Ana İçeriğin Başı

Engelli, gazi ve şehit yakını müşterilerimiz Müşteri Hizmetlerini aradıklarında öncelik kazanıyor!

Tüm engelli, gazi ve şehit yakını mobil müşterilerimiz kullandıkları tarifeden bağımsız çağrı merkezimizi aradıklarında bekletilmeden müşteri hizmetleri temsilcilerimize doğrudan bağlanabilecekler.

  • Müşteri Hizmetleri aramalarında öncelik kazanmak isteyen müşterilerimiz gerekli evraklarıyla birlikte Türk Telekom Bayi ve Ofislerine başvurabilirler.
  • Daha önce %25 indirim ve %25 ek fayda almak için başvuruda bulunan engelli, gazi ve şehit yakını müşterilerimiz otomatik olarak Müşteri Hizmetleri aramalarında öncelik kazanmaktadır.
  • Ayrıca aşağıdaki tarifelerdeki müşterilerimiz Müşteri Hizmetleri aramalarında öncelik kazanmaktadır:
    • Elele Avantaj Tarifesi, Elele Heryöne Mesajlaşalım, Elele Maksi Tarifesi, Ekonomik Mini Tarife, Ekonomik 2 GB Tarifesi, Ekonomik 4 GB Tarifesi, Erişilebilir Cep 2 GB, Erişilebilir Cep 4 GB, Erişilebilir 6GB Tarifesi, Erişilebilir 8GB Tarifesi, Elele Konuşalım Tarifesi, Destek 3GB Tarifesi, Destek 5GB Tarifesi, Prime Destek 10GB, Prime Destek 15GB, Faturasız Standart Tarife.

Engelli, gazi ve şehit yakını müşterilerimize Müşteri Hizmetleri aramalarında öncelik kazanılması ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Mevcut abonelik evraklarına ek olarak;

Engelli için gerekli belgeler;

  • Engelli kimlik kartı veya Sağlık Kurulu Raporu (Fotokopi)
  • Talep ve Açık Rıza Belgesi (Asıl)

Engellilerin 1. dereceden yakınları için gerekli belgeler;

  • Engelli kimlik kartı veya Sağlık Kurulu Raporu (Fotokopi)
  • Yakınlığını belgeleyen Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (Asıl)
  • Talep ve Açık Rıza Belgesi (Asıl)

Gazi ve Şehitlerin 1. dereceden yakınları için gerekli belgeler;

  • Gazi ve Şehit yakını müşteriye ait Emekli Sandığı Serbest Kartı (Fotokopi)
  • Yakınlığını belgeleyen Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (Asıl)
  • Talep ve Açık Rıza Belgesi (Asıl)
​​​​​​​​​​