Sağlık Çalışanları 10GB Tarifesi

Sınırsız Whatsapp Mesajlaşma

Sağlık Çalışanları Tarifeleri

10 GB

İnternet

3000 DK
1000 SMS

Sağlık Çalışanları 10GB Tarifesi

​​​Sağlık çalışanlarına özel bol dakikalı tekliflerimiz Türk Telekom Mağazalarında!
Sağlık çalışanları 10GB ve Sağlık çalışanları 15GB tarifelerimizden özel sağlık kurum çalışanları ve kamu sağlık kurumu çalışanları yararlanabilmektedir.​​​

Tarife 01.02.2023 tarihi itibariyle müşteri alımına/geçişine kapatılmıştır.


Sağlık Çalışanları
10GB Tarifesi
Tarife İçeriği3000 DK
1000 SMS
10GB
Taahhütlü Aylık Ücret*105 TL
Taahhütsüz Aylık Ücret145 TL
Ek FaydalarSınırsız Whatsapp Mesajlaşma

(*) Belirtilen fiyat, tarifeye Türk Telekom mobil faturalı tarifelerden geçiş yoluyla gelen bireysel müşterilerimize, 12 ay taahhüt koşulu ile sunulmaktadır.

Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.

TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş., fiyatları güncelleme hakkına sahiptir.

  • Tarifelerden özel sağlık kurum çalışanları ve kamu sağlık kurumu çalışanları yararlanabilmektedir. Sağlık çalışanları tarifelerden yararlanmak isteyen sağlık çalışanlarının Türk Telekom mağazalarına giderek kurum kimliklerini ibraz etmeleri gerekmektedir.
  • Sağlık Çalışanları 10GB Tarifesi kapsamında, yurt içi her yöne 3000 dakika, her yöne 1000 SMS, Whatsapp'tan sınırsız mesajlaşma ve 10GB cepten internet verilmektedir.
  • Sağlık Çalışanları 15GB Tarifesi kapsamında, yurt içi her yöne 5000 dakika, her yöne 1000 SMS, Whatsapp'tan sınırsız mesajlaşma ve 15GB cepten internet verilmektedir.
  • İlgili faydaların tüketilmesi durumunda aşağıdaki tabloda yer alan yurtiçi ücretleri geçerli olacaktır.

     YURTİÇİ AŞIM
    Dakikalarınız Bittiğinde Kullanım ÜcretlendirmesiGüncel aşım ücretleri için tıklayınız.
    SMS'leriniz Bittiğinde Kullanım ÜcretlendirmesiGüncel aşım ücretleri için tıklayınız.
    MMS ÜcretiGüncel aşım ücretleri için tıklayınız.
    İnternetiniz Bittiğinde Aşım ÜcretlendirmesiGüncel aşım ücretleri için tıklayınız.
  • Tarifenize ek paketler satın alarak, aşım ücretlerinizi kontrol altına alabilirsiniz. Ek paket seçenekleri için cep telefonunuzdan *120# tuşlayıp arama tuşuna basınız.
  • TT Mobil, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin tarife kapsamında sunulan internet faydası ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Tarifeler kapsamında sunulan veri kullanım hizmeti sadece internet apn üzerinden yapılacak kullanımları kapsamaktadır.
  • WhatsApp sınırsız mesajlaşma hakkı, WhatsApp uygulamasının mesajlaşma, fotoğraf, video, ses dosyası, sesli mesaj uygulamaları ve WhatsApp uygulamasının desteklediği bütün dosya gönderimlerini kapsar. WhatsApp uygulamasının konuşma hizmetini kapsamaz. WhatsApp uygulaması üzerinde paylaşılan bir dış link ile ulaşılabilecek her türlü internet içeriği ( Web sayfaları, Youtube videoları, Google maps gibi lokasyon servisleri...vb) üzerinden oluşturulacak internet kullanımları tarife kapsamında verilen kullanım hakkına dahil değildir. Sunulan ücretsiz WhatsApp kullanım hakkı devredilemez ve 3. şahıslara transfer edilemez.
  • Abonelerin Blackberry APN üzerinden ya da herhangi bir VPN uygulaması ile sağlayacakları internet bağlantısı ile yapılacak WhatsApp kullanımları tarife kapsamında verilen kullanım hakkına dâhil değildir.
  • Tarife kapsamında sunulan her yöne dakikalar, yurt içi olmak şartıyla şebeke içi, ev, iş, diğer operatörler, 444'lü aramalar, 1xy yapısındaki özel servis numaraları, görüntülü görüşmeleri ve şirketimizce sunulan mobil ile anlaşmalı sabit telefon hizmeti veren işletmeciler yönlerini kapsamaktadır. Söz konusu her yöne dakikalar; yarışma servisleri, sohbet hatları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaraları ve 1xy yapısındaki özel servis numaraları hariç diğer özel servis numaralarına doğru yapılan aramaları, KKTC dahil yurtdışı, faks, data, WAP aramalarını kapsamamaktadır.
  • Dakikaların ücretlendirme periyodu 6 saniyedir.
  • 30.09.2022 tarihi itibarıyla tarifelere kayıt olan müşterilerimiz, yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş sayılır. Müşterilerin herhangi bir ek işlem yapmadan yurt içinde 4.5G servisi kullanıma açılacak, cihaz ve SIM kartı 4.5G’ye uyumlu olduğu sürece 4.5G hizmetini kullanmaya başlayacaktır. Müşteri isterse servisi iptal edebilecektir. Servisten yararlanmaya başlaması ve servisin iptal edilmesi durumunda aboneye ilgili sms bilgilendirmeleri yapılacaktır.
  • Tarifeler kapsamındaki ücretsiz SMS’ler yurt içi her yöne geçerli olup, şebeke içi, 444 yönleri, 1xy numaraları ile diğer GSM operatörleri ve anlaşmalı sabit telefon hizmeti veren işletmeciler yönlerine doğru yapılan kullanımları kapsamaktadır ; KKTC, yurt dışı, anlaşmalı olunmayan yurt içi sabit telefon hizmeti işletmeci yönlerini, web ve wap kullanımlarını kapsamamaktadır.
  • Tarifenin tüm fatura döneminde kullanılmadığı durumlarda aylık ücret hesaplaması için tıklayınız .
  • Bir fatura dönemi içerisinde tarifeler kapsamında sunulan ve kullanılmayan dakika, SMS ve cepten internet faydaları ilgili fatura dönemi sonunda silinir, sonraki fatura dönemine devretmez ve 3. şahıslara transfer edilemez.
  • 30.09.2022 tarihi itibarıyla tarifelere kaydolacak müşterilerden son 90 gün içerisinde Şirketimizce sunulmakta olan faturalı, faturasız bir tarifeden diğer operatörlere numarasını taşıyıp sonrasında bu tarifeye kaydolan müşteriler için bir kereye mahsus 30,60 TL kayıt ücreti alınacak ve söz konusu ücret müşterilerin ilk faturalarına yansıtılacaktır.
  • Yeni hat tesisinde ÖİV ve telsiz ruhsatname ücreti alınır. Telsiz Kullanım ücreti fiyatlara dahil olmayıp ayrıca alınır.
  • Hattınızla ilgili faturanıza yansıyacak olan vergilerin detayları için linkini tıklayınız .
  • Prime tarifenizde bulunan Yurt dışında 60 dk aranma hediyeniz sonrası kullanımlarınız Dünya Varmış Tarifesi üzerinden ücretlendirilecektir. Detaylı bilgi için tıklayınız.
  • Tarifeden taahhütlü aylık ücret ile yararlanmak için Müşteri Hizmetleri veya SMS aracılığıyla taahhüt verilmesi gerekmektedir. SMS aracılığıyla taahhüt vermek için SOZ yazıp 5555'e ücretsiz SMS gönderilmesi gerekmektedir. 5555'e SMS göndererek taahhüt veren Abonelerin gönderdikleri taahhüt onay SMS'leri 2,04 TL ile ücretlendirilir.
  • Taahhüt kapsamındaki aylık ücret indirimi taahhüt verilen fatura dönemi itibariyle verilmeye başlanacak ve 12 fatura dönemi boyunca verilecektir. 12 fatura döneminin bitiminden itibaren taahhütsüz güncel ücretler geçerli olacaktır.
  • Tarifelere taahhüt verip 12 fatura dönemi içerisinde TT MOBİL tarafından sunulmakta olan diğer faturalı tarifelere geçiş yapan Abone’lere cayma bedeli yansıtılmayacaktır; ancak Abone’lerin geçiş yaptıkları tarife kapsamındaki yeni taahhüt süresi içerisinde hat iptali yapmaları, hattın iptal edilmesine sebebiyet vermeleri, numaralarını diğer operatörlere taşımaları, devretmeleri, TT MOBİL’in faturasız veya diğer faturalı ve faturasız işbirliği tarifelerine geçiş yapmaları halleri taahhüt ihlali olarak değerlendirilecek ve Abone’lerin geçiş yaptıkları tarife kapsamında ihlal tarihine kadar yararlandıkları indirimlerin toplamı ile kalan aylar boyunca ödemeyi taahhüt ettikleri indirimli ücretler toplamı kıyaslanarak düşük olan tutar cayma bedeli olarak son faturalarına yansıtılacaktır.
  • Tarife kapsamında kalan dakikalar için SES, kalan SMS hakları için SMS ve cepte internet hakkı için INTERNET yazıp 5555'e SMS gönderebilir veya Mobile Online İşlemler'i ziyaret edebilirsiniz. Bu servis 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Tarife kapsamında kalan kullanımlar için KALAN yazıp 5555'e SMS gönderilmesi yeterlidir. Bu servis, 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.Kalan bakiye bilgisi servisleri ücretsizdir.
  • İnternet, Ses ve SMS kullanım haklarının her biri için %80'i ve %100'ü kullanıldığında sistemden SMS ile otomatik olarak bilgilendirme yapılmaktadır. Bu bilgilendirmeler 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Otomatik bilgilendirme SMS'lerini almak istemezseniz "IPTAL KMSH" yazıp 5555'e gönderebilirsiniz. İptal ettiğiniz bilgilendirme SMS'lerini tekrardan almak isterseniz "KMSH" yazıp 5555'e gönderebilirsiniz. Belirtilen değişiklikleri online işlemler merkezi ve müşteri hizmetleri aracılığıyla da gerçekleştirebilirsiniz.
  • Güncel borç bilgisi GUNCEL yazıp 5555'e gönderilerek son 6 saat hariç faturalanmamış kullanım tutarı öğrenilebilirsiniz.
  • Tarife kalan tüm kullanım hakları 9333'ü ücretsiz arayarak ya da *124#'yi ücretsiz tuşlayarak da öğrenilebilir.
  • 444 ile başlayan numaraların ücretlendirilme bilgisi için burayı tıklayınız.
  • Müşteri hizmetleri aramalarının ücretlendirilme bilgisi için burayı tıklayınız.