|
TİVİBU GO – ÖN BİLGİLENDİRME FORMU ve MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
|
|
SATICI BİLGİLERİ
Ünvanı : NET EKRAN 11 TELEVİZYON VE MEDYA HİZMETLERİ ANONİM ŞİRKETİ (Bundan böyle SATICI olarak anılacaktır.)
Mersis No : 0631073112000015
Adresi : Gayrettepe Mah. Vefa Bayırı sok No:2 10.Kat Oda No 10K04 Beşiktaş / İstanbul TÜRKİYE
Müşteri Hizmetleri : 444 5 375
Web Adresi : www.tivibu.com.tr
E-posta : destek@tivibu.com.tr
|
1.ÖN BİLGİLENDİRME FORMU VE MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİNİN KONUSU
İşbu Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesinin (“Form”) konusu, ALICI’NIN
“https://www.tivibu.com.tr”
internet sitesi veya iOS ve Android telefonlar,
Tabletlerde Tivibu GO uygulamasıyla elektronik ortamda satışa sunulan canlı televizyon izleme özelliği ve seç izle ve kirala izle hizmetleri içeren TİVİBU GO paketlerinin ALICI’ya satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uyarınca tarafların hak ve yükümlülükleri konusunda bilgilendirilme yapılmasına ilişkindir.
ALICI bu Formu elektronik ortamda teyit etmekle,
“https://www.tivibu.com.tr”
internet sitesi veya iOS ve Android telefonlar, tabletlerde Tivibu GO uygulaması üzerinden almak istediği “Sözleşme” konusu paketlerin temel nitelikleri, şikayetlerini iletmek için satıcı ve sağlayıcının iletişim bilgilerine, sözleşme konusu malın vergiler dahil satış fiyatı, ödeme şekli, uyuşmazlık konusunda başvuru yolları, cayma hakkı ile ilgili ön bilgileri okuyup doğru ve eksiksiz olarak bilgi sahibi olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
Kişisel verilerinize ilişkin; veri sorumlusu ve varsa temsilcilerine, hangi amaçla işleneceğine, kimlere hangi amaçla aktarılabileceğine, veri toplama yöntem ve sebeplerine ve diğer hususlara
https://www.netekran11.com.tr/content/pdf/Tivibu_Aydinlatma_Metni_v7.pdf
sayfasından ulaşabilirsiniz.
|
2. SATIŞA KONU MAL/HİZMETİN TEMEL ÖZELLİKLERİ
Tivibu Go Süper Paket (Web, Cep, Tablet) Paketleri, bilgisayar, akıllı cep telefonu, tablet üzerinden canlı televizyon izlenmeyi sağlayan ve seç izle, kirala izle özellikleriyle dijital video arşivi içeren elektronik hizmet paketidir.
Bir Türk Telekom Tek Şifre hesabı ile sadece bir kullanıcı Tivibu GO hizmetine erişim sağlayabilir. Aynı anda birden fazla kişi aynı Tek Şifre hesabı ile Tivibu GO hizmetine erişim sağlayamaz. Tivibu GO internet üzerinden veri akışı ile gerçekleşen bir hizmet olduğu için Tivibu GO hizmetine bağlantı kurduğunuz internet paketinin kotası etkilenecektir. Aşağıda belirtilen yayın akış büyüklüklerine göre kullanıcıların bağlantı kurmuş olduğu internet paketlerine farklı kota tüketim değerleri yansıyacaktır. ALICI’nın bağlı olduğu operatöre ve tarife paketine göre kota tüketimine bağlı olarak ilave maliyet yansıyabilir. Limitli tarifeye tabi internet bağlantısı üzerinden Tivibu GO hizmetine bağlanılması halinde aşağıdaki bilgilerin dikkate alınması gerekir.
Bilgisayar ve Akıllı Televizyon uygulaması üzerinden erişimde yaklaşık kota kullanımları :
1500 Kbit/sn ile 1 saat kota tüketimi: 659 Mbyte/saat 2500 Kbit/sn ile 1 saat kota tüketimi 1098 Mbyte/saat
Akıllı cep telefonu ve tabletler üzerinden erişimde yaklaşık kota kullanımları:
1000 Kbit/sn ile 1 saat kota tüketimi 439 Mbyte/saat
Tivibu GO Servisleri
Durdur İzle – Geri Al İzle nedir?
Durdur İzle; Canlı televizyon yayınını durdurmanızı sağlayan ve istediğiniz zaman kaldığınız yerden izlemeye devam etmenize imkan veren bir Tivibu GO servisidir. Geri Al İzle; 7 güne kadar yayını geri almanızı sağlayan bir Tivibu GO servisidir.
*Akıllı Televizyon üreticisi bazlı mal/hizmet özellikleri farklılık gösterebilir.
Tekrar İzle nedir?
Tekrar İzle; TV kanallarında yer alan ve en beğenilen yerli dizileri, eğlence, haber, yarışma ve spor programlarının birçoğunu yayınlanma tarihlerinden sonraki 1 hafta boyunca istediğiniz zaman, kaydetmenize gerek kalmadan internet bağlantısı olan her yerden izlemenizi sağlayan bir Tivibu GO servisidir.
Seç İzle nedir?
Seç İzle; yerli ve yabancı filmler, popüler diziler, belgeseller, çocuk ve yaşam – eğlence programları gibi farklı türde binlerce içeriğe istediğiniz an ulaşmanızı sağlayan bir Tivibu GO servisidir.
Tivibu GO üyeleri, Seç İzle servisi ile paket dahilinde yer alan ve diledikleri an erişebilecekleri içerikleri, internet bağlantısı olan her yerden herhangi bir kısıtlama olmadan defalarca izleyebilir. Üstelik izlemekte oldukları içerikleri, diledikleri zaman durdurup, başlatabilir; geri alabilirler.
Kırmızı Halı nedir?
Kırmızı Halı; içlerinde sinemalardan hemen sonra TV ekranına gelen filmlerin de bulunduğu, en yeni veya popüler yerli ve yabancı filmleri; film başına belirli bir ücret ödeyerek internet bağlantısı olan her yerden, kiralanan filme bağlı olarak 48 saat boyunca istediğiniz zaman izleme imkanı sağlayan bir Tivibu GO servisidir.
Kırmızı halı (Kirala İzle) hizmetleri, paketinize dahil değildir ve seçmiş olduğunuz ödeme yöntemine göre içerik adedince ayrıca ücretlendirilir. Güncel paket ve film fiyatlarını öğrenmek için www.tivibu.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
|
3.MAL/HİZMETİN FİYATI VE FATURA ÖDEMELERİ
Seçmiş olduğunuz Tivibu Go Süper Paketi Web, Cep, Tablet erişimli satış bedeli KDV dahil yıllık 134 TL’dir. ( Yıllık (12 Aylık) Paket Bedeli”). Söz konusu paket ücreti tek seferde Alıcı’ya yansıtılacaktır. Alıcı, işbu forma konu seçmiş olduğu Yıllık Tivibu Go paketini 12 ay boyunca kullanabilecektir. Yıllık paket, 12 ay sonunda otomatik olarak sonlanacaktır.
*Itunes ödeme yöntemi seçilerek mal ve hizmet alınması halinde paket ücreti bedeli farklılık gösterecek olup ilgili madde de belirtilmiştir. Seçmiş olduğunuz Tivibu Go Süper paketini web, cep, tablet üzerinden erişim sağlayabilirsiniz.
Tivibu Go Süper Paket’i ile ulusal kanalları, belgesel, yaşam & eğlence, müzik ve çocuk içeriklerini izleyebilirsiniz. Pakete türüne göre kanal sayıları ve içerikleri değişkenlik göstermektedir. SATICI, kanalların ve sunduğu tüm içerik ve hizmetlerin sürekliliğini taahhüt edememektedir. Kanalların içeriklerinde ve hizmetlerde değişiklik yapılma hakkı saklıdır. ALICI, paket değişiklik işlemi yapamayacak, Sözleşme konusu paketten başka bir pakete geçiş yapamayacaktır.
Mobil ödeme: GSM operatörlerinin müşterilerinin ön ödemeli ya da faturalı hatlarını kullanarak ve onay vererek bazı servis ya da mal/hizmet bedellerinin cep telefonu faturalarına yansıtılması ya da hatlarından TL’den düşürülmesi servisidir. Mobil Ödeme yöntemi ile hizmeti satın alan üyelerin hizmet bedeli abonesi oldukları GSM operatörünün faturasına yansıtılacaktır. Mobil ödeme yöntemiyle ödeme yapılması halinde ücreti yıllık 134 TL (Tüm vergiler dahil) olarak ücretlendirilecektir.
Mobil ödeme yöntemiyle yapılan satışlarda paket ücreti, tek seferde cep telefonu faturasına yansıtılacaktır. Ön ödemeli hatlar bakımından da aynı şekilde, paket ücretine ilişkin tek seferde TL bakiyesinden düşüm gerçekleşecektir. Alıcı Paketini 444 5 375 Tivibu müşteri hizmetlerini arayarak iptal edebilir. Alıcı, Yıllık Paketi iptal ettiği durumda, Alıcı’ya Yıllık paket ücretine ilişkin herhangi bir iade yapılmayacaktır.
|
4. MAL/HİZMETİN TESLİM VE İFASI
Satın alınan mal/hizmetin fiziksel bir teslimatı yoktur., Mal/hizmet ile ilgili işbu ön bilgilerin okunması ve akabinde bu Tivibu Go Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin onaylanarak talebin SATICI kayıtlarına geçmesiyle hizmet teslim edilmiş olacaktır. Tivibu GO hizmeti, bilgisayar, browser, akıllı telefonlar, tabletler üzerinden kullanılabilir. Uygulamalar Android işletim sistemli cihazlar için Playstore’dan iOS işletim sistemli cihazlar için App Store’dan indirilebilir. Tivibu Go hizmeti ancak Sertifikalı ve root/jailbreak işlemi yapılmamış cihazlar üzerinden kullanılabilir Satın alınan mal/hizmet, işbu Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi hükümlerine uygun olarak NET EKRAN 11 TELEVİZYON VE MEDYA HİZMETLERİ ANONİM ŞİRKETİ tarafından ifa edilecektir.
|
5.CAYMA HAKKI
Tüketici'nin satın alma tarihinden itibaren on dört (14) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin siparişten cayma hakkı vardır. Ancak aşağıda sayılan bazı mal/hizmetlere ilişkin sözleşmelerde kanunen cayma hakkı yoktur.
a) Tüketici'nin özel istekleri veya onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar (üzerinde değişiklik/ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler, ALICI siparişine istinaden yurt içinden veya dışından ithal/temin edilen özel Ürünler dahil) b) kozmetik vb.leri ile çikolata vb. gıda maddeleri gibi çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek mallar c) yine kozmetik, mayo, iç giyim mamülleri vb. teslimden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış ve iadesi sağlık-hijyen açısından uygun olmayan mallar d) teslimden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar e) ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış kitap, CD, DVD, ses ve görüntü kayıtları, yazılımlar vb. digital içerikli her türlü ürünler ile bilgisayar sarf malzemeleri; vi) elektronik ortamda anında ifa edilen tüm hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen her türlü gayri maddi mallar f) fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler g) abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlar h) belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki, eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesi hizmeti i) ALICI onayı ile cayma hakkı süresi içinde ifasına başlanan hizmetler ve j) genel olarak ilgili mevzuat uyarınca mesafeli satış kapsamı dışında kabul edilen diğer mal-hizmetler ile ALICI'nın ticari/mesleki amaçla satın alma yaptığı haller. Cayma hususundaki açık bildirim yukarıdaki müşteri hizmetleri numarasına yapılabilir.
Kanunen cayma hakkı öngörülmemiş hallerde cayma hakkından faydalanılamayacağı gibi bu hakkın usulüne uygun veya zamanında kullanılmadığı durumlarda Tüketici cayma hakkını kaybeder.
|
6. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI
İŞLETMECİ/SATICI, 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu’nun 51 inci maddesi ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (‘’KVKK’’) ve ikincil düzenlemeler ile Kurul kararları ile rehberleri başta olmak üzere, Kişisel Verilerin korunması ile ilgili yürürlükte bulunan tüm düzenlemelere, usul ve esaslara uygun davranmakla yükümlü olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
https://www.netekran11.com.tr/content/pdf/Tivibu_Aydinlatma_Metni_v7.pdf
|
7. GENEL HÜKÜMLER
7.1. ALICI işbu Form’u elektronik ortamda teyit etmekle, sözleşmenin akdinden önce, SATICI tarafından ALICI’ya verilmesi gereken siparişi verilen mal/hizmete ait temel özelliklerini, mal/hizmetlerin vergiler dâhil fiyatını, ödeme ve teslimat bilgilerini doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur.
7.2.Herhangi bir nedenle Mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ‘nın Mal/hizmet teslimi yükümlülüğü ortadan kalkacaktır.
7.3. Teknik arızalar nedeniyle
“https://www.tivibu.com.tr”
adresinde ve Tivibu Go uygulamalarında yer alan mal/hizmetlerin özellikleri, fiyatları vs. hususlarda herhangi bir hata oluşması mümkündür. Bu gibi hallerde hatalar SATICI tarafından düzeltilmektedir. Ancak herhangi bir hatayla karşılaşılması durumunda sipariş gerçekleşmiş ve sipariş tutarı ALICI’nın kredi kartından (veya mobil hattına yansıtılarak) alınmış olsa dahi SATICI’nın siparişin iptali ile ödenen tutarın kredi kartına (veya mobil hattına) iadesini yapma hakkı mevcuttur. Bu halde sipariş iptal edilerek tutar ALICI’nın kredi kartına (veya mobil hattına) iade edilir. İadesi gerçekleştirilen tutarın ALICI’nın hesabına aktarılması kartı veren/mobil hattın ait olduğu kuruluşun yükümlülüğünde olup oluşabilecek gecikmelerden dolayı SATICI’nın herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır
7.4. ALICI tarafından satın alınan mal/hizmetin tamamı, bir kısmı ve/veya mal/hizmetten elde edilen herhangi bir bilgi, yazılım veya hizmet değiştirilemez, kopyalanamaz, dağıtılamaz, çoğaltılamaz, yayınlanamaz, türev niteliğinde çalışmalara konu edilemez, aktarılamaz veya satılamaz. ALICI Sözleşme ile satın aldığı mal/hizmeti yasa dışı amaçlar için ve/veya bu yasaklanan şekillerde kullanmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Aksi halde doğabilecek tüm hukuki ve cezai sorumluluk ALICI’ya ait olmakla beraber üçüncü kişiler veya yetkili merciler tarafından SATICI’ya karşı ileri sürülebilecek tüm iddia ve taleplere karşı, SATICI’nın söz konusu izinsiz kullanımdan kaynaklanan her türlü tazminat ve sair talep hakkı saklıdır.
7.5. Tivibu GO hizmeti sadece Türkiye sınırları içinde izlenebilmektedir. Platformda bulunan tüm içerikler DRM (Dijital İçerik Şifrelemesi) ile koruma altındadır ve herhangi bir şekilde kopyalanamaz, çoğaltılamaz, dağıtılamaz.
|
8. MÜCBİR SEBEP HALLERİ
SATICI’nın Sözleşme konusu yükümlülüğünü yerine getirmesini engelleyebilecek mücbir sebepler veya hava muhalefetleri, yangın, deprem, sel baskını gibi olağanüstü olaylar nedeni ile sözleşme konusu mal/hizmet teslim edemez ise, bu tip durumlarda ALICI, SATICI’nın hiçbir sorumluluğu olmadığını, siparişin iptal edilmesini veya hizmet sunumunun engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. SATICI tarafından mücbir sebebe dayalı olarak hizmet verilememesi ve bu durumun devam etmesi halinde ALICI paketini iptal edebilecektir.
|
9. TÜKETİCİ ŞİKAYETLERİ ÇÖZÜM MEKANİZMASI
İşbu Form ve Mesafeli Satışa konu mal/hizmet ile ilgili soru, talep ve şikâyetler “Satıcı Bilgileri” kısmında belirtilen ALICI’nın adresine yazılı olarak veya 444 5 375 Tivibu Müşteri Hizmetleri numarasına iletilebilir.
|
10. YETKİLİ MAHKEME
Bu Form’un uygulanmasından doğacak uyuşmazlıklarda, Ticaret Bakanlığı’nca her yıl ilan edilen parasal sınırlar dâhilinde ALICI’nın mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
Tüketici sıfatına haiz olmayan ALICI için, taraflar arasında işbu Form ve Sözleşmeden doğabilecek uyuşmazlıkların çözümünde İstanbul Merkez Mahkemeleri ve İcra Müdürlükleri yetkilidir.
Bu Form elektronik ortamda taraflarca okunup, kabul edilip, teyit edilmiştir, Form’da düzenlenmemiş hususlarda 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili mevzuat hükümleri uygulanır.
ALICI, 6502 SAYILI KANUNUN 48. MADDESİNİN GEREĞİNCE FORM’U OKUYUP BİLGİ SAHİBİ OLDUĞUNU VE ELEKTRONİK ORTAMDA GEREKLİ TEYİDİ VERDİĞİNİ KABUL, BEYAN VE TAAHHÜT EDER.
|
11. DİĞER HÜKÜMLER
Form’un onaylanması ile ALICI/Kullanıcı, sözleşmenin tüm koşullarını kabul ederek hizmetin başlamasına onay vermiş sayılacak ve Form onay tarihi itibariyle yürürlüğe girerek ödeme yükümlülüğü doğacaktır.
Bilgilerinize sunarız,
Saygılarımızla
NET EKRAN 11 TELEVİZYON VE MEDYA HİZMETLERİ ANONİM ŞİRKETİ
|
|