Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız
Müşteri Değilim Müşteriyim

Paket Değişikliği

 

Tüm müşterilerimiz mevcut paketini değiştirebilir. Mevcut müşterilerimizin aşağıda yer alan mevcut durumlarına göre geçebileceği paketler değişmektedir.

  • Kampanyasız (taahhütsüz) mevcut müşteriler: Tüm paketlere geçiş yapabilir.
  • Kampanyalı (taahhütlü) mevcut müşteriler:
    • İndirim dönemi devam ediyorsa: Sadece kampanyaya dahil olan ve kampanyaya başlangıcında tercih edilen paketten aylık yürürlükteki standart ücreti daha yüksek paketlere geçiş yapabilir.
    • İndirim dönemi tamamlandıktan sonra: Kampanyaya başlangıcında tercih edilen paketten aylık yürürlükteki standart ücreti daha yüksek paketlere geçiş yapabilir.

Daha yüksek hızlı paketlere geçilmek istendiği durumda abonenin altyapısının yeterli olması gerekmektedir. Yetkili kanal tarafından gerekli kontrol yapıldıktan sonra paket değişikliği yapılıp yapılamayacağı bildirilecektir.

Paket değişikliği işlemini, Türk Telekom Ofisleri, Türk Telekom Mağazaları, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'nden yapılabilir. Ya da Türk Telekom Online İşlem Merkezi'nden TekŞifre'niz ile giriş yaparak paketnizi değiştirebilirsiniz.

TekŞifre oluşturmak için tıklayın.

Evet. Türk Telekom Online İşlem Merkezi’nden paket değişikliği işlemi yapılabilir.

Paket değişikliği işlemi’nin yapılacağı kanalımız bazında gerekli olan belgeler;

  • Türk Telekom Ofis ve Türk Telekom Mağazaları: Kimlik ibrazı ile ADSL/VDSL2/YALIN İNTERNET SÖZLEŞME EKİ içerisinde yer alan paket değişikliği alanının doldurulup imzalanması yeterlidir,
  • 444 0 375 Türk Telekom Çağrı Merkezi’nden belge gerekmeksizin güvenlik teyidinin ardından tercih edilen pakete geçiş yapılmaktadır,
  • Türk Telekom Online İşlem Merkezi’nden (link verelim) paket değişikliği işlemi için belge gerekmemektedir.

Evet değiştirebilir. Kampanyalı (taahhütlü) müşterilerin paket değişikliği işlemleri aşağıdaki şekilde yapılmaktadır;

  • İndirim dönemi devam ediyorsa: Sadece kampanyaya dahil olan ve kampanyaya başlangıcında tercih edilen paketten yürürlükteki aylık standart ücreti daha yüksek paketlere geçiş yapılabilir.
  • İndirim dönemi tamamlandıktan sonra: Kampanyaya başlangıcında tercih edilen paketten yürürlükteki aylık standart ücreti daha yüksek paketlere geçiş yapılabilir.

Daha yüksek hızlı paketlere geçilmek istendiği durumda abonenin altyapısının tercih edilen hızı almak için yeterli olması gerekmektedir. Yetkili kanalımız tarafından gerekli kontrol yapıldıktan sonra paket değişikliği yapılıp yapılamayacağı bildirilecektir.

Paket değişikliği yapılan tarihten itibaren yeni paket ile internet hizmeti almaya devam edilebilir; herhangi bir kesinti olmaz.

Evet, geçiş yapılan tarihten itibaren yeni paketin kotası üzerinden kullanım yapılır. Ayın kalan günleri için kota kullanım hakkı, kalan günler kadar paket kotası oranlanarak belirlenmektedir. Örneğin, 6 GB’lik bir pakete ayın yarısında geçiş yapıldı ise, ayın kalan 15 günü için 6 GB’nin yarısı yani 3 GB kota kullanım hakkı sunulur.

Kota Kullanım Hakkı:

Aylık kota kullanımı ay başından paket değişikliği tarihine kadar geçen gün süresine göre mevcut paketin kotası üzerinden, paket değişikliği tarihinden ay sonuna kadar geçen gün süresine göre geçiş yapılan paketin kotası üzerinden oranlanarak hesaplanır.

Ücretlendirme:

Aylık internet paket ücreti, paket kapsamında sunulan aylık kota kullanım hakkını ve paket ile ücretsiz sunulan Türk Telekom Katma Değerli servislerini içermektedir. Ay içinde paket değişikliği durumunda aylık paket ücreti, paket değişikliği tarihine kadar (gün sayısı) eski paket ücreti üzerinden, paket değişikliğinden ay sonuna kadar yeni paket ücreti üzerinden oranlanarak hesaplanır.

Kota kullanım hakkı ve ücretlendirme paket değişikliği türüne göre aşağıdaki şekilde detaylandırılabilir;

Evet. Mevcut hizmet (Tivibu Ev, Tivibu Web, Tivibu Cep, 3G Mobil İnternet, Türk Telekom Alo) ve Katma Değerli Servisleri (Türk Telekom Vitamin, Muud, Türk Telekom Güvenlik, Türk Telekom Aile Koruma Şifresi, Türk Telekom WiFi, ...) internet paket değişikliği durumunda kullanılmaya devam edilebilir.

Daha yüksek erişim hızı sağlanan paketlere geçilmesi durumunda erişim hızı değişecektir. Daha hızlı paketlere geçebilmek için ikamet edilen yerde altyapının tercih edilen hızı almak için yeterli olması gerekmektedir. Yetkili kanallarımız tarafından gerekli kontrol yapıldıktan sonra paket değişikliği yapılıp yapılamayacağı bildirilecektir.

 

Mevcut paket ile benzer erişim hızı sağlanan bir pakete geçilmesi durumunda erişim hızı değişmeyecektir.

 

Öncelikle internet hattının aktif hale getirilmesi gerekir, hat dondurulmuş statüdeyken paket değişikliği yapılamaz

Fatura borcu nedeniyle hattı kapalı olan müşteriler paket değişikliği yapamaz. Fatura borcu ödendikten sonra internet erişimi hemen açılacaktır. İnternet erişimi başladıktan sonra paket değişikliği yapılabilir.

Nakil başvurusu ile paket değişikliği başvurusu aynı anda yapılamamaktadır. Nakil işlemi tamamlandıktan sonra paket değişikliği yapılabilir.

Başa Dön Hemen Başvur