Ana İçeriğin Başı

Hat İptali ve Geçerlilik Süreleri

Hat iptali talebiniz için TT Mobil Müşteri Hizmetleri’ni arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

Faturasız hatların geçerlilik süresini koruyabilmesi için düzenli olarak yükleme yapılması gerekmektedir. Son yükleme tarihine göre belirlenen Aktif Süre ve Pasif Süre aşağıdaki şekildedir.

Aktif Süre (180 gün): Son yükleme tarihinizden itibaren, 184 gün süresince hattınız hem arama yapmaya hem de çağrı almaya açık olur. 184 günün sonunda tekrar yükleme yapmamışsanız, hattınız dış aramalara kapatılır ve 92 günlük pasif süre uygulaması başlar.

Pasif Süre (92 gün): Pasif süre boyunca hattınız dış aramalara kapalıdır, sadece hattınızdan çağrı alabilirsiniz. Tekrar arama yapabilmek için yükleme yapmanız gerekmektedir.

Pasif sürenin bitimine kadar hattınıza yükleme yapmamanız halinde ise, hattınız tamamen kapatılır ve söz konusu hatta ilişkin Abonelik Sözleşmeniz iptal edilir. Söz konusu hattınızı adınıza yeniden tahsis ettirip kullanabilmeniz için, hattın kapatılmasını takip eden 24 ay içerisinde bir TT Mobil İletişim Merkezine (AİM) giderek yeni bir abonelik sözleşmesi imzalamanız ve abonelik ile ilgili belgeleri ibraz etmeniz gerekmektedir.

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu’nun 12.04.2018 tarihli ve 2018/DK-THD/116 sayılı Kararı ile; çeşitli nedenle aboneliği feshedilen ön ödemeli abonelerimizin, hatlarının feshinden sonra 2 yıl içerisinde başvurmaları halinde hesaplarında kalan TL için kendilerine geri alma hakkı tanınmaktadır.

İadenin gerçekleşebilmesi için talebin hat iptalini izleyen 2 yıl içerisinde iletilmesi ve talebi ileten kişinin hat sahibi olması gerekmektedir.

​​​​​​​​​​

Türk Telekom mobil ailesine katılmak için hemen formu doldurun

Numaranızı taşımak veya yeni hat almak için formu doldurun, 4.5G uyumlu sim kartınızı ayağınıza getirelim.