Türk Telekom Mobil Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirsiniz.
Beni arayan kişi ile ekranda çıkan ad-soyad bilgisi neden farklı?
Rehberinizde kayıtlı olmayan numaralar tarafından arandığınızda uygulama ekranındaki mesajda hat sahibinin ad-soyad bilgisi iletilmektedir. Hattı bir başkası kullanıyorsa, arayan kişi ile ekranda gözüken ad-soyad bilgisi farklı olabilir.
Uygulama bildirim tercihlerimi nasıl değiştirebilirim?
HKS sekmesindeki servislerin detay sayfalarından ilgili servis için bildirim tercihlerinizi yönetebilirsiniz. Uygulama bildirimlerini açma/ kapatma işlemlerini ve diğer bildirim özelliklerini de Profil sekmesindeki Bildirim Ayarları ekranı üzerinden yapabilirsiniz.
Beni arayan herkesin ad-soyad bilgisini ekranda görebilecek miyim?
Sizi arayan numara RA Telekom ve İletişim Hiz. Tic. Ltd. Şti. rehberlik sistemine kayıtlıysa arama sırasında ad-soyad bilgisini görebilirsiniz. Eğer sizi arayan kişi ad-soyad bilgisinin paylaşılmasına izin vermediyse, sadece numara bilgisini görüntüleyebileceksiniz.
Numaramı değiştirdim, uygulamaya giriş yapabilir miyim?
Eğer numaranızı değiştirirseniz uygulamaya yeni numaranız ile Kolay Giriş özelliğini kullanarak giriş yapmanız gerekmektedir.
Gelen arama sırasında ekrana herhangi bir bilgi gelmiyor. Neden?
Android işletim sistemli cihazlar için HKS uygulamasının “Varsayılan Telefon Uygulaması” olarak ayarlanması ve “Üstte Göster” izni verilmesi gerekmektedir. Bu izinleri uygulamayı telefonunuza kurarken veya uygulamanın “Aramalar” sekmesinde yer alan izin talepleri ile verebilirsiniz.
iOS işletim sistemli cihazlar için ise uygulama bildirim izinlerinin açık olması gerekmektedir.