Ana İçeriğin Başı

Aşmayan Tarifeler

Bu tarifelerde paket aşımı yok!

​​

Aşmayan tarifeler ile paket aşım korkusu yaşamadan faturalıya geçebilir, gönül rahatlığıyla kullanım yapabilirsiniz.​​​

​​​​
Aşamayan Tarifeler Ücretlendirme Bilgisi
  Aşmayan 2GB Aşmayan 4GB Aşmayan 8GB Aşmayan 10GB Aşmayan 15GB
İlk 12 Ay Taahhütlü Aylık Ücret 23TL 29 TL 35 TL 39 TL 49 TL
İkinci 12 Ay Taahhütlü Aylık Ücret 31 TL 37 TL 43 TL 47 TL 57 TL
Taahhütsüz Aylık Ücret   43 TL 49 TL 60 TL 64 TL​ 74 TL
Aylık Ücretsiz Cepten İnternet   2 GB 4 GB 8 GB 10 GB 15 GB
Aylık Ücretsiz Her Yöne Görüşme Süresi  Her yöne 500 dakika
Aylık Ücretsiz Her Yöne SMS Her Yöne 500 SMS
İnternetiniz Bittiğinde Aşım Ücretlendirmesi Tarifedeki dakikalarınız/SMS'leriniz/internet kotanız tükendiğinde kullanımınız durdurulur ve ek ücretlendirme yapılmaz. Kullanıma devam etmek için ek paket almanız gerekmektedir. Ek paketlerimizi incelemek için tıklayınız.
Ücretsiz Süre Bitiminde Yurt İçi Her Yöne
Ücretsiz SMS Bitiminde Yurt İçi Her Yöne
MMS Ücreti 1,25 TL/MMS

İlk 12 ay taahhütlü aylık ücretler, Aşmayan Tarifelere faturasız tarifelerden geçiş yapıp, SMS veya müşteri hizmetleri aracılığıyla 12+12 fatura dönemi boyunca dakika-SMS ve internet kotası bittiğinde duran bireysel faturalı tarifelerde kalma sözü veren müşterilerimiz için ilk 12 fatura dönemi geçerli olacak ücretlerdir.

İkinci 12 ay taahhütlü aylık ücretler, Aşmayan Tarifelere faturasız tarifelerden geçiş yapıp, SMS veya müşteri hizmetleri aracılığıyla 12+12 fatura dönemi dakika-SMS ve internet kotası bittiğinde duran bireysel mobil faturalı tarifelerde kalma sözü veren müşterilerimiz için ikinci 12 fatura dönemi geçerli olacak ücretlerdir.

12 + 12 fatura dönemi dakika-SMS ve internet kotası bittiğinde duran bireysel faturalı tarifelerde kalma sözü vererek taahhütlü fiyatlardan faydalanmak isteyen müşterilerimiz, SOZ yazıp 5555'e SMS gönderebilirler. 12 + 12 fatura dönemi faturalıda kalma sözü vermeyen müşterilerimiz tabloda yer alan Taahhütsüz Tarife Ücretinden faydalanırlar. Detaylar için Taahhüt Detayları bölümünü inceleyebilirsiniz.

​​​​​
​​​​​​

Türk Telekom mağazalarına gelerek veya Müşteri Hizmetleri aracılığıyla geçiş yapabilirsiniz.

  • Tarifeler kapsamında sunulan internet, dakika ve SMS kullanım hakkı tükendiğinde, hatta tanımlı başka internet,dakika veya SMS hakkı yok ise kullanım fatura dönemi sonuna kadar durdurulur ve ek ücretlendirme yapılmaz. Kullanıma devam etmek için ek paketlere kaydolabilirsiniz.
  • Tarifeler yalnızca faturasızdan geçişe açık olup; yeni hat tesisi, numara taşıma ya da faturalı tarifelerden geçişe kapalıdır. Faturasızdan faturalı Aşmayan 2 GB, Aşmayan 4 GB, Aşmayan 8 GB,  Aşmayan 10 GB ya da Aşmayan  15 GB Tarifelerinden birine gelen müşteriler diledikleri zaman portföydeki daha bol internetli başka bir Aşmayan tarifeye faturasızdan faturalıya geçiş fiyatıyla geçebilmektedir. Portföydeki daha düşük internetli bir tarifeye ise geçiş yapılamamaktadır.
  • Daha düşük internetli Aşmayan tarifelerden daha bol internetli Aşmayan tarifelere geçiş için; Aşmayan 4GB tarifesine geçiş için ASMAYAN 4GB, Aşmayan 8GB tarifesine geçiş için ASMAYAN 8GB, Aşmayan 10GB tarifesine geçiş için ASMAYAN 10GB, Aşmayan 15GB tarifesine geçiş için ASMAYAN 15GB yazılıp 5555'e SMS gönderilmesi gereklidir.
  • Tarifeler kapsamında sunulan her yöne dakikalar, yurtiçi olmak şartıyla şebeke içi, ev, iş, diğer operatörler ve anlaşmalı sabit telefon hizmeti veren işletmeciler yönlerini kapsamaktadır. Söz konusu dakikalar KKTC, yurt dışı, web ve wap kullanımları kapsamamakta; 444 ile başlayan ve 1 ile başlayan 3 haneli numaralar yönüne doğru yapılan aramaları kapsamaktadır.
  • Bir fatura dönemi içerisinde kullanılmayan tarife kapsamında sunulan dakika, SMS ve cepten internet hakkı ilgili fatura dönemi sonunda silinecektir. Tarife kapsamındaki kullanım hakları devredilemez ve 3. şahıslara transfer edilemez.
  • Tarifeler kapsamındaki ücretsiz SMS'ler yurt içi her yöne geçerli olup, yurt dışı ve KKTC kullanımlarını, web ve wap üzerinden yapılacak SMS gönderimlerini kapsamamaktadır. Ücretsiz SMS'ler 444 ile başlayan ve 1 ile başlayan 3 haneli numaralara yapılan gönderimleri kapsamaktadır.
  • Tarifeler kapsamında sunulan veri kullanım hizmeti sadece wap apn ve internet apn üzerinden yapılacak kullanımları kapsamaktadır.
  • Türk Telekom, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin tarife kapsamında sunulan internet faydası ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Tarifenize ek alabileceğiniz yurt içi ek paketler için tıklayınız.
  • Tarifenize ek alabileceğiniz yurtdışı paketler için tıklayınız.
  • Tarifenize ek alabileceğiniz uluslarası arama ve SMS paketleri için tıklayınız.
  • Dakikaların ücretlendirme periyodu 6 saniyedir.
  • 10.02.2020 tarihi itibarıyla tarifeye kayıt olan müşterilerimiz, yurtiçi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay onay vermiş sayılır. 4.5G hizmetinin sunulmaya başlayacağı tarih itibarıyla, herhangi bir ek işlem yapmadan yurtiçinde 4.5G servisi kullanıma açılacak, müşterinin cihaz ve sim kartı 4.5G'ye uyumlu olduğu sürece 4.5G hizmetini kullanmaya başlayacaktır. Müşteri isterse servisi iptal edebilecektir. Servisten yararlanmaya başlaması ve servisin iptal edilmesi durumunda aboneye ilgili sms bilgilendirmeleri yapılacaktır.
  • Tarifeler kapsamında numara taşıma, yeni hat tesisi, Türk Telekom mobil faturasız ve faturalı tarifelerden geçiş ile diğer operatöre numara taşıma, hat iptali, faturalı hattan faturasız hatta geçiş durumlarında tarifedeki kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılarak tarifenin içerisindeki tüm faydalar bittiyse aylık ücret tam, bitmediyse aylık ücret gün bazlı hesaplanılarak yansıtılır.
  • Tarife değişikliği yapıldığında eski tarifede 15 günden fazla kalındıysa tarife aylık ücretinin tamamı, 15 günden az kullanım yapıldığında tarife faydalarının tamamı bittiyse tam, bitmediyse aylık ücretin gün ile orantılı kısmı yansıtılacaktır. Geçiş yapılan yeni tarifede ise yine tarifedeki kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılarak tarifenin içerisindeki tüm faydalar bittiyse aylık ücret tam, bitmediyse aylık ücret gün bazlı hesaplanılarak yansıtılır.
  • 10.02.2020 tarihi itibarıyla Şirketimizce sunulmakta faturalı tarifelerden faturasız tarifelere geçiş yapan ya da diğer operatörlere numarasını taşıyıp sonrasında faturasıza geçiş yapan müşteriler 90 gün içerisinde bu tarifeye kaydolan müşteriler için bir kereye mahsus 30 TL kayıt ücreti alınacak ve söz konusu ücret müşterilerin ilk faturalarına yansıtılacaktır.
  • * İlk faturaya yansıyacak olan vergilerin detayları için tıklayınız.
  • Türk Telekom Mobil, Avea İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sunulan hizmetlere verilen isimdir ve Türk Telekom evde internet, TTNET A.Ş. tarafından sunulan sabit internet hizmetlerine verilen isimdir.
  • KDV ve ÖİV dahildir.
  • Tarifelerden taahhütlü aylık ücret ile yararlanmak için Müşteri Hizmetleri veya SMS aracılığıyla taahhüt verilmesi gerekmektedir. SMS aracılığıyla taahhüt vermek için SOZ yazıp 5555'e ücretsiz SMS gönderilmesi gerekmektedir.
  • Taahhüt kapsamındaki aylık ücret indirimleri taahhüt verilen fatura dönemi itibariyle verilmeye başlanacak ve 12+12 fatura dönemi boyunca verilecektir.
  • 12+12 olacak şekilde 24 fatura dönemi boyunca dakika-SMS-internet kotası bittiğinde duran faturalı tarifelerde kalacağına dair taahhüt verip, taahhüt süresi içerisinde Şirketimizce sunulmakta olan dakika-SMS- internet kotası bittiğinde durmayan faturalı bir tarifeye geçiş yapan, hat iptali yapan, hattın iptal edilmesine sebebiyet veren, numarasını diğer operatörlere taşıyan, devreden, Şirketimizce sunulan faturasız tarifelere geçiş yapan ve Şirketimizce sunulmakta olan diğer faturalı ve faturasız işbirliği tarifelerine geçiş yapan müşterilerin son faturasına her 12 dönemlik taahhüdü ayrı ayrı baz alınacak şekilde taahhüt kapsamında o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olan tutar yansıtılacaktır.
  • Başka bir deyişle ilk 12 dönemlik taahhüdü içerisinde yukarıda belirtilen nedenlerden ötürü taahhüdün bozulması durumunda ilk 12 dönem içerisinde yararlanılan indirimler toplamı ile ilk 12 dönem baz alınacak şekilde kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olan tutar cayma bedeli olarak yansıtılacaktır.
  • İkinci 12 fatura dönem taahhüdü içerisinde yukarıda belirtilen nedenlerden ötürü taahhüdün bozulması durumunda ilk 12 fatura dönemi içerisinde yararlanılan indirimlerden kaynaklı cayma bedeli yansıtılması söz konusu olmayacak, sadece ikinci 12 fatura döneminde yararlanılan indirimler toplamı ile ikinci 12 dönem baz alınacak şekilde kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olan tutar cayma bedeli olarak yansıtılacaktır.
  • İlk 12 fatura dönemlik taahhüdün sonunda abonelere bilgilendirme SMS'i gönderilecek olup, taahhüdünü iptal etmeyen müşterilerin taahhüdü ikinci 12 dönem de devam edecektir.  İlk 12 dönemlik taahhüdün sonunda bilgilendirme SMS'ini yanıtlayarak ya da yukarıda iletilen nedenlerden ötürü taahhüdünü iptal eden müşterilere cayma bedeli yansıtılmayacak ve taahhüdü devam etmeyecektir. 12 + 12 olacak şekilde toplamda 24 fatura dönemi boyunca Şirketimizce sunulmakta olan dakika-SMS-internet kotası bittiğinde duran faturalı tarifelerde kalacağına dair taahhüt verip, taahhüdünün ilk 12 dönemi içerisinde kurgusu kapsamında 12 + 12 taahhüt opsiyonu bulunmayan bir dakika-SMS-internet kotası bittiğinde duran faturalı tarifesine geçiş yapan abonenin, taahhüdü 12. dönem sonuna kadar devam edecek olup, 12. dönem sonunda cayma bedeli yansıtılmayacak, ancak yeni tarifesi kapsamında 12 + 12 taahhüt opsiyonu bulunmadığından ikinci 12 dönemde taahhüdü devam etmeyecektir.
  • 12 + 12 olacak şekilde toplamda 24 fatura dönemi boyunca Şirketimizce sunulmakta olan dakika-SMS-internet kotası bittiğinde duran faturalı tarifelerde kalacağına dair taahhüt verip, taahhüdünün ilk 12 dönemi içerisinde kurgusu kapsamında 12 + 12 taahhüt opsiyonu bulunan bir dakika-SMS-internet kotası bittiğinde duran faturalı tarifesine geçiş yapan aboneye, cayma bedeli yansıtılmayacaktır; ancak; yeni taahhüt süresi içerisinde hat iptali yapmaları, hattın iptal edilmesine sebebiyet vermeleri, numaralarını diğer operatörlere taşımaları, devretmeleri, Şirketimizce sunulan faturasız tarifelere geçiş yapmaları veya dakika-SMS-internet kotası bittiğinde duran faturalı tarife dışında faturalı tarifelere geçiş yapmaları durumunda müşterilerin son faturasına taahhüt kapsamında o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olanı yansıtılacaktır. 
  • 5555'e SMS göndererek taahhüt veren müşterilerimizin gönderdikleri taahhüt Onay SMS'leri için 2TL SMS ücreti alınmaktadır.
  • Tarife kapsamında kalan dakikalar için SES, kalan SMS hakları için SMS ve cepten internet hakkı için INTERNET yazıp 5555'e SMS gönderilerek öğrenebilirsiniz. Bu servis 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Güncel borç bilgisi GUNCEL yazıp 5555'e gönderilerek son 6 saat hariç faturalanmamış kullanım tutarı öğrenilebilirsiniz.
  • Tarife kalan tüm kullanım hakları 9333'ü ücretsiz arayarak ya da *124#'yi ücretsiz tuşlayarak da öğrenilebilir.
  • 444 ile başlayan numaraların ücretlendirilme bilgisi için burayı tıklayınız.
  • Müşteri hizmetleri aramalarının ücretlendirilme bilgisi için burayı tıklayınız.
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Türk Telekom mobil ailesine katılmak için hemen formu doldurun

Numaranızı taşımak veya yeni hat almak için formu doldurun, 4.5G uyumlu sim kartınızı ayağınıza getirelim.