Ana İçeriğin Başı

Türk Telekom’dan KatKat Prime Tarifeleri!

Prime KatKat 10GB tarifesi ayda 49 TL’ye ilk üç aya özel ek 30GB cepten internet, 10 GB cepten internet, yurt içi her yöne 1000 dakika, 1000 SMS ile Türk Telekom Prime ayrıcalıklarıyla sizlerle.

Üstelik bu tarifemize gelen müşterilerimize Muud Premium Üyelik, Türk Telekom Bulut 150GB ve Türk Telekom WiFi 10GB/20GB paketleri Prime Ayrıcalık kampanyası ile 24 ay boyunca ücretsiz!

Prime KatKat 10GB Tarifesi kapsamında e-dergi kullanım hakkınız ve uygulamada geçerli sınırsız internetiniz bulunmaktadır. Uygulama hakkındaki detaylar ve uygulamayı indirmek için tıklayınız.

49TL/Ay
Her Yöne Konuşma
1000 DK
Her Yöne Mesajlaşma
1000 SMS
Cepten İnternet
10 GB

İlk üç aya özel ek 30 GB
Taşımak İstediğiniz Numara
Size Ulaşabileceğimiz İrtibat Numarası
İrtibat numaram, taşımak istediğim numarayla aynı
Size Ulaşabileceğimiz İrtibat Numarası
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
Prime KatKat 10GB Tarifesi Ücretlendirme Bilgisi
Prime KatKat 10GB
İlk 12 Ay Taahhütlü Aylık Ücret* 49 TL*
İkinci 12 Ay Taahhütlü Aylık Ücret** 57 TL**
Taahhütsüz Aylık Ücret*** 69 TL***
Aylık Ücretsiz Cepten İnternet 10 GB
Aylık Ücretsiz Her Yöne Görüşme Süresi 1000 DK
Aylık Ücretsiz Her Yöne SMS 1000 SMS
İnternetiniz Bittiğinde Aşım Ücretlendirmesi 500MB/12 TL
Türk Telekom Prime Özel Yurt Dışı Hizmetleri Kademeli ses ve data paketleri
Yurt dışındayken 60 dk aranma hediye
Ücretsiz Süre Bitiminde Yurt İçi Her Yöne Güncel aşım ücretleri için tıklayınız.
SMS Ücreti Güncel aşım ücretleri için tıklayınız.
MMS Ücreti Güncel aşım ücretleri için tıklayınız.

*Numara taşıma, yeni hat tesisi ve Türk Telekom Mobil hattının, Taraftar ve diğer iş birliği faturasız tarifelerinden geçiş yoluyla Prime KatKat 10GB tarifesine kayıt olan müşterilerimizin 12+12 fatura dönemi boyunca Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinde kalma sözü vermeleri durumunda, taahhüt verilen fatura döneminden itibaren geçerli olmak üzere ilk 12 fatura dönemi boyunca tarife ücreti 49 TL, ikinci 12 fatura dönemi boyunca tarife ücreti 57 TL olarak uygulanacaktır.

**Yeni aktivasyon, numara taşıma, Türk Telekom faturasız mobil tarifelerinden geçiş yoluyla kaydolup taahhüt vermeyen müşterilerimiz için geçerli fiyattır.

Tarifeye gelen müşterilerimizin; kayıt tarihlerinden itibaren SMS ya da Müşteri Hizmetleri aracılığıyla 12+12 fatura dönemi boyunca şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerde kalacaklarına dair taahhütte bulunmaları durumunda taahhüt verilen fatura döneminden itibaren geçerli olmak üzere ilk 12 fatura dönemi boyunca Prime KatKat 10GB Tarifesi'nden 49 TL'ye, ikinci 12 fatura dönemi boyunca Prime KatKat 10GB Tarifesi’nden 57TL’ye yararlanabileceklerdir.

PRIME AYRICALIK yazıp 5555'e SMS gönderen müşterilerimize 24 fatura dönemi boyunca ücretsTivibu Go Süper Paket, Muud Premium Üyelik, Türk Telekom Bulut 150GB ve Türk Telekom WiFi 10GB/20GB paketlerinden faydalanacakları kampanya kodları iletilecektir.

  • Prime tarifelerine gelen müşterilerimiz Prime hizmet ve ayrıcalıklarından faydalanabilir.
  • Prime KatKat 10GB tarifesi için cepten internet hakkı bittiğinde, aşım ücreti her 500MB için 12 TL’den ücretlendirilecek sonrasında internet kullanımı hız düşümlü olarak kesintisiz 256 kbps hızla devam edecektir.
  • Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.
  • Tarife, paket ya da kampanya kapsamında tanımlanan görüşme süreleri; yarışma servisleri, sohbet hatları, müşteri hizmetleri, tüm katma değerli hizmet sunulan numaraları ve özel servis numaralarına doğru yapılan aramaları, KKTC dahil yurtdışı, faks, data, WAP kullanımlarını kapsamamaktadır. Belirtilen aramalar için ilgili ücretlere buradan ulaşabilirsiniz.
  • Türk Telekom, müşteriye tahsis edilen hattın kullanımını göz önünde bulundurarak, hattın ticari olarak ve/veya kötü niyetle ve/veya haberleşme amacı dışında ve/veya FCT vb. cihazlarla ve/veya konferans görüşme yapılmak suretiyle ve/veya benzeri şekillerde kullanıldığını tespit etmesi veya bu şekilde kullanımdan makul bir şüphe duyması halinde, müşteriyi ikaz edebilir ve/veya müşteriden ön ve/veya ara ödeme ve/veya depozito talep edebilir ve/veya hattın tarifesini değiştirebilir ve/veya hattın kullanımına tek veya çift taraflı kısıtlama getirebilir ve/veya hattı tamamen kullanıma kapatabilir ve/veya müşterilik sözleşmesini tek taraflı olarak feshedebilir.
  • Türk Telekom Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş. fiyatları güncelleme hakkına sahiptir.
  • Tarife kapsamındaki her yöne dakikalar, yurt içi olmak şartıyla  şebeke içi, ev, iş, diğer operatörler ve anlaşmalı sabit telefon hizmeti veren işletmeci yönlerini ve görüntülü görüşmeleri kapsar.
  • Tarifede yer alan ve tarifeye ek olarak alınan yurt içi konuşma dakikalarının ücretlendirme periyodu 6 saniyedir.
​​​​​​​​​
​​

Türk Telekom mağazalarına gelerek Prime KatKat 15GB Tarifesine geçiş yapabilirsiniz.

  • Prime KatKat 15GB tarifesi her yöne 1000 dakika, her yöne 1000 SMS, 15 GB cepten internet, e-dergi aboneliği ve e-dergi uygulamasında geçerli sınırsız internet hakkı içermektedir. Tarifelere kayıt olan müşterilere tarifede kaldıkları süre boyunca her fatura döneminde yurtdışındayken 60 dakika aranma hediye edilecektir.
  • İlgili faydaların tüketilmesi durumunda aşağıdaki tabloda yer alan yurtiçi ücretleri geçerli olacaktır.

    YURTİÇİ AŞIM Ücret Bilgisi
    YURTİÇİ AŞIM*
    KONUŞMA Güncel aşım ücretleri için tıklayınız.
    SMS Güncel aşım ücretleri için tıklayınız.
    MMS Güncel aşım ücretleri için tıklayınız.
    İNTERNET 500 MB/12 TL
  • Tarifeye, yeni hat tesisi, numara taşıma, Türk Telekom mobil faturasız tarifelerden geçiş yoluyla kayıt olunabilecektir.
  • Tarifenize ek paketler satın alarak, aşım ücretlerinizi kontrol altına alabilirsiniz. Ek paket seçenekleri için cep telefonunuzdan *120# tuşlayıp arama tuşuna basınız.
  • Tarife kapsamında sunulan cepte internet kullanım hakkı tükendiğinde, hatta tanımlı başka internet hakkı yok ise, internet kullanımları her 500MB için 12TL olarak ücretlendirilir. En fazla 4 kez tanımlanan 500MB sonrasında, internet erişim hızı ilgili fatura dönemi sonuna kadar 256 kbps'a düşürülür ve ek ücretlendirme yapılmaz.
  • TT Mobil, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin tarife kapsamında sunulan internet faydası ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Tarife kapsamında sunulan veri kullanım hizmeti sadece internet apn üzerinden yapılacak kullanımları kapsamaktadır.
  • Tarife kapsamında sunulan her yöne dakikalar, yurtiçi olmak şartıyla şebeke içi, ev, iş, diğer operatörler ve anlaşmalı sabit telefon hizmeti veren işletmeciler yönlerini kapsamaktadır. Söz konusu dakikalar KKTC, yurt dışı, web ve wap kullanımları kapsamamakta; 444 ile başlayan ve 1 ile başlayan 3 haneli numaralar yönüne doğru yapılan aramaları kapsamaktadır.
  • Tarife ve varsa farklı kampanya/paket kapsamındaki dakika ve SMS kullanım hakları sona erdikten sonraki kullanımların standart ücretlendirmesi 2 Temmuz 2019 tarihi itibarıyla güncellenmiştir. Güncel ücretler için tıklayınız. 1 Ocak 2019 - 2 Temmuz 2019 tarihleri arasında taahhüt vermiş ve taahhütleri devam eden müşterilerimiz ücret değişikliğinden etkilenmeyecektir.
  • Dakikaların ücretlendirme periyodu 6 saniyedir.
  • 18.12.2018 tarihi itibarıyla tarifeye kayıt olan müşterilerimiz, yurtiçi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş sayılır.  Herhangi bir ek işlem yapmadan yurtiçinde 4.5G servisi kullanıma açılacak, müşterinin cihaz ve SIM kartı 4.5G'ye uyumlu olduğu sürece 4.5G hizmetini kullanmaya başlayacaktır. Müşteri isterse servisi iptal edebilecektir.
  • Tarife kapsamındaki ücretsiz SMS'ler yurt içi her yöne geçerli olup, yurt dışı ve KKTC kullanımlarını, web ve wap üzerinden yapılacak SMS gönderimlerini kapsamamaktadır. Ücretsiz SMS'ler 444 ile başlayan ve 1 ile başlayan 3 haneli numaralara yapılan gönderimleri kapsamaktadır.
  • Tarife kapsamında sunulan e-dergi uygulamasından yararlanma hakkı olan müşterilerin uygulamadan faydalanabilmesi için, uygulama mağazalarından* (*App Store ya da Google Play Store) uygulamayı indirerek, mobil numarası ve şifresiyle giriş yapması gerekmektedir.
  • Bahsedilen abonelerin faturalı hattan ön ödemeli hatta geçmesi, kapsamında ücretsiz e-dergi faydası sunulmayan farklı bir faturalı / ön ödemeli tarifeye geçmesi, hattını iptal etmesi, iptaline sebebiyet vermesi ya da numarasını diğer operatöre taşıması durumunda e-dergi aboneliği sona erecektir. İletilen nedenlerden ötürü aboneliğin sona ermesi durumunda uygulama otomatik olarak devam etmeyecektir. Abonelerin uygulamadan faydalanabilmesi için App Store ve Google Play Store mağazaları aracılığı ile uygulamayı satın alması gerekmektedir.
  • Bir fatura dönemi içerisinde kullanılmayan tarife kapsamında sunulan dakika, SMS, cepten internet ve e-dergi hakları ilgili fatura dönemi sonunda silinecektir. Tarife kapsamındaki kullanım hakları devredilemez ve 3. şahıslara transfer edilemez. 
  • Tarife kapsamında numara taşıma, yeni hat tesisi, Türk Telekom mobil faturasız ve faturalı tarifelerden geçiş ile diğer operatöre numara taşıma, hat iptali, faturalı hattan faturasız hatta geçiş durumlarında tarifedeki kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılarak tarifenin içerisindeki tüm faydalar bittiyse aylık ücret tam, bitmediyse aylık ücret gün bazlı hesaplanılarak yansıtılır.
  • Tarife değişikliği yapıldığında eski tarifede 15 günden fazla kalındıysa tarife aylık ücretinin tamamı, 15 günden az kullanım yapıldığında tarife faydalarının tamamı bittiyse tam, bitmediyse aylık ücretin gün ile orantılı kısmı yansıtılacaktır. Geçiş yapılan yeni tarifede ise yine tarifedeki kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılarak tarifenin içerisindeki tüm faydalar bittiyse aylık ücret tam, bitmediyse aylık ücret gün bazlı hesaplanılarak yansıtılır.
  • Bu tarifeden hizmet alan müşterilerimiz, tarifeye özel uluslararası dolaşım ses ve data paketlerinden ek ücret ödeyerek faydalanabilirler. Bu tarifeden hizmet alan müşterilerimiz, Şirketimiz ile anlaşma yapan üçüncü taraf firmalarca sunulan ve telekomünikasyon hizmetleri ile ilgili olmayan avantajlı tekliflerden ilgili avantajlı tekliflerin sunulduğu süre boyunca yararlanabileceklerdir.
  • 18.12.2018 tarihi itibarıyla tarifeye kaydolacak müşterilerden son 90 gün içerisinde Şirketimizce sunulmakta olan faturalı, faturasız bir tarifeden ya da Kontrollü S.E.Ç. Tarifelerinden diğer operatörlere numarasını taşıyıp sonrasında bu tarifeye kaydolan müşteriler için bir kereye mahsus 30 TL kayıt ücreti alınacak ve söz konusu ücret müşterilerin ilk faturalarına yansıtılacaktır.
  • Hattınızla ilgili faturanıza yansıyacak olan vergilerin detayları için linkini tıklayınız.
  • KDV ve ÖİV dahildir.
  • Kampanyanın geçerli olduğu tarihler arasında yeni hat tesisi, numara taşıma ve Şirketimizce sunulan bireysel faturasız tarifelerden geçiş yoluyla faturalı Prime Eksper 10GB, Prime Eksper 15GB, Prime Eksper 20GB, Prime Eksper 25GB, Prime Ekstra 10GB, Prime Ekstra 15GB, Prime Ekstra 20GB, Prime Ekstra 25GB, Prime KatKat 10GB, Prime KatKat 15GB tarifelerine geçiş yapan ve 4.5G uyumlu cihaza ve SIM karta sahip olan müşteriler kampanyadan faydalanabilecektir. Belirtilen koşulları sağlayan müşterilere kampanya kapsamında 3 fatura dönemi geçerli ücretsiz ek 30GB cepten internet faydası sunulacaktır.
  • İlk 3 ay hediye 30GB internet kampanyasına katılmak için belirtilen koşulları sağlayan bireysel abonelerimizin tarifeye geldikleri 90 gün içerisinde PRIME EK 30GB yazıp 5555'e SMS göndermeleri, SIM kart ve cihazlarının 4.5G uyumlu olması gerekmektedir. İlgili kampanya aboneliğinin başlatılması akabinde müşterilere SMS göndermek suretiyle bilgi verilecek olup, bu SMS sonrasında ilgili kampanya kapsamında sunulan data faydası kullanılabilecektir. Kampanya kaydının başarısız olması durumunda da SMS ile bilgi verilecektir.
  • Kampanya kapsamında sunulan ücretsiz veri kullanımı sadece yurtiçinde Internet APN üzerinden gerçekleştirilecek kullanımları kapsamaktadır. Şirketimiz internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin tarife kapsamında sunulan internet faydası ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya kaydının başarı ile tamamlanması akabinde talebin iletildiği fatura dönemi itibariyle kampanya kapsamında sunulan aylık ek 30GB internet faydasından faydalanılmaya başlanacaktır. Kampanyadan bir GSM numarası en fazla bir kez yararlanabilir. Hattın iptal olması, hattın iptal olmasına sebebiyet verilmesi, diğer operatörlere numara taşınması veya abonenin faturalı hattan ön ödemeli hatta geçiş yapması halinde verilen indirim iptal edilecek olup, ilgili tarifeler dışında başka bir tarifeye geçmesi halinde verilen indirim iptal edilecektir.
  • Kampanya kapsamında sunulan data hakkının geçerlilik süresi 3 fatura dönemi olup, bu süre içinde kullanılmayan faydalar bir sonraki dönem devretmeyecektir. Kampanya kapsamında kazanılacak olan data kullanım hakkı ilk ay müşterinin kampanya katılımı ile fatura dönemi arasında sürede geçerli olup, takip eden 2 fatura döneminde ek 30GB internet faydasından yararlanmaya devam edebilecektir. Geçerlilik süresi sonunda ilgili data hakkı sona erecektir. İlgili data hakkının sona ermesinin ardından yapılacak internet kullanımları mevcut tarife üzerinden devam edecektir.
  • 30GB cepten internet paketinin bitmesi durumunda tarife içeriğinde verilen cepten internet kullanılmaya başlanacaktır. Tarife kapsamında sunulan cepte internet kullanım hakkı bittiğinde, toplamda 48 TL olmak üzere, aşım ücreti her 500MB için 12 TL'den ücretlendirilecek, sonrasında internet kullanımı hız düşümlü olarak kesintisiz 256 kbps hızla devam edecek ve ek ücretlendirme yapılmayacaktır.

PRIME AYRICALIK yazıp 5555'e SMS gönderen müşterilerimize 24 fatura dönemi boyunca ücretsiz Tivibu Go Süper Paket, Muud Premium Üyelik, Türk Telekom Bulut 150GB ve Türk Telekom WiFi 10GB/20GB paketlerinden faydalanacakları kampanya kodları iletilecektir.

Prime Ayrıcalık kampanyasından faydalanmak için;

SMS Örneği:
PRIME AYRICALIK --> 5555
Şifrelerin Geçerlilik Süresi: 30.5.2017 - 31.12.2021

  • PRIME AYRICALIK yazıp 5555'e SMS atmak.
  • Prime Eksper 10GB, Prime Eksper 15GB, Prime Eksper 20GB, Prime Eksper 25GB, Prime Ekstra 10GB, Prime Ekstra 15GB, Prime Ekstra 20GB, Prime Ekstra 25GB Tarifelerine başarıyla dahil olmak.
  • SMS ile müşterilere iletilen kampanya kodları/şifreleri aşağıda belirtilen şekilde aktif etmek;
  • Tivibu Go Süper Paket için; SMS ile gelen kampanya kodunu 444 5 375 numaralı Tivibu müşteri hizmetlerini arayarak aktive etmek,
  • Muud Premium üyelik için; SMS ile müşterilere iletilen ücretsiz üyelik kampanya kodunun www.muud.com.tr sitesi üzerinden üye girişi ile aktive etmek,
  • Türk Telekom WiFi için; SMS ile müşterilere iletilen ücretsiz üyelik kampanya kodunu Türk Telekom WiFi noktalarında, Türk Telekom WiFi ağına bağlanarak otomatik açılan portal üzerinden aktive etmek,
  • Türk Telekom Bulut 150GB için; SMS ile müşterilere iletilen ücretsiz üyelik kampanya kodunu www.turktelekombulut.com.tr sitesi üzerinden üye girişi sonrasında paket satın alma alanına promosyon kodu girişini yaparak aktive etmek,
  • Müşteri kampanya kapsamında sunulan faydalardan onay mesajı sonrasında yararlanmaya başlayacaktır. Daha önce ilgili kampanyaların herhangi birinden faydalanan müşteriler tekrar aynı kampanyadan faydalanamayacak olup, kampanyadan 1 defa faydalanılabilinecektir.
  • Kampanya kaydının başarıyla tamamlanmasının ardından SMS göndermek suretiyle bilgilendirme yapılacaktır. Müşteri kampanya kapsamında sunulan faydalardan onay mesajı sonrasında yararlanmaya başlayacaktır. Kampanya kaydının başarısız olması halinde de aboneye bilgi verilecektir.
  • Tivibu Go Süper Paket kampanya kodundan sadece Yeni Tivibu Go aboneleri faydalanabilir.
  • Kampanya kodunu 444 5 375 numaralı Tivibu müşteri hizmetlerini arayarak aktive edebilirsiniz. 24 aylık ücretsiz kullanım süresi kampanya kodunun aktive edilmesiyle başlar.
  • Tivibu Go Süper Paketi, ücretsiz kullanım süresi sonunda otomatik olarak sonlanacaktır.
  • Tivibu'da ,Kırmızı Halı içerikleri ayrıca ücretlendirilir.
  • Tivibu, internet üzerinden veri akışı ile gerçekleşen bir hizmet olduğu için Tivibu Go'ya bağlantı gerçekleştirdiğiniz internet paketinin kotası etkilenecektir.
  • Müşteriler, kampanya kapsamında sunulan ücretsiz haklardan aynı anda faydalanabilirler. Daha önce ilgili kampanyaların herhangi birinden faydalanan müşteriler tekrar aynı kampanyadan faydalanamayacak olup, kampanyalardan 1 defa faydalanılabilir.
  • Muud Premium Üyelik kampanya kodundan sadece Muud aboneleri faydalanabilir. Ücretsiz üyelik kampanya kodunun www.muud.com.tr sitesi üzerinden üye girişi ile aktive edildiği tarih itibariyle başlayıp, 24 fatura dönemi boyunca geçerli olacaktır.
  • Muud, üzerinden yapılan kullanımlar müşterilerin kendi internet kotası üzerinden yapılmamaktadır.
  • Tivibu Go Süper Paketinizi 444 5 375 müşteri hizmetlerini arayarak iptal edebilirsiniz.
  • Kampanya süresince, Seç İzledeki ücretsiz içeriklere ve Tivibu Go kanallarına ücretsiz olarak ulaşılabilecektir.
  • Tivibu Go'da erişilen cihaza göre kanallar farklılık göstermektedir. TTNET, Tivibu Go Süper Paketi içeriklerini belirleme ve değiştirme hakkını saklı tutar
  • Türk Telekom Bulut kampanya kodundan sadece Türk Telekom Mobil müşterileri faydalanabilir. Ücretsiz üyelik kampanya kodunun www.turktelekombulut.com.trsitesi üzerinden üye girişi ile aktive edildiği tarih itibariyle başlayıp, 24 fatura dönemi boyunca geçerli olacaktır.

Türk Telekom'a Gelen Kazanıyor!

Türk Telekom'un birbirinden avantajlı tarifelerine gelin, 12 ay boyunca her fatura dönemi 5GB'a varan internet hediyeninizi kazanın!

Türk Telekom'lu olmak için sizi Türk Telekom mağazalarına bekliyoruz.

Kampanya Kapsamı ve Geçerlilik Detayları

  • Gel Kazan Kampanyası’ndan 30.05.2019 tarihi itibariyle, kampanya tarihleri arasında numara taşıma, yeni hat tesisi ve faturasızdan faturalıya geçiş yolları ile Prime KatKat 10GB, Prime KatKat 15GB Tarifeleri’ne gelen müşteriler faydalanabilecektir.
  • 30.05.2019 tarihi itibariyle numara taşıma, yeni hat tesisi ve faturasızdan faturalıya geçiş yolları ile Prime KatKat 10GB ve Prime KatKat 15GB tarifelerine kayıt olan müşterilere 12 fatura dönemi boyunca 5GB cepten internet faydası ücretsiz tanımlanacaktır.
  • Yukarıda belirtilen kampanya koşullarını sağlayan müşterilerin hatlarına fayda otomatik olarak tanımlanacaktır. Kampanya tanımlanmasının başarılı şekilde tamamlanmasının akabinde ilgili hatta SMS gönderilerek bilgilendirme yapılacak olup, bahsedilen bilgilendirme mesajının ardından kampanya kapsamında sunulan data hakkından faydalanılabilecektir.
  • Kampanya kapsamında sunulan fayda 12 fatura dönemi boyunca her dönem tanımlanacak, 12 fatura dönemi sonunda yenilenmeyecek olup, sona erecektir.
  • Kampanyaya katılım 30.11.2019 tarihine kadar yapılabilecektir.
  • Her müşterinin yalnız 1 kez kampanyaya katılma hakkı vardır. Kampanyasını iptal eden veya kampanyası iptal olan müşterilerimiz kampanyaya tekrar katılamazlar.
  • Kampanya kapsamında sunulan faydaların geçerlilik süresi bir fatura dönemi olup, bu süre içerisinde kullanılmayan faydalar geçerlilik süresi sonunda silinecektir
  • Belirtilen koşulları Kampanya kapsamında data kullanımları sadece yurt içinde yapılan internet bağlantılarında geçerlidir. Söz konusu ücretsiz faydalar KKTC ve yurt dışı kullanımları kapsamamaktadır. AVEA, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin kampanya kapsamında sunulan internet faydası ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • İlgili hatta tanımlı farklı data faydası ya da paketi olması halinde öncelikli olarak Gel Kazan Kampanyası kapsamında sunulan data hakkı kullanılacaktır. Kampanya kapsamında sunulan faydanın sona ermesinin ardından, ilgili hatta tanımlı başka bir data paketi ya da faydası yoksa abone mevcut tarifesi üzerinden ücretlendirilecektir.
  • Kampanyanın geçerli olduğu süre içerisinde kampanya kapsamı haricindeki farklı bir faturalı tarifeye geçiş yapılması, faturalı hattın iptal olması, hattın iptal olmasına sebebiyet verilmesi, diğer operatörlere numara taşınması veya abonenin faturalı hattan ön ödemeli hatta geçiş yapması halinde verilen data hakkı iptal edilecektir.
  • Faydaların geçerlilik süresi dolmadan alınan kampanya kaydının iptal edilmesi halinde kampanya dâhilinde kalan bir fayda bulunuyor ise bu faydalar geçerlilik süresi sonuna dek kullanılmaya devam edilebilecektir.
  • Kampanya kapsamında sunulan fayda başka bir hatta transfer edilemeyecek ve 3. kişilere devredilmeyecektir.
  • Söz konusu kampanyaya kayıt olan müşteriler, yurtiçi 4.5G servisinin kullanımının açılmasına onay vermiş sayılır. Müşterilerin herhangi bir ek işlem yapmadan yurtiçinde 4.5G servisi kullanıma açılacak, cihaz ve SIM kartı 4.5G’ye uyumlu olduğu sürece 4.5G hizmetini kullanmaya başlayacaktır. Müşteri isterse servisi iptal edebilecektir.
  • Türk Telekom Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş. kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Müşteriler SMS aracılığıyla ilgili kampanyayı iptal edebilecektir. Kampanyayı iptal etmek için;
    • 12 fatura dönemi boyunca 5GB cepten internet faydasına sahip abonelerin IPTAL GEL KAZAN 5GB yazıp 5101’e SMS gönderilmesi gerekmektedir.

Kalan Kullanım Hakkı Sorgulama

  • Hatta tanımlı faydalar kapsamında kalan cepten internet hakkı için INTERNET yazıp 5555 'e SMS gönderilerek öğrenebilirsiniz. Bu servis 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Güncel borç bilgisi GUNCEL yazıp 5555'e gönderilerek son 6 saat hariç faturalanmamış kullanım tutarı öğrenilebilir. Sorgulamalar ücretsizdir.
  • Internet hakkı için %80'i ve %100'ü kullanıldığında sistemden SMS ile otomatik olarak bilgilendirme yapılmaktadır. Bu bilgilendirmeler 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Tarifeden kalan tüm haklar 9333’ü ücretsiz arayarak ya da*124#’yi ücrestiz tuşlayarak da öğrenilebilir.

444'lü Aramalar ve Müşteri Hizmetleri Aramaları

  • 444 ile başlayan numaraların ücretlendirilme bilgisi için burayı tıklayınız.
  • Müşteri hizmetleri aramalarının ücretlendirilme bilgisi için burayı tıklayınız.
  • Tarifeden taahhütlü aylık ücret ile yararlanmak için Müşteri Hizmetleri veya SMS aracılığıyla taahhüt verilmesi gerekmektedir. SMS aracılığıyla taahhüt vermek için SOZ yazıp 5555'e SMS gönderilmesi gerekmektedir.
  • Taahhüt kapsamındaki aylık ücret indirimleri taahhüt verilen fatura dönemi itibariyle verilmeye başlanacak ve 12+12 fatura dönemi boyunca verilecektir.
  • 12+12 olacak şekilde 24 fatura dönemi boyunca faturalı tarifelerde kalacağına dair taahhüt verip, taahhüt süresi içerisinde hat iptali yapan, hattın iptal edilmesine sebebiyet veren, numarasını diğer operatörlere taşıyan, devreden, Şirketimizce sunulan faturasız tarifelere geçiş yapan ve Şirketimizce sunulmakta olan diğer faturalı ve faturasız işbirliği tarifelerine geçiş yapan müşterilerin son faturasına her 12 dönemlik taahhüdü ayrı ayrı baz alınacak şekilde taahhüt kapsamında o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olan tutar yansıtılacaktır.
  • İlk 12 dönemlik taahhüdü içerisinde yukarıda belirtilen nedenlerden ötürü taahhüdün bozulması durumunda ilk 12 dönem içerisinde yararlanılan indirimler toplamı ile ilk 12 dönem baz alınacak şekilde kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olan tutar cayma bedeli olarak yansıtılacaktır.
  • İkinci 12 fatura dönem taahhüdü içerisinde yukarıda belirtilen nedenlerden ötürü taahhüdün bozulması durumunda ilk 12 fatura dönemi içerisinde yararlanılan indirimlerden kaynaklı cayma bedeli yansıtılması söz konusu olmayacak, sadece ikinci 12 fatura döneminde yararlanılan indirimler toplamı ile ikinci 12 dönem baz alınacak şekilde kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olan tutar cayma bedeli olarak yansıtılacaktır.
  • İlk 12 dönemlik taahhüdün sonunda abonelere bilgilendirme SMS'i gönderilecek olup, taahhüdünü iptal etmeyen müşterilerin taahhüdü ikinci 12 dönem de devam edecektir.  İlk 12 dönemlik taahhüdün sonunda bilgilendirme SMS'ini yanıtlayarak ya da yukarıda iletilen nedenlerden ötürü taahhüdünü iptal eden müşterilere cayma bedeli yansıtılmayacak ve taahhüdü devam etmeyecektir.
  • 12 + 12 olacak şekilde toplamda 24 fatura dönemi boyunca Şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerde kalacağına dair taahhüt verip, taahhüdünün ilk 12 dönemi içerisinde kurgusu kapsamında 12 + 12 taahhüt opsiyonu bulunmayan faturalı bir tarifeye geçiş yapan abonenin, taahhüdü 12. dönem sonuna kadar devam edecek olup, 12. Dönem sonunda cayma bedeli yansıtılmayacak, ancak yeni tarifesi kapsamında 12 + 12 taahhüt opsiyonu bulunmadığından ikinci 12 dönemde taahhüdü devam etmeyecektir.
  • 12 + 12 olacak şekilde toplamda 24 fatura dönemi boyunca Şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerde kalacağına dair taahhüt verip, taahhüdünün ilk 12 dönemi içerisinde kurgusu kapsamında 12 + 12 taahhüt opsiyonu bulunan faturalı bir tarifeye geçiş yapan aboneye, cayma bedeli yansıtılmayacaktır; ancak söz konusu müşterilerin taahhütleri kaldığı yerden devam edecek; taahhüt süresi içerisinde hat iptali yapmaları, hattın iptal edilmesine sebebiyet vermeleri, numaralarını diğer operatörlere taşımaları, devretmeleri, Şirketimizce sunulan faturasız tarifelere geçiş yapmaları ve Şirketimizce sunulmakta olan diğer faturalı ve faturasız işbirliği tarifelerine geçiş yapmaları durumunda müşterilerin son faturasına taahhüt kapsamında o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olanı yansıtılacaktır. 
  • Taahhütlü ücretler 12+12 fatura dönemi boyunca Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinde kalma taahhüdü veren müşteriler için geçerli olacaktır.
  • 5555'e SMS göndererek taahhüt veren müşterilerimizin gönderdikleri taahhüt Onay SMS'leri için 2TL SMS ücreti alınmaktadır.
  • Tarife kapsamında kalan dakikalar için SES, kalan SMS hakları için SMS ve cepten internet hakkı için INTERNET yazıp 5555 'e SMS gönderilerek öğrenebilirsiniz. Bu servis dakika, SMS ve internet için 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Güncel borç bilgisi GUNCEL yazıp 5555'e gönderilerek son 6 saat hariç faturalanmamış kullanım tutarı öğrenilebilir. Sorgulamalar ücretsizdir.
  • Internet ve Ses haklarının her biri için %80'i ve %100'ü kullanıldığında sistemden SMS ile otomatik olarak bilgilendirme yapılmaktadır. Bu bilgilendirmeler dakika, SMS ve internet için 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Tarifeden kalan tüm haklar 9333'ü ücretsiz arayarak ya da*124#'yi ücrestiz tuşlayarak da öğrenilebilir.
  • 18.12.2018 itibarıyla Prime KatKat 15GB Tarifesine yeni hat tesisi, numara taşıma ya da Şirketimizce sunulmakta olan ön ödemeli tarifelerden geçiş yolu ile katılan aboneler için tarife kapsamında e-dergi uygulamasını kullanım ve uygulamada geçerli sınırsız internet hakkı bulunmaktadır.
  • Yerli-yabancı yüzlerce dergi ve gazeteyi okuyabileceğiniz dijital okuma platformunu hemen indirmek için tıklayınız.
  • Türk Telekom mobil numaranızla üye olup, e-dergi aylık aboneliğinizi başlatabilirsiniz. e-dergi mobil uygulaması yurtiçi kullanımlarında geçerli limitsiz ve sınırsız Türk Telekom mobil internetiniz bulunduğu için kullanımlarınız tarife kotanızdan düşmemektedir.
  • 18.12.2018 sonrası faturalıdan faturasıza geçen, işbirliği veya taraftar tarifelerine geçiş yapan, hattını iptal eden, iptaline sebebiyet veren yada numarasını diğer operatöre taşıyan müşterilerin e-dergi aboneliği sona erecektir. İletilen nedenlerden ötürü aboneliğin sona ermesi durumunda uygulama otomatik olarak devam etmeyecektir. Uygulamadan faydalanabilmek için App Store ve Google Play Store mağazaları aracılığı ile uygulamayı satın almanız gerekmektedir.
  • Uygulamayla ilgili detaylar için tıklayınız.
  • 444 ile başlayan numaraların ücretlendirilme bilgisi için burayı tıklayınız.
  • Müşteri hizmetleri aramalarının ücretlendirilme bilgisi için burayı tıklayınız.
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Türk Telekom mobil ailesine katılmak için hemen formu doldurun

Numaranızı taşımak veya yeni hat almak için formu doldurun, 4.5G uyumlu sim kartınızı ayağınıza getirelim.