Ana İçeriğin Başı

Türk Telekom’dan Çocuğunu Düşünen Ailelere, Avantajlı Çocuk Saati Tarifesi

​​

Media Markt müşterilerine özel ayda 12 TL'ye avantajlı çocuk saati tarifesi sadece Türk Telekom'da!

12TL/Ay
Her Yöne Konuşma
250 DK
Her Yöne Mesajlaşma
250 SMS
Cepten İnternet
500 MB
​​​​​​​​​​​​​​​​
​​
Avantajlı Çocuk Saati Tarifesi Ücretlendirme Bilgisi
Avantajlı Çocuk Saati Tarifesi
İlk 12 Fatura Dönemi Taahhütlü Tarife Ücreti* 12 TL
İkinci 12 Fatura Dönemi Taahhütlü Tarife Ücreti* 16 TL
Taahhütsüz Tarife Ücreti** 32 TL
Aylık Ücretsiz Cepten İnternet 500 MB
Aylık Ücretsiz Her Yöne Görüşme Süresi 250 DK
Aylık Ücretsiz Her Yöne SMS 250 SMS
İnternetiniz Bittiğinde Kullanım Ücretlendirmesi 100MB/5 TL
Dakikalarınız Bittiğinde Kullanım Ücretlendirmesi Güncel aşım ücretleri için tıklayınız.
SMS'leriniz Bittiğinde Kullanım Ücretlendirmesi Güncel aşım ücretleri için tıklayınız.
MMS Ücreti Güncel aşım ücretleri için tıklayınız.

*Anlaşmalı Media Markt mağazalarından numara taşıma veya yeni hat tesisi yoluyla Avantajlı Çocuk Saati tarifesine kayıt olan müşterilerimizin 12+12 fatura dönemi boyunca Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinde kalma sözü vermeleri durumunda, taahhüt verilen fatura döneminden itibaren geçerli olmak üzere ilk 12 fatura dönemi boyunca tarife ücreti 12 TL, ikinci 12 fatura dönemi boyunca tarife ücreti 16 TL olarak uygulanacaktır.

**Yeni aktivasyon, numara taşıma, geçiş yoluyla kaydolup taahhüt vermeyen müşterilerimiz için geçerli fiyattır.

12 + 12 fatura dönemi faturalıda kalma sözü vererek taahhütlü fiyatlardan faydalanmak isteyen müşterilerimiz, SOZ yazıp 5555'e SMS gönderebilirler. Detaylar için Taahhüt Detayları bölümünü inceleyebilirsiniz.

Tarifeye gelen müşterilerimizin; kayıt tarihlerinden itibaren SMS ya da Müşteri Hizmetleri aracılığıyla 12+12 fatura dönemi boyunca şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerde kalacaklarına dair taahhütte bulunmaları durumunda taahhüt verilen fatura döneminden itibaren geçerli olmak üzere ilk 12 fatura dönemi boyunca Avantajlı Çocuk Saati Tarifesi'nden 12 TL'ye, ikinci 12 fatura dönemi boyunca Avantajlı Çocuk Saati Tarifesi’nden 16 TL’ye yararlanabileceklerdir.

  • Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.
  • Tarife kapsamında sunulan cepte internet kullanım hakkı tükendiğinde, hatta tanımlı başka internet hakkı yok ise, internet kullanımları her 100MB için 5 TL olarak ücretlendirilir. En fazla 6 kez tanımlanan 100MB sonrasında, internet erişimi fatura dönemi sonuna kadar durdurulur ve ek ücretlendirme yapılmaz.
  • Tarife, paket ya da kampanya kapsamında tanımlanan görüşme süreleri; yarışma servisleri, sohbet hatları, müşteri hizmetleri, tüm katma değerli hizmet sunulan numaraları ve özel servis numaralarına doğru yapılan aramaları, KKTC dahil yurtdışı, faks, data, WAP kullanımlarını kapsamamaktadır. Belirtilen aramalar için ilgili ücretlere buradan ulaşabilirsiniz.
  • Türk Telekom, müşteriye tahsis edilen hattın kullanımını göz önünde bulundurarak, hattın ticari olarak ve/veya kötü niyetle ve/veya haberleşme amacı dışında ve/veya FCT vb. cihazlarla ve/veya konferans görüşme yapılmak suretiyle ve/veya benzeri şekillerde kullanıldığını tespit etmesi veya bu şekilde kullanımdan makul bir şüphe duyması halinde, müşteriyi ikaz edebilir ve/veya müşteriden ön ve/veya ara ödeme ve/veya depozito talep edebilir ve/veya hattın tarifesini değiştirebilir ve/veya hattın kullanımına tek veya çift taraflı kısıtlama getirebilir ve/veya hattı tamamen kullanıma kapatabilir ve/veya müşterilik sözleşmesini tek taraflı olarak feshedebilir.
  • Türk Telekom Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş. fiyatları güncelleme hakkına sahiptir.
  • Tarife kapsamındaki her yöne dakikalar, yurt içi olmak şartıyla  şebeke içi, ev, iş, diğer operatörler ve anlaşmalı sabit telefon hizmeti veren işletmeci yönlerini ve görüntülü görüşmeleri kapsar.
  • Tarifede yer alan ve tarifeye ek olarak alınan yurt içi konuşma dakikalarının ücretlendirme periyodu 6 saniyedir.
​​​​

Anlaşmalı Media Markt mağazaları aracılığıyla numaranızı taşıyarak veya yeni hat aktivasyonu ile Avantajlı Çocuk Saati tarifesine geçiş yapabilirsiniz.

  • Avantajlı Çocuk Saati tarifesi kapsamında yurt içi her yöne 250 dakika, her yöne 250 SMS ve 500 MB cepten internet verilmektedir.
  • İlgili faydaların tüketilmesi durumunda aşağıdaki tabloda yer alan yurt içi ücretleri geçerli olacaktır.

    YURTİÇİ AŞIM
    KONUŞMA Güncel aşım ücretleri için tıklayınız.
    SMS Güncel aşım ücretleri için tıklayınız.
    MMS Güncel aşım ücretleri için tıklayınız.
    İNTERNET 100MB/5 TL
  • Tarifeye, sadece anlaşmalı Media Markt mağazalarından yeni hat tesisi veya numara taşıma yoluyla kayıt olunabilecektir.
  • Tarife kapsamında sunulan faydalar, akıllı çocuk saatlerinde kullanım düşünülerek oluşturulmuştur. Aşım ücretlendirmesinden kaçınmak için, akıllı saatlerde kullanılması gerekir.
  • Tarifenize ek paketler satın alarak, aşım ücretlerinizi kontrol altına alabilirsiniz. Ek paket seçenekleri için cep telefonunuzdan *120# tuşlayıp arama tuşuna basınız.
  • Tarife kapsamında sunulan cepte internet kullanım hakkı tükendiğinde, hatta tanımlı başka internet hakkı yok ise, internet kullanımları her 100MB için 5 TL olarak ücretlendirilir. En fazla 6 kez tanımlanan 100MB sonrasında, internet erişimi fatura dönemi sonuna kadar durdurulur ve ek ücretlendirme yapılmaz.
  • TT Mobil, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin tarife kapsamında sunulan internet faydası ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Tarifeler kapsamında sunulan veri kullanım hizmeti sadece internet apn üzerinden yapılacak kullanımları kapsamaktadır.
  • Tarifeler kapsamında sunulan her yöne dakikalar, yurtiçi olmak şartıyla şebeke içi, ev, iş, diğer operatörler ve anlaşmalı sabit telefon hizmeti veren işletmeciler yönlerini kapsamaktadır. Söz konusu dakikalar KKTC, yurt dışı, web ve wap kullanımları kapsamamakta; 444 ile başlayan ve 1 ile başlayan 3 haneli numaralar yönüne doğru yapılan aramaları kapsamaktadır.
  • 13.09.2019 tarihi itibarıyla tarifeye kayıt olan müşterilerimiz, yurtiçi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş sayılır.  Herhangi bir ek işlem yapmadan yurtiçinde 4.5G servisi kullanıma açılacak, müşterinin cihaz ve SIM kartı 4.5G’ye uyumlu olduğu sürece 4.5G hizmetini kullanmaya başlayacaktır. Müşteri isterse servisi iptal edebilecektir.
  • Tarifeler kapsamındaki ücretsiz SMS'ler yurt içi her yöne geçerli olup, yurt dışı ve KKTC kullanımlarını, web ve wap üzerinden yapılacak SMS gönderimlerini kapsamamaktadır. Ücretsiz SMS'ler 444 ile başlayan ve 1 ile başlayan 3 haneli numaralara yapılan gönderimleri kapsamaktadır.
  • Bir fatura dönemi içerisinde kullanılmayan tarife kapsamında sunulan dakika, SMS, cepten internet ve e-dergi hakları ilgili fatura dönemi sonunda silinecektir. Tarife kapsamındaki kullanım hakları devredilemez ve 3. şahıslara transfer edilemez. 
  • Tarife kapsamında numara taşıma, yeni hat tesisi, Türk Telekom mobil faturasız ve faturalı tarifelerden geçiş ile diğer operatöre numara taşıma, hat iptali, faturalı hattan faturasız hatta geçiş durumlarında tarifedeki kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılarak tarifenin içerisindeki tüm faydalar bittiyse aylık ücret tam, bitmediyse aylık ücret gün bazlı hesaplanılarak yansıtılır.
  • Tarife değişikliği yapıldığında eski tarifede 15 günden fazla kalındıysa tarife aylık ücretinin tamamı, 15 günden az kullanım yapıldığında tarife faydalarının tamamı bittiyse tam, bitmediyse aylık ücretin gün ile orantılı kısmı yansıtılacaktır. Geçiş yapılan yeni tarifede ise yine tarifedeki kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılarak tarifenin içerisindeki tüm faydalar bittiyse aylık ücret tam, bitmediyse aylık ücret gün bazlı hesaplanılarak yansıtılır.
  • 13.09.2019 tarihi itibarıyla tarifeye kaydolacak müşterilerden son 90 gün içerisinde Şirketimizce sunulmakta olan faturalı, faturasız bir tarifeden ya da Kontrollü S.E.Ç. Tarifelerinden diğer operatörlere numarasını taşıyıp sonrasında bu tarifeye kaydolan müşteriler için bir kereye mahsus 30 TL kayıt ücreti alınacak ve söz konusu ücret müşterilerin ilk faturalarına yansıtılacaktır.
  • Hattınızla ilgili faturanıza yansıyacak olan vergilerin detayları için linkini tıklayınız.
  • Tüm fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.
  • Tarifeden taahhütlü aylık ücret ile yararlanmak için Müşteri Hizmetleri veya SMS aracılığıyla taahhüt verilmesi gerekmektedir. SMS aracılığıyla taahhüt vermek için SOZ yazıp 5555'e SMS gönderilmesi gerekmektedir.
  • Taahhüt kapsamındaki aylık ücret indirimleri taahhüt verilen fatura dönemi itibariyle verilmeye başlanacak ve 12+12 fatura dönemi boyunca verilecektir.
  • 12+12 olacak şekilde 24 fatura dönemi boyunca faturalı tarifelerde kalacağına dair taahhüt verip, taahhüt süresi içerisinde hat iptali yapan, hattın iptal edilmesine sebebiyet veren, numarasını diğer operatörlere taşıyan, devreden, Şirketimizce sunulan faturasız tarifelere geçiş yapan ve Şirketimizce sunulmakta olan diğer faturalı ve faturasız işbirliği tarifelerine geçiş yapan müşterilerin son faturasına her 12 dönemlik taahhüdü ayrı ayrı baz alınacak şekilde taahhüt kapsamında o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olan tutar yansıtılacaktır.
  • İlk 12 dönemlik taahhüdü içerisinde yukarıda belirtilen nedenlerden ötürü taahhüdün bozulması durumunda ilk 12 dönem içerisinde yararlanılan indirimler toplamı ile ilk 12 dönem baz alınacak şekilde kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olan tutar cayma bedeli olarak yansıtılacaktır.
  • İkinci 12 fatura dönem taahhüdü içerisinde yukarıda belirtilen nedenlerden ötürü taahhüdün bozulması durumunda ilk 12 fatura dönemi içerisinde yararlanılan indirimlerden kaynaklı cayma bedeli yansıtılması söz konusu olmayacak, sadece ikinci 12 fatura döneminde yararlanılan indirimler toplamı ile ikinci 12 dönem baz alınacak şekilde kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olan tutar cayma bedeli olarak yansıtılacaktır.
  • İlk 12 dönemlik taahhüdün sonunda abonelere bilgilendirme SMS’i gönderilecek olup, taahhüdünü iptal etmeyen müşterilerin taahhüdü ikinci 12 dönem de devam edecektir.  İlk 12 dönemlik taahhüdün sonunda bilgilendirme SMS’ini yanıtlayarak ya da yukarıda iletilen nedenlerden ötürü taahhüdünü iptal eden müşterilere cayma bedeli yansıtılmayacak ve taahhüdü devam etmeyecektir.
  • 12 + 12 olacak şekilde toplamda 24 fatura dönemi boyunca Şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerde kalacağına dair taahhüt verip, taahhüdünün ilk 12 dönemi içerisinde kurgusu kapsamında 12 + 12 taahhüt opsiyonu bulunmayan faturalı bir tarifeye geçiş yapan abonenin, taahhüdü 12. dönem sonuna kadar devam edecek olup, 12. Dönem sonunda cayma bedeli yansıtılmayacak, ancak yeni tarifesi kapsamında 12 + 12 taahhüt opsiyonu bulunmadığından ikinci 12 dönemde taahhüdü devam etmeyecektir.
  • 12 + 12 olacak şekilde toplamda 24 fatura dönemi boyunca Şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerde kalacağına dair taahhüt verip, taahhüdünün ilk 12 dönemi içerisinde kurgusu kapsamında 12 + 12 taahhüt opsiyonu bulunan faturalı bir tarifeye geçiş yapan aboneye, cayma bedeli yansıtılmayacaktır; ancak söz konusu müşterilerin taahhütleri kaldığı yerden devam edecek; taahhüt süresi içerisinde hat iptali yapmaları, hattın iptal edilmesine sebebiyet vermeleri, numaralarını diğer operatörlere taşımaları, devretmeleri, Şirketimizce sunulan faturasız tarifelere geçiş yapmaları ve Şirketimizce sunulmakta olan diğer faturalı ve faturasız işbirliği tarifelerine geçiş yapmaları durumunda müşterilerin son faturasına taahhüt kapsamında o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olanı yansıtılacaktır. 
  • Taahhütlü ücretler 12+12 fatura dönemi boyunca Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinde kalma taahhüdü veren müşteriler için geçerli olacaktır.
  • 5555'e SMS göndererek taahhüt veren müşterilerimizin gönderdikleri taahhüt Onay SMS'leri için 2TL SMS ücreti alınmaktadır.
  • Tarife kapsamında kalan dakikalar için SES, kalan SMS hakları için SMS ve cepten internet hakkı için INTERNET yazıp 5555 'e SMS gönderilerek öğrenebilirsiniz. Bu servis dakika, SMS ve internet için 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Güncel borç bilgisi GUNCEL yazıp 5555'e gönderilerek son 6 saat hariç faturalanmamış kullanım tutarı öğrenilebilir. Sorgulamalar ücretsizdir.
  • Internet ve Ses haklarının her biri için %80'i ve %100'ü kullanıldığında sistemden SMS ile otomatik olarak bilgilendirme yapılmaktadır. Bu bilgilendirmeler dakika, SMS ve internet için 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Tarifeden kalan tüm haklar 9333’ü ücretsiz arayarak ya da*124#’yi ücrestiz tuşlayarak da öğrenilebilir.
  • 444 ile başlayan numaraların ücretlendirilme bilgisi için burayı tıklayınız.
  • Müşteri hizmetleri aramalarının ücretlendirilme bilgisi için burayı tıklayınız.
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Türk Telekom mobil ailesine katılmak için hemen formu doldurun

Numaranızı taşımak veya yeni hat almak için formu doldurun, 4.5G uyumlu sim kartınızı ayağınıza getirelim.