Akıllı Servis VIP Paket nedir?
Türkiye’nin 81 ilinde istediğiniz yerden arızalı akıllı telefonunuzu 24 saatte teslim alarak hızlı servis taahhüdü sağlıyor, sizlere kesintisiz iletişim sunabilmek için onarım sürecinde kullanabileceğiniz yedek akıllı telefon veriyor, tamir edilen akıllı telefonlarınızı talep edeceğiniz adrese teslim ediyor ve mevcut üretici garanti süresine ek +1 yıl garanti avantajı sağlıyoruz.
Paket Kapsamında hangi hizmetler sunulmaktadır?
Bu paket kapsamında;
- 24 saatte müşteri adresinden arızalı akıllı telefonun teslim alınması*
- Yedek akıllı telefon hizmeti**
- Uzaktan Erişim ile Teknik Destek**
- +1 Yıl Ek Garanti Hizmeti***
- Tüm Türkiye’yi kapsayan hizmet ağı****
- Garanti dışı hasarlarda %20 işçilik indirimi
- Destek hattı hizmetleri sunulmaktadır
Dip not: *Saat 13:00 ve öncesinde açılan kayıtlar için (Cumartesi, Pazar ve Resmi Tatiller haricinde) ve satın alma tarihi itibariyle 12 ay boyunca 2 defa ile sınırlı olmak üzere
**Satın alma tarihi itibariyle 12 ay boyunca 2 defa ile sınırlı olmak üzere
***Müşterinin almış olduğu akıllı telefonun üretici/ithalatçı garanti süresinin dolması ile birlikte başlar ve standart üretici/ithalatçı garanti kapsamının 1 yıl daha uzatılmasını içerir.
****Şehir merkezine azami 50 kilometreye kadar mesafelerde saat 13:00’a kadar yapılan taleplerde, 24 saat içinde, saat 13:00 sonrası yapılan taleplerde veya 50 kilometreden uzak mesafelerde 48 saat içerisinde erişim sağlanmaktadır. İlgili adrese araç ile ulaşımın mümkün olması gerekmektedir.
Akıllı Servis VIP Paket haklarım ne zaman başlar?
Akıllı Servis VIP Paket satı nalma tarihi itibariyle başlar ve 12 ay geçerlidir.
+1 Yıl Ek Garanti kapsamı nedir ve bu kapsam süresince adrese gidiş ve yedek cihaz hizmetleri verilir mi?
+1 Yıl Ek Garanti akıllı telefonunuza üretici/ithalatçı tarafından sunulan garantinin bitmesi ile başlar ve +1 yıl ek garanti süresince standart üretici garanti kapsamı ve garanti süreçlerinden yararlanırsınız. Bu süreçte adrese gidiş ve yedek cihaz hizmeti sağlanmamaktadır.
Nasıl satın alabilirim?
En yakın Türk Telekom bayisine cihazınız ile giderek satın alabilirsiniz
Mevcut akıllı telefonum için Akıllı Servis VIP hizmeti satın alabilir miyim?
Evet, satın alabilirsiniz.
Akıllı telefonum arızalandığı durumda süreç nasıl işleyecek. Bayiye gitmem gerekiyor mu?
Bay yardım Müşteri Hizmetlerini 0850 455 0 500’ü aramanız yeterli olacaktır. Bay Yardım arızanızın detayları dinleyecek ve çözümlenmesi için süreci başlatacaktır. Akıllı telefonunuzun arızası uzaktan giderilebilecek bir sorun ise, yetkili teknik personeller sizinle iletişime geçerek sorunu uzaktan çözmeyi deneyecek, uzaktan çözülemez ise saha personeli adresinize yönlendirecektir. Akıllı telefonunuzu almaya gelen personeller herhangi bir kurye değil, yetkili teknik servis personelleri olacaktır. Saha ekipleri tarafından arızalı akıllı telefonunuz teslim alınacak onarım sürecinde kullanmanız için yedek cihaz size teslim edilecektir. Akıllı telefonunuz onarımı tamamlanınca tarafınıza teslim edilecek ve yedek cihaz geri alınacaktır.
Arıza kaydı oluşturduktan sonra ne kadar süre içerisinde akıllı telefonum alınır?
Şehir içinde ya da şehir merkezine azami 50 kilometreye kadar olan mesafelerde ve saat 13:00’a kadar yapılan taleplerde, 24 saat içinde, diğer durumlarda ise 48 saat içerisinde akıllı telefonunuz teslim alınacaktır. Resmi tatil ve Cumartesi Pazar günlerinde hizmet verilmemektedir.
Akıllı telefonum arızalı iken verilecek yedek cihazın marka modeli nedir?
Yedek cihaz ile ilgili marka model taahhüdü verilmemekte olup, günümüz ihtiyaçlarını karşılayacak nitelikte ve kullandığınız akıllı telefonun işletim sistemine göre Android ise Android, IOS ise IOS yedek cihaz verilmektedir.
Akıllı Servis VIP Paket hizmetimi başkasına devredebilir miyim?
Akıllı Servis VIP Paket kullanımı müşteri özelinde olmakla birlikte başka bir kişiye satışı yapılamaz veya devir edilemez.