Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız
Müşteri Değilim Müşteriyim

Tarife Değişikliği Genel Bilgiler


1. Tarife değişikliğinizi;

  • 444 1 444’ten Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni arayarak,
  • Türk Telekom mağazalarımıza gelerek,
  • Yeni tarifenin kısa kodunu SMS ile göndererek
  • Online İşlem Merkezi’nde Tarife ve Taahhüt İşlemleri sekmesinden

       gerçekleştirebilirsiniz.​

2. Tarifenizi değiştirebilmeniz için yaptığınız son tarife değişikliğinin üzerinden 31 gün geçmiş olması gerekmektedir. Eğer yeni hat aldıysanız, hattınızın açılış tarihinden itibaren 31 gün geçmiş olması gerekmektedir.

3. Faturalı mobil hattınızın tarifesini değiştirmeniz durumunda ücretlendirme; eski tarifenizde kaldığınız süreye ve tarifenizdeki kullanım haklarınızı bitirme durumunuza göre değişmektedir:

  • Tarife değişikliğinizi yaptığınız ilk tarifenizde 15 günden az kaldıysanız; yeni tarifenin gün bazlı ücreti ile eski tarifenin gün bazlı ücreti toplanıp faturanıza aylık tarife ücreti olarak yansıtılır. Her iki tarifenin de tüm kullanım haklarını bitirirseniz (DK + SMS + internetin hepsini) gün bazlı ücretlendirme olmaz, aylık tarife ücretleri toplanıp tamamı yansıtılır.
  • Tarife değişikliğinizi yaptığınız ilk tarifenizde 15 günden fazla kaldıysanız; eski tarifenizin aylık tarife ücretinin tamamı ile yeni tarifenizin gün bazlı ücreti (yeni tarifenin de tarife içindeki tüm haklarını bitirirseniz tam ücreti) toplanıp faturanıza aylık tarife ücreti olarak yansıtılır.
  • Bu ücretlendirme tarife değişikliği sonrası çıkacak ilk faturanızın aylık tarife ücreti kalemine özeldir. Diğer aylar için sadece yeni tarifenin ücreti yansıtılacaktır.

4. Cihaz taahhüdünüz varken tarife değiştirmek istediğinizde ise yararlanmakta olduğunuz tarifenin cihaz grubu (Tarife Grubu 1,2,3,4 gibi) dikkate alınır. Bulunduğunuz tarife grubu içerisinde; cihaz taahhüdünüz bozulmadan, 31 günde maksimum bir kez olmak üzere cihaz taahhüdünüz devam ettiği süre boyunca istediğiniz kadar değişiklik yapabilirsiniz. Ayrıca yine cihaz taahhüdünüz bozulmadan 3 kez üst tarife gruplarına, 1 kez de alt tarife gruplarına geçebilirsiniz. Bu değişikliklerde cihaz için ödediğiniz tutar değişmez.

5. Mevcut tarifenizi, TARIFEM yazıp 5555’e göndererek ücretsiz sorgulayabilir, ayrıca Online İşlem Merkezi’nden görüntüleyebilirsiniz.

6. Tarifenizdeki kullanım haklarınızdan kalan kotanızı sorgulamak için KALAN yazıp 5555’e ücretsiz SMS gönderebilirsiniz. Bu servis, dakikalar ve SMS için 6 saat, internet için 12 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.​​​