Konuşturan Tarifeler 3000DK

Konuşturan Tarifeler

3000 DK

Konuşma

100 SMS
3 GB

Konuşturan Tarifeler 3000DK

​​​​​​​​Türk Telekom’dan Çok Konuşturacak Tarifeler!

Türk Telekom Mağazaları’na gelerek veya online başvuru formunu doldurarak Konuşturan Tarifelere gelin, ayda 50 TL’den başlayan fiyatlarla gönlünüzce konuşun!

66,02TLAylık

Uyarı İkonu

Tarifenin aylık ücretine telsiz kullanım ücreti ile yeni hat tesisinde yansıtılan telsiz ruhsatname ücreti ve özel iletişim vergisi dahil değildir. İlgili ücretler her yıl güncellenmekte olup, aylık olarak taksitlendirilerek faturaya yansıtılmaktadır. Ücret bilgileri için tıklayınız

Konuştura​n​​​​ 3000 Tarifesi
Tarife İçeriği3000 DK
100 SMS
3GB cepten
internet
İlk 12 Fatura Dönemi
Taahhütlü Tarife Ücreti*
66,02 TL*
İkinci 12 Fatura Dönemi
Taahhütlü Tarife Ücreti**
86,33 TL **
Taahhütsüz Tarife Ücreti106,65 TL
İnternetiniz Bittiğinde
Kullanım Ücretlendirmesi***
Güncel aşım ücretleri için tıklayınız.
Dakikalarınız Bittiğinde
Kullanım Ücretlendirmesi
Güncel aşım ücretleri için tıklayınız.
SMS'leriniz Bittiğinde
Kullanım Ücretlendirmesi
Güncel aşım ücretleri için tıklayınız.
MMS ÜcretiGüncel aşım ücretleri için tıklayınız.

*Belirtilen fiyatlar, tarifeye yeni hat tesisi ya da numara taşıma yoluyla gelerek, 12+12 fatura dönemi boyunca Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinde kalma sözü veren bireysel müşterilerimiz için ilk 12 fatura dönemi geçerli olacak fiyatlardır.

**Belirtilen fiyatlar, tarifeye yeni hat tesisi ya da numara taşıma yoluyla gelerek, 12+12 fatura dönemi boyunca Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinde kalma sözü veren bireysel müşterilerimiz için ikinci 12 fatura dönemi geçerli olacak fiyatlardır.

12 + 12 fatura dönemi faturalıda kalma sözü vererek taahhütlü fiyatlardan faydalanmak isteyen müşterilerimiz, SOZ yazıp 5555'e SMS gönderebilirler. 12 + 12 fatura dönemi faturalıda kalma sözü vermeyen müşterilerimiz tabloda yer alan Taahhütsüz Tarife Ücretinden faydalanırlar. Detaylar için Taahhüt Detayları bölümünü inceleyebilirsiniz.

***Tarife kapsamında sunulan cepte internet kullanım hakkı tükendiğinde, hatta tanımlı başka internet hakkı yok ise, internet kullanımları her 100MB için 30TL olarak ücretlendirilir. En fazla 6 kez tanımlanan 100MB sonrasında, internet erişimi fatura dönemi sonuna kadar durdurulur ve ek ücretlendirme yapılmaz.​​​

Türk Telekom mağazalarına gelerek ya da www.turktelekom.com.tr'den online başvuru yaparak Konuşkan Tarifelere geçiş yapabilirsiniz.

  • Tarifenize ek paketler satın alarak, aşım ücretlerinizi kontrol altına alabilirsiniz. Ek paket seçenekleri için cep telefonunuzdan *120# tuşlayıp arama tuşuna basınız.
  • Tarifeler kapsamında sunulan her yöne dakikalar, yurt içi olmak şartıyla şebeke içi, ev, iş, diğer operatörler ve anlaşmalı sabit telefon hizmeti veren işletmeciler yönlerini kapsamaktadır. Söz konusu dakikalar KKTC, yurt dışı, web ve wap kullanımları kapsamamakta; 444 ile başlayan ve 1 ile başlayan 3 haneli numaralar yönüne doğru yapılan aramaları kapsamaktadır.
  • Dakikaların ücretlendirme periyodu 6 saniyedir.
  • Tarifeler kapsamındaki ücretsiz SMS'ler yurt içi her yöne geçerli olup, yurt dışı ve KKTC kullanımlarını, web ve wap üzerinden yapılacak SMS gönderimlerini kapsamamaktadır. Ücretsiz SMS'ler 444 ile başlayan ve 1 ile başlayan 3 haneli numaralara yapılan gönderimleri kapsamaktadır.
  • Bir fatura dönemi içerisinde kullanılmayan tarifeler kapsamında sunulan dakika, SMS ve cepten internet hakları ilgili fatura dönemi sonunda silinecektir. Tarifeler kapsamındaki kullanım hakları devredilemez ve 3. şahıslara transfer edilemez.
  • Tarifeler kapsamında sunulan veri kullanım hizmeti sadece internet apn üzerinden yapılacak kullanımları kapsamaktadır.
  • TT Mobil, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin tarife kapsamında sunulan internet faydası ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • 29.12.2021 tarihi itibarıyla tarifelere kayıt olan müşterilerimiz, yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş sayılır. Herhangi bir ek işlem yapmadan yurt içinde 4.5G servisi kullanıma açılacak, müşterinin cihaz ve SIM kartı 4.5G’ye uyumlu olduğu sürece 4.5G hizmetini kullanmaya başlayacaktır. Müşteri isterse servisi iptal edebilecektir.
  • Tarifenin tüm fatura döneminde kullanılmadığı durumlarda aylık ücret hesaplaması için tıklayınız.
  • 10.07.2023 tarihi itibarıyla tarifelere kaydolacak müşterilerden son 90 gün içerisinde Şirketimizce sunulmakta olan faturalı, faturasız bir tarifeden ya da Kontrollü S.E.Ç. Tarifelerinden diğer operatörlere numarasını taşıyıp sonrasında bu tarifeye kaydolan müşteriler için bir kereye mahsus 31,08 TL kayıt ücreti alınacak ve söz konusu ücret müşterilerin ilk faturalarına yansıtılacaktır.
  • Hattınızla ilgili faturanıza tarife ücretlerinden ayrı olarak yansıyacak olan vergilerin detayları için linkini tıklayınız.
  • KDV ve ÖİV dahildir.
  • Tarifeden taahhütlü aylık ücret ile yararlanmak için Müşteri Hizmetleri veya SMS aracılığıyla taahhüt verilmesi gerekmektedir. SMS aracılığıyla taahhüt vermek için SOZ yazıp 5555'e SMS gönderilmesi gerekmektedir.
  • 5555'e SMS göndererek taahhüt veren müşterilerimizin gönderdikleri taahhüt Onay SMS'leri için 2,08​TL SMS ücreti alınmaktadır.
  • Taahhüt kapsamındaki aylık ücret indirimleri taahhüt verilen fatura dönemi itibariyle verilmeye başlanacak ve 12+12 fatura dönemi boyunca verilecektir.
  • 12+12 olacak şekilde 24 fatura dönemi boyunca faturalı tarifelerde kalacağına dair taahhüt verip, taahhüt süresi içerisinde hat iptali yapan, hattın iptal edilmesine sebebiyet veren, numarasını diğer operatörlere taşıyan, devreden, Şirketimizce sunulan faturasız tarifelere geçiş yapan ve Şirketimizce sunulmakta olan diğer faturalı ve faturasız işbirliği tarifelerine geçiş yapan müşterilerin son faturasına her 12 dönemlik taahhüdü ayrı ayrı baz alınacak şekilde taahhüt kapsamında o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamları kıyaslanarak düşük olan tutar cayma bedeli olarak yansıtılacaktır.
  • İlk 12 dönemlik taahhüdü içerisinde yukarıda belirtilen ihlal hallerinden herhangi birinin gerçekleşmesi nedeniyle taahhüdün bozulması durumunda ilk 12 dönem içerisinde yararlanılan indirimler toplamı ile ilk 12 dönem baz alınacak şekilde kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olan tutar cayma bedeli olarak yansıtılacaktır.
  • İkinci 12 fatura dönemi taahhüdü içerisinde yukarıda belirtilen nedenlerden ötürü taahhüdün bozulması durumunda ilk 12 fatura dönemi içerisinde yararlanılan indirimlerden kaynaklı cayma bedeli yansıtılması söz konusu olmayacak, sadece ikinci 12 fatura döneminde yararlanılan indirimler toplamı ile ikinci 12 dönem baz alınacak şekilde kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olan tutar cayma bedeli olarak yansıtılacaktır.
  • İlk 12 dönemlik taahhüdün sonunda abonelere bilgilendirme SMS’i gönderilecek olup, taahhüdünü iptal etmeyen müşterilerin taahhüdü ikinci 12 dönem de devam edecektir. İlk 12 dönemlik taahhüdün sonunda bilgilendirme SMS’ini yanıtlayarak ya da yukarıda iletilen nedenlerden ötürü taahhüdünü iptal eden müşterilere cayma bedeli yansıtılmayacak ve taahhüdü devam etmeyecektir.
  • 12 + 12 olacak şekilde toplamda 24 fatura dönemi boyunca Şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerde kalacağına dair taahhüt verip, taahhüdünün ilk 12 dönemi içerisinde kurgusu kapsamında 12 + 12 taahhüt opsiyonu bulunmayan faturalı bir tarifeye geçiş yapan abonenin, taahhüdü 12. dönem sonuna kadar devam edecek olup, 12. Dönem sonunda cayma bedeli yansıtılmayacak, ancak yeni tarifesi kapsamında 12 + 12 taahhüt opsiyonu bulunmadığından ikinci 12 dönemde taahhüdü devam etmeyecektir.
  • 12 + 12 olacak şekilde toplamda 24 fatura dönemi boyunca Şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerde kalacağına dair taahhüt vererek taahhüdünün ilk 12 fatura dönemi içerisinde, kurgusu kapsamında 12 + 12 taahhüt opsiyonu bulunan faturalı bir tarifeye geçiş yapan aboneye, cayma bedeli yansıtılmayacaktır; ancak söz konusu müşterilerin taahhütleri kaldığı yerden devam edecek; taahhüt süresi içerisinde hat iptali yapmaları, hattın iptal edilmesine sebebiyet vermeleri, numaralarını diğer operatörlere taşımaları, devretmeleri, Şirketimizce sunulan faturasız tarifelere geçiş yapmaları ve Şirketimizce sunulmakta olan diğer faturalı ve faturasız işbirliği tarifelerine geçiş yapmaları durumunda son faturalarına taahhüt kapsamında o güne kadar yararlandıkları indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamları kıyaslanarak düşük olanı yansıtılacaktır.
  • Taahhütlü ücretler 12+12 fatura dönemi boyunca Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinde kalma taahhüdü veren müşteriler için geçerli olacaktır.
  • Tarife kapsamında kalan dakikalar için SES, kalan SMS hakları için SMS ve cepten internet hakkı için INTERNET yazıp 5555 'e SMS gönderilerek öğrenebilirsiniz. Bu servis dakika, SMS ve internet için 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Güncel borç bilgisi GUNCEL yazıp 5555'e gönderilerek son 6 saat hariç faturalanmamış kullanım tutarı öğrenilebilir. Sorgulamalar ücretsizdir.
  • Internet ve Ses haklarının her biri için %80'i ve %100'ü kullanıldığında sistemden SMS ile otomatik olarak bilgilendirme yapılmaktadır. Bu bilgilendirmeler dakika, SMS ve internet için 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Tarifeden kalan tüm haklar 9333’ü ücretsiz arayarak ya da*124#’yi ücrestiz tuşlayarak da öğrenilebilir.
  • 444 ile başlayan numaraların ücretlendirilme bilgisi için burayı tıklayınız.
  • Müşteri hizmetleri aramalarının ücretlendirilme bilgisi için burayı tıklayınız.


​​​