Taahhüt Detayları
Tarifeden taahhütlü aylık ücret ile yararlanmak için Müşteri Hizmetleri veya SMS aracılığıyla taahhüt verilmesi gerekmektedir. SMS aracılığıyla taahhüt vermek için SOZ yazıp 5555'e göndererek gelen SMS'e ONAY yazıp cevap verilerek taahhüt işleminin tamamlanması gerekmektedir.
Taahhüt kapsamındaki aylık ücret indirimleri taahhüt verilen fatura dönemi itibariyle verilmeye başlanacak ve 12 fatura dönemi boyunca verilecektir. (fatura döneminden itibaren 12 fatura dönemi boyunca geçerli olacaktır.
12 fatura dönemi boyunca faturalı tarifelerde kalacağına dair taahhüt verip, taahhüt süresi içerisinde hat iptali yapan, hattın iptal edilmesine sebebiyet veren, numarasını diğer operatörlere taşıyan, devreden, Şirketimizce sunulan faturasız tarifelere geçiş yapan ve Şirketimizce sunulmakta olan diğer faturalı ve faturasız işbirliği tarifelerine geçiş yapan müşterilerin son faturasına 12 dönemlik taahhüdü baz alınacak şekilde taahhüt kapsamında o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olan tutar yansıtılacaktır.
12 dönemlik taahhüdü içerisinde yukarıda belirtilen nedenlerden ötürü taahhüdün bozulması durumunda 12 dönem içerisinde yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olan tutar cayma bedeli olarak yansıtılacaktır.
Taahhütlü ücretler 12 fatura dönemi boyunca Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinde kalma taahhüdü veren müşteriler için geçerli olacaktır.
5555'e SMS göndererek taahhüt veren müşterilerimizin gönderdikleri taahhüt Onay SMS'leri için 2,08 TL SMS ücreti alınmaktadır.
Tarife Kapsamı
Tarife kapsamında sunulan ve bir fatura dönemi içerisinde kullanılmayan dakikalar ilgili fatura dönemi sonunda silinmeyecek bir sonraki fatura dönemine devredecektir. Devreden dakikalar sadece bir fatura dönemi içinde kullanılabilecek, bir önceki aydan kalan dakikalar tekrar devretmeyecek ve silinecektir. Tarife kapsamındaki dakikalar 3. şahıslara transfer edilemez.
Dakikaların devretmesi durumunda bir sonraki ay müşteriler önce devreden dakikalarını kullanacak sonrasında tarifedeki HY 1.500 DK'dan faydalanacaklardır.
Müşteri kalan dakika sorgulaması yaptığında mevcut tarife dakikalarını ve bir önceki fatura döneminden devreden dakikalarını toplu olarak sorgulayarak bilgisini alabilir.
Tarife kapsamında sunulan her yöne dakikalar, yurt içi olmak şartıyla şebeke içi, ev, iş, diğer operatörler ve Türk Telekom ile anlaşmalı sabit telefon hizmeti veren işletmeciler yönlerini kapsamaktadır. Söz konusu ücretsiz dakikalar, KKTC ve yurt dışı kullanımları kapsamamaktadır. Tarife kapsamındaki ücretsiz görüşme süreleri 444 ile başlayan ve 1 ile başlayan 3 haneli aramaları ve görüntülü görüşmeleri kapsamaktadır.
Son 90 gün içerisinde Şirketimizce sunulmakta olan faturalı, faturasız bir tarifeden ya da Kontrolü S.E.Ç. Tarifelerinden diğer operatörlere numarasını taşıyıp veya Şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerden faturasız tarifelere ya da Kontrolü S.E.Ç. Tarifelerine geçip sonrasında bu tarifeye kaydolan müşteriler için bir kereye mahsus 31,08 TL kayıt ücreti alınacak ve söz konusu ücret müşterilerin ilk faturalarına yansıtılacaktır.
Hattınızla ilgili faturanıza yansıyacak olan vergilerin detayları için linkini tıklayınız.
Tarifenizde internet ya da internet paketiniz yoksa cepten internet kullanım ücretleri için linkini tıklayınız.
Tarifenin tüm fatura döneminde kullanılmadığı durumlarda aylık ücret hesaplaması için
tıklayınız.
KDV ve ÖİV dahildir.
Kalan Kullanım Hakkı
Tarife kapsamında kalan bilgilerine
Online İşlemler Uygulaması üzerinden ulaşabilirsiniz.
Tarife kapsamında kalan dakikalar için SES, kalan SMS hakları için SMS ve cepten internet hakkı için INTERNET yazıp 5555 'e SMS gönderilerek öğrenebilirsiniz. Bu servis dakika, SMS ve internet için 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
Güncel borç bilgisi GUNCEL yazıp 5555'e gönderilerek son 6 saat hariç faturalanmamış kullanım tutarı öğrenilebilir. Sorgulamalar ücretsizdir.
Internet ve Ses haklarının her biri için %80'i ve %100'ü kullanıldığında sistemden SMS ile otomatik olarak bilgilendirme yapılmaktadır. Bu bilgilendirmeler dakika, SMS ve internet için 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
Tarifeden kalan tüm haklar 9333’ü ücretsiz arayarak ya da*124#’yi ücrestiz tuşlayarak da öğrenilebilir.
444’lü Aramalar
444 ile başlayan numaraların ücretlendirilme bilgisi için burayı
tıklayınız.
Müşteri hizmetleri aramalarının ücretlendirilme bilgisi için burayı
tıklayınız.