Ana İçeriğin Başı

Türk Telekom’dan Yazılı Çağrı Merkezi!

İşitme ve konuşma engelli müşterilerimizin kullanımına özel Yazılı Çağrı Merkezi Hizmeti Online İşlem Merkezi üzerinden sağlanıyor! ​




  • Türk Telekom Online İşlem Merkezi üzerinden Yazılı Çağrı Merkezi Canlı Destek hizmetine ulaşabilirsiniz.
  • Mobil İşlemleriniz için Online İşlem Merkezi’ni ziyaret edebilirsiniz.
  • Daha önce %25 indirim ve %25 ek fayda almak için başvuruda bulunan işitme ve konuşma engelli müşterilerimiz Online İşlem Merkezi üzerinden Yazılı Çağrı Merkezi Hizmetimize ulaşabilirler.
  • Yazılı Çağrı Merkezi hizmetini aşağıdaki mobil tarifelerimizdeki müşterilerimiz ücretsiz kullanabilir:
    • Elele Avantaj Tarifesi, Elele Heryöne Mesajlaşalım, Elele Maksi Tarifesi, Ekonomik Mini Tarife, Ekonomik 2 GB Tarifesi, Ekonomik 4 GB Tarifesi, Erişilebilir Cep 2 GB, Erişilebilir Cep 4 GB, Erişilebilir 6GB Tarifesi, Erişilebilir 8GB Tarifesi, Elele Konuşalım Tarifesi, Destek 3GB Tarifesi, Destek 5GB Tarifesi, Prime Destek 10GB, Prime Destek 15GB, Faturasız Standart Tarife.
  • Yazılı Çağrı Merkezi hizmetiyle Müşteri Hizmetleri çalışanlarımıza haftaiçi 9:00-17:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.
  • Yazılı Çağrı Merkezi hizmetimizden Online İşlem Merkezi üzerinden ücretsiz faydalanabilmek için gerekli evraklarınızla birlikte Türk Telekom Bayi ve Ofislerine başvurabilirsiniz.

İşitme ve konuşma engellilere özel Yazılı Çağrı Merkezi hizmeti ücretsizdir.

Mevcut abonelik evraklarına ek olarak;

Engelli için gerekli belgeler;

  • Engelli kimlik kartı veya Sağlık Kurulu Raporu (Fotokopi)
  • Talep ve Açık Rıza Belgesi (Asıl)
​​​​​​​​ ​​​​​​​​​​